• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

להרפתקה, לריגוש, ולכסף - [המרה של מהדורה 5 לעולם של אזורות'] - עץ משחק 3/3

"אל תדאגו" אומר רינו, "תהיה לנו ספינה, אנחנו נגיע לפיורד, ואז אנחנו נהיה עשירים!" הוא צועק בשמחה. ובלית ברירה. נראה ששווה לפחות לנסות להאמין לו, ברור לחלוטין שהוא מנסה לעשות את הדברים נכון, ובסופו של דבר רינו ג'קסון הוא לא חבר חדש בליגת המגלים יש לו מעט רפרטואר של בעל יכולת, גם אם הוא עושה את זה רע לחלוטין.

לכן אחרי שהוא מסכים (בלית ברירה) לשלם על המשקאות שלכם, ועל המשקאות של השולחן השני (הוא נשבע שהוא לא התבלבל שוב), הוא מוביל אתכם (הפעם הוא עצר לוודא שזה אתם ולא השולחן השני) לעבר נמל רוח-סערה, מרחק הליכה קצר מהפונדק, כשהוא נשבע שהחבוב ההוא שהוא פגש יחכה לכם שם עם ספינה שתיקח אתכם למקום הנכון, או שהוא יאכל את הכובע שלו.

זו כבר שעת ערב מאוחרת, רוח סערה מתחילה להיסגר, החניות והבנק המרכזי כבר לא פעילים, ורק הפונדקים עובדים, כל מי שלא גר בעיר הראשית חזר לכפרים הסובבים אותה, או מצא לעצמו מקום אחר להיות בו, העיר נחשבת בטוחה בערבים, אבל כנראה שהשמועה על רינו כבר גרמה לכמה אנשים לסגור את התריסים של הבית.

ואז אתם מגיעים לנמל, רציף עץ ענק מקבל את פניכם כאשר 4 ספינות עוגנות כרגע בשטח הנמל, השמועות אומורת שאנדואיין מתכנן להרחיב את הנמל מתישהו, אבל מאחר וקול-ת'ארס שמישה כבסיס העיקרי של צי הברית במלחמה האחרונה אז יש פחות ופחות ספינות שעוגנות פה, בתקופה האחרונה רק ספינות סחר שעוברות בין החוף האפל והארצות הרטובות יוצאות לעצור לעגון בנמל, כאשר אחת לתקופה גם ספינת סחר/אספקה יוצאת לעבר נורת'ראנד.

אחת הספינות נראית פעילה, ורינו מבטיח שזו הספינה שלכם, הוא טעון שהיא לגמרי נראית כמו ספינה שמסוגלת להגיע לנורת'ראנד, ובטוח שהסיבה שיש עליה פעילות היא בגלל שמכינים אותה לדרך. הוא מסמל לכם להתקרב כאשר נראה שהוא מועד על משהו ונופל על הרצפה.
"מה לעזזאל?" שואל רינו וקם, הערב קצת חשוך בנמל, ורינו מעולם לא היה טוב בלשים לב לפרטים, אז לא מפתיע שלקח לו כמה רגעים לזהות את הגופה המרוטשת של... קצת קשה לדעת בוודאות מה זה.
ואז אתם שועמים צעקה מהספינה כאשר מישהו נופל למים, ויוצר דמוי דג קופץ אחריו.
רינו ההמום מנסה לחדד את מבטו לעבר הרציף, ומתחיל להתרגל לחישכה שחושפת את המרלוקים שנמצאים עליו, חמושים בחניותות פרימטיביות.
רינו לקוח כמה צעדים אחורה ונמעד אחריכם. "בשביל זה משלמים לכם אה...." נראה שהוא מחפש את המילה ולא רוצה להגיד עבדים, "שכירים!" הוא צועק, "תטפלו בהם!"

META
גלגלו יוזמה

מפה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Fa5HVkdeSTZyip263uFzvSTF9JajWIf3m45vHidfqt4/edit?usp=sharing

סימנתי לכם בצהוב את האיזור ההתחלתי.
 
רודריק ממשיך למלמל דברים חצי ברורים כמו "פעם זה לא היה קורה", "איך ליגת המגלים עדיין מתפקדת" ו"למה הוא לא מפסיק לדבר".
שהוא רואה את המורלוקים שפשוט צצים ברוח-סערה, מרכז המלוכה של בני האנוש ויש שיגידו מרכזה של הברית, הוא פשוט נאנח. פעם לשם רוח-סערה הייתה משמעות, עכשיו כל מורלוק נכנס לפה כאילו כלום.
הוא פשוט נשען עם גופו על מטהו, זה מראה כאילו הוא פגיע, אבל כרגע הוא אוגר את האנרגיה הקסומה שלו, מוכן לתמוך בשותפיו.
META
יוזמה: 13+3=16.
 
"אוקיי, בואו נכניס קצת אקשן למקום הזה!" קיזאנק קורא. הוא מוציא מתיקו בזוקה, מכוון ומשגר טיל אל עבר המרלוק הקרוב ביותר.
Meta
תוקף עם טיל סטנדרטי את מרלוק אורב 3 - גלגול קלקול:15, עובד כראוי. (ק20, תוצאות 1-2 משמע קלקול)
גלגול התקפה: 17+6=23
נזק בפגיעה: 6+1=7 נזק Concussive, הצלת Dex לחצי כנגד ד"ק 14
 
הטיל פוגע במרלוק, שלא מצליח לזנק הצידה יותר מידי, הוא נפצע, אבל עומד.

שנים מהמרלוקים מבחינים בכם, נושאים חניתות הם מתקדמים מעט לעברכם, האחד זורק חנית לעבר ליסאנדריה, השני זורק רשת על קיזאנק

META
התקפות על ליסאנדריה
חנית 15 נגד דרג"ש
בפגיעה 3 נזק.

התקפות על קיזאנק
רשת 10, מניח שפספס.

תור רודריק
 
רודריק מרים את ידו שזוהרת בסגול בהיר ומעט כחלחל, מסביבה רונות זוהרות סגולות חושפות את ההשפעה הקסומה. שלושה קליעים סגולים מאנרגיה מאגית טהורה נורים על המרלוקים, מכים בהם בעוצמה של רובה גמדי ומנקבים חורים בגופם הקשקשי.
META
משתמש בקליע קסם , הראשון יהיה על מרלוק אורב 3. האחרונים יהיו על מרלוק אורב 4.
נזק של קליע ראשון: 3 נזק כוח.
נזק של קליע שני: 4 נזק כוח.
נזק של קליע שלישי: 4 נזק כוח.
 
קליע הקסם פוגע במרלוק, מעיף אותו לאחור חסר רוח חיים, שני הקליעים האחרנים פוצעים קשות את המרלוק הרביעי, אבל הוא עדיין עומד, בנתיים.
המרלוק המגודל יותר רץ קדימה, חניתו מביהקה בעודו מנסה להכות איתה בליסאנדריה, ואז הוא מנסה גם לנשוך אותה.
META
חנית -11 נגד דרג"ש מניח שפספס
נשיכה - 10 פספוס.
 
ליסאנדריה שולפת את החרב שלה, ובעזרתה הודפת ברגע האחרון את החנית שמועפת לכיוונה, ואז ממשיכה לחסום את ההתקפות של המרלוק הגדול. היא חושקת שיניים (דבר הנשמע כמעט כמו שני קרחונים המתנגשים זה בזה, וגורם להבל קפוא לצאת מפיה) ועוברת להתקפה, חותכת לכיוון המרלוק שמולה
META
חרב אדירה: 15 סהכ, בפגיעה 13 נזק
 
מכת החרב של ליסאנדריה חוכת עמוק בגופו של המרלוק השחרחר, דם זולג מפצעיו והוא נוראה פצוע, אבל עוד עומד

המרלוק האחרון מזנק קדימה, מנסה לאפוף את ליסנדריה ברשת לפני שהוא נושך אותה.
META
רשת -10 פספוס
נשיכה- 10, פספוס.

תור קיזאנק
 
"זה הזמן לחמם את העניינים קצת! אתם יודעים, זה באמת מדהים מה שאפשר לעשות עם אזריית - טיפה אבקה לתוך נפט וקאבום." קיזאנק מכריז. הוא זז קדימה, נעמד לצד ליסאנדריה ותוך כדי תנועה מוציא מתיקו מה שנראה כמו גליל מתכת קטן שבקצהו מעין מיכל זכוכית קטן עם שסתום. הוא פותח בזריזות את השסתום ומפזר לתוכו בזהירות מעט אזריית מה"סיגר" שבפיו. הוא סוגר את השסתום, לוחץ על הדק בצד הגליל ומטח להבות זהובות נשלח קדימה לעבר המרלוקים בעוד קיזאנק מצחקק לו בהנאה.
Meta
נע לF29
משתמש בלהביור - גלגול קלקול: 6, עובד כראוי. (1-2 לקלקול)
חרוט 15 רגל, מתחיל בF28 ונע משם כך שפוגע בזוחל לילה ובמרלוק אורב 4: 2+6+4=12 נזק אש, הצלת Agility בד"ק 14 לחצי נזק.
 
"אני מעדיף כוח מאגי טהור, אך אני לא יכול להתעלם מעוצמת הלהבות שלך" אומר רודריק חצי במחמאה. הוא משאיר את המעגלים הקסומים שסביב ידיו פועלים ועוד שלושה קליעים קסומים שתופסים צורה של קריסטלים קטנים נורים קדימה, שניים חובטים במרכז גופו של זוחל הלילה ואחד אחר עף רחוק לפגוע במרלוקים שמאחור.
META
רודריק יורה שני קליעי קסם בזוחל הלילה ואחד במרלוק 2.
נזק קליע ראשון: 4 נזק כוח.
נזק קליע שני: 3 נזק כוח.
נזק קליע שלישי: 2 נזק כוח.
 
"היהיהי, רק עוד שניים." קיזאנק מצחקק וקורא לעבר האחרים. הוא מחזיר את הלהביור לתיקו, ושולף ממנו טיל נוסף. "אני יכול לפוצץ מה שבא לי, בתנאי שהמותק תחזיק מעמד - שמעת? תחזיקי מעמד!" הוא מכריז לאוויר(וכן ככל הנראה לטיל שהוא מרים על כתפו) בעודו מכוון ומשגר את הטיל לעבר המרלוק הרחוק, יוצא מנקודת הנחה שהאחרים יטפלו בקרוב.
Meta
משגר טיל רגיל אל עבר מרלוק אורב 1: גלגול קלקול: 3, עובר.
גלגול התקפה: 17+6=23
נזק בפגיעה: 3+5=8, גלגול Agility כנגד ד"ק 14 לחצי.
 
חזרה
Top