• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

להרפתקה, לריגוש, ולכסף - [המרה של מהדורה 5 לעולם של אזורות'] - עץ משחק 3/3

רודריק בוחן את המצב ומקליק בידו. עוצמת הקסם מתפזרת ונשלחת קדימה כגל קור, אך נראה שרודריק לא מצליח לשלוט בו מספיק והוא רק פוגע ברצפה לצד רגלי המרלוק.
META
משתמש במגע מקרר.
התקפה: 3+6= 9, פספוס.
 
"אף אחד לא ציין שמרלוקים יהיו מעורבים. לדעתי מגיע לנו אקסטרה." ליסאנדריה עונה בקור. בבירור ההיגיון עם רינו, אז לא ברור אם היא רצינית או משתעשעת בו. "בכל מקרה, נדון בעניין הזה מאוחר יותר. קח אותנו לספינה."
 
"מה שידידי הגובלין מנסה להגיד" אומר רודריק, "זה האם אתה פשוט מצפה שנגנוב ספינה או שיש לך באמת הסכמה כלשהי עם אחד מבעלי הספינות? אני לא מאמין שמישהו מאיתנו רוצה להיות מבוקש רק כי אתה אינך יודע לבצע את העבודה שלך".
 
אתם עולים בזריזות על הספינה, ורואים את שדה הקרב שנוצר בה, גופות מרקלוים ובני אדם זרקוקים על הסיפון.
"כמה פעמים אני צריך להסביר לכם!" אתם שומעים ודלת הקפטן של הספינה נפתחת בבעיטה, ומרלוק מגודל מוטח ממנה לא רחוק מכם, צלצל תקוע בגופו ומשפד אותו לרצפה. "אפשר לחשוב שאתם לא מבינים" מתוך תא הקפטן יוצא גמד שמחזיק בידו במרלוק שמפרפר בידיו. "שפה נורמלית!" הוא צועק ומטיח את המרלוק ברצפת הספינה, לא רחוק מכם.

הוא בוחן אתכם, ואז את רינו. "מה?!" הוא שואל בכעס. כאילו אתם צריכים להסביר למה אתם על הספינה כרגע, בדיוק כאשר הוא מוציא אקדח ויורה במרלוק בו הטיח ברצפה. מוודא הריגה.
 
"תראו, חייבים לתת לו קרדיט, כשגנבתי לו את הארנק וסיבנתי אותו שאקח אותו לפיורד המילל לא סיפרתי לו איפה הספינה ואיך היא נראית." אומר הגמד, "ועד כמה שמתחשק לי לזרוק אתכם לים, מרלוקים אכלו לי את רוב אנשי הצוות." הוא אומר ויורק, "אני אעשה איתכם עסק." הוא מציע, "אני חייב לעזוב את העיר הזו, ואתם צריכים טרמפ, לי אין אנשי צוות, ואתם בסה"כ נראים כמו חברה שיכולים לעבוד קשה. אני מוכן לקחת אתכם לפיורד, אבל אתם תצטרכו לעזור לי לתפעל את הספינה בשביל זה. וכנראה לעזור לי להגן עליה אם עוד פעם משהו יתקוף אותנו."
 
חזרה
Top