• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

וולרץ' מסתכל על סלסניוס "זה... רעיון לא רע, יתכן שיש לי כתובת עבור ההקרבה הזו" הוא מתקרב אל המפקד המפוחד ומניח יד על מצחו בעודו מתרכז
זאב
וולרץ' יוצר קשר עם אדונו, הקראקן "אני יכול להעלות לך קורבן אם תרצה, להטביע אותו או שאתה מעדיף שיטה אחרת?"
 
"האמת שיש לי רעיון טוב יותר - בואו לא נקריב את המפקד" מציע פבלו. "לא שזה ישנה כשהמושל יגלה שתפסנו אותך ושחררנו, ואז הוא יבין שאתה משתף איתנו פעולה וינסה להרוג אותך בכל זאת." הוא לוחש לו באוזן "יש המון עדים שמסתכלים עלינו מהחלון עכשיו. אחד מהם יספר למושל מתישהו על מה שהוא ראה. בוא איתנו, אני בטוח שעדיף לך להילחם מול המושל לפני הוא ישיג כוח של אל ויחסל את כולנו בטוח"
 
וולרץ' מתנשף ומשתעל כאילו הוא נחנק ואז מחייך חיוך מרושע ומביט בפבלו "אני לא רוצה אותו איתנו, הוא תקע סכין בגב שלנו פעם אחת והוא יתקע שוב בשביל להציל את עצמו, המושל מודע חזה שהוא תולעת עלובה והוא ישתמש בזה בשביל להחזיר אותו לצד שלו, תן לי סיבה טובה להשאיר אותו בחיים"
 
"אני... אני יכול לעזור לכם. אני מכיר כמה אנשים שאולי יעזרו לכם. אני לא יודע בדיוק מה אפשר לעשות נגד המושל, אבל... אולי מישהו אחר יודע. יש כמה אנשים שיכולים לעזור. יש רשימה במשרד שלי. בבקשה על תהרגו אותי!" והוא פורץ בבכי מעורר רחמים, ואולי קצת גועל. באמת מוזר שמישהו כמוהו נבחר למנהיג אבירי הפנינה.
 
"שום להרוג אותו" אומר פבלו. "אם המושל לא ישתף פעולה הלורד יעשה את זה בכל מקרה... מי זה האחד שיודע? אבל לפני שאנחנו מדברים בוא נינכס לאיזה מקום יותר נחמד, נניח לביוב. איפה שלא רואים בשום סיכוי"
 
ואז החבורה נכנסת לביוב דרך הפתח הקרוב, המפקד באמצע שמור ומוגן היטב ואפולו הולך בין המפקד לבין וורלץ' למקרה שהאחרון יחליט להקריב אותו לאלים. "אז מי יכול לעזור לנו?" שואל פבלו. "אני מניח שכבר לא תהיה לך השפעה על המשמר, אבל כל עזרה תהיה חיונית.
 
"אני... אני לא זוכר את כולם אבל, ארים דור האלף, אה.. אסטריו, שנמצא מאחורי החומות, ו... אני לא זוכר את השאר. הם כתובים איפשהו במשרד שלי." נראה שהוא מנסה להתרכז לרגע, ואז הוא אומר, "אה, והמנהל של האקדמיה לקסם, כמובן."
 
וולרץ' בשלב הזה באמת מתחיל להתעצבן "הוא חסר תועלת לחלוטין!!! הוא יגרום לנו רק צרות! דור האלף!? אלף?!!! ראש אבירי הפנינה מכיר אלפים?! אני לא אופתע אם איבדתי את חיי הקודמים בגלל שהוא מכר מידע לאלפים! אסטריו? מי זה לעזאל!" העיניים שלו כבר בוערות "ואין סיכוי שיש לו קשר אמיתי עם מנהל האקדמיה לקסם לקסם!" וולרץ' מביט בו בזעם שלא נראה ששיך לו, נראו שהוא שייך ל... מישהו אחר "פבלו תן לי סיבה מספקת אחת להשאיר אותו בחיים!" הוא מביט בסלסניוס "אתה לא באמת חושב שזה רעיון טוב להשאיר אותו בחיים נכון? הקרבה או לא לבחור הזה יש דם על הידיים!"
 
"טוב, אז יש למושל כמה יריבים חזקים בלי ספק, אפילו אם המפקד משקר נוכל להשיג כמה. אני אומר, בוא הקשור את המפקד לאיזה עמוד כאן. אני אלך לדבר עם הכנסייה, פבלו עם האלף, ו-וורלץ' יבדוק האם הוא יכול לעוף אל אסטוריו והמנהל הזה."
 
חזרה
Top