• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

בעוד רובכם לא מבחינים בשום דבר מיוחד במערה, ויסקו שם לב שהעמודים הנמצאים במרכזה- שניהם רחבים בהרבה מאדם בוגר- לא תומכים בתקרה. למעשה, יש מרווח משמעותי בין קצה העמוד לתקרת המערה. בהערכה גסה, נראה שהעמוד מגיע לגובה של 20 מטר, ותקרת המערה היא בגובה כפול מזה.
 
ויסקוראלון מגרד את ראשו, "אני לא בטוח למה, אבל שני העמודים האלו לא נועדו לתמוך בתקרה, יש להן מטרה אחרת. אני לא בטוח כל כך מה היא" ראשו נוטה קצת הצידה שהוא חושב למה לשים שני עמודים שהם חצי מהגובה שצריך?
 
שס בוחנת את העמוד לעומק, מחפשת רמז למנגנון פתיחה, מרווח בין דלת למשקוף, איזור חלול או נקי במיוחד. היא מבחינה במשהו, אבל היא לא בטוחה מה המשמעות שלו. העמודים הללו לא מחוברים לאדמה, הם הונחו עליה.
בנוסף, האדמה שמסביב להם מפוחמת מעט.
 
נולין מצטרף לחבריו שתוהים על פשר העמודים, מתכופף ומרים מעט עפר מפוחם, ואחר כך אומר בעגמומיות, כשידיו ממוללות את האפר "זה מזכיר לי מנהג הוצאה להורג עתיק, שבו קשרו את הנידונים למוות לעמוד ושרפו אותם בחיים. אני מקווה שזה לא מה שקרה כאן" הוא אומר תוך כדי שצמרמורת עוברת בגופו.

לאחר מכן הוא מתכופף שוב ובוחן יותר לעומק את האדמה המפוחמת, מנסה להבין מה מקור האפר, האם מדובר בשאריות יסודנים, שריפה של עץ או משהו אחר.

מטא:
גלגול אבחנה על האדמה 4+6=10
 
לפתע, העמוד טס למעלה, אש רושפת מתחתיתו. הוא נע בצורה אלכסונית מעט הצידה, עד שהוא נמצא ישירות מעל שס ונולין- ונופל מטה. רק בקושי זוג הלאשונטות מצליחים לזנק לפני שהם ילכדו תחת משקל העמוד. אבל זה לא הכל- כאשר הוא פוגע באדמה, טבעת של להבות נורית מתחתיתו- חורכת את שס, שמצליחה להתרחק לפני שהיא תחטוף את מלוא הכוויה, בעוד נולין מצליח לחמוק לחלוטין עם רפלקסים מהירים כברק.
META
שס סופגת 11/2= 5 נזק אש.

גלגלו יוזמה.
לקרב הזה, לא תהיה מפה.

יוזמה לעמודים: 19

2 סיבובים עד שעמוד 1 יכול להשתמש בטבעת האש שוב
 
"שס, את בסדר?" נולין צועק מבעד העשן אל הצד השני של העמוד, לאן שהוא ראה את שס מתחמקת

מה זה? מלכודת? סוג של רובוט שמירה? נולין חושב לעצמו בהפתעה , ומבעד לעשן ולחום הוא מאמץ את עיניו ומוחו בנסיון להבין מה תוקף אותם ואיך ניתן לתקוף אותם בחזרה.

מטא:
יוזמה 3+4=7
גלגול הנדסה לזיהוי התוקפים/נקודות תורפה/יכולות מיוחדות 8+10=18
 
שס עסוקה מאדו בלהימנע מלמות, אז לוקחות לה כמה שניות לגמגם תגובה חיובית לשאלתו של נולין. היא שולפת ודורכת את הרובה שלה, מתכוננת לקחת צעד אחרוה למקרה שאחד העמודים ירה שוב
meta
יוזמה
[dice:1syhq0y]737190:0[/dice:1syhq0y]
12/17
 
יוזמה:
עמודים>שס>ויסקו>פריסק>נולין
IN
מהתנועות של העמודים, נולין ופריסק מניחים שהם לא תבוניים, או חיים. הם מכונות, וככאלה- הם חסינחם ליכולות שמשפיעות של התודעה או על הבריאות שלהם. כמו כן, הם שמים לב שהעמודים לא מסוגלים לרשוף אש בכל פעם בה הם נוחתים- נראה שיש זמן מסוים שלוקח לטעון את היכולת הזו, אבל הוא משתנה.

העמוד ששס ונולין בדקו עולה פעם נוספת למעלה ונוחת, מנסה לרסק אותם מתחתיו בזמן שהעמוד השני מתעורר גם הוא, ומכוון הפעם אל פריסק ופפירוס, הוא טס באלכסון לפני שהוא מיישר את עצמו באוויר היישר מעל למכונאית ולמל"ט שלה, והמנוע שלו מפסיק לפעול- הוא נופל היישר עליהם, טבעת של אש נורית מתחתיותו.
META.
קודם כל, נולין ושס מקבלים התקפה מזדמנת נגד העמוד שלידם אם הם מחזיקים כרגע בנשק קפא"פ שלוף.
נולין ושס צריכים להצליח בהצלת תגובה בד"ק 15. בכשלון, הם סופגים 6 נזק, אחוזים מתחת לעמוד, ושרועים. בנוסף, כל עוד אתם אחוזים על ידי אחד העמודים, אתם לא יכולים להשתמש בפעולת התנועה שלכם.

לאחר מכן, גם פריסק ופפירוס צריכים להצליח בהצלת תגובה בד"ק 15. בכשלון, הם סופגים 8 נזק. אחוזים מתחת לעמוד, ושרועים. בנוסף, כל עוד אתם אחוזים על ידי אחד העמודים, אתם לא יכולים להשתמש בפעולת התנועה שלכם.
בנוסף, פריסק ופפירוס סופגים 16 נזק אש, או 19 נזק אם הם נכשלו בהצלה הקודמת. בהצלחה בהצלת תגובה נוספת בד"ק 15, הם סופגים רק חצי נזק.

יצור אחוז סופג מחסר 2 לדרג"ש, גלגולי התקפות, הצלות תגובה, בדיקות יוזמה ובדיקות מבוססות זריזות שלא נעשות כדי להמלט מהאחיזה. בנוסף, יצור אחוז לא יכול לקחת פעולה שדורשת שימוש של יותר מזרוע אחת או לבצע התקפה מזדמנת.
יצור שרוע סופג מחסר 4 להתקפות קפא"פ. הוא מקבל תוסף 4 לדרג"ש נגד התקפות טווח, אבל מחסר 4 נגד התקפות קפא"פ.
כפעולת תנועה, יצור שרוע יכול לקום.

תור שס.

2 תורות עד שעמוד 1 יכול להשתמש בטבעת האש שוב.
3 תורות עד שעמוד 2 יכול להשתמש בטבעת האש שוב.
 
האימונים של שס מששת החודשים בהכנות למשימה תופסים פיקוד, היא מכניסה הצלפה זהירה לעמוד הגדול ומתגלגלת אחורה בבטחה תוך כדי שמיטת הנשק הקל בידה בזמן שמוחה סוער, והיא מנסה לחפש על העמוד פאנל בקרה/תקשורת כלשהו, או לפחות לנסות לנחש היכן ימצא פאנל כזה. לאחר מכן היא מכתיפה את הרובה שלה ויורה במרחק בטוח מהמכונה הענקית, מקווה להאט את התקדמותה.
meta
גלגול הצלה (ריפלקס)
16 + 7 = 23
גלגול התקפה מזדמנת
18 +2 = 20
נזק אם פגע
2 + 1 = 3 נזק לא קטלני

גלגול ידע הנדסי בשביל למצוא נקודת שליטה או תקשורת על העמוד, ולכוון לשם אם הדבר אפשרי
10 +12 = 22

פעולת תנועה -guarded step

פעולה רגילה - התקפה עם רובה, אם שס מצאה נקודה כמו שהיא חיפשה אז מכוון לשם
20 + 3 = 23 (פגיעה קריטית)
נזק אש
3 + 7 =10
והעמוד בוער - בתחילת כל תור שלו הוא חוטף 1ק6 נזק, אלא אם הוא מצליח בהצלת ריפלקס ששווה ל10 + הנזק שהוא חטף מהשריפה בתור הקודם, עם +2 מצטבר לזריקת ההצלה כל סיבוב.
 
האגרוף של שס פוגע במתכת בקול צלצול, מותיר כאב עמום בידה של שס, אך לא נראה שפגע כלל במתכת. היא נעה לאחור בזהירות, בוחנת את העמוד- אבל לא רואה שום נקודת תקשורת. אם ישנה כזו, היא כנראה נמצאת בראש העמוד- גבוה כל כך שאין לכם סיכוי לראות אותה. בין כה וכה, היא מכתיפה את הרובה שלה ויורה, גורמת למתכת להלבין מהחום, ולהתחיל להנתך.

META
יוזמה: עמודים>שס>ויסקו>פריסק>נולין

תור ויסקו.

2 תורות עד שעמוד 1 יכול להשתמש בטבעת האש שוב.
3 תורות עד שעמוד 2 יכול להשתמש בטבעת האש שוב.
עמוד 1 סופג 1ק6 נזק בערה בתחילת תורו, צריך לגלגל הצלת תגובה בד"ק 10+הנזק בסופו כדי להפסיק לבעור. הוא מקבל תוסף 2 מצטבר לזריקה לאחר כל סיבוב בו הוא נכשל.
 
ויסקוראלון מוציא את אקדח הזיקוקים שלו ומתרכז. הוא מדמיין כוכבי שביט בשמיים, מופיעים ונעלמים בהבזקים מרהיבים של אור. הוא מכוון את אקדחו לכיוון אחד העמודים ויורה כוכב נופל אל תוך העמוד, חודר את המתכת בהבזק של אור.
META
ויסקרואלון יורה באחד ששס פצעה כוכבים נופלים(הלחש קליע קסם). הוא עושה את זה כפעולה מלאה.
נזק של קליע ראשון: 2 נזק כוח.
נזק של קליע שני: 4 נזק כוח.
נזק של קליע שלישי: 3 נזק כוח.
 
הכוכבים הנופלים זוהרים במערה, חודרים את המתכת אחד אחר השני, יוצרים בה שלושה חורים קטנים ומרעידים את העמוד בעוצמתם.

META
יוזמה: עמודים>שס>ויסקו>פריסק>נולין

תור פריסק.

עמוד 1:
2 תורות עד שעמוד 1 יכול להשתמש בטבעת האש שוב.
עמוד 1 סופג 1ק6 נזק בערה בתחילת תורו, צריך לגלגל הצלת תגובה בד"ק 10+הנזק בסופו כדי להפסיק לבעור. הוא מקבל תוסף 2 מצטבר לזריקה לאחר כל סיבוב בו הוא נכשל.

19 נזק.

עמוד 2:
3 תורות עד שעמוד 2 יכול להשתמש בטבעת האש שוב.

0 נזק.
 
mate
הצלות עבור פריסק: ראשונה: 9 כישלון. שניה 18 הצלחה
עבור הרחפן: ראשונה 13 כישלון, 15 הצלחה.
נסיונות בריחה: לפריסק 23 מניח שהצלחה לרחפן 8 מניח שכישלון
מנצל את פעולת התנועה של פריסק כדי לקום, אם הרחפן יכול לקום במצבו הנוכחי הוא גם קם.
משאבים:
פריסק:
סיבולת 0/16
נקפ 15/16
פאפירוס
נקפ 3/20
in
פריסק מתרוממת בקושי אחרי המכה החזקה שספגה, מצליחה בדרך לא דרך להיחלץ מתחת לעמוד, שותפה לעומת זאת אינו מצליח להיחלץ
 
חזרה
Top