• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 [מהדורה 5] שבועת ההוסאר המכונף- נתיב לפאלדין (פרויקט פרשים)

"We remember
In September
That's the night Vienna was freed
We made the enemy bleed!"


פאלדין הוא כבר עכשיו המקצוע היחידי במו"ד 5 שבאמת אמור לתפקד עם רמך, הוא מקבל 2 לחשים שדואגים לו לקבל רמך והוא בערך היחידי עם גישה אליהם, אבל מצד שני הוא מרגיש כמו... כלום, פאלדין הוא מקצוע מגניב, פאלדין על רמך מיוחד זה משהו שמו"ד די אהבה בעבר, אבל עכשיו הרמך שם בשביל להיות יפה, ולהויבל את הפאלדין ממקום למקום.

Then the winged hussars arrived

ההוסארים הפולניים היו יחדית פרשים שלקחה חלק בקרב על וינה, הסתערות הפרשים הכי גדולה בהיסטורה האנושית, ומגיע להם לקבל את האהבה של מקצוע שממוקד רכיבה, לצורך כך הם נבחרו לקבל את השם של הפאלדין בפרויקט פרשים.
ההואסר המכונף הוא פרש כבד, הוא לובש שיריון כבד ומסתער על האויב בהתסערת של פלדה ופרסות, הוא ממוקד במכות חזקות שנועודו לסיים את האויב בהתסערות מהירה, תוך כדי שהוא מתחזק את בני בריתו, מעודד אותם להסתער גם בעצמם. עד שלבסוף, הוא מצילח להסתער לבדו על צבאות.

שבועת ההוסאר המכונף

מרוץ נגד הזמן - אנשים תלויים בך, אתה פה בשדה הקרב הזה כדי לסיים את הקרב הזה כמה שיותר מהר, מלחמה היא עסק נורא, סיים אותו לפני שיהיה מאוחר מידי לאלה התלויים בך.

נקמת עין-תחת-עין - אם הגעת לקרב באיחור, וודא שהמחיר שאנשים שילמו לא היה לשווא, אתה פה בשביל להציל, אבל גם בשביל לתקן- עין תחת עין, על כל בן ברית שנפל, הפל חייל אויב.

גרום לאויב לכרוע ברך - ניצחון לא חייב להגיע במוות אויבך, אויב מנטורל הוא אויב מת, לשבועי מלחמה יש ערך. זכור זאת. יש ניצחון גם בכניעה של אויבך.

אחדות - הסתערות פרשים חזקה כמו הפרש החלש ביותר בה, דאג לבני בריתך בשדה הקרב, כשאתה מסתער קדימה, אל תשכח להביט לצדדים, אחיך לנשק מסתערים איתך. היה איתם שם.


לחשי שבועה
דרגה 3 - divine favoer, Shield of Faith
דרגה5 - Find Steed,Branding Smite
דרגה 9 Crusader's Mantle,Water Walk
דרגה 13 Aura of Life,Staggering Smite
דרגה 17- Banishing Smite,Destructive Wave

תיעול קדוש
כשאתה נושא את השבועה הזו, אתה מקבל את יכולת תיעול הקודש הבאות:

קדושת הרוכב השבועה הקדושה שלך מאפשרת לך לדאוג שתמיד תהיה מוכן לצאת לקרב, אתה לא תיתן לנצורים לרעוב דקה נוספת, השמיים ישלכו לך סוס, ויהי מה.
כפעולה רגילה אתה יכול לנצל את תיעול הקודש כדי לדמות את החלש Find Steed, עד למנוחה הקצרה הבאה, אתה זוכה ביתרון לכל בדיקה שנועדה למנוע ממך ליפול מהסוס, אם נפלת מהסוס ונהפילה הייתה של פחות מ10 פיט- אתה נופל על הרגלים כל עוד אתה בהכרה. לעלות/לרדת מהסוס דורש ממך רק 5 פיט של תנועה, במקום חצי מהתנועה שלך.
כמו כן אתה זוכה בהכשרה במיומנות "טיפול בחיות" אם אין לך הכשרה בה. במידה ויש לך - אתה מקבל התמחות.
משך הלחש הוא מיידי במקום 10 דק' (הרמך מופיע לצידך כשהוא מצוייד.)

הסתערות מההרים-כדי להכניע אויב, אתה צריך להיות מסוגל להכות ולהכות חזק, כשאתה מסתער קדימה, אתה צובר עוצמה בנשק שלך, מכה בו באותה צורה שהיית מכה בשטן המהלך אל האדמה, מי שמסכן את בני בריתף הוא גרוע לא פחות.
כפעולת רגילה בצע התקפה נגד מטרה אחת, לצורך ההתקפה המטרה שלך נחשבת כאילו הייתה שד או אלמת לצרכי הכאה (smite), ההכאה נחשב כאילו נוצל לחש בדרג 2 אליה, אם כי אתה יכול לבחור לנצל יחידת לחש אחרת ולהקריב אותה בהתאם.

הילת מסירות פרשים החל מדרגה 7 אתה מפיץ הילה שמאפשרת לבני ברית להסתער קדימה, אתה פה בשביל למשוך את האש שלהם. כל בן ברית בטווח 10 פיט ממך יכול לנוע מבלי לעורר התקפה מזדמנת מאויב שהוא יוצא מהאיזור המאיים שלו.
בדרגה 18 ההילה גדלה ל30 פיט.

רמכו של ההוסאר - החל מדרגה 15, בכל פעם שאתה מזמן רמח (בין דרך הלחש או בין דרך תיעול הקודש) היצור שמופיע יהיה מהרשימה הפתחלה ללחש find greater steed

וההוסרים המכונפים הגיעו!
בדרגה 20, כפעולה ולמשך דקה, אתה יכול לקרוא לנשמותיהם של ההוסארים האחרים לשדה הקרב. אתה אומנם מסתער לבדך, אבל נשמותיהם נמצאות ביחד איתך, והם חלק לא נפרד ממך.
כאשר אתה תקוף מטרה ומנצל יחדית לחש בשביל לבצע הכאה, אתה יכול לבחור לגרום לנזק לכל מטרות האויב הקרובת אליך, גלגל התקפה אחת נגד אויב אחד והשתמש בה נגד דירוג השיריון של כל האוביים האחרים ברדיוס 10 פיט ממך, כל אויב שפגעת בו סופג את נזק ההכאה שנגרם לאויב הראשון.
(אני מבהיר את היכולת למקרה שהניסוח לא הכי ברור, אתה תוקף מטרה אחת, היא סופגת את הנזק הרגיל של ההתקפה מהנשק ומכל אספקט אחר שהיה אמור להיות, וכל אויב אחר ברדיוס 10 פיט סופג את נזק ההכאה שהייתה להתקפה הזו)
 
dragonian אמר/ה:
אתה מעורר בי מידה לא נוחה של מוזה, שאני שוקל לזנוח את רומח הדרקון לטובת עולם המערכה שלי.

why not both?

אבירי סולמאניה למשל

liorgonen3 אמר/ה:
אני לא יודע עדיין מה יהיה עם הלוחם אבל הנזיר כנראה יהיה מבוסס קשתות.

נזיר - אולי מישהו עם אומנות לחימה שנקראת "הסוס הדוהר" ?
לוחם - אולי קאובוי או גאוצ'ו כזה? אחד שרוכב למרחקים ארוכים עם הסוס שלו, משתמש בלאסו או בבולה ושולט בעדרים. או אולי רוכב על פר זועם בסגנון רודיאו?
אשף - אחד כזה שרוכב על רוחות או יצורים ממימד אחר?
מכשף - יש איזה ספר של זילאזני שברח לי השם שלו, שהגיבור רוכב שם על סוס שחור ומפחיד שבעצם רק נראה ככה בעולם שלנו בעוד שבמישור אחר הוא בעצם איש, או לפחות נראה ככה.
כוהן - אביר טמפלר נראה לי מתבקש. אפילו הסמל שלהם היה שני אבירים רוכבים על סוס אחד.
דרואיד - יש איזה טקס עממי עם שורשים פאגאניים בשם 'Obby 'Oss שכולל קטע שמישהו רוקד עם תחפושת שאמורה לייצג סוס. מעניין לאן אפשר לפתח את זה כמעגל של דרואידים?
כושף - משהו עם זה שיש לו דם חדקרן ולא דם דרקון?
פייטן - מישהו שמתמחה ברכיבה אומנותית, פעלולים או להטוטי נשק בזמן שהוא רוכב.
 
האמת שישבתי קצת ועשיתי מפת דרכים. מעבר למקצועת שכבר עשיתי (סייר, נכול, ברבי ופאלדין)
הלוחם - יהיה תיקון לקוולאיר, הוא ידרוש הכי פחות עובדה כי הוא מוצר מוגמר שרק דורש שיניים.
נזיר- אני הולך על סגנון הימבאשי (Yabusame)בשביל קשתות ומוסיף פנימה רכיבה. עוד עובד על זה אבל כנראה זה השלב הבא.
אשף - הקונספט שעולה לי לראש הוא אשף שיש לו סוס שעשוי מקסם שמתפקד כספר הלחשים שלו, צריך לראות לאן זה הולך.
וורלוק- פרש אפוקליפסה או פרש של הצייד הפראי, נראה מה ירגיש יותר מתאים.
כוהן - תחום השבעה "דהירה" שיהיה מבוסס בעיקר על מהירות ולהעניק מהירות לבני ברית.
דרואיד- אין לי עדיין שם רשמי אבל הכיוון זה מעגל הקנטואר, שיעניק צורת פרא של קנטואר לדרואיד. (אני עוד עובד על זה)
סורסרר- דם חד קרן האמת שנשמע מוצלח, אבל אולי גם דם של kelpy ואז לשלב פנימה גם קצת ימאות. נראה
ארטיפסר- הכיוון כרגע הוא דמות עם יכולת דומה לשומר הפלדה שיש כרגע לארטיפסר, רק שמבוסס יותר על להפוך את הרמך למכונת מלחמה (תרתי-משמע) מאשר את הרוכב.
בארד- כן זה יהיה בסוף, אני כבר הבאתי מישהו שעושה אקרובטיה על הסוס בשביל הנוכל, והבארד של חמש הוא חידה עבורי מאחר והוא יודע לעשות הכל... אני יודע שזה יהיה קולג' הפרסה, ואני שוקל כרגע לתת לו כוחות מזל טוב יחד עם הסוס שלו, אבל מוקדם לדעת.
 
המפקד- בעיקר מבחינת השקעת זמן ומשאבי שכלי המוגבל.

----
קוואליר זה מה שעושה jousting? מרגיש לי שצריך תת מקצוע של אביר שמסתער עם רומח.

וורלוק- אני יכול לדמיין משהו גם פייתי, עם חדי קרן או פגאסוס. דרקון?

כוהן- אבל הוא לא בהכרח רוכב על סוס?



כושף- גם פגאסוס או גריפון אולי?

בארד- אולי מתמקד בלעודד את חיות הרכיבה?
"הלוחש לסוסים"?
 
חזרה
Top