• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

רין
רוחות אור רבות נאספות סביבך.
"את עדיין לא רואה את התמונה השלמה," הן אומרות. "לשחרר את יצירה זה לא הדבר היחיד שיש לחשוב עליו. החבר שלך ידע איפה יצירה, אבל עכשיו רק יצירה יודעת איפה הוא. הכלב שלו... יכול להיות מפתח.
תשיגי ידע. המגילה מלאה סודות, אבל היא לא המקור היחיד למידע. יש דברים שאת צריכה להבין.
חפשי את הצל של יצירה."
 
ניצן
רין מהססת בידיעה שאסור להיות חמדן כאשר אתה נושא ונותן עם רוחות, היא כנראה תוכל לשאול רק שאלה אחת, המציא של וואף תהיה אולי קשה אבל אפשרית ללא עזרה, הוא כנראה ברח לכיוון הכפר של וואשו שעל פי דבריהם כבר אינו בין החיים, המגילה עדיין באזור במקרה והם נואשים אז השאלה הטובה ביותר היא... "היכן אוכל למצוא את צילה של יצירה?" רין שואלת
 
רין פותחת עינייה ומביטה באחרים "ואשו אינו בין החיים עוד אך נראה שוואף הכלב עשוי להחזיק במידע שימושי, הוא כנראה נסוג לכיוון השבט של ואשו, נוכל להשיג את המגילה במקום זה ובנוסף הצל של יצירה מחזיק במידע והוא בדרך עלינו.. והוא לא יתן לנו לשרוד הפעם" רין מביטה באחרים "האויב היחיד שלא חיסלנו עד כו היה קאגה ומשמעות השם שלו היא צל... זה לא יכול להיות צירוף מקרים"
 
האדמה עדיין בוצית אחרי גשם הדם. בוץ רטוב ולא נעים למראה, אבל במבט מוצלח ניתן לראות עקבות של כלב שיוצאות מהאזור של אוהלי הפיקוד, ויוצאות לכיוון צפון-מערב.
 
החבורה יוצאת לכיוון צפון מערב, לחפש את הכלב.
גורן עצמו אינו מוכשר בקריאת עקבות, אבל האנרגיה של ואשו ושל וואף כבר לא כל כך זרה לו. הוא מנסה להשתמש בחיישני האנרגיה שלו כדי לנטר את עקבות אנרגיית החיים של הכלב, לדעת היכן הוא עבר ואולי מה הוא עשה לפי עוצמות האנרגייה המשתנות.
 
ג'ושוע מביט באדמה, הוא כבר למד לחפש סימנים, לזהות דפוסים. מידי פעם הוא שומע את הקול אומר לו להסתכל למקום הנכון, מידי פעם הוא מחפש את הנקודה החכמה יותר לחפש. הוא מנסה למצוא עקבות. אין לו מושג מה הכלב הזה, אבל הוא יחפש.

META
חקירה
[dice:2pu1f]735768:0[/dice:2pu1f]
 
אומבר למד באחוזה כיצד לצוד זאבים ושועלים... אבל רק בליווי של כלבי ציד שאיתרו את החיות עבורו. מחשבה אחרת עולה בראשו - אולי הוא יוכל לנסות ולהשתמש בלחשים בכדי לראות האם הסיבה להעלמותו של הכלב קשורה בגורם קסום כזה או אחר... אבל גם האופציה הזו נעלמת במהירות. עם כל הלחשים והקסמים שבוקעים מהמחנה, הסיכויים למצוא את הגורם שקשור בכלב, ועוד לקשור את הגורם המדובר בכלב שקולים לאפס.
אומבר מניד בראשו ואומר "אין לי הכשרה בתחומים האלה. מישהו אחר יצטרך למצוא את עקבותיו של הכלב. רין, את הכרת את ואשו טוב יותר מכולם. יש לך רעיון באשר למקום הימצאו של השבט של ואשו?"
 
רין זוכרת את הכיוון הכללי של השבט של ואשו. אבל זה לא הכיוון אליו אתם הולכים. העקבות ברורות באדמה הרטובה מדם, והכיוון שלהם החלטי וחד. מדי פעם הן עוצרות ליד שיח או גופה של חיית בר, אבל וואף לא ברח לכיוון אקראי. הוא יודע טוב מאוד לאן הוא הולך.

איפה שהעקבות נעלמות, גורן מוצא את עקבות האנרגיה שלו. איפה שהעקבות מוסתרות על ידי אנרגיה אפלה יותר, העקבות של וואף מופיעות מחדש. לאחר הליכה ארוכה של חמישה ימים ארוכים, במהלכם (באורח פלא) לא הותקפתם כלל, אתם מגיעים לעמק רחב ידיים. הרים שנראים כמו טפרים של אבן, חדים, גבוהים ותלולים, עולים מהקרקע סביבכם, והעמק שומם, חסר צמחייה או בעלי חיים. הוא עמק עצום, חורש רעות - אבל אין ספק שהעקבות של וואף הובילו בדיוק לכאן. הוא לא הלך למקום הזה סתם - הוא ידע לאן הוא הולך. הוא ידע למה הוא מגיע לכאן.

מצד שני, כאן גם נפסקות העקבות שלו. כאילו הוא פשוט... נעלם.

ובנוסף... משהו מתקרב אליכם ממזרח (העמק נמצא ממערב אליכם). משהו גדול, מסיבי ואפל מאוד.
 
ההליכה למקום עם ג'שוע הייתה... חוייה, חצי האלף לא פעם עצר לדבר לאוויר כמו שהוא דיבר לאוויר שהוא פגש אתכם, ונראה לכם שהוא ניהל פעם ויכוח עיקש עם סלע נמוך, הפעם היחידה שהוא התנהג כמעט נורמלי היה בערבים, כשהוא היה שולף מתיקו יומן עור מחושפש והיה רושם בו כמה שורות לפני שהיה סוגר אותו, נראה שהוא נמצא כבר באמצע היומן, בקטע מעט מטריד נראה שהוא תמיד מוכן, גם כשהייתם הולכים לישון הוא נראה פעיל, היה לוקח לו רגעים בודדים להתעורר וכמעט נראה שהוא לא יושן. הסוגייה היותר מעניינת היא העובדה שהוא לא עוצר לאכול, לשתות, ואם אתם ממש שקטים, אתם לא בדיוק שומעים אותו נושם.
כשסוף סוף מגיעים למקום הוא מחפש איזה נקודה גבווה לעמוד בה, להשקיף לאופק. כל המוות הזה מסביבו כמעט מרגיש לו בסדר. "היינו פה?" הוא שואל את האוויר.
 
גורן לא שם לב לדברים משונים בגו'שוע יותר מדי - לא הוא האחד שיתעניין בדברים האלה מספיק כדי להקדיש להם מחשבה או תשומת לב.
כשהוא מגלה את העמק, הוא מנסה לאתר את האנרגיות שבתוכו, אולי לטעון את אחת הסוללות שלו באנרגיה מסוג שונה. אם מגיע לאזור הזה יצור אפל, יכול להיות שיצטרכו להילחם בו - הוא סורק את העמק בחיפוש אחר מקומות מסתור שיסייעו להם להימנע מהקרב הזה, עד שהוא יעבור - מקומות שיכולים להסתיר את החבורה ולמסך את האנרגיה שלהם עם אנרגיית צללים חזקה.
 
גם אין וגם גורן מגלים דברים מאוד מעניינים.

העמק הזה מוצף באנרגיה. אנרגיית צל, אנרגיית יצירה, אנרגיית הרס, אנרגיית מוות...
הוא מגלה, בנוסף, מערה קטנה בקצה של ההר הקרוב ביותר אליהם, בה אפשר להתחבר מהיצור המתקרב.

רין מגלה משהו מוזר בהרבה.
המקום הזה לא הופיע בשום מפה.
למעשה, איש אף פעם לא טרח למפות את הנקודה הזאת.
לפעמים המפה עוותה כדי לכסות את העמק הזה, לפעמים הוא היה שטח שומם פשוט, גבעה, הר, אגם, עמק ללא יחוד.
אבל איש לא כתב אף פעם על מה שאת רואה כאן.
 
"המקום הזה... לא מרגיש לי נכון. האפלה הזו - אנחנו צריכים להתחבא מפניה, לפחות עד שנדע את זהותה". לאומבר יש היכרות עם הצל ויצוריו - אחרי הכל, קסמי צל תמיד היו תחום ההתמחות שלו. עיניו של אומבר מתמקדות בכיוון ממנו מגיעה האפלה בעודו מנסה לפענח את זהותה של האפלה הזו לפני שזו תגיע לטווח הסכנה.
 
חזרה
Top