• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

מחושיו של נולין מזדקפות בכעס בזמן שהוא חורק בשיניו. "חשבתי שעבדות אנדרוידים חלפה מהמערכת שלנו. המהורהר הזה באמת חוצה כל גבול אפשרי.

בעצם, יש עוד שחקן כאן שיכול להיות מעוניין בכוח עבודה זול... יכול להיות ש..." נולין מתקרב למסך, מנסה להבחין בפרטים שירמזו האם החדר מצוי מעל או מתחת לפני הקרקע, האם האנדרויידים הם מדגם כרייה מוכר ועוד פרטים שעשויים לרמוז שהמכרה הוא זה שמעביד את היצורים המכניים בפרך

מטא:
אבחנה 7+6=13
 
נולין משתמש במחשבו כדי לתעד את התמונות המפלילות וכשהוא מסיים הוא אומר, כשהאנטנות שלו מתוחות והלסת נוקשה " טוב, סוחרי עבדים או לא סוחרי עבדים, אנחנו עדיין צרכים לסיים את המשימה שלנו. כשנסיים נמסור את התיעוד לרשויות ונקווה שהם יחלצו את האנדרואידים המסכנים. אתם באים או שיש משהו נוסף שאתם רוצים לעשות כאן?"
 
שס מהנהת בהסכמה לדבריו של נולין - המהורהר חייב להיעצר, הפשעים שלו עברו את הגבול. היא מסתכלת שוב פעם על המסכים, מנסה למצוא סימני זיהוי על המערה עם המהורהר שיוכלו לכוון אותם בהתאם למפה שברשותם - אם ניתן לראות את הצורה כללית של החדר, או פניות מסוימות בקיר וכו', מהצילום של מערת המהורהר
meta
גלגול הבחנה
[dice:b1y7]736695:0[/dice:b1y7]
 
"קשה לי להאמין שמדובר בעבדים שנשמרים לצורך מתקפה. צבא עבדים מתגלה לאורך ההיסטוריה כבחירה גרועה במיוחד.
הם כנראה מה שהם נראים - עבדים לטובת עבודה פיזית.
בגלל שהחדר נמצא על פני השטח המסקנה המתקבלת היא אחת - המכרה מעביד אותם כדי לחסוך בהוצאות"

נולין מתעכב עוד קצת על התמונה, מנסה לראות האם יש סימן זיהוי כלשהו על החדר, כגון שלט עם מספר סידורי, פרט מבני מעניין, או כל דבר שיאפשר לו לחפש אותו כשהם יגיעו לפני השטח, או בתוכניות המכרה, אם הן יתגלגלו לידו.

מטא:
אבחנה 16+6=22
 
שס לא מצליחה לזהות את המערה בה המהורהר נמצא- אבל לפי המפה שנמצאת בידכם, תגיעו אליו במוקדם או במאוחר אם תמשיכו להתקדם כל עוד הוא נמצא באחת המערות שאתם יודעים עליהן.

נולין מנחש, לפי המיקום של החלונות הצרים בתמונה, שמדובר במבנה שהקיר החיצוני שלו פונה לכיוון מערב. זה לא מצמצם את האפשרויות בהרבה, אבל מצמצם אותן במעט.
 
"החדר הזה סיפק יותר שאלות מתשובות" נולין אומר, בדכדוך קל

"רק שנייה ויסקו, עדיף שאתה תהיה במרכז הקבוצה. אני אזחל בראש"
 
שס לא רואה שום אזעקה במסכים, אלו רק מסכים ואף אחד לא יקבל התראה על ההרס שלהם.
בין אם אתם הורסים אותם או לא, אתם ממשיכים קדימה, במנהרה הצרה והמתפתלת. נולין מקדימה, ויסקו במרכז. אתם ממשיכים לזחול עד שהמנהרה לבסוף נפתחת- מובילה אותכם אל מערה גדולה ובה זוג עמודים גדולים. לפי מראה המערה, נראה שעקפתם את המערה של הרפש ומערה אחריו, והגעתם אל המערה הלפני-אחורה.
ממנה, ישנן מספר יציאות- אחת מובילה חזרה אל כיוון המעלית, השאר הן למבוך מנהרות שמתמזגות בסופו של דבר ומובילות אל המערה האחרונה.

כמו כן, גלגלו לי בבקשה בדיקת הבחנה נוספת.
 
שס מפגיזה את כל המסכים ביעילות קודרת "אם אנחנו לא יכולים למצוא אותו, הוא לא יוכל למצוא אותנו" ואז יוצאת החוצה, מאוכזבת מחוסר ההתקדמות שלהם בחקירה, מביטה סביב ומתמקדת בכיוון המערה האחרונה "אני מציעה שנתקדם הלאה, ומשם ננסה למפות את החדרים אחרי שהכל יהיה גלוי"
meta
הבחנה
[dice:4fyhy8r]736859:0[/dice:4fyhy8r]
 
ויסקוראלון יוצא מן המנהרה, מסתכל סביב. נראה שהם קיצרו את המסע שלהם קצת. הוא לא בטוח אם זה חבל או לא עם כל מה שקורה. אבל כרגע נראה שהכל בסדר ולא הולכות להיות נסיגות טקטיות פתאומיות.
META
הבחנה: 10+10=20.
 
"סוף סוף אפשר לעמוד קצת" נולין רוטן אחרי הזחילה הארוכה במנהרות.
נולין חושב מעט ולבסוף אומר "אני חושב שכדאי יותר לפנות לכיוון המעלית, עד שנגיע לאזורים שכבר חקרנו, ורק אז ללכת למערה האחרונה. ככה נוכל לסגת לפני השטח במקרה הצורך. אם הקרב שממתין לנו נגד המהורהר קשה כמו הקרב אתמול כדאי לשמור את האופציה פתוחה". האנטנות שלו שמוטות מטה כשהוא מסיים בזמן שהוא נזכר בקרב הקשה.

מטא:
אבחנה 9+6=15
 
חזרה
Top