• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ הרשמה [מו"ד 5, 6/6], נסגר - תודה לנרשמים!

באיזו דרך שלא תבחר להציג את זה - זה אמור להיות הדבר שיגניב אותי על הדמות, ויגרום לי לומר "יואו, איזו דמות מגניבה - אני רוצה שהיא תהיה בהרפתקה הזו". תכתוב את זה באיזה פורמט שנוח לך. הגבלת שורות היא לא קשה, אפשר להניע לכאן או לכאן - אבל אני לא מחפש פורטרט מלא, אלא את הbroad strokes - "טיזר" של הדמות
 
yds
1. אני מניח שהיא הייתה אלפית ולאנאר... זה נשמע הגיוני.
2. זה פחות פחד מגזענות, ויותר פחד מאיך אנשים יקבלו אותו. יש לו מין פוביה כזו, שאם הוא לבד הוא נהיה מפוחד ומשותק.
3. יש לו קשר לאבא שלו, אבל החלום שלו הוא שיהיה לו משפחה נורמלית. הוא מסוג האנשים שחושב שכל דבר רע שקורה, קורה רק לו. הוא לעולם לא יפגע באנשים שלא עשו שום דבר לאף אחד. יש לו מין חולשה כזאת ליתומים, כלומר הוא מנסה לעזור לכל מי שחוה חיים כמו שלו. זה נובע בעיקר מהתחושה שהיו לו החיים הכי גרועים שאפשר לבקש.
 
יש סיכוי שאחרי שההרפתקה הזו תיגמר אתה תמשיך מערכה שלמה?
ולכמה רמות אתה מתכנן את ההרפתקה הזו?

יש לי שימוש די עוצמתי בלחש אשליה מינורית, מכיוון שמדובר בקוביה של מטר וחצי הדמות שלי יכולה לנצל את זה כדי לצור מחסה ולהתחבא מאחורי או בתוכו בעודה יורה ללא הפרעה ולקבל בתכלס השפעה של אי נראות (אם כי סביר להניח שהאויב יחשוד ויבדוק בשלב מסוים מדוע הארגז שנח שם יורה עליו כדורים) עכשיו זה גם יוצר קומבו מאוד מרושע עם הכוחות שלי, אני מתכנן לקחת דיוק אלפי בהעלת התכונה שלי כן שאני יכול לגלגל את אחת הקוביות שוב כאשר יש לי יתרון (שיתקבל עקב הבלתי נראות).
במילים אחרות אני יכול בכל שלב של המשחק לכרוע ברך להקיף את עצמי בקוביה אטומה ולקבל יתרון קרבי והסתרה מלאה והאויב יהיה חייב להוציא פעולה רגילה כדי לגלגל אבחנה או לגעת בקוביה כדי לבטל את האשליה ואני תמיד יכול ליצור אשליה חדשה.
זה משהו שצריך אישור שה"ם בהתחשב בכך שהדמות משתמשת בזה לעיתים קרובות מאוד
 
לונוולף
1. אוקיי. האם זה מתבטא בחיים שלו איכשהו? אם היא מתה בלידתה הוא כנראה לא למד ממנה - האם היא השאירה אחריה כתבים על הדת שלה או משהו? מה הוא יודע על אמא שלו?
2. כן, אבל העניין הוא שלעובדה שאתה אלף, מלבד במקומות מאוד מסוימים, לא תהיה השפעה על איך יקבלו אותך - זה כמו שאני אשים כובע על הראש כי אני פוחד שיראו שאני לא מתולתל - אבל לאף אחד בעולם לא אכפת אם אני מתולתל או לא. יכול להיות שהפחד הזה לא ריאלי, אבל הוא חייב לנבוע מאיפשהו - מה גרם לשמות שלך לחשוב שאם ידעו שיש לו דם אלפי יתייחסו אליו בצורה רעה?
3.אוקיי, אז יש לו דחף למצוא משפחה, לדאוג לעולם, וכו'. האם במהלך ההרפתקאות שלו/השנים שלו כשומר יצא לו לעשות דברים שהוא פחות גאה בהם? סודות שהוא מסתיר, שוחד שהוא לקח, מעשים לא חוקיים שהוא עשה...משהו בסגנון?

Tkhag1
אוקיי, אז ככה. הקומבו כעיקרון עובד, אבל יש לו כמה מכשלות.
1. אם כולם רואים פתאום ארגז שמופיע, לא יהיה אף שלב שבו הם יחשבו ''אה זה סתם ארגז רגיל'' - הם יראו אותך נעלם בתוכו.
2. אני אבקש ממך, בכל פעם שאתה מפעיל את הקומבו, לגלגל התגנבות או מאגיה בשביל ליצור צורה שמצד אחד מתאימה לך להתחבא בתוכה, ומצד שני היא מספיק ברורה ואמיתית כדי שלא יהיה ברור מאליו שמדובר באשליה (לא נכנסת דרך פינות של דברים אחרים וכו')
3. כאשר אתה בתוך הארגז אתה תהיה במצב שרוע, וכל תנועה חדה שלך/יציאה ממשבצת תחשוף את מיקומך
4. לבסוף, גם כשאתה יורה דרך הארגז זו אינטראקציה פיזית עם האשליה - אחרי יריה אחת, כולם ידעו אוטומטית שמדובר באשליה (וזה גם כתוב בחוקים של הלחש, מוזמן לעיין).

עריכה - יש מצב שאני אאריך את ההרפתקה לקמפיין, אבל זה לא יהיה קמפיין ארוך - יש לי נקודת סיום ברורה מאוד אם זה יקרה, אז לא יהיו יותר משלושה/ארבע ארקים.

מבחינת דרגות - אני מניח ש3-4? אני עובד עם milestone leveling אז זה די נזיל מבחינתי
 
שאלות
אני מניח שיש הרבה אנשים שמפסידים כסף על הסיפור הזה. והיו מעדיפים שכבר ימצאו את מה שקרה והשכסף יחזור לזרום, השאלה שלי אם יש איזה ארגון שנראה לך מתאים שישלח "חוקר" משלהם לבדוק את הנושא, כאילו בהגבלה להיום אני מתכוון שאם נגיד תאגיד דלק כלשהו מגלה שיש מערבים על המכיליות שלו הוא שולח קבלנים פרטיים לאבטח אותם. ואז אם כן הדמות שלי היא כאילו ה"חוקרת" של הארגון הזה שנשלחה לעשות סדר ולדאוג שהעסקים יחזרו כרגיל.
 
הגיוני אבל בקשר ל4, יש סיכוי שאני אוכל לגלגל התגנבות עם חיסרון כאשר לא ברור מראש שההתקפה מגיעה משם? (תחת השיפוט שלך כמבון)
ואם אני תוקף כמה פעמים בתור בהתחשב במהירות של ההתקפה רק ההתקפה הראשונה ביתרון יתרון או שאני מאבד את ההסתרה רק אחרי שגמרתי את התור שלי?
 
yds
1. אולי הוא יודע קצת על האלפים האלו, אבל לא מספיק בשביל לחבור אליהם. בתור שחקן אני לא מכיר את הגזע אלפים הספיציפי הזה, אז אשמח לפרטים נוספים.
2. אם זה המצב, אז אסטריו מסתובב בלי ברדס, אלא אם יורד גשם.
3. כן. בלילה הראשון שלו במשמר הוא לא התעורר בזמן לשמירה שלו, ובגלל זה מישהו בעיר נרצח. זה סוד שהוא סוחב מהעבר. ואם כבר מדברים על זה, הייתה פעם אחת שמישהו שיחד אותו. זה לא היה משהו כל כך חשוב, סתם מישהו שרצה להכינס לעיר כדי להתחיל חיים חדשים, אבל עדיין, זה שוחד.
 
רעיונות
כרגע מסתובבים לי בראש 3 קונצפטים-

גובלין כושף שעון משפטן או עובד בנק אני מתאר לעצמי שבעולם תעשייתי, הכלכלה גם מתקדמת ממערכה ימי בינימיית ממוצעת, אז תחום המשפטים חייב להתפתח.
קצת בהשראה מהבנקאים בהארי פוטר, הוא גם כושף שעון, המסירות שלו לחוק ולחוזה מביאה לו עוצמה.

חליפאי צייד חליפאים- בגדול חליפאי שעובד בלזהות חליפאים שמנצלים את כוחם לרעה. הוא שונא אל עצמו גם כחליפאי, אבל מפצה על זה שהוא משתמש ברקע שלו לצוד חליפאים אחרים. חשבתי על שילוב מקצועות בין נוכל לאשף divination

השלישי, שנשמע לי כיף אבל מהסס להציע כי הוא עלול להראות צבעוני מדי- חליפאי אומן.
הוא אוסף כסף כדי לבנות את התאטרון המושלם, הוא אשף אשליות ואוסף דמויות כדי ליצור מחזות בסדר גןדל חדש.
בגלל זה הוא הולך למשימות- לאסוף כסף וסיפורים.

קונצפט רביעי- שיפטר ברברי לשעבר שנהיה נזיר, מנסה להאבק בחייתיות שלו כדי להשתלב בחברה.
 
ליאורגונן3
אני יכול לחשוב על כמה קבוצות, ברמות שונות של רשמיות, שיהיה להן עניין בעסק הזה.
בין השאר -
לכנסיית הדם של וול כמעט תמיד יש על הקווים מטיפים שנעים בין פסגת קרונה, מנסים לגייס מאמינים חדשים, לבין ווליאר - שהיא לא הבסיס המרכזי שלהם בקרנאת', אבל כנסיית וול בעיר הזו היא גדולה מאוד. יכול להיות שאחד המטיפים המרכזים של הכנסיה היה על הרכבת.
יש סיכוי שבן אצולה גמדי, אולי ממשפחת קונדראק של מסמוני הדרקון או סתם גמד חשוב, היה על הרכבת והמשפחה רוצה לחלץ אותו.
מאחר שהרכבת מגיעה מפסגות קרונה, בנוסף לאספקה בעבור העיר כמעט תמיד מגיעות סחורות ייחודיות ממעוזי הגמדים - חפצים וכלי עבודה בהזמנה אישית של בית קאנית', ולעיתים נדירות יותר גם סימביונט שמוזמן על ידי חוקר שאפתן (או אחת הכתות של הדרקון האפל קהייבר, שירצו לוודא שמה שהם מזמינים מגיע בזמן).
לבסוף, לממלכת קרנאת' עצמה יש מניע לוודא שהאיום על הרכבת מוסר ומטופל, שכן ווליאר היא גם ערוץ אספקה מרכזי בשביל המבצרים של קרנאת' שמחזיקים את הקו מול מפלצות שיוצאות מקאיירי.

tkhag1
קשה לי לדמיין סיטואציה שבה אתה יורה דרך הקופסה, ולא רואים שהיריה מגיעה מהקופסה, אם אין לך מחסה אחר. בנוגע למספר התקפות - כפי שמצוין בחוקים של אשליה מינורית, כל מגע פיזי שהוא עם האשליה מראה אוטומטית שזוהי אשליה. אז אחרי ההתקפה הראשונה ההשפעה נגמרת.

לונוולף
1 - יש הרבה פרטים קטנים עליהם, אבל עיקר הדברים נמצא כאן - הטרינדאל - אלפי טרינדאל מחולקים לשלוש משפחות ונודדים באדמות הצפוניות של אברון (אם כי רובם חיים בואלנר) - הם מקדישים את עצמם לאמנות המלחמה, פשוטו כמשמעו, וסוגדים לאבותיהם הקדמונים במקום לבני החצר חסרת המוות, עושים שימוש בלהבים כפולים שסודות השימוש בהם ידועים אך להם.
3 - מי הם אנשי הקשר שיש לו בעיר, אם בכלל? חברים, בעלי ברית, אולי אויבים, וכו'? הוא חי מספר שנים בעיר ועכשיו הוא חוזר אליה - מה היחס בין האיש שהוא עכשיו לבין מי שהוא היה בפעם האחרונה שהוא דרך בשערי העיר.

דרגוניאן
רעיונות ממש מגניבים! כמה דברים כללים על כל רעיון
1 - בעוד שגובלינים הם לא כל כך נפוצים כעורכי דין ומנהלי חשבונות, יהיה מעניין לשמוע איך הדיספלינה הצבאית של אחד כזה היתרגמה לעבודה בנקאית-פקידות-ביורוקרטית. מה שכן, תצטרך למצוא הסבר למה הוא בחר להיכנס למשימה מסכנת החיים הזו אם הוא רק פקיד/בנקאי.
2 - אני ממש אוהב את הקונספט, מכאנית ופלאפית - אם אתה הולך עליו, אתה גם צריך למצוא סיבה למה בחרת לעלות למשימה הזו על הרכבת - או שזה קשור לאידיאולוגיה כללית, או שהוא שמע איכשהו שיש חליפאי שמעורב בסקנדל הזה - ובמקרה הזה אני אשמח לשמוע עוד פרטים על איש הקשר וכו'
3- יכול לעבוד, אבל זה כנראה יצטרך להיות יותר על הצד האפל/קריפי מאשר החמוד והמשעשע. זה לא אומר שהדמות לא יכולה להיות חייכנית/שמחה, אבל במשחק אברון כנראה יהיה יותר דגש על האימפליקציות של יצור שרואה אחרים בתור בובות על חוטים/דמויות בסיפור שלו.
4- גם נשמע מעניין, אין לי הרבה מה להוסיף כי הקונספט עצמו מעט בוסרי - אבל אחרי שתפרט יותר אני אוכל להגיב בפירוט. יש לך כיוון לטריגר שהפך אותו לנזיר, ואיפה הוא נהיה נזיר? הדרך הטהורה היא דת שתוכל להתאים לכך, אבל תלוי בדמות שלך (גם מישהו שקשור לסארלונה ולכוחות הטלפתיים שלהם יכול להתאים, אני מניח)
 
אני עושה "איפוס קרבי" של קונצפטים. אוקי אוריד את הרביעי.

1. קצת בהשראה מהבנק בהארי פוטר ובנק הברזל בשאוש'ק, אני משער שלנהל בנק או עסק באברון דורש יותר מלהתעסק בניירת. גבייה למשל. עוג ענק מסרב להחזיר את ההלואה. כן. אפשר לשכור שכירי חרב ל"הוצאה לפועל", אבל אם גם ככה יש לך כוח, עדיף לעשןת את זה בעצמך, או שתפקיד את המשימה בידי פקיד חזק שיש לו נאמנוץ ואינטרס ישירים של העסק של הבנק.
אן העסק.
אז חשבתי שאולי היו שם השקעות שלהם. אולי יש תביעת ביטוח.
דוגמא אגב מהחיים האמיתיים-
אני מכיר אנשים ש"בני מיעוטים" מהשטחים גנבו להם את הרכב והמשטרה משכה בכתפיים-
לעומת זאת, יש במחסום באיזור שלי, ניידת של חברת ביטוח שאם היא מזהה רכב גנוב הם רודים אחריהם עד לכפר מפוצצים אותם מכות ומחזירים את הרכב.
אני חושב שאפשר לדמיין גרסאת מו"ד לזה באברון.
לגבי הצבאיות הגובלינית- אולי בשביל זה שכררו מישהו כמוהו.

2. אם זה בסדר, חשבתי שאולי יש חליפאי יריב מושבע שלו- כמו שרלוק הולמס ומוריהארטי- והוא מאמין שהיריב שלו קשור לזה.

3. יש לי קונצפט כזה. האמת שהיה לי רעיון לארכינבל בארד, שהוא היה סוג של שה'ם בתוך הדמות, והקטע שלו היה להנדס את החבורת שחקנים לתוך בלאדה מעשה ידיו.
כאן, לא עד כדי כך פסיכי, אולי הוא שחקן, כמעט אף פעם לא מראה את הרגשות האמיתיים שלו.
הוא סוג של שה'ם של עצמו, בוחר את הבחירות שיתנו סיפור דרמטי-
אם פושע שתפס יבטיח נקמה, הוא יתן לו לברוח בשביל "קונפליקט משמעותי יותר במערכה השלישית'
משהו כזה.
 
tkhag1
Physical interaction with the image reveals it to be an illusion, because things can pass through it.
מאחר שאתה עושה אינטראקציה פיזית עם האשליה, זה חושף אותה כאשליה לעיני כל מי שרואה באותו רגע את האשליה
דרגוניאן
1. אוקיי, נשמע נחמד והגיוני. כעיקרון יש כמה בנקים, כשהכי גדול בפער שייך לבית הקונדראק - הגמדים עם סימן המשמר, שבוודאי יהיה להם עניין שברכבת שיוצאת ממעוז מרור.
2. זה נשמע ממש מגניב - אני אעבוד איתך על פרטים בהנחה שתבחר בקונספט הזה
3. זה רעיון מאןד כיפי ומעניין, מצד שני - אני קצת חושש מאינטראקציה עם הקבוצה, זה נשמע כמו סוג הדמות שדמויות אחרות (ברגע שיגלו עליו) יכנסו לקונפליקט מיידי כי יש סיכוי שהוא ידפוק אותם בשביל עוד אפקט דרמטי - אז אני ממליץ להתמקד באחד משני הקונספטים הראשונים - פחות סיכוי לבלגנים.
 
ממש מעריך את העזרה ב"איפוס קרבי"

טוב, אני חושב שמה שיכריע זה מסגרת המערכה.
שרלוק צ'יינג'לינג' שלי, הוא יחסית יותר "חופשי", להצטרף לכל הרפתקה, אם מתוכנן בהמשך משהו שלא קשןר ישירות,
הגובלין הבנקאי מצד אחד "מוגבל' לאינטרסים של הבנק בעיקר,מצד שני יש לו מוטיבציה מאוד החלטית פשוטה ןברורה, גם אם לא אישית כמו של שרלוק צ'יינג'לינג'.

מי מהם אתה רואה עוזר לספר את הסיפור של המערכה יותר?
או שפשוט אחשוב על זה קצת יותר, יש איזה שבוע. נכון?
 
דרגוניאן
מאחר שכמו ברוב סיפורי ההרפתקאות, ההרפתקה תדרוש מהשחקנים להקריב מעצמם, להסתכן למען אחרים, וכו' וכו' - הדמות שיותר פשוט לי לרוץ איתה תהיה הבלש הצ'יינג'לינג. מצד שני - זה לא מחויב. אם אתה משחק בוגלינואיד בנקאי, הוא לא חייב להיות פלדין נטול-אנוכיות כדי לעזור לאנשים - פשוט צריך שיהיה משהו שאכפת לו ממנו מספיק, ערך/קבוצה/אדם מסוים מחוץ לעצמו, שהיחס שלו אליהם עשוי לדרוש ממנו להסתכן ולהילחם למענם.
 
דמות
קונספט בסיסי: לוסיאן דה-אוריין (Lucian d'Orien), הינו נצר למשפחת אוריין ונושא את אות הדרקון המשפחתי. לוסיאן משמש כסוכן של המשפחה במטרה לנצל את יכולותיו לטובת הבית, ובמטרה לקדם את מעמדו בתוכו. לוסיאן החל כשליח (כמו רבים אחרים) אולם בימינו משמש כדיפלומט (ומרגל) במסגרת שליחויות דיפלומטיות שונות ברחבי הממלכות. כיאה לנשא של אות חד הקרן, ניתן לתאר את לוסיאן בכללי כ"מהיר" - לשון מהירה, מחשבה מהירה, תגובה מהירה. הוא קיבל הכשרה המתאימה למעמדו ודאג לקבל הכשרה רחבה ככל האפשר - דבר אותו הוא מנצל עד היום.
איך הקונספט? יש לי בראש התחלה של רקע של ממש. מכאנית מדובר בDragonmarked שנושא את Mark of Passage ויהיה בארד. (College of Lore ככל הנראה)
 
yds
3. אני לא חושב שיש לו אנשי קשר בעיר. כמה ידידים מהמשמר מספקים לו מידע על דברים חשובים שמתרחשים שהם יודעים עליהם.
בכל אופן-
אסטריו די עזב את החלום שלו לצאת להרפתקאות מדהימות ברחבי אברון, והוא כרגע לא עובד בשום עבודה מסוימת, אלא יותר נע בין עבודות, כמו שמירה על כל מיני אתרים, עזרה בבנייה של דברים, או אפילו התנדבות בבית חולים. יש לו מספיק כסף לחיות עוד כמה שנים טובות, אבל מה שמפריע לו כרגע זה, איך מעבירים את הזמן הפנוי?
 
הממ. אני חושב שהגובלין מסור לקונצפט של סדר, וחובה.
אם הוא יראה גנב, הוא יעזור לתפוס אותו, כי חורה לו הרעיון שמישהו לוקח משהו מחוץ למה שמוסכם.
סוג של או סי די כזה?
אם הוא ימצא מטבע,הוא ינסה למצוא למי זה שייך, כי זה מרגיש לו שהוא לא הרויח את זה ביושר.
אולי העבודה בבנק, נותנת לו לבטא את זה, אבל תחושת היושר שלו היא כללית.

הבלש חליפאי די פשוט. הוא שונא את עצמו, שעצם מהותו זה שקר חושב שעצם מהותו זה פשע, והוא מונע לחשוף את האמת, בעיקר חליפאים אחרים.
 
פדרון
מבחינתי יש אור ירוק להרחיב, כרגע זה קצת שלדי מדי בשביל שאוכל להגיד משהו ספציפי על הדמות

ליזי
אחלה דמות - ממש אהבתי את האווירה, ההתנהלות, התיאור - מעולה ממש. הדבר היחיד שחסר לי זה טיפ טיפה עומק - לא מחפש נובלה שלמה, אבל טיפה יותר דברים שמגיעים מהעבר ומשפיעים על ההווה - אנשי קשר של מיס פורצ'ן, חרטות שלה, משימות שהיא גאה בהן/שהיא פישלה בהן, אויבים ובעלי ברית שהצטברו במהלך השנים, חובות שהיא נמצאת בהם, וכו' - האלבייטור פיץ' אחלה, זה פשוט הערה בנוגע לדברים שאשמח לראות ברקע

לונוולף
אז הדמות שלך נכנסת לעסק הזה כי הוא מחפש דרך להעסיק את עצמו?
בכללי, שאלה חשובה עכשיו - האם הוא רוצה לחקות את הגיבורים הגדולים כי הוא שואף להידמות עליהם במעשים, בערכים, וכו', או שהוא יותר נמשך לתהילה, להנצחה, ולנועזות? (ופחות אפכת לו מהקטע של "טוב לב" וכו', אילו פשוט בונוסים נחמדים שמגיעים עם הגבורה :) )

דרגוניין
אוקיי, מגניב, מבחינתי אור ירוק לשניהם - מי שתבחר להגיש מקובל עלי

גרגויל
אוקיי, אז ככה -
1. בעולם של ברון, בני מחצית לא מסתובבים במשפחות אצולה וקונים לאוטות - בני מחצית אברוניים הם נוודים פראיים שגרים במישורי טאלנטה, דרומית ל ווליאר. הם רוכבים על דינוזאורים, יש להם דת שאמאניסטית שמתמקדת בתקשור עם רוחות, פיות, ושדים, ובכללי הם יותר דומים לשבטים אמריקאים ילידים נוודים מאשר הוביטים של הפלך וכו' - יש להם שני "בתים מסומני דרקון", שאילו קבוצות שקיבלו את סימני הדרקון של "ריפוי" ו"הכנסת אורחים", אבל הם לא ממש בתי אצולה קלאסיים - יותר דומים לתאגידים כלכליים גדולים.
אם אתה רוצה להיות בן מחצית, אני אשמח להסבר על איך הגעת להתגייס לצבא הקרנאת'י, איך השגת את כלי הנגינה, וכו'
2. לא ממש הבנתי את הקטע של כלי הנגינה הקסום...למה בסופו של דבר היו כאבי הראש? איך המיומנות של הדמות שלך/הקסם של הלאוטה קשור לזה?
אם אתה רוצה קשר לסאטיר - באברון, סאטירים מגיעים מהמישור של הפיות - ת'לאניס. מאחר שהדת של בני המחצית סובבת בין השאר סביב תקשורת עם פיות, יתכן מאוד שהדמות שלך קיבלה את כלי הנגינה כחלק מאיזשהו טקס דתי או התגלות רוחנית.
 
חזרה
Top