• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

ארפנוס ולינה
הילדה מנידה את ראשה ושומטת את המקל...שנחטף במהירות על ידי הילד הזועם שמניף אותו לעבר לינה... ופוגע במהירות מדהימה בבטן שלה בחוזקה.

בזמן שזה מתרחש הזומבים אוספים את הציוד של הכפר, יש שם 3 עגלות 4 שוורים 2 חמורים 3 סוסים קלים, 20 תרנגלות 6 חזירים ו3 פרות, מעבר לקח יש בעיקר בחומרי גלם שווי כולל של 200 מז
meta
הילד הוציא 20 טבעי אבל לא פגיעה חמורה, לינה לוקחת שתי נקודות נזק.
אייג'ווין
ראש המשמר מביט ב"בעלת הפונדק" במבט מוזר "השומרים שלו יערכו חיפוש מקיף באיזור ובפונדק כדי לוודא שהפושע לא ימלט, אני מניח שאין לך התנגדות?"
אייג'ווין מרגישה שהלחש הצליח, היא יודעת שיש מולה שלושה מוחות ועוד מוחות בקהל,לא משהו יוצא דופן.
 
ארפנוס ולינה
ארפנוס לוקח את הציוד שהאלמתים מצאו, בזמן שאלה שהוא העלה מתחילם לעבוד על פירוק הביתים, הוא מחייה 12 נוספים בעזרת ה200 מ"ז מהכפר, גם אותם הוא שלח לפרק את המבנים לחומרי גלם. (4 מהם בחינם כי העלות רכיב לחש יורדת במאה)
לאחר מכן הוא יחייה עוד 6 דרך החייאת מתים פחותה (6 הטלות שונות, כל אחת מחזירה שלד אחד)
לסה"כ של 26 שלדים - הוא שולח אותם לפרק את המבנים לחומרי גלם.
 
לינה
לינה פולטת נשיפה כאובה ומופתעת כשהחבטה של הילד פוגעת בה בעוצמה. היא מצחקקת, משפשפת את האיזור החבול בבטנה, ואז שולחת אצבעות זהירות לידו של הילד ומסדרת את האחיזה שלו "הפעם היה לך מזל. במשחק האמיתי, לא יהיה לך מזל. בואו נראה אם תצליח שוב פעם"
היא מתגרה בו בחביבות - היא אמנם כבר עברה את הגיל הזה, אבל חלק מלינה לעולם לא שכח איך זה להיות ילדה - ומעטים הדברים שמעודדים ילדים לפעולה יותר מהר מאשר הקביעה שהם לא יכולים לעשות זאת - ולו רק במשחק.
וטוב שכך, כי לינה צריכה להכין אותם למשחק גרוע בהרבה.
meta
לינה ממשיכה לקחת את פעולת ההגנה המלאה
 
אייג'ווין
הוא מהנהן ופונה פנימה, מסמן לאחד השומרים שלו להישאר עם "בעלת הפונדק"
meta
סיבוב שני, אתה לומד את ערך התבונה שלו, 13.
ארפנוס ולינה
הילד מניף שוב את המקל, הפעם בפחות הצלחה.

בנתיים השלדים עסוקים בפירוק הכפר, וארפנוס מבחין בשתי בעיות.
א: יש לו רק שלושה עגלות ויש הרבה מאוד חומרי גלם.
ב: גם עם העגלות הוא יהיה מוגבל לשטחים בו הוא יכול להעביר אותם.
קוויס
אתה מבחין ששלושת השומרים (2 בני אנוש וגמד שנראה כמו ראש המשמר) מסיימים את השיחה שלהם עם בעלת הפונדק בפתח, אחד מהם נשאר עם בעלת הפונדק בעודשהגמד מסמן לאחר להיכנס בעקבותיו.
 
ארפנוס ולינה
לינה מתכופפת שוב לגובהו של הילד ומביטה היישר בעיניו, ברצינות מוחלטת ''יש לך כישרון ילד. אתה יכול לעשות דברים. אתה יכול לדאוג שמשהו כמו זה'' היא מחווה בתנועה רחבה על הכפר השרוף, על הבתים ההרוסים, על ארפנוס ''לא יקרה שוב פעם לך או למשהו שאתה אוהב. אני יכולה...ללמד אותך, אם תרצה.רוב החברים שלך ילכו למקום בטוח, ידאגו להם - אתה יכול ללכת איתם'' היא לוקחת נשימה עמוקה ומהירה, ואז חצי חיוך שטני עולה על פניה ''או שאתה יכול לבוא איתי. החיים איתי לאיהיו קלים.אנחנו נסתובב, נכנס לתגרות, נריב עם הרבה אנשים, אבל יותר מהכל...'' והניצוץ שכבה בעיניה בשעת הטבח חוזר במלוא עוזו ''אנחנו נראה להם מה זה''
 
ארפנוס ולינה
הילדה אוחז בידו של הילד "אתה לא רוצה להצטרף עליה בדרך שלה, הם אנשים רעים, מישהו במנזר יוכל ללמד אותך... תוכל ללמוד להיות גיבור שיגן על אחרים לא..." היא מביטה בכם במבט מפוחד ונגעל "נבל כמו האנשים האילו" הוא מביט בלינה במבט משתהה כאילו הוא ממתין למה שלה יש להגיד.

בינתיים האל מתים ממשיכים לפרק את הכפר לערמות של חומרי גלם, בעודם עושים זאת ארפנוס מבחין שעורבים ודומיהם מתחילים לחוג סביב הכפר במעגל יורד ומתהדק לעבר הגופות המפוזרות ברחבי הכפר...
 
ארפנוס ולינה
לינה צוחקת בקול גס למשמע דבריה של הילדה
''יכול להיות. אם תלך לשם, אולי תהיה גיבור. אולי תצטרף לאבירים הנוצצים שלכם, ותגן על עצמך. אבל תן לי לספר לך סוד - האבירים? הם לא משחקים את המשחק. הגיבורים? - גם הם לא. הם...מעמידי פנים. הם נכנסים, הם עושים בלגן, והם יוצאים, עיוורים לכל מה שקורה מסביבם. מדי פעם יש להם מזל, והם פוגעים במישהו חזק. ברוב המקרים? מי שרוצה לנצח במשחק, חייב ללמוד לשחק''

היא שולפת שני להבים קטנים ממגפיה ומציגה אותם ''זה כמו הסכינים האלה. אם תנסה לתקוף אותי עם המקל שלך, שהוא יפה ונחמד ושליו, הסכין תחתוך אותו. אם תנסה לתקוף אותי עם הסכין האחרת, היא תחזיק מעמד.ויותר מזה...'' היא מחייכת ''יש סיכוי היא תתחדד. ברזל משייף ברזל, ילד. ואם אתה רוצה להוריד אנשים כמוהו'' היא מחווה לכיוון ארפנוס ''אתה צריך את הלהב הכי חד שאתה יכול למצוא''
 
אייג'ווין
אייג'ווין עוצרת אתו לפני שהוא נכנס ושומעת את המחשבות שלו רצות היא מתנהגת מוזר... היא תחת לחש הקסמה או שזו לא היא באמת... או שאולי היא פשוט לחוצה... אבל קשה לי להאמין שהיא לחוצה ממשהו כזה אחרי מה שקרה לפני עשר שנים... "בדרך כלל מדובר בקוסמים לא יצורים, ונראה בהמשך לפי מה שהחקירה שלי תעלה"
ארפנוס ולינה
הילד מביט בלינה ושומט את המקל "אז תלמדי אותי" הוא פולט משניים חשוקות "ותזכרי שיום אחד אני אגמור את המשחק שלך ושלו" הילדה מנידה בראשה בצער.

הזמן עובר והכפר מתפרק לאיתו, בסופו של דבר אחרי כחצי יום אתם מסיימים, השעה בערך 12 בצהוריים, מה אתם עושים?
 
ארפנוס ולינה
כשהם מסיימים לאסוף את הציוד ולהעמיס את מה שצריך, ארפנוס מורה לשלדים לאסוף את הגופות לנקודה אחת, הוא יצית את הערימה וישרוף את הגופות, יעניק להם קבורה שלדעתו קצת יותר מכובדת מאשר להיקבר באדמה.
 
ארפנוס ולינה
הגופות עולות באש מאחור הגב התרחקי חסר לב וחסרת אומץ, חבורת ילדים ועדר שלדים, לאן עכשיו?
קוויס
קוויס מרגיש משהו מזדחל על כתפו, הוא פונה להביט ומוצא לטאה על כתפו מביטה מחזיקה פיסת נייר זעירה מפיה, היא יורקת אותה לידו של קוויס ועליה כתוב "עקוב אחרי הלטאה" היצור מביט בך לרגע ואז מתחיל להזדחל משם
 
ארפנוס ולינה
לינה מנידה בראשה "אני אמצא מקום לילדים האילו - אם אני לא טועה, בעלי המלון בכיס שלי. אני אמקם אותם שם ואחזור למצוא אותך - אל תנהל אף קרבות אדירים בלעדי, או שאני אתרגז" היא חושפת שיניים לרגע "למשמר הישן, כן? אני אמצא אותך שם" ובלי לחכות לתשובה היא לוקחת כמה שיותר אוכל מזה שהזומבים והשלדים לא נגעו בו, מעמיסה על גבה, מחלקת לילדים מעט, ומתחילה לצעוד איתם חזרה לכיוון העיר
 
אייג'ווין
אייג'ווין מהנהנת לגמד, מאפשרת לו ללכת. היא קיבלה מידע טוב - עכשיו היא צריכה לחשוב איך לגלות מה קרה בדיוק לפני עשר שנים.
היא מחכה עם השומר שנשאר לשמור עליה עד שהוא ישחרר אותה - לאחר מכן היא תלך לחפש את קוויס
 
מכיוון שלקוויס יש משהו מעניין יותר לעשות הוא הולך ועושה אותו, קרי: הולך אחר הלטאה. אולי זה מסר מהגהינום ואולי זה מסר מאלה שניתקו אותו משם, כך או כך זה משהו שכדאי לראות.
 
ארפנוס
ארפנוס מגיע למשמר הישן הממוקם באיזור גבעתי מנוקד בעצי בראש מתים וחיים, המשמר הישן היה בעבר מתחם של 40 מטר רבוע מוקפים בחומה עם עמדות תצפית ומספר צריפים וצריף ראשי במרכזו, העץ ששימש לבניית המקום רקוב ומתפורר לחלוטין מלבד כמה נקודות ורק הצריף הראשי שרד יחסית בשלמות. החומה לעומת זאת לא בדיוק שרדה את פגעי הזמן, עמדת תצפית אחת עדיין עומדת, אך היא נראת כאילו נשיפה חזקה מספיק תפיל אותה.
אייג'ווין
אייג'ווין מבחנהן בדמות שלבושה בבגדים של קוויס ונושאת את הציוד שלו מתרחקת מהקהל שנאסף לאיפו שהוא, מה היא עושה?
קוויס
קוויס עוקב אחרי הלטאה שמובילה אותו לחלק היותר מוזנח של העיירה, למרות שמצבו טוב למדי ניכר שהוא החלק הפחות נחמד של המקום, הלטאה מזדחלת עד לדלת האחורית של מסבאת "הצעיר השיכור". ונכנסת דרך הדלת הפתוחה בהזמנה.
לינה
לינה הלכת בדרך לעיירה עם הילדים, רובם שומרים על מרחק ממנה מלבד המתמחה החדש שלה, שהיא אפילו לא יודעת את שמו.
 
חזרה
Top