• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
אבל האנשים ממשיכים להופיע. עולים ומטפסים מעלה מהצוק.
"הגלימה הזו עובדת על כוח השנאה. אנחנו האנשים שהשנאה שלהם היא הגדולה ביותר מכול הקורבנות של המקום הזה, אנחנו שונאים כול כך הרבה שאנחנו האהובים על המקום, אנחנו מטפסים רגעים בלבד ומגיעים לראש הגבעה. לא משנה מה תעשה, לא תוכל לעצור אותנו. אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לטעות, אתה לא, אתה לא אהוב על ידי המקום הזה. טעות אחת ותיפול" אומר אחד אחר.
 
IN
אתה שולט בגלימה, אבל אתה לא יכול ככה, אתה לא מרוכז. אתה שולט בצללים הנוזליים ויכול להזיז אותם ולשלוט בהם, אבל הריכוז שלך נפגע קשות, אתה לא יכול לשלוט בחפץ הזה לנצח. אתה עוצמתי כעת, הכוח של הגלימה הוא רב, אבל אתה חייב להילחם כול פעם מבפנים על מנת להסתובב איתה. זה לא חפץ שנועד בעבורך, אתה מבין זאת.
 
נאגאטו:
והוא לא התכוון להחזיק בחפץ הזה. בהזדמנות הראשונה שתהיה לו, הוא ישמיד אותו, אך לבינתיים, הוא היה חייב להביס את הוואי-לינג. להראות להם שהוא שולט בגלימה יפגע במוראל שלהם קשות.

הוא מסתובב, ומתחיל להתקדם לכיוון היציאה. כל עוד הוא שולט בגלימה, הוא משתמש בה ורק בה על מנת לפרוק את הוואי-לינג הנותרים מנשקם. עם הצללים, מספר אויבים רב הפסיקה להיות בעיה עבורו, הוא יכל פשוט ליצור עוד ועוד צללים. האנשים שהמשיכו לטפס לא הפריעו לו במיוחד, הוא המשיך לדחוף אותם עוד ועוד מההר, לא נותן להם לטפס חזרה, אך עד מהרה שם לב שהזמן שלוקח להם לחזור נהיה ארוך וארוך יותר.
נאגאטו חייך מתחת למסיכה שלו כאשר השנאה שלו כלפי הוואי-לינג החלה לבעבע קלות. היא לא שלטה בגופו כמו הגלימה, אך לעת עתה, הוא בחר שלא לשלוט ברגשות שלו. השנאה שלו לא הייתה חזקה כמו אלו של האנשים הלכודים בגלימה, אך היא הייתה מספיקה לחזק אותו נגדם, על מנת שיוכל להמשיך במלחמה עם כוחות מחודשים.
ועם הזמן, הוא המשיך ללבות את השנאה שלו. לא היו לו מקום אחד למקד את השנאה שלו, אך היו לו מספיק דברים לשנוא בעולם. את הוואי-לינג, את היורש-האחרון ואת פמליית השפוטים שלו, אבל יותר מהכל, הוא שנא את עצמו, את מי שהוא היה חייב להיראות כמו, הרוצח המטורף משוקורו, אשר רצח את כל משפחתו ללא כל סיבה. ולמרות שהוא ניסה להשכיח מעצמו את השנאה הזו, היא הייתה המגן החזק ביותר שלו נגד הגלימה, ועל כן הוא אחז בה, מחזק את שליטתו בגלימה עד אשר התנגדותה כבר לא הפריעה לו.

הוא היה זקוק לכוחה בקרב האחרון.
 
META
אם אתה בוחר ללבוש את השנאה-הבוערת-בחשכה, אתה זוכה ביתרונות הבאים:
- תוסף 4+ לכול בדיקת התגנבות
- הפחתת נזק 5/אדמנטיט כנגד כול ההתקפות
- פעם אחת בקרב אתה מסוגל לכלוא התקפה באמצעות הצללים החיים של הגלימה, ולבטל אותה לחלוטין

אך אתה סובל גם מהחסרונות הבאים:
- מחסר 3- לכול הצלות הרצון שלך
- כאשר אתה עומד בסמוך ליריב בתחילת תורך, ואתה בוחר להתקיף אותו שלא בהתקפה קטלנית, בתורך הבא אתה מסוחרר (Staggered)

לבחירתך אם אתה רוצה לקחת את היתרונות והחסרונות הללו.

IN
כול אחד מכם מוצא את עצמו מתקדם לכיוון היורש האחרון, כול אחד מכם נלחם את המלחמה שלו, כול אחד מכם ניצח את הקרב שלו. כול אחד מכם עבר אתגר אישי, המאמץ האחרון לעמוד אל מול היורש האחרון- וכעת הרגע המכריע. האם תנצחו את היורש, או שמה תיכשלו? כולכם מתקדמים לכיוון רובע כתר הפרחים.

הדרכים מכוסות בדם, גופות של סמוראים ולוחמים מעטרות את הדרך. ראיתם כאלו גם בדרככם לכאן, כעת אתם רואים עוד, אבל הרחוב שקט. הקרב הפסיק כאן, נראה שכוח אחד ניצח. אתם הולכים קדימה, עד אשר אתם מגיעים לנקודה שאתם מזהים. אותו מבנה שבו התרחש הנשף, מרגיש לפני כול כך הרבה זמן, כמו בחיים אחרים. המבנה מרוסק לשניים, כאילו פגעה בו רעידת אדמה, והגג שלו מרוסק לחלוטין. קשה לראות מבעד להריסות, אבל אתם יודעים שהוא שם, ואתם עוברים את השער שהתעקם, אל החצר מלאת ההריסות.

ובין ההריסות של המבנה, על מה שנראה כמו כס זהוב, יושב היורש האחרון. מולו אתם יכולים לראות את שני המשרתים החזקים ביותר שלו- מאסאיושי, הקיטסונה המבוגרת בעלת השיער הלבן, שאוחזת באותו כדור בדולח בו היא אוחזת כול הזמן, ומשמשת יועצת אישית ליורש האחרון. והלוחם ממוצא ההון-לה באטו ארבן, שומר הראש האישי של היורש האחרון. הוא גדול במיוחד, אוחז בחרב אדירה, והפנים והגוף שלו מצולקים מקרבות אינספור בעבור היורש.

והיורש עצמו, הוא עומד שם, בשריון בוהק שעשוי ממית'ריל, ומרים את הוואקיזאשי שלו. אותו וואקיזאשי שעל פי האגדה רק אדם משושלת המלוכה של היורש האחרון יכול לאחוז, אותה וואקיזאשי שמוכיחה את המוצא שלו. זאת הוא אוחז ביד אחת, ובידו השנייה, יש חרב שנייה, קאטאנה שנראית פשוטה, הוא מתרומם מהכיסא שלו.

"נתיניי, זהו הרגע האחרון שיכריע את הגורל" הוא אומר בקול אדיר, גם דרך המסכה חסרת תווי הפנים, שמראה רק את העיניים שלו, הקול שלו מעורר ייראה "כול רסיס התנגדות שאתם מהווים, הגיע לסופו, שכן השגתי את המטרה שלי" הוא אומר ומרים את הקאטאנה "קללת הדרקון בידיי. נשק שלא נועד לחתוך אדם או חיה, אלא את חוטי הגורל עצמו. במשך מאות שנים הוא היה עבוד, מאז שמשפחת נוהירו חישלו אותו, וכעת הוא בידיי. וכעת- האמת, הגורל, העתיד, הוא רק מה שאני קבעתי. ההתנגדות שלכם חסרת ערך, הגורל הוא הבחירה המוחלטת שלי, אני הוא הקיסר האחרון, אני אאחד היבשת, ואני אפיל את כול אויביי. כעת זה כתוב בעתיד העולם" הוא מכריז, ואז מחזיר את הקאטאנה בחזרה אל הנדן שלה.

"אז מדוע שתילחמו? אין עוד טעם לקרב. המתנגדים צועקים שקרים, אך הם לא מבינים שכול דבר הוא לחלוטין בכוחי לתקן- העתיד בידיי. ואתם, אתם עשויים להיות נתינים נאמנים, או להיכתב לעד בספרי ההיסטוריה בתור השוטים שחשבו שהם יכולים לעצור את הגורל עצמו" אומר היורש האחרון.

OUT
תזכרו לתאר כיצד אתם נראים אחרי הקטע האישי של כול אחד מכם, ואני מזכיר את כול היכולות שקיבלתם, לקראת הקרב האחרון. הקרב יתחיל ברגע שתגלגלו יוזמה, ואיתו תתפרסם המפה.
 
אשיגה נוהירו מרחף מספר מטרים באוויר, ענני סערה מקיפים את החצי התחתון של גופו. בגדיו קרועים וניתן לראות דם על השריון שלו, אבל קעקועי הדרקונים שעל זרועותיו מאירים באור לבן טהור זהה לאור שזוהר מעיניו, החלק היחיד מפרצופו שניתן לראות מעבר למסיכת האבן שמכסה אותן כמו עור שני.
תחתיו עומד שלד דמוי-אדם, בוער באש לבנה.

"הנשק שמשפחתי יצרה לא נועד לאנשים כמוך. ולא אתה תשנה את הגורל בעזרתו."

META
יוזמה-8
באפרים לפני הקרב-
אשיגה-
Mind Over Gravity (תעופה, 9 דקות),
Arcane Sight (יכול לראות כל חפץ קסום והשפעה קסומה בטווח 120 פיט ויכול לבצע בדיקת תורת לחשים כדי לזהות את מסורת הקסם, יכול להשקיע סיבוב כדי ללמוד האם ליצור יש יכולת הטלת לחשים/יכולות דמויות לחש והחוזק של היכולת הכי חזקה שלו)-9 דקות
Legacy Weapon-(תוסף +1 וbane כנגד קיטסונה)-9 סיבובים.
Gravity Bow- (הקשת עושה 2ק6 במקום 1ק8) -9 דקות
שינה-Legacy Weapon (הוספת התכונה הקסומה greater distracting לנשק שלה) -7 סיבובים
נאגאטו-Legacy Weapon (תלוי בבחירה שלו, יערך בהתאם)-8 סיבובים
כולם-haste (מהירות בסיס גדלה ב30 פיט, תוסף +1 לדרג"ש והתקפה, התקפה נוספת בתוסף הגבוהה ביותר כאשר עושים התקפה מלאה)- 9 סיבובים
 
רעשי פרסות נשמעים ברחבי גוקה.
מהשוק הישן לנמל החדש
מרובע הסחורים למאה השערים
מתחית האדמה לקצה הצריכים.

שיערה קצר, מלא לכלוך.
גופה חבוט, שריטות וחבורות מקיפות אותה
לבן ושחור מעורבבים במה שהיה נשמתה
וכנפי פרפר צבעוניות בוקעות מגבה.

הפרפר הלבן הגיעה לקרב, רכובה על סוס אור הכוכבים שלה, היא נכנסת לתוך מבנה הנשפים, הדלתות נפתחות בפניה, גוקה האמתית חיה ביה, השחור והלבן יחדיו, מפנה לה את הדרך, נותנת לה להילחם על מהותה. על קיומה. על חירותה.

זה מרגיש כאילו עברו חודשים מהתנועה האחרונה שלה, כאילו העולם עבר להילוך איטי מהרגע שיצאה לפה, מהרגע שסוף סוף הבינה מה היא, שסוף סוף קיבלה מה היא. ועכשיו היא כאן. צ'איהו. מכשפה.

לא ראיתם אותה, נפרדתם לפני פחות משבוע, אבל היא נראית אחרית, מבוגרת, כמעט חכמה. צ'אהיו התבגרה בשבוע הזה יותר מאשר התבגרה בכל 18 שנות חייה, העטלף שלה נעלם, מוחלף בדרקון קטנטן, ממבט קרוב קשה לראות משהו מעבר לניצוץ של אור בוהק המקיף אותה, מרחף סביבה עד שהוא מתיישב על כתפה.

האישה יורדת מהסוס, שיערה הקצר פרוע, כמעט כאילו נחתך בזכוכית גסה ולא בידיו של אומן, אף מברשת לא הידרה שיער זה, אף בקבוק בוסם לא הסתיר את ריח הגופות ממנה, אף תכשיט לא מהדר אותה במשהו שהיא לא. בכך שבאי צ'אהיו שינתה את צורתה, היא הפכה ליותר עצמה ממה שהיא הייתה קודם לכם, אבל מעבר לגדילה, מעבר לבגרות, יש דברים שלא ניתן שלא להבחין בהם, בכנפים הצבעוניות הבוקעות מגבה, כנפי פרפר מלכותיות. בשיערה אשר הפך לערבוביה אין סופית של שחור ולבן, ועינה, לרגע בודד אחת מהן מביטה צפונה, והשנייה דרומה.

"מתאים שכאן זה יגמר." היא אומרת, "מתאים שבמקום שבו נאלצנו להיפרד זה המקום בו גם ניפגש עוד פעם אחת אחרונה." היא מביטה לעבר היורש. "אם רק היה לי שכל... אם רק היה לי האומץ." היא מביטה בו, עיניה כמעט חודרות את המסיכה שלו, ואז פונות לשני המשרתים שלו, "למדתי כבר כמה נאמנות עיוורת היא מחסום, אני אנסה פעם אחת אחרונה, אני אנסה לבקש מכם לפקוח עינים, אתם לא שותפים, אתם לא משרתים. אתם כלים." היא אומרת להם. "כולנו כלים. כלים בידיים שלו." היא מצביעה על היורש. "בשבוע האחרון למדתי יותר מכל החיים שלי כיצד צריך שליט לנהוג." היא צועדת צעד מתריס קידמה. "זו הממלכה שלך?!" היא צועקת, "שדות של גופות? בתים הרוסים? אולמות מנופצים?"" היא כמעט צוחקת. "בחיי, הוד רוממותך. יש בחוץ כמה תליות אבק אציליות שנראות יותר מרעננות מהמלכה שלך." היא יורקת, "לקחת את העיר הנפלאה ביותר בטיאן-שיה והחרבת אותה, לקחת מכום בו מקבלים את כולם, והפכת אותו למקום בו כולם רק מתים יחדיו, ריסקת את מנגינות העיר, שרפת את ציוריה ושחטת את אומניה. אם ככה נראה הקיסר הנצחי, אם ככה נראה הגורל." היא פורסת את כנפייה, בכמעט מלכותיות מתחרה, לרגע בודד היא נראית כאילו נשלחה ממרומים להחזיר את האיזון לעולם. ואלי זו הסיבה שהיא כאן. "אז אני שמחה להיות זו שהולכת לשבור אותו". היא מחייכת, "אתה מבין, אני בזה לך, לרעיון שאתה מייצג, לעולם שאתה שואף עליו... לא, אני לא בזה, אני מרחמת עליך. אני מרחמת עליך שאתה כל כך מאמין בחלום האפסמיה שלך, שאתה עיוור לתוצאות, עיוור לעובדה שאתה כלום, לא יותר מילד קטן החולם על משהו שלא לו, מישהו שזורק אנשים כמו צעצוים על הקיר, בתקווה שהקיר ישבר..." היא שותקת לרגע. דמה בודדת זולגת ממנה. "אני שונאת אותך." היא אומרת. כי היא יודעת, יודעת שהוא מת, יודעת שהיא אהבה אותו עד הרגע שבו היא שברה את ליבו. וידועת שהיא חולקת את האשמה במותו יחד עם היורש.
"אני אעצב את חוטי הגורל בעצמי. אני זו שצופה בהם מלמעלה, אני זו שתווה מהכובים הווה, אני הפרפר הלבן, אני באי צ'אהיו." היא נעמדת לצד החברים שלה. "ואני אהיה זו שתהרוג אותכם." היא אומרת בקור.

באפים
מפעיל את המגילה של הוד הנשר, למשך 7 דקות אני מקבל תוסף 4 לכריזמה (במקום התוסף 2 שיש לי מהחפצ"ק)
כשאני על הסוס אני נמצא חתח השפעה של הלחש "מבטחים" מועצם לדרג 4.
יציר הסוד מפעיל יד"ל של היעלמות מעין דגולה על עצמו.

יוזמה (בהיתן שלא מקבל באפים ממישהו נוסף כרגע) - 22 סה"כ
 
שינה עומדת אל מול היורש, שומרת על מראה מכובד. גלימה מעטרת את כתפיה, עם סמלו של הקיסר הנצחי בצהוב על רקע סגול. העטרת הכסופה של ז'אי על ראשה. על צווארה, כמו שרשרת מעוצבת, נמצא קנה החנק בהתרסה כנגד התפקיד שלו. הוא יורד אל כתפיה, עוטף גם אותן. הדבר היחידי הרומז על התלאות שעברה הוא מספר שיערות סוררות שהשתחררו מהפקעת בה שיערה אסוף.

עיניה של שינה זוהרות באור רך כשהיא מסתכלת על הכס הזהוב, עורה מתכתי, כסוף. גורם לה להראות כמו פסל נצחי. עם זאת, תנועותיה חינניות, מהירות, בניגוד לפסל- היא איננה קפואה במקומה. היא מתקדמת קדימה, והיורש האחרון הוא הדבר היחיד שעוצר אותה מלהתקדם.

"נשק המשנה את הגורל עצמו. ומדוע תזדקק לו, אם אתה אכן היורש כפי שאתה טוען?" שינה אומרת, חרב הקודאצ'י לצידה רועדת בכוח שאשיגה הטביע בה.
"הכס הזהוב הזה הוא הכס האחרון עליו תשב בחייך, לעולם לא תתקרב אפילו אל כס חמשת הדרקונים."
META
באפרים לפני הקרב:

שינה
  • Heightened Awareness (תוסף כשירות 2 לתפיסה וידע, יכול להפיג את זה בשביל תוסף 3 ליוזמה, 70 דקות)
    מנצלת 10 דקות כדי לרקוח אותה מחדש עם inspired alchemy
  • מוטאג'ן (תוסף אלכימי 4 לזריזות, 2 שריון טבעי, 80 דקות)
  • Ironskin (תוסף 5 לשריון טבעי, 8 דקות)
  • Cat's Grace (תוסף הקסמה 4 לזריזות, 8 דקות)
  • Long Arm (מגדיל את ההישג ב5, 8 דקות)
  • Keen Senses (נותן ראיית אור-מועט ותוסף כשירות 2 לתפיסה, 8 דקות)
  • Fire Breath (נותן לי לנשוף אש כפעולה 3 פעמים, 7 סיבובים)
  • Channel Vigor (מאפשר למקד את הכוח בחלק מסוים בגוף- כרגע מתמקדת ברוח, 8 סיבובים)

מושחת את הקודאצ'י בהקס "עין רעה" שנותן מחסר להצלות, שהפך לרעל באמצעות החפצ"ק Bottled Misfortune
מביאה לנאגאטו תמצית של ריפוי פצעים בינוניים (2ק8+8) וHeightened Awareness בשביל תוסף 4 ליוזמה
נותנת לשאנג-רן Cat's Grace
נותנת לצ'אהיו Heightened Awareness בשביל תוסף 4 ליוזמה

בסך הכל, לשינה יש תוסף 8 לזריזות, 7 שריון טבעי, הישג של 10 פיט, ראיית אור מועט, תוסף כשירות 2 לתפיסה, תוסף 6 להצלות רצון ולבדיקות איום ותרמית.

גלגול יוזמה לשינה (מפיגה את heightened awareness על עצמה בשביל התוסף): 9+4+6= 19 יוזמה.
 
נאגאטו מופיע לצד הארבעה האחרים משומקום, כאילו השתגר הנה ממימד אחר לגמרי. הילה של צללים עוטפת את הנקודה בה הוא מופיע, והוא יוצא משם כמו מתוך פורטל, מוקף בהם.
הוא לובש את שריון המית'ריל החדש שלו, מעשה עבודת אומנות שהיורש האחרון היה מקנה בו, שתי קטאנות חדות וקטלניות חגורות למותנו, וגלימה שחורה עשוייה צללים קשורה לצווארו. מסכת סמוראים מאיימת כיסתה את פניו כרגיל, וכל גופו היה מכוסה חתכים, חבטות, ודם. כל גופו היה אדום בצבע אדום ארגמני, ולמרות כל ההרג מסביבם, הצחנה ממנו הייתה ניכרת. הוא שחה דרך מאות גופות על מנת להגיע הנה, אך הוא אפילו לא התנשף. מולו הוא לא ראה את היורש האחרון ושני השפוטים שלו. הוא ראה רק עוד 3 גופות שהולכות להצטרף אל נהר הדם הזורם בגוקה.

"אתה מדבר יותר מדי... כולם מדברים יותר מדי... ואז אני חותך אותם בכל זאת. יש מקום מיוחד בגהינום לאנשים כמוך." נאגאטו אומר ושולף את חרבו הזהובה, אשר הייתה מוקפת בהילה הגנתית אשר מנעה ממנו לבצע פגיעות קטלניות, והוא ביטל את ההילה. היורש האחרון ימות הלילה.

META
יוזמה: 17+7+4 = 28

Legacy Weapon - מקבל הקסמה Vampiric, Greater לקטאנה.
ברכתו של שר הדמים - הקטאנה של נאגאטו גורמת ל-1ק4 נזק דימום בנוסף לנזק הרגיל שלה.
 
לא ברור מה בדיוק קרה, אולם נראה לאחרים כי הנינג'ה אותו הכירו כשאנג-רן השתנה במשהו, גם אם מדובר בעניין פסיכולוגי - נראה כי פניו לא נשארות זהות למשך יותר ממספר שניות. למעשה, במבט זהיר יותר ניתן לראות כי פרצופו משתנה לא רק בין הדמויות אשר האחרים הכירו, אלא גם לפנים של הסובבים אותו ולפנים של דמויות שונות שהחבורה פגשה במסעה. בנוסף לפניו, הלבוש משתנה גם הוא ללא הרף. למעשה הדבר היחיד שנותר יציב במראהו הוא הלהב אותו הוא אוחז בידיו אשר משקף כראי את הסביבה. "אולי אתה לובש מסיכה נטולת פנים, אולם אני באמת נטול פנים ושם. דע כי מותך שייך לחסר השם בציווי אדונו." הוא אומר בפשטות עם חיוך קל על שפתיו - אמנם הוא אינו לוחם, אולם הוא מתכוון לנצל את כל יכולותיו כדי להתנקש ביורש במו ידיו.
Meta
יוזמה: 5+6=11
 
IN
"קולותיכם עולים אליי, אך אתם שוכחים את מקומכם. אתם נתינים, נתיניי, ולא תוכלו לעצור את הגורל. העיר הזו, במו ידיי אבנה אותה מחדש בדמותי, היבשת הזו תישא את שם היורש פעם נוספת" אומר היורש האחרון. כאשר אשיגה בוחן אותו, הוא מסוגל לראות ששתי החרבות- גם קללת הדרקון וגם החרב אותה היורש מחזיק, שניהם עתקים רבי עוצמה. גם מאסאיושי, הקיטסונה המבוגרת, וגם באטו ארבן שומר הראש, כולם מחזיקים בחפצים קסומים שכוחם עולה עליכם בהרבה.

"באטו, הילחם בהם, וקרא לאנשים. הם הגיעו עד כאן, אבל אני לא אעניק כבוד לאלו שלא ראויים לכבוד" אומר היורש, ובאטו ארבן מהנהן. הוא מכניס את ידו לכיס ומוציא ממנה מה שנראה כמו קרן קטנטנה, והוא קורא. קול של קרן מלחמה מהדהד מעליכם, ואתם מצפים לאותו צבא שיגיע, אבל דבר לא מגיע, במקום זאת- שלוש דמויות מופיעות.

"היורש, הצבא שלך הובס, והפשעים שלך יסתיימו כאן" אתם שומעים את קולה של ארקאנה, שמופיעה על גג קרוב. "אתה לא הולך לפגוע עוד בעיר שלי, אף אחד לא יפגע עוד בעיר שלי ככה. גוקה תעמוד, גוקה תשרוד, ואתה תיפול" היא אומרת, ופורסת את הידיים שלה. סימנים מאגיים שכולכם כתובים בדמה של ארקאנה מרחפים באוויר, כקיר שלם מאחוריה.

"היורש, אתה קורא לעצמך, אך כול דבר בך מציע כי השם הזה הוא שקר. היום, האמת תיחשף" נשמע קול נשי מהצד השני של הקרב, כאשר אמארה לי מופיעה, המנהיגה של אגודת מגלי הארצות בטיאן-שיה. היא מרימה מתחילה לשנן מילים מאגיות, כאשר שתי מגילות מרחפות נשרפות אל תוך האוויר מאחוריה, ובאמצעות הידיים שלה היא מבצעת תנועה מהירה שגורמת לשתי מגילות קטנות ומגולגלות להישרף גם הן. הלחשים המאגיים מסובכים, נראים כמו חלק מטקס ולא כמו לחשים שיכולים לעמוד בפני עצמם, וגם מעליה הסימנים המאגיים מופיעים.

ולסיום, ענן של אפלה מופיע מאחורי המקום הזה, כאשר מתחתיו, עומד יואן שה-קאי, מחייך וחושף את הניבים הערפדיים שלו כאשר הוא נוחת בסיום זינוק ארוך על הקצה של האזור. "שליט כוזב, אתה לא ראוי למילים" אומר יואן שה-קאי כאשר עשרים פיסות קלף שעל כול אחת מהן כתובה אות מאגית עתיקה אחרת- מופיעות מאחוריו. הוא מחייך, כאשר הן מתנופפות אל האוויר מחברות את הקצה האחרון של הלחש.

אשיגה הראשון שיכול לראות את ההשפעה, למרות שנראה שההשפעה של הטקס כה חזקה שהיא נראית לאוויר. הקסמים העוצמתיים, חפצי הקסם העוצמתיים שהיורש גנב והסתמך עליהם, הכוח שלהם מתפוגג. וגם היורש עצמו ומשרתיו, הם נחלשים. יואן שה-קאי, אמארה לי וארקאנה מתחזקים יחדיו את הקסם הזה, שנועד לתת לכם את הכוח להילחם בהם. ובכול זאת, הכוח של שלושת האנשים הוא עוצמתי.

עיניו של היורש מלאות בכעס. "אני אעשה זאת בעצמי, אם כך" הוא אומר, ומחזיק בוואקיזאשי המבורכת שלו. הוואקיזאשי שאמורה להיות מוחזקת רק בידי מישהו משושלת הקיסר הנצחי. היא בוהקת למרות הקסם שמנסה לעצור את כוחותיה באור מחשמל.

META
סדר יוזמה: נאגאטו, היורש, באטו, צ'אהו, שינה, מאסאיושי, חסר השם, אשיגה.

הקרב ישתנה עם מעבר הסיבובים, דברים שקשורים לגוקה עשויים להשפיע, אך לכרגע החוק המיוחד היחיד הוא הברכות של ארקאנה, יואן שה-קאי ואמארה לי. אם אתם נכנסים לשטח של הברכה של אחד מהם במפה אתם זוכים בתוסף לתכונות עד אשר אתם נכנסים לשטח של ברכה אחרת. רק ברכה אחת יכולה להשפיע עליכם בכול זמן נתון.

תור נאגאטו

קישור למפת הקרב
 

נאגאטו מסתער עם קטאנה שלופה אל עבר באטו, ונועץ אותה היישר במרכז חזו. שום התפארות, שום קריאת קרב, שום "מופע מרהיב". הוא מסתער ותוקף במלנכוליה מושלמת, אינו מבזבז תנועת שריר אחת על ראווה חסרת תועלת. כל הזוהר שהיורש האחרון הציג לא יעזרו לו כלל. נאגאטו ידע את הקטאנה טוב בהרבה.

META
הסתערות אל עבר באטו עם היכולת Shield of Blades.
16(פגיעה קריטית) + 15 = 31 נגד דרג"ש.
וידוי קריט - 18 + 15 = 33 נגד דרג"ש.
בפגיעה, 21 נזק, ועוד 2 נזק דימום, מוכפל אם הוידוי קריט הצליח.
רעל - הצלת קשיחות ד"ק 15, בהצלחה -4 להצלות למשך סיבוב אחת, בכישלון למשך 5 סיבובים.[/url]
 
META
באטו הצליח בהצלה כנגד הרעל.

IN
החרב ננעצת עמוק בבאטו ארבן, והאיש המגודל נאנק בכאב. היורש האחרון מסתכל אל עבר באטו, ואומר "משרתיי הקרובים ביותר, הרגע לחסל את ההתנהגות האחרונה הגיע. אל לנו לתת להם תקווה כוזבת, שכן הגורל עימנו" הוא אומר, ובאטו נראה כאילו הוא מתמלא באנרגיות. הפנים המצולקות שלו מסתכלות לעבר נאגאטו, והוא תופס בלהב שלו וגורר אותו החוצה מהגוף שלו. העיניים שלו משתנות כאשר הוא אומר "אני לא אאכזב את אבותיי", והחרב האדירה מונפת אל עבר נאגאטו, מאיימת לשבור את כול השריון שלו בעוצמה הטבעית שעומדת מאחוריה.

היורש האחרון בינתיים נראה שעושה עוד משהו, הוא מחזיק בוואקיזאשי בחוזקה, עומד מעליכם, ופותח את ידיו. הקול שלו מרוחק מידי בשביל שתוכלו לשמוע, אבל נראה שהוא... קורא למשהו.

META
היורש האחרון משתמש בהשראת אדירות
הוא ובאטו זוכים בתוספים ובנק"פ זמני.

התקפות כנגד נאגאטו
חרב האבות: 30 נגד דרג"ש. בפגיעה 38 נזק ברזל קר, חותך, וקסום ובנוסף 1 נזק טוב (אם נאגאטו הוא מנטייה טובה, הוא לא סופג את הנזק הזה), ונאגאטו נדחף שתי משבצות או נופל שרוע, לבחירתו.

תור צ'אהו ושינה
 

גבירותי ורבותי זה הרגע שחיכתם לו
גיששתם באפלה, זיעתכם נוטפת פה.
ועמוק בעצמות יש גירוד שלא יכול לחדול
מחסיר נשימה
גונב מחשבה
וכל מה שרוצים במרחק פסיעה.
אל תילחמו בו זה מגיע כבר הזמן נשבר
זה רגע הרגע ולא משנה מה יבוא אחר כך
זה עוד חלום שאתה לא רואה מגיע
פשוט תוותר כי אתה מרגיש שזה מפציע
זו אש זה חופש זה העולם הפתוח
זה משיכת מכחול בציור המרוח
יש משהו בלבני הקיר שמחזיקות
זה מחזיק הכל או שתדע

אז אמרו לי האם לא תרצו להיות
במקום בו האורות בוהקים
איפה שהבורחים מנהלים
הלא אפשרי הופך נכון
ואת השקר אסור לבחון

זה המופע הגדול
אנחנו פורצים ולא נפסיק
והשמש אותנו לא תדחיק
כשזה הופך לאמת
הפחד שלך מת
זה המופע הגדול


זה מעלה בה חיוך, היא שמחה.
היא מכונה לעשות את זה, היא מוכנה להילחם, היא מוכנה לפעול. לעשות משהו. סוף סוף הגוף שלה מסכים איתה, סוף סוף היא מוכנה לצאת מהצללים.
"שלב ראשון." היא לוחשת בחיוך גדול. מלמדת את מה שסבסטיאן לימד אותה לפני הרבה זמן. "תפתיעי אותם." רחש נע באוויר, מהיר בזכות הקסם של אשיגה, אבל גם נעלם מעין, הוא קטן גם ככה, קטן מאגוז, אבל עדיין יעיל.
"שלב שני" היא ממישכה צחוק מתגלגל בקולה. "תבחני מי המטרה שלך." והרטט מפסיק. בדיוק כשידה של צ'אהיו מתחילה לזהור. מאסאיושי אולי שומעת את הרחש, אבל היא לא באמת ערוכה לדעת מה הוא. הוא מגיע מעליה.
"שלב שלישי" היא מסיימת ולא יכולה להחניק את הצחוק שלה, צחוק נפלא של אושר, של שמחה. של הגשמת מטרות. "תדאגי שאת הכי חכמה בחדר." ומאסאיושי מרגישה תפיחה קלה ותו לא, ואז היא מרגישה את אחד הנכסים החשובים ביותר שיכלו להיות לה נלקחים ממנה. המחשבה שלה.

זה המופע של צ'איהיו, והיא הולכת לנהל אותו. סוסו הכובים שלה מתעורר ממרבצו. ומתחיל לדהור קדמה, למקום בו היא צריכה להיות

META
סבסטיאן (כאמור בלתי נראה) מגיע לN6. כפעולה רגילה מפעיל את היכולת להעביר לחשי מגע מצ'אהיו. מעביר את הלחש מגע מטמטם. התקפת מגע (נגד נטוע כי הוא בלתי נראה) - 20 סה"כ בפגיעה מאסאיושי מאבדת 5 נקודות מהכריזמה, תבונה וחוכמה שלה.
ממיר פעולת תנועה בגיחוך, כל ההשפעות של ההאקסים שצ'אהיו הטילה (הרעל על באטו לצורך העניין) נמשיכים סיבוב נוסף.

רמח הפנטום דוהר קדימה ומביא את צ'אהיו לR21.


נוצל לחש דרג 2.

צ'אהיו בבריכה ומקבלת +2 לזריזות וכריזמה.
 
שינה רצה קדימה, לצד ההריסות. היא מהנהנת בתודה לאמארה לי ומסתובבת בפתאומיות, גלימתה מתנופפת מאחוריה כשהיא נושפת חרוט של להבות על מאסאיושי, כמעט וחורכת גם את יציר הסוד של צ'אהיו.
לשם שינוי, נראה שהיא מסכימה עם נאגאטו. זהו זמן למעשים, לא לדיבורים. ועל כן, היא לא פוצה את פיה- מבטה המכוון אל היורש אומר הכל.
META
פעולת תנועה- אל Q4, עוברת בברכת אמארה לי כדי לקבל תוסף +2 לתבונה וחוסן.
פעולה רגילה- נשיפת אש על מאסאיושי, היא סופגת 13 נזק אש, או חצי נזק בהצלחה בהצלת זריזות בד"ק 19.
פעולה מהירה- למידת היורש.


לעצמי
תוסף 2 לזריזות וחוסן, 2 שימושים נותרו לנשיפת האש.
 
IN
מאסאיושי עומדת בשקט, כמו דמות של שלווה פנימית, נוגדת לחלוטין את החזון המטורף או את הנאמנות של היורש ושל באטו, אבל כאשר שינה וצ'אהו מתקרבות אליה, הן מרגישות משהו עוצר אותן, אומר להן שלא להפריע לנוכחות הכמעט מקודשת של הקיטסונה הזקנה.

META
על סבסטיאן ושינה לגלגל הצלת רצון כנגד הלחש 'מבטחים' שמוטל על מאסאיושי, אם הן נכשלות הן לא מסוגלות לתקוף ישירות את מאסאיושי 13 סיבובים או עד סיום הלחש (כאשר מאסאיושי מבצעת פעולת התקפה).

בנוסף על צ'אהו ושינה לגלגל בדיקה כנגד התנגדות ללחשים שיש למאסאיושי.
 
IN
מאסאיושי לא אומרת דבר, שותקת כאשר הלחש משפיע עליה, ואז נעה לכיוון היורש, עומדת לצידו לצידו. בעוד שצ'אהו מרגישה שהלחש שלה הצליח להשפיע עליו, הלהבות פשוט התפוגגו מהקיטסונה המבוגרת. היא מרימה את היד שלה, ולוחשת מילה שקטה לאוויר.

לצידה של צ'אהו מופיע קיטסונה עשוי מעוצמה מקודשת, האוחז בוואקיזאשי. הוא עשוי מכוח מיסטי, והוא מניף את הנשק שלו לעברה, מנסה לחתוך אותה פעמיים.

META
מאסאיושי לא מעוררת התקפות מזדמנות עם התנועה שלה.

התקפות כנגד צ'אהו
התקפה: 20 נגד דרג"ש. בפגיעה 8 נזק כוח, מתעלם לחלוטין מהפחתת נזק.
התקפה שנייה: 11 נגד דרג"ש. פספוס.

תור חסר השם, אשיגה ונאגאטו
 
אשיגה עף במהירות, חציו התחתון מסותר בענן הסערה שעוטף אותו. הוא מתקרב לארקאנה ויורד מספיק רק כדי לאסוף את האנרגיות המאגיות שמקיפות אותה וגורמות לו לנוע מהר יותר לפני שהוא עף חזרה מעלה ולכיוון מאסאיושי. הוא מעיף מבט לעבר המשרת שמאסאיושי זימנה, אבל עיניו שמסוגלות לראות מארג הקסם שיוצר אותו מזהות שהחצים שלו לא יעזרו לו נגד אויב זה.
הוא שולף חץ ומעביר אותו דרך ענן הסערה שלו לפני שהוא יורה אותו לעבר מאסאיושי, החץ מוקף בברקים חשמליים ונמשך לעבר הקיטסונה ברעב לא טבעי.

באותו זמן, המשרת השלדי של אשיגה שבוער בלהבה כסופה רץ לעבר באטו ומתמקם מאחוריו, חורך אותו בחום שהלהבות מייצרות בלי לפגוע בנאגאטו.
META
אשיגה עף כ5 מטר מעל פני הקרקע.
בדיקת תורת לחשים כדי לזהות שהמשרת הקסום לא ניתן לפגיעה באמצעות החצים של אשיגה

[dice:107pt8t]736750:0[/dice:107pt8t]
Legacy Weapon-(תוסף +1 וbane כנגד קיטסונה)-8 סיבובים.
שינה-Legacy Weapon (הוספת התכונה הקסומה greater distracting לנשק שלה) -6 סיבובים
נאגאטו-Legacy Weapon (תלוי בבחירה שלו, יערך בהתאם)-7 סיבובים
כולם-haste (מהירות בסיס גדלה ב30 פיט, תוסף +1 לדרג"ש והתקפה, התקפה נוספת בתוסף הגבוהה ביותר כאשר עושים התקפה מלאה)- 8 סיבובים
נק"פ לשלד- 36
עריכה-בטעות עשיתי התקפה מלאה למרות שזוהי פעולת סיבוב שלם, אנא להתייחס רק להתקפה הראשונה.
בנוסף לכך, יש להוסיף +2 לגלגול התקפה ו+1 לגלגול נזק שמופיעים כאן.

[dice:107pt8t]736750:1[/dice:107pt8t]
נזק בפגיעה- (הקוביה האחרונה היא נזק חשמל, השאר נזק חודר)
[dice:107pt8t]736750:2[/dice:107pt8t]
[dice:107pt8t]736750:3[/dice:107pt8t]
נזק בפגיעה- (הקוביה האחרונה היא נזק חשמל, השאר נזק חודר)
[dice:107pt8t]736750:4[/dice:107pt8t]
[dice:107pt8t]736750:5[/dice:107pt8t]
נזק בפגיעה- (הקוביה האחרונה היא נזק חשמל, השאר נזק חודר)
[dice:107pt8t]736750:6[/dice:107pt8t]
[dice:107pt8t]736750:7[/dice:107pt8t]
נזק בפגיעה- (הקוביה האחרונה היא נזק חשמל, השאר נזק חודר)
[dice:107pt8t]736750:8[/dice:107pt8t]

כל מי שמתחיל את תורו צמוד לשלד חוטף 1ק6 נזק אש. כל מי שתוקף את השלד בהתקפה טבעית/לא חמושה חוטף 1ק6 נזק אש.
 
חזרה
Top