• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

סדר יוזמה
27 רוחות חיים בוכיות
24 זאב
21.1 האקקאר
21 זולג'ין
19.1 הרן
19 טיירה
16 האקושין
12 רוחות חיים מייללות
10 האקקאר


רוחות החיים הבוכיות מתחילות

IN
2מהרוחות, הנמצאות קצת ירחוק מכם מתחילות לנוע, נצמדות לעבר זולג'ין והרן, שולחות זרועות ערפילאיות שמנסות לשאוב מהם את כוח החיים שלהם, להקפיא אותם ולהפוך אותם לגופות מתות.
2 הרחות האחרות, מרחוק מתחילות לצעוק, ועננים ממלאים את המערה, מקשים על הראייה, מקשים כמעט על תזוזה

META

התקפה נגד זולג'ין
מגע שובר, 11 נגד מגע (ונטוע כי סיבוב ראשון וכו') - 2 נזק קור.
התקפה נגד הרן
מגע שובר, 25 נגד מגע 5 נזק קור.

ענן ערפל - צויר במפה איפה. מקיף את כולכם.

תור הזאב
 
הזאב לא אוהב ממש את הפגיעה בשותפו, ומנסה לנשוך את הרוח הצמודה אליו ואל הרן.
Meta
התקפה כנגד רוח בוכיה 1 - גלגול אחוזים עקב ערפל (1-20 שווה החמצה): 87
גלגול התקפה: 14+10=24
נזק בפגיעה: 4+6+9=19 חותך. (ההתקפה ברזל קר לצורך הפחתת נזק)
וכן ניסיון הכשלה: 1+8=9
 
הרוח נפגת מהזאב, חלק מהערפל המקיף אותה מתפגג, אבל היא עדיין שם, עדיין קיימת.

תור הקקאר
מעבר לערפל את שומעים רעשי גרירה, טפרים חדים נגררים על רצפת אבן עתיקה, "אני טענתי את דם החיים!" הוא שואג, "מותו בני תמותה!"
ואז באחת אתם מרגישים את זה, את הקור, את הכפור, את הקרח.
הערפל כמעט קופא לרגעים ספורים בעוד חלקכם מספיקים להבין את הפרש, מספיקים לקפוץ הצידה, להשתטח, לחפש מכסה
בעוד הקפור מאיים לשבור אתכם.

META
תקפואו ותקמלו נשק נשיפה, כולכם (יחד עם הרוחות הבוכיות הסמוכות אליכם) בטווח,
36 נזק קור, תגובה בד"ק 17 לחצי.

אלא מכם שמספיק קרובים מבחינים שהרוחות לא מושפעות מהקור.


תורכם (כולם)
 
נל מספיקה בקושי להתכופף למשמע רוח הנשיפה המתקרבת, פעולה שמגינה עליה ממלוא הנזק.
כשהיא חוזרת לעמידה היא ממהרת להכין פצצה ולזרוק אותה לעבר המקום בו היא זוכרת שהרוחות נמצאות. מקווה לשמוע רעש כלשהו שיעיד על פגיעה מוצלחת.

META:
תגובה: 5+14=19 הצלחה
נק"פ: 34/52

פעולה רגילה: פצצה נפיצה ל- E20 | אחוזים: 10 - החמצה.
רסס: הצלת רפלקס מול 18 | 4 נזק אש בהצלחה 9 נזק אש בכישלון.
בהחמצה: 6, הפצצה נופלת בF19 הטוטם ורוח חיים מיללת 3 סופגים את הרסס.
 
האקושין נפגע קשה מהרוח, הפעם הוא לא התכופף בזמן. אבל אין לו זמן או יכולת לרפא את עצמו, הוא צריך ללכת לחסל את לואה הדם. הואממיר את ליבו ללב קר כקרח, לב של מת, לב שלא יתן לרוחות האלה לגלות שהוא חי וקיים. אבל הרוחות האלה יכולות לראות אותו, ולכן כשהוא הולך אל הטוטם, להיכן שהרוחות, הן מסוגלות לתקוף אותו, מה שמפעיל קסם עתיק ורב עוצמה, מחסום הגנתי אדיר שתוקף את מוחו של מי שנוגע בו, משבש את חושיו.

תגובה: 15

מפעיל מיקוד ערפדי: לב ערפדי. זה נותן לי התנגדות 3 לברק ולקור, ואם מישהו יכול לזהות יצורים לפי כוח החיים שלהם הוא לא מרגיש את הנוכחות שלי.
מטיל מחסום מהמם דגול, שנותן לי 1+ להצלות, ואם אויב פוגע בי בהתקפת קפא"פ הוא stunned לסיבוב 1. רצון ד"ק 17 נוגד את ההלם.
נע לE21, מעורר התקפה מזדמנת מרוח חיים בוכיה 2 ומרוח מייללת 4.


מערב אחרי סיבובים
נותרו 7 סיבובים, 7 הימומים, למחסום מהמם דגול.
נותרו 10 סיבובים למיקוד ערפדי.


נק"פ 18 מתוך 56
לחשים:
דרג 1: 6
דרג 2: 2
דרג 3: 5
גמישות קרבית: 5
מיקוד ערפדי: 5
דרג"ש מחודש: 25, מגע 14, נטוע במקומו 24.
1+ להצלות
תוסף התקפה מחודש: +7 (+8 מכה לא חמושה)
נזק מחודש: 1ק8 + 2
7 מטענים משרביט גרימת פצעים קלים נוצלו
 
Meta
תגובה:15+8=23, הצלחה.
In
הרן מתכופף אינסטינקטיבית כשהוא שומע את הנשיפה - אפילו עוד לפני שהוא מספיק לקלוט אותה באופן מודע. לאחר מכן הוא מצית את נשקו במילת פקודה, ושולח אותו בדממה לעבר הרוח שפגעה בו. לאחר שהוא רואה אותה נופלת, (ולאחר שפצעיו מתחילים להירפא) הוא מחייך לעצמו ומשלח את נשקו לעבר הרוח הצמודה לה ופוגע גם בה.
Meta
התקפה ראשונה כנגד רוח בוכיה 1: אחוזים להסתרה -95, עובר.
גלגול התקפה (מתקפת עוצמה, אין מחסר בהתקפה ראשונה וכו'): 9+12=21
נזק בפגיעה: 4+5+13=22 חותך ועוד 6 אש.
בנוסף, עקב Blood Ministration מרפא: 8+4+2+3=17
התקפה שניה כנגד רוח בוכיה 2: גלגול אחוזים: 89, עובר
גלגול התקפה (מתקפת עוצמה, יש מחסר הפעם): 10+5=15
נזק בפגיעה:3+3+13=19 חותך ועוד 6 אש
 
IN
הרן נועץ את הנשק שלו ברוח הבוכייה, וזו מתפוצצת בענן של כפור וצלמוות.
צעקה מרחישת אוזניים נעשית במערה, מאיימת לקחת מכם את כוח החיים.
META
קריסת חיים - כשרוח בוכיה מתה היא קורסת לעצמה, ויוצרת פרץ בטווח 20 פיט (שכולל את כולם כרגע) כל יצור חי צריך להציל קשיחות בד"ק 14 או לספוק 4 נזק לחוסן.

עריכה - מזדמנת נגד האקושין
[dice:uj9r46a]736391:0[/dice:uj9r46a]
נזק
[dice:uj9r46a]736391:1[/dice:uj9r46a] נזק קור
[dice:uj9r46a]736391:2[/dice:uj9r46a]
נזק
[dice:uj9r46a]736391:3[/dice:uj9r46a] נזק קור
 
זולג'ין נע דרך הערפל, מנצל את זה שהרוחות לא מתעסקות בו ומתגלגל החוצה. ברגע שהוא יוצא גופו הנחשי של הקקאר מברך אותו וזולג'ין ממהר להסתתר מאחוריי הקיר. הוא מסתכל לצד ורואה זוג רוחות ומשליך עליהן גרזן במהירות. הגרזן חודר את הגוף של אחת וממשיך ופוגע בשנייה. לאחר מכן זולג'ין נצמד לקיר. השלב הבא יהיה לחסל לואה פעם נוספת.
META
הצלת קשיחות: 19+7=26, הצלחה.
זולג'ין נע לF18 כך שהוא לא מעורר מזדמנות.
כפעולה מהירה הוא מפעיל את סגנון הלחימה הטלת כוכב.
כפעולה רגילה הוא משתמש בהטלת כוכב שביט כנגד רוח מייללת 2, בפגיעה הגרזן מקפץ ותוקף את רוח מייללת 1.
התקפה על רוח מייללת 2: 18+14=32 נגד נטוע.
נזק: 12 נזק חותך וקסום.
התקפה על רוח מייללת 1: 17+14=31 נגד נטוע.
נזק: 15 נזק חותך וקסום.
 
טיירה מביטה במאבק שמתנהל סביבה, ויודעת שלפני שיוכלו לכרות את ראש הנחש הם יצטכו לטפל בהפרעות. היא מתנערת מהדף המוות של הרוח, ובנהמה מתריעה, היא מפנה את תשומת ליבם של נל, הרן, והזאב שלו לכיוון הרוח הבוכייה שמרחפת לידה, ונעה בתנועה חלקה כדי לפתוח ברצף המתקפות שמיועד להפיל את הרוח שעשויה למנוע ממנה להסתער על הקקאר
meta
פעולת תנועה -gang up על רוח בוכייה 2 - בעלי ברית שרואים ושומעים את טיירה (נל, הזאב, הרן, טיירה עצמה) מקבלים +1 להתקפה, +2 תוסף הדיפה לדרג"ש, נגד רוח בוכייה 2
פעולה רגילה - מתקפה עם השוט
מתקפה
18+12 = 30
נזק
4+4=8
 
"אני מריח את ראזן!" צועק הקקאר, "אני מריח את מלך הלואות, את דמו נשפך, את גופו השבור. עשית את הבחירה שלך טורל, והיא הייתה שגוייה!." שני הטפרים של ראזן טסים קדימה, עוברים דרך הקיר עוברים דרך זולג'ין, חותכים אותו מבלי להשאיר סימן, ואז הזנב של הקקאר נורה קדימה, רעל מוות מטפטף ממנו.

META
התקפות על זולג'ין
2 טפרים ועוקץ זנב
טופר ראשון -29 7 נזק
טופר שני -32 -9 נזק
זנב 33- 16 נזק.
וזולג'ין צריך לגלגל רצון בד"ק 20 , בכישלון הוא סופג עוד 27 נזק, בהצלחה הוא סופג רק חצי- זה נזק אנרגייה שלילית.
דם מושחת- גלגל קשיחות בד"ק 17 נגד רעל, בכישלון הוא סופג 3 נזק חוסן וצריך לגלגל בכל תור מחדש.

תור רוחות החיים המיללות


רוחות 1 ו2 תוקםות את הזאב
מגע קור -19 נגד מגע 4 נזק קור
מגע קור -9 נגד מגע, 2 נזק קור

רוחות 3 ו4 תקופות את האקושין
16 נגד מגע 5 נזק קור
23 נגד מגע 5 נזק קור.


תור הזאב .
 
Meta
קשיחות לזאב: 10+9=19 הצלחה.
In
הזאב לא מתייחס ממש לפרץ הקור שעולה מהרוח המתפוצצת. הוא מצליח להתחמק מאחת הרוחות, אולם נפגע מהשניה. נראה כי הוא שוקל לרגע מה לעשות, לפני שהוא מחליט לתקוף את אחת הרוחות שלידו בנשיכה.
Meta
תוקף את רוח מייללת 1: גלגול להחמצה: 65,עובר
גלגול התקפה: 11+10=21
נזק בפגיעה: 1+4+9=14
בנוסף לניסיון הכשלה: 15+8=23
 
האזב פוגע ברוח, היא פצועה יותר, אבל עדיין קיימת. יש הצלחה בניסיון ההכשלה.

זולג'ין מרגיש כיצד האקר עוקר את נשמתו מגופו בטפריו, כיצד הרעל ממיס את כוח החיים שלו, כיצד הכוח הטמא פושט הלכה למעשה את הנשמה שלו.
הוא אמור להיות מסוגל להילחם עדיין, אבל הוא מרגיש כיצד הוא הופך לקליפה ריקה.
הוא מבחין באופק שאחד הטוטמים זוהר, זוהר מבעד לערפל ומעבד ללחימה.
הוא רואה אותה, הנשמה שלו עומדת להבילע בטוטם.
אם הוא ירוץ הוא יספיק לקבל אותה בחזרה.


תור הקאאר
כשהחיים והמוות נמצאים יחדיו - מתרחש מאחר וזולג'ין ירד ל0 נק"פ.
כשמות יורד ל0 נק"פ ומתה, הוא אוטמטית נכנס למצב של גוסס מבלי לאבד את ההכרה. במסגרת המצב הזה הוא צריך להציל קשיחות בד"ק 10 (עולה כל סיבוב) או לאבד נקודת חוסן. הדמות עדיין תמות אם היא תגיע לכמות נק"פ שלילית הגדולה מערך החוסן שלה, או תגיע לערך חוסן 0.
דמות מחלימה מהמצב הזה אך ורק על ידי טעינת הנשמה שלה בטוטאם אליו הנשמה הועברה, טעינה בטוטאם עם נשמה מעניק את כלל היתרונות שטוטאם היה יכול להעניק (משמע מרפא חצי מהק"פ, 1ק4 נזק לתכונה אחת, יכול לחדש יחידת לחש ו/או שימוש ליום ביכולת.
הנשמה של זולג'ין הועברה לטוטאם במשבצת D22.


תורכם
 
האקושין רואה את החיים של זולג'ין עוברים אל הטוטם, והחיים של הטוטם מאכילים את האקקאר, הוא מרגיש בתוכו שהטוטמים הם המפתח להצלה של כולם ולחיסול של הלואה, אבל איך? אולי לשבור את הטוטם ישחרר את הנשמה של זולג'ין? ואולי זה יגרום למשהו אחר.

meta

זה לא תור, זה רק גלגול מיומנות ידע דת על הטוטמים.
20 טבעי + 7 = 27
 
טיירה שומעת את קול קריעת הבשר והעצמות כשהקקאר משסע את זולג'ין, ועיניה נפערות לרווחה. היא חושפת שיניים ויורדת לעמידה שפופה. היא לא תאבד אף גור היום. תם זמן המשחקים, תם זמן המאבקים חסרי התוחלת - הנחש התעסק עם הגורים, אז היא תוריד לו את הראש.

טיירה מניחה את ברדס גלימתה על הראש, ומשנה צורה לזאבה אפורה ולמודת קרבות, צלקות מכסות את הפרווה שלה בשתי וערב, וניביה הענקיים והמעוקמים משנים של נשיכות בקושי נכנסים ישר בתוך הלסת שלה. היא חושפת את השיניים האמיתניות מבין שפתיים שחורות, ומכווצת את שריריה, מוכנה לזנק על האקקר בפראות ברגע שהוא יגלה שבריר של חולשה, אבל כרגע היא רואה שהרן עסוק עם הצרות שלו, ושלזולג'ין יש תכנית, אז במקום זאת היא פוסעת צעד לאחור, מתכוננת לחפות על הנסיגה שלהם אם יהיה בכך צורך
meta
פעולה רגילה- משתמש בכוח של הגלימה כדי לשנות צורה.
פעולה חופשית - נכנס לזעם
 
עיניו של זולג'ין זוהרות בכחול בעוד הוא דופק סלטה לאחור, מתחמק ממכת זנב של הקקאר ומכה של הרוח, הוא ממשיך את הסלטה לזינוק אחורי, חוזר אל תוך הערפל. שתי רגליו מתארכות לרגליים של צפרדע, קוצים מתפרצים מגבו ונכנסים לשערו ועורו מתחיל לגדל טחב בצורה מוגברת ומשונה, כאילו הוא עמד בביצה המון זמן. "קראגוה, בוא נחזיר את המקדש שלך חזרה לקדמותו" הוא אומר בעוד הוא מזנק מתוך הערפל קפיצה אדירה, מגיע אל הקיר שליד הטוטם שבו נמצאת נשמתו, נוחת עליו ומשם מזנק חזרה לקרקע. לאחר מכן הוא מסתכל על הקקאר ושוב עושה סלטה, סתם בשביל להרגיז את לואה הנשמות.
META
כתוצאה מההתקפה האחרונה של הקקאר, זולג'ין נכנס לזעם טרולי, הוא מקבל תוסף 2 לכוח ולחוסן ומחסר 2 לדרג"ש.
הצלה מנזק חוסן: 10+7=17 קשיחות, הצלחה.
הצלה מרעל: 18+7=25, הצלחה.
כפעולת תנועה זולג'ין מבצע בדיקת אקרובטיקה בשביל לעבור דרך המשבצות של הרוחות ולא לחטוף התקפות מזדמנות.
אקרובטיקה נגד הקקאר: 19+14=33 מול ההת"ק שלו.
אקרובטיקה נגד הרוח: 12+14=26 נגד הת"ק.
זולג'ין נע באמצעות האקרובטיקה הזו למשבצת G21.
כפעולה מהירה הוא משנה את המיקוד החייתי שלו למיקוד הצפרדע.
כפעולה רגילה אני מבצע זינוק למשבצת C22. מקבל התקפה מזדמנת מרוח חיים בוכיה 2.
בדיקת אקרובטיקה: 20 טבעי, עם תוסף 22 לקפיצות אני מגיע ל42 אקרובטיקה. שזה מספיק בשביל לקפוץ מעל רוח חיים מייללת 3 ו4.
זולג'ין כעת ליד טוטם הנשמה שלו.
 
נל שומעת את קריאות הכאב של האקושין ולכן היא מנסה לאתר את מיקומו לפי קולו וזורקת לעברו פצצה המהולה באנרגיית האש שלה, אך מאחר ואינה רואה דבר היא לא יכולה לכוון את הפצצה כך שתיפגע רק במה שהיא רוצה.

META:
קשיחות: 13+8=21 הצלחה
נק"פ: 34/52

פעולה רגילה: : פצצת קסם דם נפיצה ל- E21 | אחוזים: 77- הצלחה | התקפה: 18+14=32 מול מגע.
בפגיעה ישירה: 18+8/2=13 ריפוי והמטרה מרפאה 1ק6 \ 2 נק"פ בסיבוב. 2 הטוטמים, 3 הרוחות וזולג'ין סופגים את הרסס, אך מאחר והטוטמים והרוחות לא נחשבים כיצורים חיים (לפחות נראה לי) אז רק זולג'ין.
רסס: הצלת רפלקס מול 18 |מרפאים 2 נק"פ בהצלחה 4 נק"פ בכישלון.
 
Meta
קשיחות: 15+3=18,הצלחה
כמו הזאב שותפו, גם הרן לא מתייחס ממש לפרץ הקור מהרוח. "מרשים ביותר טרול. יש לך עוד טריקים? כי לדעתי כדאי שנעוף מפה בהקדם - אני רוצה לראות את הדבר הזה עובר בדלת." הרן קורא לעבר זולג'ין. לאחר מכן הוא מסתובב ותוקף את הרוח המייללת שצמודה לו.
Meta
התקפה נגד מייללת 2: אחוזים: 38, עובר
גלגול התקפה: 8+12=20
נזק בפגיעה: 4+6+13=23 חותך ועוד 5 אש.
התקפה שניה נגד מייללת 2 (אם היא נופלת אז נגד רוח בוכיה 2 במקום): אחוזים: 3, החמצה אוטומטית.
 
חזרה
Top