• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

לאחר כמה דקות, שס מצטרפת אליכם במנהרה ואתם משאירים את הרכב מאחור.
המנהרה ממשיכה ומתפתלת, מוארת רק על ידי אור הפנסים שלכם. היא צרה, והכתפיים שלכם לעתים משתפשות בדפנות המערה הקרים, הראשים שלכם נתקעים לעתים בתקרתה. ואז, לבסוף, אתם מגיעים לפיצול.

בצד אחד, המנהרה ממשיכה אל החשיכה. לפי המפה שלכם, נראה שהיא חוזרת חזרה אל כיוון המכרות- אל אחת המערות שעוד לא הייתם בהן.
בצד השני, אור רחוק מאיר את המנהרה, אור חשמלי רך וקר.

לאן אתם פונים?
 
"פאפירוס ירעיש מידי, אני אלך" נולין לוחש לשאר, מייד לפני שהוא מתחיל להתפתל ולהידחף בינכם כדי להגיע לראש החבורה, מתנצל פה ושם בלחש על מרפק או ברך שלא היו במקום.

כשהוא מגיע לראש הטור נולין שולף את סכינו ואומר "אני אלך קצת לפנים, ואקרא לכם להתקדם לכיווני אם אין שום דבר חשוד בעוד כ20 מטר, וחוזר חלילה. תנסו לנוע בצורה חרישית, וכמובן, תהיו מוכנים לעזור לי אם אני נתקל באוייב" ומתחיל לזחול בחרישיות קדימה.

בזמן תנועתו נולין מתרכז בכל רעש או סימן אחר שירמוז לו על סכנה

מטא:
התגנבות - 19+11=30
נולין מתקדם כך שהחבורה במרחק של סיבוב ממנו, אם הוא יסוג לאחור והם יתקדמו לפנים.

עריכה, תוספת גלגול אבחנה - 20+6 =26 הצלחה קריטית
 
קשה להתגנב בזחילה, קשה שלא להרעיש, אבל לא נראה שהמצב מפריע לנולין. הוא מתקדם בדממה מוחלטת, נצמד לקיר, החבורה שומרת על מרחק של 10 מטרים ממנו ליתר בטחון. עובר זמן מה עד שהוא יכול לראות את מה שנמצא בקצה המנהרה- חדר כדורי, מלא במסכים.
אף סנטימטר מהקיר נשאר חשוף- החדר מכוסה במסכים כולו. מציגים תמונות רבות- הספינה שלכם מעל לפני הקרקע, ההאנגר בו מתקנים את הרכבים, חדר האוכל השומם, חדר הפיקוד בו ריידוקאמאריז שלוש עיניים נמצא, מספר חדרי מגורים של העובדים, את המעלית ואת פנים המכרות, המערות שכבר ניקיתם, המכונה המשונה, הרפש הפרומגנטי הזוחל בחוסר מעש. נולין רואה גם את התמונות של מערות שלא עברתם בהן עדיין- מערה עם זוג עמודים גדולים במרכזה, ומערה נוספת- ובה מהורהר מרחף מעל הרצפה. זוג זרועות מכאניות גדולות לצידו, על אחת המהורהר עובד והשנייה מחזיקה באדם מחוסר הכרה.

חוץ מהמסכים, החדר ריק.
 
"נראה שמצאנו את חדר הבקרה של המהורהר" נולין אומר לשאר חבריו.
"תהיו ערוכים להכל, כנראה שהוא השאיר מלכודות בחדר אם הוא נטש אותו ללא הגנה, בואו נבצע חיפוש יסודי לפני שניכנס" נולין מציע ומתחיל לחפש בזהירות בכניסה לחדר, ברצפה ובתקרה סימנים למלכודות או למצלמות אבטחה

לאחר רגע קצר הוא עוצר לרגע ואומר, ספק לעצמו, ספק לחבריו "רגע, איך הוא נכנס לכאן, קשה לי להאמין שהוא זוחל כל הדרך בכל פעם. מישהו רואה עוד כניסה לחדר?"

מטא:
גלגול אבחנה למציאת מלכודות 20+6 = 26 הצלחה קריטית
גלגול אבחנה למציאת דלת נוספת 19+6 = 25
הייתי צריך לחכות עם זה לקרב :(
 
נולין בוחן את החדר, אבל לא מוצא שום דלת סודית או יציאה נוספת. עם זאת, מה שהוא כן מוצא זה ששלושה מהמסכים לא מציגים אף תמונה- הם דלוקים, אבל נראה שאין אף אות שנשלח אליהם. כמעט כאילו המצלמה שממנה האות שודר נהרסה, או לפחות לא פעילה כרגע.
בנוסף, נולין שם לב שבמרכז התקרה יש חוט שמתחבר לכמה מהמסכים- והוא שם לב שהחוט הזה מתחבר רק למסכים שמראים תמונות ממעל לפני השטח. הוא מבין שהחוטים הללו כנראה מחוברים לקולט אותות שנמצא גבוה יותר באדמה, וקולט את האותות שלא מגיעים אל המכרות.
 
נולין מביט בריכוז בתמונות שמגיעות מהמערה של המהורהר, מנסה להבין מה הוא עושה, מה המטרה של הידיים המכניות, וללמוד כל דבר נוסף שיוכל לעזור להם אם בעתיד הם ילחמו בו

מטא:
גלגול הנדסה לגבי הידיים 9+10 = 19
גלגול אבחנה לגבי דברים נוספים על המהורהר/במערה שהוא נמצא בא 1+6=7 1 טבעי
 
פריסק ושס בוחנות את החדר, לא מוצאות שום נקודת גישה למחשב. בין כה וכה, מדובר רק במסכים שמציגים שידור שהם מקבלים, ושתי המכונאיות יודעות שהן לא יכולות להשיג מהם מידע.

נולין בינתיים מביט בתמונה, ושם לב לקריסטל שנמצא במרכז כף היד של הזרועות המכאניות. גלגל לי בבקשה בדיקת Mysticism עם תוסף 5.
 
נולין מתקרב עוד למסך, האנטנות שלו נעות קדימה ואחורה בריכוז כשהוא מנסה להבין מה הוא רואה.
לבסוף הוא קורא לחברו "היי, ויסקוראלון, אתה יכול להעיף מבט? אני דיי בטוח שהקריסטל הזה כאן אינו בעל תפקיד הנדסי, יש לך מושג מה זה?"

מטא:
מיסטיקה כסיוע לויסקוראלון 2+1 = 3
 
אין שום כסא בחדר, שום דבר חוץ המסכים. הם מעטרים גם את הרצפה- ועל מנת להכנס לחדר, אתם מוצאים את עצמכם עומדים עליהם.

ויסקוראלון מזהה את הקריסטל בתור קריסטל נשק סולארי- במקרה רגיל, הקריסטל משדרג את הנשק הסולארי של סולריאנים, נותן לו יכולות מיוחדות ומחזק אותו. עם זאת, במקרה רגיל הוא לא ייתן את היכולת ליצור נשק סולארי ליצור שאין לו אותה.
 
"יכול להיות שזה לא שייך לו, יכול להיות שהוא לקח אותו ממישהו...אנחנו יודעים שהמהורהר חטף אנשים. ואחרי הכל...גם המכונה שכמעט הרגה אותנו השתמשה בקריסטל"
שס מפנה מבט מעריך לעבר פריסק "חשיבה טובה, אבל כמדומני המהורהר יכול לעוף? כנראה שהוא לא יצטרך כיסא" בינתיים היא מנסה להבין האם זה הגיוני לבנות מכונה שתוכל לקחת גביש נשק סולארי ולנצל אותו כמקור אנרגיה/תותח, בדומה לצריח שירה בהם במערה ההיא
meta
גלגול הנדסה
5+10=15
 
"אם יש לו קריסטל סולארי אז הכי פשוט להניח שהוא סולריאני, לא?" נולין שואל את חבריו. "בכל מקרה, לא נראה לי שיש לנו מה לעשות עם המידע הזה...

בואו נסתכל עוד קצת על המסכים כדי לוודא שלא פיספסנו משהו ונמשיך, אני לא חושב שיש לנו עוד מה לעשות כאן."

מטא:
תפיסה 2+6=8. חזרנו לזייף
 
חזרה
Top