• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

מא"ב
אתם קוראים וקוראים, לומדים כמויות של מידע על קסם בין מימדי והדרכים להעביר חפצים ממקום למקום דרך המימדים. להט במיוחד מצטיין במציאת המידע שאתם צריכים, ומאפשר לתהליך להיות מהיר הרבה יותר. בסופו של יום, לאלאניה יש כמה דפים עמוסים במשוואות מאגיות המתארות לחש מתאים. "אומנם אני מתעבת משוואות מאגיות, אבל אתם חייבים להודות שזאתי יפייפיה." היא מחייכת אליכם. "אני חושבת שיש לי את זה. עכשיו אני רק זקוקה לכמה מרכיבים. אני מאמינה שהלחש יהיה מוכן עד מחר בבוקר. קדימה, בואו נצא מהמקום המאובק הזה."

גנובל
"בקוליטראס, מה אתה אומר." הזקן מהנהן. "הכנסייה הגדולה שבני האדם בנו שם, היא משהו מרהיב. גם אם היא מפארת יותר את בני האדם מאשר את סקולד."
לבסוף, הוא קם מהספסל. "תודה לך על השיחה, בחורי הטוב. עזרת לי להבין דברים חדשים אודות האמונה, תאמין לי או לא. נקודת המבט שלך אפשרה לי הסתכלות אחרת על אמונתי באל." הוא מסתובב, ואומר "ברכות יהיו עליך, גנובל, כהן סקולד." והולך לכיוון השני. אתה מופתע - מעולם לא אמרת לו את השם שלך.

ליילאני
"אנחנו באמת לא יודעים..." עונה ההוביט, מחליק ידו בשיערו, "אבל האחים שלי סוחרים בפירות, אני יכול לנסות לברר דרכם מי מהסוחרים מעביר אספקה לכלא."
"המפקדת של הלגיון בעיר היא אישה בשם אלינלור," אומרת האלפית, "בשנים האחרונות כמעט ולא היה צורך במשמר העיר אז היא לא דמות פעילה כל כך."
נראה שכל החבר'ה הצעירים גועשים ומתרגשים מהתוכנית שאת מנסה לבנות, אך הגמד שמנהיג אותם (או אולי, אחרי הופעתך כבר לא מנהיג) נשאר שקט בצד, ונראה עצבני ולא מרוצה.
 
ליילאני
"זה נשמע טוב" ליילאני אומרת להוביט ולאלפית היא עונה "אז מי מבצע את המעצרים? אנשי הלגיון ששומרים על הכלא?"
ליילאני מנסה לשמור על גישה חיובית בייחוד כשכולם משתפים פעולה, אך אז היא נזכרת בדאגתו של מת'אייס ומנסה להבין אם מישהו מהם עובד עבור לורד העורבים.

META:
תובנה - גמד: 19+3=22
תובנה - אלפית: 12+3=15
 
מא"ב
להט מעיף מבט מתנשא קלות לכיוון אלאניה "וכך, המדע המאגי הוכיח את עליונתו על האינטואיציה של פשוטי העם - יש סיבה למה מכונות קסומות הן כלי הרבה יותר חזק מכל הברקים והאש שאנשים נהנים להעיף בלי לחשוב"
 
ליילאני
"אנשי הלגיון ש"שומרים" על העיר." עונה האלפית. ליילאני יודעת שהלגיון האימפריאלי משמש גם כצבא האימפריום וגם כמשמר במושבות הממלכה השונות.
לא נראה לך, לכל הפחות, שאחד מהאנשים הללו מתנהג בצורה חשודה שתסגיר אותו כעובד של הלורד

כולם-
אתם חוזרים לפונדק בסוף היום, ולאחר שנת לילה טובה (עם כי מעט קרירה) אתם מתאספים עם אלאניה בחדר שלה עם בוא הבוקר. "עבדתי על זה כל הלילה, אבל אני חושבת שזה יעבוד מצויין." היא מחייכת ומראה לכם שני שקים קטנים, אחד בצבע ירוק והשני כחול. "עם הידע שאספנו הצלחתי לבנות מעין שער בין-מימדי בגרסת כיס - כל מה שנכנס לשק הירוק, יוצא מהכחול." היא מוציאה מטבע ומכניסה אותו לתוך השק הירוק, שהתחתית שלו נראית חשוכה לגמרי, ואז פותחת את השק הכחול ומוציאה את אותו המטבע. "פשוט תכניסו את הקנה לשק והוא יגיע ישירות אלי. נחמד, אה?" היא נראית גאה בעצמה.
 
"לא על זה דיברנו." אומר אייבל. "אמרנו שיהיה לך דרך לתת לנו להכניס אותו לממד כיס בוא הוא ישאר." הוא אומר כמעט בזעם, הוא פונה לליאני, "האנשים שלך בגדו בי פעם אחת, תסלחי לי שאני לא הולך לתת ללורד העורבים הזדמנות לקחת את השק השני בזמן שאנחנו עולים למעלה." הוא אומר. "זה לא מה שהסכמנו."
 
אלאניה נראית זועמת. "ואתה באמת חושב שלאדם כמו לורד העורבים אין אפשרות להגיע לממד כיס שכזה? הקנה יהיה בטוח איתי ועם מת'אייס, ותסלח לי שאני סומכת עליו יותר מעליך. למעשה הסיבה היחידה שאני סומכת שתבצעו את המשימה הזאת היא כי ליילאני איתכם, ולהט. אם אתה באמת רוצה להיות בטוח שהאנשים של הלורד לא גנבו לי את השק כשאתם מוצאים את הקנה, אפשר לחשוב על מילת קוד כפי שלהט הציע."
 
"אז כל מה שעשינו חסר תועלת גם ככה." עונה אייבל, ומניח את התיק שלו על הרצפה, מתכונן לפרוק אותו בחזרה. "כרגע הרמת אמינות שלכם כארגון שואפת ל0 מבחניתי, כבר חייתי תקופה עם אנשים שחותכים לך את הצוואר בלילה ונמאס לי לישון עם עין אחת פקוחה." הוא צועק, "אם אין לנו ארובה שמרגע שהקנה הזה אצלנו הוא מגיע למקום שבו לנו יש שליטה עליו" הוא בפירוש מדבר על הקבוצה. "אז תסלחו לי שאני מעדיף לתת ללרוד העורבים לעשות את העבודה הקשה וללכת למצוא את הקנה שלו בעצמו. כי גם ככה הסיכוי שהוא יגנוב אותו מאיתנו ברגע שנומציא אותו מהשד יודע איפה הוא גבוהה."
 
עוד לפני שאייבל מספיק להוציא משהו מהתיק שלו, אלאניה בועטת בתיק בזעם אגרסיבי ותכניו נשפכים על הרצפה. "תקשיב לי ותקשיב לי טוב, ילד אדמה שכמוך, כל שעה שאנחנו מבזבזים על הוויכוחים חסרי התועלת האלה היא שעה נוספת שבה הלורד שלנו יכול פשוט לטפס לו במעלה ההרים ולחטוף את הקנה. ועם כל הציניות המרה בדבריך אתה יודע טוב מאוד שאתה לא רוצה שזה יקרה, לטובתך ולטובת כולנו. אנחנו יכולים לשבת כאן ולתכנן כל אפשרות קטנה לאיך דברים עלולים להשתבש, ובכל זאת כשתגיעו לשם משהו ישתבש בצורה שלא ציפינו לה. וזה התפקיד שלכם, לטפל בדברים לא צפויים, בשביל זה משלמים לכם! אז במקום לשבת כאן על הרצפה ולהתבכיין, למה שלא תזיז את הישבן שלך להציל את העיר הזאת, ואם לורד העורבים יחטוף לך את הסוכרייה, במקום לבכות כמו תינוק תרביץ לו ותקח אותה חזרה!" היא כמעט וצורחת את החלק האחרון
 
"כי אני מבין שחסרה לכם היכולת הקונגנטית הנדרשת כדי להשיק מסקנות מאירועי עבר, אבל זה מה שבר דעת אמור לעשות, לראות מה קרה- איך קרה, ולהבין מתוך זה מחשבות לעתיד, זה מונע ממך לנסות לעשות את אותם דברים באותה צורה שוב ושוב בתקווה שיהיה תוצאות שונות. נכון לכרגע, כדי להשיג את הקנה לורד העורבים צריך לעשות אחד מ2 דברים. להיכנס למבוך ההוא ולשלוף אותו, או לחכות שאנחנו נעשה את זה ולגנוב את זה מאיתנו או ממכם. החברה היקרה שלכם החליטה לבגוד בכם וגרמה למוות של ילדה חפה מפשע ושל עוד גורמים חפים מפשע, ובמקום לעשות בדק בית אתם עוצרים ומניחים שהכל יהיה בסדר ואם נאמין מספיק חזק אף אחד אחר לא יבגוד בנו. אתם שולחים אותנו למשימה שהמטרה שלה להשיג בדיוק מה שהוא רוצה, ממקום שבסך הכל שמור, כדי שיהיה לו אפשרות נוחה יותר להשיג את הקנה הארור!" הוא צועק ובפעם הראשנה עוצר לנשום. "אז אמרנו לך את זה ואת הצעת הצעה שעוד היה בה חוכמה ואמרת שנכין ממד כיס להסתיר בו את הקנה כדי שנוכל להשמיד אותו אחר כך. אבל מסתבר שזה לא משהו אפשרי, אלא את רוצה לעשות משהו שיעביר את הקנה מנקודה אחת לנקודה השנייה, מה שבכנות, גורם לי רק לחשוד בך כרגע, אבל אני מעדיף להאמין שעשית את זה בגלל שאת באמת לא מסוגלת לבצע את הפתרון שהצעת. אז כן." הוא אומר שוב עוצר לנשום, "אני לחלוטין מעדיף שלורד העורבים יקח את הקנה מהידיים הקרות של מישהו אחר מאשר מהידיים המתות והקרות שלי. אז תעשי לי טובה, תפעילי את הדבר הזה שדרכו את חושבת, ותביני לרגע שללכת להשיג את הקנה הזה רק בשביל שלורד העורבים יבוא לגנוב אותו מאתינו, תוך סיכון החיים שלנו במטרה להשיג את זה. זה לא מחשבה רצינאלית."
 
להט מביט בדממה בכל הדיון המתנהל. הוא מנצל את הוויכוח כדי לבחון את השקים, ובאופן לא מודע שולח יד לתיק כלי העבודה שלו, שרונות שטניות חרוטות על פס המתכת שנועל אותו. בהתעלמות מוחלטת מכולם הוא מתבונן בשקים,בתיק העבודה המורחב שלו, והמשוואות רצות בתוך ראשו. כמו תמיד, הבעיה שגורמת לקונפליקט היא חוסר יכולת מאגית.

ובכן, בשדה הזה להט בהחלט יכול לנסות לסייע.
Out

בהתחשב בזה שלהט עשה את המחקר, יש מולו את התיקים שנוצרו ממנו, ויש לו את תיק הנשיאה הקסום שלו - האם אני אוכל לנצל עוד מעט זמן בשביל לנסות ליצור מימד כיס נעול כמו שאנחנו רוצים מתיק הנשיאה שלי?
 
להט פותח את השק ומביט אל הריק שבפנים. מחשבותיו מיד נודדות ללימודים שלו על מישור הגיהנום, על הקשר שבין עולמנו שלנו לעולמם של השטנים. כן... עם קצת עבודה וקצת רצון, הוא בוודאי יוכל להשתמש בידע הזה כדי ליצור מימד כיס מהסוג שאייבל מתאר.
"הוי, תהיו בשקט שם! יש אנשים שרק עכשיו מתעוררים!" אתם שומעים צעקה של מישהו מחדר אחר. אלאניה משתתקת ומביטה באייבל במבט קפוא. "אני לא הולכת להמשיך את הדיון הזה. תפתרו את העניין ביניכם." היא מביטה בעיקר לליילאני "ואם אתה כל כך מפחד לחייך, אתה מוזמן תמיד לחזור לחור שבאת ממנו - ידעת את הסיכונים כשקיבלת על עצמך את העבודה הזאת, אייבל." היא מסתובבת לצאת מהחדר, אך לפני שיוצאת היא מחווה בידה ומטילה לחש קטן שמסדר את החפצים שנפלו מהתיק של אייבל חזרה אל תוך התיק, ואז יוצאת מהדלת.
 
"תשתוק בעצמך!" צועק אייבל למי שצעק את זה. ברור שכל הססיטאציה הזו עולה לו על העצבים, הוא לא פה בשביל להציל את העולם ולא פה בשביל להיות קדוש מעונה, הוא בא בשביל לקבל תשלום על דברים סבירים, כל הסיפור הזה עם מוות ואדונים של אוכלי נבלות לא באמת משעשע אותו, יש אנשים שקבעו לעצמם מטרה לעשות את העולם מקום טוב יותר, הם אנשים מאוד נחמדים שנורא כיף לבקש מהם אוכל כשאתה רעב, אבל יש להם נטייה להימצא מתים בדרכים לא נעימות במיוחד, אייבל יודוע את זה טוב כי הוא גם היה מבקש מהם אוכל כשהיה רעב וגם היה לעיתים רחוקות גורם להם למות בדרכים לא נעימות במיוחד.

כך או כך, הוא לא נרשם למשימת התאבדות שעתידה להיות כישלון מראש.
"אלא אם כן יש לנו דרך לוודא שהקנה הזה נשאר בטוח ואצלנו, או מושמד ברגע שהוא בידיים שלנו. אני לא יוצא למשימה הזו." הוא קובע לאחרים.
 
להט חושף שיניים לבנות שבוהקות ביחס לפניו המכוסות באופן מתמיד בפיח, במיוחד בהתחשב בעובדה שנראה כאילו אור להבות מרצד מאחוריהן "ושוב, הוכחה התיאוריה שלי - המקור לקונפליקט בעולם הוא לא חוסר הבנה, או חוסר התאמה אידיאולוגית - אלא חוסר משאבים" הוא מרים את השק שהושאר אצלהם "תנו לי עוד מעט זמן, ואני אוכל להמיר את התיק שלי לשק בין מימדי עם נעילה. נשמור את הקנה במקום בטוח, ואחרי שנוודא שמי שבצד השני של השק היא באמת המפעילה היקרה שלנו, נוכל להעביר אותו אליה במיידי"
להט צורר את התיק וצורר אותו על חגורת הכלים שלו "אני אלך לעבוד על זה, יקח לי מעט זמן - אבל בסוף יהיה לנו את מה שאנחנו צריכים"
 
להט, שהספיק להתיישב על הרצפה בשיכול רגליים ולהתחיל לחרוט סימנים ראשוניים על רצועת המתכת שסוגרת את התיק שלו, מחווה לכיוון אייבל ''בחור חכם אתה. אבל בכל מקרה, הקנה השדי הזה, מה שהוא לא יהיה, לא כדאי שאך אחד ישיג אותו.אני מתכוון, תראה את המשפחה שלי - הם השיגו שבריר של אש גיהנום, וכולם הלכו'' בשלב הזה הוא מחווה לכיוון רקתו עם מוט החריטה בסימן של ''משוגע''

''עדיף לשמור את המטה הזה אצלנו, ידיים בטוחות וכו'. אחר כך נראה איך אפשר להשמיד אותו, או לתעל את הכוח שלו באופן בטיחותי. והיי'' הוא מושך בכתפיו לפני שהוא חוזר לעבוד ''חסרי הכתר הם נגד ה, ובכן, כתר, ואני בעד זה - כלומר, אם לכתר היה שכל ישר הם היו זורקים את המשפחה שלי מכל המדרגות - אבל איכשהו קאלוהן היא עדיין בראש רשמת מקבלי התקציב המלכותי באמפוריום. אז, אתה יודע...הכל יחסי''
 
ליילאני
"אני מניחה שאפשר לעשות גם וגם" ליילאני אומרת במחשבה "אנחנו נצטרך מידע נוסף גם על בית המאסר וגם על המשמר בעיר ואיפה המפקדים שלו נמצאים." ליילאני מקווה שיהיה להם דרך להשיג את המידע הזה ועד שהם ישיגו את המידע היא תוכל לדבר עם הארגון שלה כדי לברר איך אפשר להוציא את זה לפועל ואם זה לא יתנגש בתכנית אחרת.

"אדון העורבים ניסה לעצור אותנו כשעשינו את המשימות שחסרי הכתר רצו ואם לא היינו עושים אותם בכלל לא היינו מגיעים לתשומת ליבו." ליילאני עונה לשאלתו של אייבל בפשטות.
 
"זה לא מעיד על קורלוציה בן הדברים, אדון העורבים לא ניסה לעצור אותנו עדיין, הוא ניסה לגרום לאחת מחסרות הכתר לעבוד בשבילו, מה שהוא הצליח, ואז לגרום לה לפתוח את השער לצלמוות מה שהיה מצליח אם לא היינו הורגים אותה. כרגע נראה לי שיש יותר מטרות של אדון העורבים בתוך חסרי הכתר מאשר בחוץ, למעשה אני מתחיל לחשוב שאם הייתי עובד בשבילו הייתי עדיין חוזר לחסרי הכתר."
 
"אני מאמין שגם אם יש בקרב חסרי הכתר בוגדים, מת'יאס עצמו בעל כוונות טובות. יתרה מזאת, אני סבור כי גם אם נחליט לשמור את הקנה לעצמנו עד שנבין כיצד להשמידו זה יהיה לגיטימי כל זמן שאנחנו נבדוק בעצמנו את המקורות עליהם דרך ההשמדה מתבססת כדי לבדוק את אמינותם." שאן אומר לאייבל ברוגע.
 
חזרה
Top