• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

להט מחייך כשהוא רואה את ליילאני מאשרת לו, וכדור הלהבות שוקע לתוך גופתו של האיש, מאכל אותה בכוח על טבעי. להט מתרומם, מנקה את ברכיו מהאבק וסופק כפות ידיים בסיפוק בזמן שהאיש מתכלה לאפר מתחתיו "טוב, משימה הושלמה. שנזוז?"
meta
מטיל create bonfire על האיש
 
בעוד הגופה המחוצה תופסת אש, זוהאן נדבק לרגלו של אייבל העכבישי, וזה מזנק מרחק בלתי יאומן, מעבר לנקיק לצד השני. הוא נוחת בגדה הנגדית, רגליו האחוריות כמעט מחליקות ומפילות אותו אל הנקיק למטה כאשר הוא נוחת על הקצה - אך הוא מצליח להתייצב, ולא נעשה שום נזק מעבר לקצת שלג שנופל לנקיק. בפעמים הבאות אייבל כבר מצליח לחשב את המרחק שהוא זקוק לקפוץ יותר בדיוק, וכך הוא מעביר את חמשת האחרים לצד השני. אתם ממשיכים במעלה ההר, בעוד רוחות אחר הצהריים הצוננות מתחילות לנשוב, מקררות אתכם ומעיפות פתיתי שלג באוויר.
בשעת בין ערביים אתם מגיעים קרוב אל כפר הזוטונים - בניינים קטנים וחמימים למראה מופיעים על הסלעים במעלה ההר. כמה ילדי זוטונים אשר רועים עדר של כבשים-מכונפות בין סלעי ההר מבחינים בכם, ורצים לצידכם עם הכבשים - צבע עורם שזוף, שיערם שחור ומטולטל, והם לובשים בגדי פרווה ארוכים. הילדים צוחקים ומציקים לכם עם שאלות בניב מוזר של מדוברת המשולב עם מילים בזוטונית, עד שהם משתעממים, לוקחים את הכבשים לכיוון השני ועוזבים אתכם לנפשיכם.
כאשר אתם מגיעים לכפר, אתם מגלים שהוא רוחש פעילות גם בשעות הללו - כאן, בן מחצית שואב מים ממעיין, שם בת מחצית מתקנת את גג ביתה. כבשים-מכונפות מסתובבות בין הבתים, מחפשות עשב ללעוס בין השלג הקל המכסה את הרחובות, ומדי פעם פורשות כנפיים ומרחפות למקום כלשהו גבוה יותר בהרים.
 
"טולדנריר" ליילאני עונה, "אולי אני אשאל אותם גם על סוחר שעבר פה בסביבה, אולי הם ידעו מי הוא."
ליילאני מתקדמת למרכז הכפר תוך שהיא סוקרת את הסביבה בניסיון לאתר פונדק או איזשהו מקום שזרים מתארחים בו או לפחות איזה סימן שיעיד על מקום משמועתי אחר בכפר.
 
אתם מסתובבים מעט בכפר, בעוד המקומיים מביטים בכם בסקרנות. נראה שלא מגיעים הרבה זרים לכפר הזה, עובדה אשר מתחזקת לאחר זמן מה של הסתובבות בו אתם לא מצליחים למצוא פונדק או בית אירוח כלשהו. למעשה, מעבר לבתי הכפריים, נראה ששני הבניינים המרכזיים היחידים בכפר הם אולם הכפר, ומקדש קטן מעוטר בדגלים צבעוניים, שניהם ממוקמים בכיכר העיר הראשית. שני הבניינים נראים ריקים כרגע, למרות שהאור במקדש עודנו דולק.
 
"לך למקדש, הם יקשיבו לך שם" ליילאני אומרת לגנובל לפני שהיא מקשיבה לעצתו ומתקרבת אל בן המחצית ששואב מים ממעיין במחשבה שהוא נראה הפחות עסוק מבין השניים שראתה.
"שלום, אני מחפשת שני אנשים אולי תוכל לעזור לי?" היא פונה אליו בידידותיות.
 
"איך קראת לי?" ליילאני שואלת במעט הפתעה, אבל לא נותנת לזה להפריע לה "הראשון הוא סוחר שעבר בסביבה על סוס בגדים יקרים, כנראה סוחר פה בסביבה. השני הוא טולדנריר, אמרו לו שהוא נמצא בסביבה".
 
"צ'אגווה." הוא עונה על השאלה הראשונה. "זה, איך אומרים אצלכם תחת ההרים, אה, אישה יפה. כמו פרח, בוג'ונו?" הוא מחייך חיוך רחב.
"בטח, מהילה - אה, זאת הכוונה לוחמת, כן? - טולדנריר הוא המגן של הכפר שלנו! אנחנו חייבים לו הרבה. הוא חי במערה מעל הכפר, ממש שם, בוג'ונו?" הוא מצביע על מצוק הנישא מעט מעל הכפר. "באשר לסוחר, את בוודאי מדברת על האדון פיוואל בין. אדם נחמד, כן, מביא לנו כלים מהעיר ואנו מביאים לו צמר וחלב למכור לעיר, בוג'ונו? אבל הוא לא בכפר היום, צ'אגווה, לא, לא - למרות שלמעשה, כן היה אמור להגיע לכאן השבוע..." הוא מגרד את סנטרו.
 
"גופה? סלע? אוי, בגאוונה, בגאוונה..." הזוטון תופס את מצחו במבט חושש, וממלמל לעצמו עוד כמה מילים בשפה המוזרה. "אני לא יודע מה קרה לו, לא לא. אבל טולדרניר יגן עלינו אם משהו רע יתרחש, חבר. טולדרניר תמיד מגן עלינו."
לליילאני, הוא משיב במשיכת כתפיים. "הוא הגיע מהעיר, צ'אגווה. אני לא להכיר אנשים משם, בוג'ונו?
 
"אם כך, כדאי שנלך לבקר את טולדרניר. תודה על עזרתך." ליילאני אומרת מוכנה להיפרד לשלום, אך מוסיפה לאחר מבט לעבר המצוק " או שאולי עדיף לדחות את זה לבוקר... " מחכה לשמוע את דעתם של האחרים לנוכח השעה ואם הזוטון יציע מקום להארחתם.
 
"אם בכל זאת אתם תזקקו למקום להעביר בו את הלילה, גשו למקדש, בוג'ונו? הלילות כאן נהיים קרים במהירות, אבל במקדש תמיד שמחים לחלוק ארוחה חמה ושמיכה עם נוודים. בהצלחה לכם, מאטיטיז!" הזוטון מחייך פעם אחרונה, אוסף את דליי המים שלו וחוזר לביתו.
אתם עולים בשביל מתפתל מהכפר אל המצוק עליו טולדרניר אמור לחיות. רוחות הערב מייללות באוזניכם ומקפיאות את עצמותיכם, מטיזות פתיתי שלג לעיניכם. אך כאשר אתם מגיעים לבסוף למערתו של טולדנריר, הרוחות נרגעות מסביבכם מעט באופן מוזר.
חלקת המצוק עליה טולדנריר גר היא שטח קטן אך יפיפה בהר. דשא ופרחים צהובים מכסים את המצוק, נקיים משלג. במרכז המקום עומדת בריכה קטנה של מים אשר נוצצים באור הירח. על היד הבריכה מוצב פסל אבן של מה שנראה כמו בת מחצית מחייכת. המערה של טולדנריר היא לא בדיוק מערה אלא בקע בצלע ההר, כמו מאורה של דוב, אשר מגינה על הישן בתוכה ממזג האוויר. כך או כך, המקום שקט לחלוטין - אף נפש חיה לא נראית כאן.
 
רק דממה עונה לזוהאן, כאשר הוא מתקרב למאורה. על רצפת האבן של הבקע הוא מוצא מספר עצמות כבש שנראה שבשר נאכל מהן.
בנתיים, אייבל מבחין במשהו נוצץ ממעמקי הבריכה הקטנה. הוא מביט למטה ומצמצם עיניים, ואז מבין מה נצנץ - עשרות מטבעות קטנים נחים על הקרקעית, זוהרים באור הירח. המטבעות מפוזרים על החול תחת המים, כאילו נזרקו לבאר משאלות.
 
חזרה
Top