• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין
סאנקה נושקת לך פעם אחרונה לפני שאתה עוזב. "היה בטוח, טאלין שלי."

מקדש
"טוב ויפה. שוב, אני מתנצלת על כל בעיה שנים גרם לכם. עכשיו אם תסלחו לי, אני צריכה לוודא שכל הציוד שלו מוחרם החל מעכשיו." את החלק האחרון במשפט היא אומרת בקול, ואתם רואים את נים המסכן משפיל את פניו.

תשאול
הכוהנים אוספים את כל הגופות על עגלה ומוציאים אותן מהחדר. "טוב, זה היה פותח עיניים. חוויה מעניינת בהחלט!" בארניבוס מנסה להתלוצץ כדי להקל על האווירה העכורה, אך לבסוף משתעל ומרצין מעט. "תראו, אני לא מתיימר להבין לשורש העניין את מלחמת הכנופיות הזאת, ואיכשהו נראה שאתם, אזרחים מהשורה, יותר מעורבים בה מאשר חוקר רשמי של המשמר כמוני. אני רואה שיש לי הרבה עבודה. כך או כך, אין לי סיבה לחשוד בכם יותר לגבי הפיצוץ בסמטת גולגולת-טרול. אתם חופשיים ללכת, אך אם יורשה לי, אשמח לייעץ לכם - מה שלא תהיה הסיבה שהסתבכתם במלחמה הזאת, אני מציע שתנסו להתרחק ממנה כמה שאתם יכולים. אין לכם מושג כמה כוח יש לכנופיות הללו. זה הכל, ידידיי. משוחררים."

בשעות אחר הצהריים כולכם מתכנסים בגולגולת-הטרול. למעט אליון והרה הפונדק ריק לחלוטין - פיצוץ ממש מחוץ למפתן הדלת שלכם כנראה לא טוב לעסקים. אפילו הרוח של סיף לא מסתובבת באזור, והוא כנראה מתחבא איפהשהו מהבוקר.
 
מקדש
"אני אבוא לבקר וללמוד!, מבטיח אוכל חינם.
הוא הולך לצד הולבר. "בובה שיוצרת בובה! אני לא יכול לחכות לספר לעפר ואפר..." הוא עוצר מקפל אוזניים.
הוא כופה על עצמו חיוך, ובדרך, מתופף בתוף מרים- לא מנגינה של ממש, יותר מארש כזה, כליווי לצעדה.

אוכל חינם מביט בעצב בפונדק הריק. הוא מתישב על אחד השולחנות, מתופף לו בתוף מרים שלו מארש עצוב-שמח מוזר.
"אני חושב שמצאנו את מי שיצר את הבובה המפוצצת." מוסיף את המידע שלו ושל הולבר.
"הוא גם נתן לו מטרית קסם שתעזור לאתר אותה. אולי הבובה עובדת אצל אחד הארגונים האלה.,
 
מקדש
"אם אתה כל כך אוהב את הבובה למה אתה אמרת לכוהנת שתשמיד את השנייה?" הולבר שואל את אוכל חינם בדרכם חזרה.

OUT:
חפצים קסומים נוספים בסביבה? והמכשיר הזה בכלל קסום או מכני?
ואם כבר נאגה יכולה להרים ולעוף עם האיתורן?

"האיתורן עובד רק ממרחק 150 מטר." הולבר מעמיד דברים על דיוקם, "ייקח לנו די הרבה זמן לעבור בכל העיר לחפש אחר הנימבלרייט השני אם לא נוכל לצמצם את אזור החיפוש."
 
"נשמע לי שכרגע זה עדיף," אומר טאלין. "האשארה הזו תרד למחתרת, אין לנו סיכוי למצוא אותה בכל מי מצולות, אבל אם נראה לעולם שאין לנו קצה חוט... אז אולי היא תעשה טעות ותהיה פזיזה. התקפה על המחבוא של קזתנ'אר תגרום לה לחשוב שאנחנו לא בכיוון."
 
IN
"לאלפי פרא יש אמרה- כול רגע שאתה מהסס לירות בטרף, אתה נותן לו עוד רגע להתרחק" אומר אאוליס בעודו מגרד את קעקוע הנץ חסר הראש שלו בעצבנות. "אני לא הולך להסס שוב. הוא אמר שאתה לא מוצא את אשוארה המסכה, אלא אשוארה מוצאת אותך. אם זו הדרך היחידה למצוא אותה- בו נגרום לה למצוא אותנו. תפגע בגורים ואתה קורא לדובה" אומר אאוליס, חושב לעצמו לרגע לפני שהוא ממשיך לדבר.

"אנחנו יודעים שהקזנת'ארים והזנטרים הם אויבים ובמלחמה, בואו בואו נלך לשמוע מהקזאנת'ארים איפה הנקודות החלשות של הזנטרים. הבסיס הישן של המטבע השחור הוא גם מקום טוב לחפש בו רמזים, אבל אף אחד לא יודע את החולשות של מישהו יותר טוב מהחברים הקרובים ביותר שלו והאויבים המרים ביותר שלו. אם אנחנו רוצים לגרור את אשוארה החוצה, אנחנו צריכים דווקא ללחוץ ידיים עם הקזנת'ארים. אין סיבה לעמוד כנגדם" אומר אאוליס, לחלוטין מתעלם מכך שאנשי משמר והרפרים יושבים ממש איתו בשולחן.
 
"דיברנו עם המתרגמת של הנימבלרייט שיצר את ההנימבלרייט השני וממנו קיבלנו את האיתורן." הולבר אומר וכשהוא מבין שדבריו לא כל-כך ברורים הוא מוסיף: "מי שיצר את הבובה עם שרשרת כדורי האש הוא נימבלרייט שחי במקדש גונד. הוא לא בדיוק מדבר, אבל אחת הכוהנות במקדש תרגמה עבורנו וגילינו שהוא יצר נימבלרייט שיהיה דומה לו לחברה, אבל הנימבלרייט שיצר ברח והוא לא יודע איפה הוא נמצא, אך הכין איתורן שיעזור לאתר נימבלרייטים אחרים בעיר."

אחרי שהוא סיים עם ההסבר על מה שהוא ואוכל חינם עשו הוא עונה לאאוליס: "לקזנת'ארים אין סיבה טובה לעבוד עמנו ואני לא בטוח כמה פשוט יהיה לנו לאתרם, אבל אני לא רואה סיבה שתימנע מאיתנו לבקר בבסיס הישן וללמוד ממנו מה שנוכל."
 
IN
"הננס חשב שאנחנו מסוגלים להגן על האבן של גולור, בבירור בכול המאבק הזה יש לנו כוח שהצדדים מסוגלים לראות. במקום להיות משלנו, להצטרף לאחד מהצדדים האלו יכול להטות דברים. שני טורפים מקשים בהרבה על הטרף לברוח, ולקזנת'ארים אין דבר להפסיד מלשתף איתנו פעולה" אומר אאוליס.
 
חזרה
Top