• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

סביבה
הרחוב ארוך ומפותל, מרוצף במרצפות שיש. הבתים צפופים אומנם, אבל הם נקיים ויפים. אתם כרגע עומדים במרכז הרחוב, מגדל המושל מבצבץ מעל הבתים משמאלכם.

וולרץ' וסלסניוס מגיעים לפבלו, ולמפקד, שעדיין קשור ועדיין יושב על הקרקע.
 
הרודפים
וולרץ' תופס את גופץ המתנקש ומרים אותה לאוויר ומיח אותה על גב דל בניין נטוש וגבוהה
וולרץ' מניד בראשו לעבר סלסניוס "היינו צריכים לקחת אותו בחיים, היינו יכולים לחקור אותו בנפרד ולהצליב בין המידע שלהם" וולרץ אומר ופונה להסתכל על המפקד "מה מצבו?"
 
פבלו חוזר לצורתו הרגילה, בה הוא יכול לדבר, ואומר לוורלץ' "מצבו בסדר, עכשיו בואו נתחפף מפה איתו לפני שיגיעו להרוג אותו עוד מתנקשים." הוא תופס בחבל שקושר את המפקד, ומכסה את עיניו, לפני שיקח אותו למקום שקט יותר. "זה בשביל לשמור על הסוד של המחבוא שלנו" הוא לוחש לו "אל תיקח את זה קשה מדי." בו בזמן שהוא מנסה לנסות להיזכר אם הוא מכיר בעיר איזה מקום שקט כזה שאפשר להפוך למחבוא סודי
meta
מגלגל חכמה עם +1 מלחש סיוע בשביל לחשוב על מחבוא מתאים
17
 
פבלו נזכר שכשהוא היה, בזמנו, באחת השכונות העניות יותר באורון, הוא מצא בניין נטוש, שהיה שייך פעם למשפחת הפשע, שהמשמר הוציא להורג לפני כמה שנים. אולי הוא עדיין שם.
ייקח קצת זמן להגיע לשם, אבל זה אפשרי. אין שם הרבה שומרים, לפחות כרגע.

OUT
אם אתם מחליטים ללכת לשם, אני אשמח אם כל אחד מכם יגלגל להתגנבות, כי יש שם מעט שומרים שמדי פעם עושים סיור לראות אם הפשע לא משתולל שם שוב.

בשבילי
ססיליה- 13
יוראן- 10
 
"אני מאמין שכדאי שנלך לאיזה מקום. בואו אחרי." הוא אומר, מכסה את עיני המפקד. "אתה תבוא איתנו וכדאי לך שנעבור את כל השומרים בשלום כי מישהו כבר תפר לנו תיק אז לא אכפת לנו שהאישומים על בגידה יהיו אמיתיים"
התגנבות 10
תובנה 7
 
אתם ממשיכים ללכת, ומגיעים לבניין הנטוש. הקירות האפורים של בניין בן השלוש קומות מתפוררים, וצמחים מטפסים נצמדים עליהם. רק דלת אחת ממשיכה להיצמד למשקוף. בפנים בקושי יש דברים. כמה רהיטים שבורים, פסנתר כנף הרוס ונברשת שחצי תלויה מהתקרה. מה אתם עושים?
 
וולרץ' מביט "המשפט הזה טיפשי, אם יש לך שאלה שאל, ואם המשפט הזה נועד כדי לבקש ממני אישור לשאול שאלה הרי זו שאלה בפני עצמה, כלומר אתה שואל האם מותר לך לשאול, זה סותר את עצמו" וולרץ' אומר, ספק בחוסר טקט ספק בהומור
 
"אני לא יודע מי זאת האלה. אני רק יודע שהיא נתנה למושל כוחות כדי שיעיר אותה, אבל אני לא יודע יותר מזה. המושל גם ציווה על המשמר לחטוף אישה של מישהו חשוב מהעיר כדי שלאלה יהיה גוף מארח עד שהיא תגיע לכוח המלא שלה. וזה כל מה שאני יודע, באמת." הוא מתעלם מהשאלה האחרונה שלך.
 
"למה להשאיר אותו כאן? די ברור שמי שאמר לו לבגוד בנו בגד גם בו." אומר פבלו לסלניוס, ופונה למפקד "אז מי אמר לך לדאוג למעצר שלנו ולמה? כדאי לך לספר עכשיו אם אתה רוצה שנוכל לעצור אותם לפני שהם יבואו עוד פעם".
 
חזרה
Top