• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

"טוב, היות וניתן לראות את התיעוב של וורלץ' לאלפים. פבלו, תוכל לברוח מהעיר אל היערות בצורת החיה שלך כדי לשכנע את האלף הזה לעזור לנו, אני אדבר עם הכנסייה, ו-וורלץ', תנסה לעשות משהו מועיל, תחפש את הרשימה הזו."
OUT
יוראן וססיליה איתנו?
 
OUT
בשביל רק לשכנע בעלי ברית לעזור לנו, כן. אני רוצה, אפשר גם כולנו ללכת אל הכנסייה ואז אל היערות, אבל זה יקח אפילו יותר זמן. אני פשוט חושב שזה יותר יעיל, וזה לא כאילו אני אתחיל להלחם באנשים בכנסייה.
 
אתם הולכים לכיוון הכנסיה, או יותר נכון, אולם התפילה רחב הידיים שעומד בפאתי העיר, ליד אחד השערים. מדובר בבניין עשוי שיש, שעמודים מעוטרים תומכים בו. הגג שלו שטוח לחלוטין, חוץ מקימור קל באזור האחורי שלו. הקימור נוצר כמובן כדי שהספריה לא תהיה בלי גג.
אולם התפילה מעוצב כך שיהיה מאה אחוז ניצול שטח. אזור התפילה, שבו מי שמתפלל כורע ברך אל מול האל, נקי וזוהר במקצת, מלבני הזהב שלו. מדרגות מובילות לספריה, שבה יש כמה עשרות ספרים שמדברים על פילוסופיה, רפואה ומדע. ספרי תפילה, כנראה, לא נחוצים שם. בכל מקרה, רק כמה כוהנים נשארו במקום בלילה, והם מדברים ביניהם על כל מיני דברים. כשאתם נכנסים פנימה, אחד מהם רואה אתכם, וזז לכיוונכם בעודו אומר "ברוכים הבאים."
 
"ראיתם? אבל אתם לא יודעים על מה בדיוק הוא מדבר?" שואל פבלו. "אז קחו אותנו אליו כדי שנוכל לדבר איתו עכשיו." הוא דורש

out
כששאלתי אם ביצענו מנוחה קצרה או ארוכה לא התכוונתי לשאול האם ביצענו מנוחה בכלל, כי זה ברור - אנחנו צריכים להתארגן לפני שהולכים למקדש. פשוט רציתי לוודא איזו מנוחה זו היתה מתוך הנחה שהיא אכן היתה. להבא אציין גם שבוצעה מנוחה.
 
"ובכן, המושל של העיר הזו החליט שהוא רוצה לזמן לו אלה. לכן הטקס והשמיים נטולי הכוכבים. ולפני שתגיד שאין לנו הוכחה, יש לנו עד ניטרלי שיסכים איתי" הוא תופס בכתף את המפקד וגורר אותו לידו, נותן לו לדבר
 
המפקד מועד קדימה, ומסתכל מסביבו בחשש. "המושל משרת אלה כלשהי, שרוצה לחזור לעולם הזה. הוא התחיל כבר את הטקס. בגלל זה, כמו שסלסניוס אמר, השמיים נטולים כוכבים."

הכוהן מסתכל עליכם. "זה נשמע כמו חדשות נוראות. אני לא בטוח שיש לי מספיק סמכות לזה. ארין, את מוכנה לקרוא לכוהן הגדול?"
 
חזרה
Top