• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

להרפתקה, לריגוש, ולכסף - [המרה של מהדורה 5 לעולם של אזורות'] - עץ משחק 3/3

הגמד זורק את הארנק של רינו אליו.
"תודה רבה!" צועק רינו, "אני שמח שחיכתי לנו, ועוד מצאת את הארנק שלי?...." רינו ממשיך לדבר, אבל בכנות שלכם אין כוח לשמוע את זה.
הגמד נובח פוקדות שאתם ממלאים, ותוך זמן לא רב אתם יוצאים מנמל רוח-סערה, עוברת לכם לרגע בראש השאלה מדוע הגמד כל כך מיהר לצאת, או מדוע מרלוקים תקפו דווקא אותו. אבל לא משלמים לכם בשביל לעזור לגמד, משלמים לכם בשביל לוודא שהראש של רינו ישאר במקומו.



אחרי שיט של מס' ימים, אתם סוף סוף יכולים לראות את חופי נורת'ראנד מצפון לכם, ובדרך לא דרך אתם מוצאים את עצמכם עוגנים סוף סוף בנמל ווילגרייד, לשעבר מוצב של הברית בצפון במערכה נגד המלך הליץ', והיום עיר קטנה ושוקקת חיים בצפון הרוחוק.

בעוד שהשלום הקר מתנהל בסבירות באזורות', הצפון הוא המקום אליו הרבה אנשים הולכים כדי לשנוא אחד את השני, בהיעדר דרישות להתנהג יפה מגורמים חזקים כמו אנדואיין או אחד ממנהגי האספסוף, הרבה פעמים ניתןן להיתקל באיזור הזה במריבות בין גזעיות.

הרחק באופקים אתם רואים את שרידי טירת אות'גרייד, מקום מושבם של מס' לא מבוטל של ווירקולים אכזריים שידועים בכך שהם לא אוהבים את הברית או את האספסוף בצורה שווה המעוררת מעט הערצה ביכולת שלהם שלא להבדיל בין גזעי אזורת' ולהפלות בינהם

כשהספינה עוגנת לבסוף בנמל, הגמד מורה לכם לרדת מהספינה שלו ולא לחזור, הוא נשבע בפניכם שאם הוא יפגוש את רינו בשנית הוא יעשה ממנו סנדלים, ולא פעם הודה שהוא היה מעדיף שהמרלוקים יהרגו אותו, אבל איכשהו הוא (ואתם) שרדתם את המסע הזה.

"טוב חברים!" אומר רינו בהתלהבות, מחזיק את הכובע שלו על מנת למנוע מהרוח החזקה של הפיורד לגנוב לו אותו. "ברוכים הבאים לווילגארד!" הוא צועק בצורה לא פורפצינואלית, "עכשיו אני יודע שאתם חושבים שזה חור באמצע הצפון שבו אנשים הולכים כדי למות לפגוע בגזעים אחרים, אבל זה גם מקום ממש נוח לצאת ממנו למסעות כי... זו עיר, והיא גדולה!" הוא אומר, "עכשיו מה דעתכם שאני אמצא לנו פונדק טוב להתאגרן ממנו ואתם תבררו בעיר על מה קורה בסביבה? אני לא רוצה שנצא לדרך רק בשביל לגלות שהיינו צריכים להכין את עצמו לחורף קשה שעלול להגיע מחר!" הוא אומר, ולא באמת מחכה לתשובה לפני שהוא נוטש אתכם על הנמל. אתם לא בטוחים איך, והאם בכלל הוא ימצא אתכם עוד פעם.
 
"לפחות הקור לא יכול להפריע לרובנו..." אומר רודריק, ספק לעצמו ספק לכולם. "אני מציע שגם נאסוף מידע וגם נמצא בעצמנו פונדק, הוא לא בדיוק מישהו שאפשר לסמוך עליו לעשות משימות חשובות, אפילו משימות לא חשובות לא הייתי נותן לו".
 
נראה שיש שני פודקנים באזור, והאמת היא שלא מצאתם את רינו באף אחד מהם.
הראשון הוא הפונדק "הזריחה הדחופה", שהפונדקאי שלו, בן אנוש אביר קודש בדימוס, בטוח שהשם של הפונדק שלו הוא בדיחה נהדרת, כשהוא רואה את ליסאנדריה הוא לא יכול שלא לתהות אם היא מעוניית להיות שותפה עסקית שלו, משהו בסגנון לפתוח פונדק נוסף לא רחוק אם שם שהיא יכולה כבר לנחש. כך או כך הפונדק הזה הוא מעט קטן יותר ומרגיש מעט "שמרני" - יש בו אלכוהל ואפשר לשכור חדרים, אבל בעל הפונדק אמור להיות עם פיתל קצר על אירועים חריגים.

הפונדק השני "הבירה הקפואה" מנוהל על ידי גמד ברזל-שחור, הוא מקום מעט גדול יותר עם הרבה יותר חדרים, נראה מעט שלכאן מגיעים האנשים שמחפשים יותר צרות ולעשות באלגנים, ושלט גדול של "אנחנו לא אחראים לכלום" מתנוסס בכניסה לבר. כאמור גם כאן אתם לא מוצאים את רינו. ונראה שלאתר את בן האנוש הולכת להיות המשימה החדשה שלכם, אם תבחרו לקחת אותה.
 
"במקרה הכי גרוע אפשר לצאת ולהשאיר אותו כאן. אומנם אנחנו לא יודעים איפה האוצר שהוא מתכנן לחפור, אבל בכל זאת יש לנו סיכוי יותר טוב למצוא אותו בלעדיו מאשר איתו. בנתיים בואו נכנס לזריחה, אולי לבעל הפונדק יהיה מידע שימושי."
 
הזריחה הוא אכן מה ששמעתם, פונדק קטן שאמור להיות שקט, מסוג המקומות שנראה שהיו אמורים לבקש מכם להפקיד את הנשק שלכם בכניסה או לחתום על איזה מסמך שמחייב גובלינים וננסים שלא לבצע ניסויים בשטח.
כרגע הפונדק חצי רק, כנראה בגלל השעה, אח דולקת נמצאת באחת הפינות, ושולחנות עץ מגולפים מפוזרים בחלל. בקצה הקומה יש בר קטן ולידו מדרגות שאמורות להוביל לחדרים.
 
"אם הן חלק ממשהו מעניין אז כן. אבל כנראה שלא" אומר רודריק, מתיישב. "אנחנו גם רוצים חדר לארבעה, אם כי ייקח קצת זמן עד שהמעסיק שלנו יגיע לשלם עליו, אז אם אפשר רק לזכור שאנחנו מעוניינים באחד" רודריק מבין תוך כדי המשפט כמה הבקשה שלו מוזרה וקולו מתנמך באיטיות ככל שהוא ממשיך לדבר.
 
"כן... לא יודעת מה איתכם, אבל אני לא מוציאה מטבע נחושת שחוק. רינו אמור לטפל בעניינים האלה. אם כבר מדברים על המרלוק הזה - ראית כאן בן אנוש, כובע עור מטופש וחיוך עוד יותר מטופש?" ליסאנדריה שואלת את בעל הפונדק
 
הבחור מגרד מעט בזקנו, "נשמע מוכר." הוא מציין, "אני חושב שראיתי אותו נכנס לחנות של החיית ונזרק ממנה, הוא צעק שהוא "בחיים לא יחזור לפונדק הזה שוב", וש"הוא היה מצפה מהאנשים שהכווינו אותו להגיד שמנהל המקום הוא גס רוח שדואג לבגדים יותר מאשר לאורחים שלו". הוא מיד מוסיף, "היה קצת קשה לפספס אותו."
 
למצוא את רינו שקול ללחפש מחט בערימת שחט, אם המחט הייתה מלהטהטת במסורים חשמליים בעודה מנסה להפעיל את תוצר האהבה הטמאה של הנדסה גובלינית וננסית, הייתם מצפים שבחור גבוה עם כובע ממש מרשים יהיה קצת יותר קל לאיתור, אבל. אולי אתם פשוט לא עושים את זה טוב?
META
תארו לי איך אתם מחפשים אותו, מומזנים לגלגל דברם שנראים לכם רנדומלים.
 
ליסאנדריה מדברת עם עוברים ושבים בקרבת החייט, מנסה לבדוק אם מישהו ראה אדם המתאים לתיאור של רינו. ותוך כדי משתדלת לא לאבד את העשתונות ולהצטרף לעדרי האל מתים המיוסרים מחוץ לעיר, כי כנראה החיים שלהם יותר טובים כרגע.
META
כריזמה - 17+3=20
הצלת חוכמה - 1 טבעי
 
חזרה
Top