• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"ממתי להרוג את המשרתים של לורד העורבים זה לעבוד עבורו?" ליילאני שואלת כשדי ברור שהיא איבדה לגמרי את חוט המחשבה של אייבל, "אם חסרי הכתר לא היו שולחים אותנו לכפר הבוגדת הייתה מצליחה לפתוח את השער לצלמוות".
 
"את לגמרי צודקת, אם חסרי הכתר לא היו שולחים אותנו בטעות לכפר אף אחד לא היה שם לב שיש שם בוגדת, זה לא ששלחו אותנו לגלות בוגדים, שלחו אותנו לעזור למי שנמצא שם. רצה המזל ובטעות היינו בזמן הנכון במקום הנכון, לא יותר מזה. ואני לא אוהב לתת למזל לקבוע לי את החיים."
 
"זה רק מוכיח כמה הם בעמדת נחיתות מולו, הם חשבו שיש סוכן שלו ופספסו את העובדה שהסוכן שלו היא סוכנת שלהם." עונה אייבל, "אני לא מטיל ספק בכך שהם נלחמים בלורד העורבים, אני מטיל ספק ביכולות שלהם להתמודד איתו, ובאופן קצת יותר ישיר באמינות שלהם. את באמת חושבת שהייתה רק סוכנת אחת שלו בתוך הארגון היקר שלך?" הוא שואל, "אני נאלץ להיות פרקליט השטן פה ולחשוש לגרוע מכל." הוא אומר, "אם אנחנו הולכים להשיג את הקנה, הוא נשאר אצלנו עד שנכול לדעת בבוודאות שהארגון נקי."
 
להט נאנח "אתם פשוט שמחים להתווכח בלי סיבה, נכון? כמו שאמרתי לכם, אני יכול לסדר את הקנה בתוך תיק שינעל בצורה שבה תבחרו - אני אשמח לרעיונות, אגב - תופתעו לגלות שחיי פנימיה צבאית אין הרבה מקום לפרטיות או סודיות. וככה, הקנה יהיה שמור אצלנו, ורק אחרי שנוודא שמי שעומד בצד השני של התיק שקיבלנו הוא אדם שניתן לסמוך עליו, נעביר את הקנה - או שנשמיד אותו בעצמנו. עכשיו, אם תוכלו להפסיק להתווכח ולעזור לי לבחור כיצד לנעול את הקנה, זה יהיה נפלא - ככה הדיונים שלכם ישרתו מטרה כלשהי"
 
"אנחנו כבר יודעים שלא." ליילאני אומרת מזכירה שהם יודעים גם על הסוכן שהסגיר את הארגון למשמר "אבל אם המסדר לא היה מספר לך על הקנה אפילו לא היית יודע שצריך לחפש אותו ואותם האנשים שסיפרו לך הקנה סיפרו לך גם על האל-מתים ואנשי הדג (OUT: תהרגו אותי אני כבר לא זוכר מה הלך שם) אז אתה יודע שעליהם אפשר לסמוך."
 
גנובל פונה לאייבל. "אפשר רגע?" גנובל אומר ומצביע על התיק שלו.

לפני שאלאניה יצאה, גנובל שם לב שהיא השתמשה בקסם כדי לסדר את הדברים שבתיק של אייבל. גנובל מסתקרן: האם היא שמה שם עוד משהו?

META
חקירה (אם צריך):
[dice:9s4763q]736702:0[/dice:9s4763q]
 
ליילאני
המורדים מדברים בין עצמם, מעלים רעיונות בהתרגשות. "איך נוציא את האסירים? אפשר להתחיל מרד בבית הסוהר!" "לא, נשבור את החומות ונחסל את הלגיונרים!"
הגמד מתקרב אליך בזמן שהם מדברים. "לוחמת- מילה, אם אפשר?" הוא לוקח אותך לפינה. "שמי אורדיר, דרך אגב, נערה - אני לא מאמין ששמעתי את שמך. תקשיבי, אם את בכנות ובתמים מתכננת לפרוץ לכלא ומאמינה שתצליחי בכך - אני אבוא איתך. אבל בשם האלה, נערתי, תני רק לי לבוא איתך. החבר'ה האלה, הם צעירים. תמימים. אם הם יכנסו לכלא הם בוודאי יפגעו וחלקם לא יצאו משם. בבקשה, אם אנחנו באמת עושים את זה - רק אני ואת נלך לשם."

גנובל מחטט בחפצים של אייבל אבל לא מוצא משהו מוזר שם.
 
ליילאני
"האנשים חופשיים לפעול כרצונם!" ליילאני עונה לגמד כשהיא מדגישה את המילה חופשיים "אם זאת, אני אמליץ להם לא להסתכן שלא לצורך ולקבל את התפקידים שירחיקו אותם מסכנה עד כמה שאפשר. הם באמת כלכך חסרי יכולת כמו שאתה אומר? כמה מהם חייבים להפגין כשרון כלשהו.."
"אתה באמת חושב שמת'אייס ואלאניה בוטחים בזרים יותר ממך כרגע?" ליילאני שואלת
 
"מה אתה מציע שנעשה? אני לא מזדהה עם חוסר האמון שלך בחסרי הכתר, אבל אני בהחלט יכול להבין מאיפה הוא מגיע. מה שאני לא מבין זה איך אתה חושב שאנחנו צריכים לפעול כרגע. יש לך הצעה ישימה?"
 
"שזה בקיצור מה שהתכוונו לעשות בכל מקרה," גנובל מעיר. "האמון שלנו בארגון לא משנה את העובדה שכולנו מסכימים בה, שיש לאחסן את הקנה בבטיחות המירבית עד שנמצא דרך להשמיד אותו, ואז להשמיד אותו בלי עיכוב. אם להט יוכל להכין תיק מספיק טוב, לא נצטרך לסמוך על חסרי הכתר בכל מקרה."
 
ליילאני
הוא מהסס לכמה רגעים ואז עונה. "אשתי כלואה שם. ואני מוכן להקריב את חיי כדי לשחרר אותה משם. זה כל מה שאני יודע."

אתם מחליפים את הפנינה הקסומה שהשגתם מהנאגה תמורת הזהב הדרוש ללהט. עם חומרים מאגיים וערכת הכלים שלו, הוא ניגש למלאכה. במשך שעות רבות הוא יושב בחדר, מעצב את הקסם הדרוש וחורט בזהירות רונות שטניות על התיק שלו. לבסוף הוא מסיים את המלאכה, ולוחש את מילת הסיסמה אשר חותמת את מימד הכיס הכלוא בתיק, ובלעדיה לא יהיה ניתן לגשת אליו. ומהי הסיסמה אשר להט בוחר?
 
להט יושב וחושב ארוכות על מילה - אבל כל סיסמה אפשר לגנוב, לנחש, או לפרוץ - הנעילה לא יכולה להיות מילולית. במקום זאת, הוא משתמש בץכסיס ישן שהכספות בקאלוהן עושות בו שימוש זמן רב - בעזרת טיפת דם בודדת מכל אחד מבני החבורה, להט אוגר את המהויות שלהם ברצועת המתכת שסוגרת את השק - רק מגע של שישתם ביחד יוכל לפתוח את הפס הנעול, ולאפשר גישה אל תוכן התיק המרוט, שכעת מעוטר ברצועת פלדה שחורה עם אותיות אדומות עליה.
 
ליילאני
"אתה תוכל לארגן את איסוף המידע כך שנוכל לגבש תוכנית רצינית לשחרור האסירים?" ליילאני שואלת במחשבה שזה יאפשר לה ללכת אל ההר ולחזור עם החפצ"ק שלורד העורבים מחפש בלי שהם יצאו לפגוע במשמר בלעדיה.
 
חזרה
Top