• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חוגי לארפ

עד כה ראיתי חוג אחד, האם הוא מתאים למתחילים?

https://xn----8hc5aojohl.co.il/shop/חוג-לארפים-שבועי-rdd-action/


יש עוד חוגים כאלו? הם מתאימים ללמידה בנוסח פרטני או קבוצה פרטית קטנה? יש עוד חוגים בארץ כאלו? אולי כאלו שהם יותר ספציפי למה שאני מחפש?( לארפ וורהאמר 40k/פנטזי)

מקווה שזה המקום אפשר בבקשה להעביר את זה לאן שצריך אם זה לא המקום?
 
יש גם את אבירי השולחן העגול, הייתי בחוג שלהם מסוף היסודי ולאורך חלק מהחטיבה, מאוד נהניתי. יש עוד מספר חברות, חלקן גם עושות קייטנות והפעלות. אני חושב שכולן מכוונות לגילאי יסודי וקצת מעבר, כנראה עם מידה משתנה של "למידת התחביב" - אין שיטה מוסכמת או חוקים קבועים. לגילאים מאוחרים, אני מתאר לעצמי שקיימות חבורות משחק כמו למ"ת רגילים, וכמובן יש אירועים מרובי שחקנים. אני חושש שקל יותר למצוא את אלו בפייסבוק.
 
אבירי השולחן מציעים חוגים לקבוצות קטנות? אתה יודע אם החוג ששמתי בקישור מאפשר לעשות קבוצות קטנות? אני מדבר בתור מישהו שלא התנסה בלארפ ואין לי ניסיון כל כך בזה, ואני צריך חוג כזה כי אני עם 2 אנשים נוספים אחד כמעט ולא מבין אנגלית והשני כמעט ולא מבין עברית ומדבר בעיקר אנגלית.
 
ariel127711 אמר/ה:
אחד כמעט ולא מבין אנגלית והשני כמעט ולא מבין עברית ומדבר בעיקר אנגלית.

מכות זו שפה אוניברסלית, גם אם אתה משתמש בחרב ספוג במקום באגרוף או כסא פלסטיק של כתר.
 
בסדר עדיין יש חוקים וסגנון, בוורהאמר יש בכלל המון מידע, 40k זה היקום מדע בדיוני הכי מפורט שיש אפשר ללכת לאיבוד בכל המידע שלו דבר שמצריך ידע באנגלית וזה יגרום לקושי אצל זה הבחור שלא יודע אנגלית טוב...
 
לקהילת משחקי התפקידים החיים הישראלית אכן יש נוכחות גדולה יותר בפייסבוק, אז בהחלט שווה לחפש שם. עדיין, אתה תמיד יכול לפתוח עץ בחיפוש שחקנים ומנחים ולקוות לטוב. אני לא מאמין שתמצא מ"ת חי של השיטה הספציפית שאתה מחפש- אבל יותר חשוב, אני לא מאמין שתמצא "חוגים", לא למבוגרים לפחות.

קהילת הלארפים בארץ מורכבת יותר מאירועים מאשר ממשחקים מתמשכים, אני מכיר רק משחק מתמשך אחד שרץ בארץ והוא משחק חי של עולם האפלה בשם VampireTLV (ובדיקה מהירה גילתה לי שגם ליברה הוא מתמשך, למרות שמדובר באירוע שמתרחש פעם בשנה).
 
אני מכיר את החברה שמפעילה הם סבבה לגמרי, והייתי הולך על זה.
עדו הדגמת לארפ בבית הספר של הילדים והם נהנו מאוד.

אבל למבוגרים פשוט הייתי בודק איתם על אירוע מתאים, לא חושב שיש חוגי לארפ למבוגרים. בניגוד למשל למבוכים ודרקונים שולחני.
 
חזרה
Top