• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

נולין חושב בשקט לרגע, ולבסוף אומר לויסקו בקול שקט "אני חושש שזה לא משנה אם הוא יצור תמים או שהוא הובא לכאן במטרת חבלה, הוא לא אמור להיות במכרה והוא יפגע בפעילות שלו, לכן אנחנו מחוייבים להשמיד אותו, לפי החוזה שלנו.

בנוסף, אם יתפתח קרב עם המהורהר בהמשך אני לא ארצה לראות את הרפש הזה מתקרב אלינו מאחור

אני חושב שצריך להשמיד אותו עכשיו, לפני שנחזור למנהרה. מה אתם חושבים?"
 
"איני מסכים. אנחנו יכולים לגרום לו להיכנס למקום שבו נוכל לשמור אותו בבטחה ולשלוח אותה למעבדה. בכללי אין סיבה שנבזבז משאבים וזמן בלהילחם בו בזמן שיש לנו מטרה אחרת ויותר חשובה".
 
שס מושכת בכתפיה ''זה באמת כל כך מסובך? אנחנו יכולים לייצר מחולל תוך חצי דקה בערך, או במקרה הכי גרוע לקחת מתוך מה שיש לנו...אני מתכוונת, משבש האותות שלי משדר שדה...אלקטרומגנטי'' היא מרימה גבה בעניין כלפי היצור ''אתם חושבים שזה מה שמשך אותו להסתובב כאן?"
Meta
גלגול הנדסה כדי להבין כמה זמן יקח ליצור מעגל שעושה דה אלקטרומגנטי ולהרכיב אותו על סט פשוט של רגליים שפשוט יסתובב במערה
[dice:1tf5nwxf]735667:0[/dice:1tf5nwxf]
 
לשס ברור שהרעיון שלה לא פרקטי- בעוד שלא ייקח זמן רב לאלתר חפץ ששולח פעימות אלקטרומגנטיות- בוודאות פחות זמן משייקח להלחם ברפש- הדבר המסובך יהיה ההנעה שלו. לבנות סט רגליים פשוט שיסתובב במערה ייקח כמה שעות וידרוש חומרים.
 
שס מעסה את רקתה הביולוגית באנחה "טוב, בסדר, אז אי אפשר לעשות את זה עם רובוט - האם אנחנו יודעים על מקום שבו נוכל להכיל אותו, בלי מכשיר? פשוט שמישהו יחזיק מכשיר יוצר פעימות כפתיון, ילך לנקודה שממנה הוא לא יבוא אחרינו, ונמשיך הלאה בלי להילחם"
 
ויסקוראלון מוריד את הציוד שלו ושם בצד בזמן שהם מדברים, כל דבר ממתכת או מגנטי הוא מניח ליד החבורה ואז הולך ליד הרפש, בטוח שהרפש לא יתקוף אותו כי לא אמור להיות לו אכפת מיצורים ביולוגים.
 
הנשקים של ויסקוראלון נשארים בערימה על הרצפה, יחד עם הארנק שלו. בן השירן נע, לבוש רק בשריון העור הנחשי שלו. הוא מתקרב אל הרפש הפרופלואידי, אל הנוזל השחור המתגבש לצורות גיאומטריות, והרפש ממשיך להתקדם באיטיות. זוחל על האדמה ללא כיוון מסוים, בשלב מסוים- הוא מתחיל לנוע חזרה אל הכיוון ממנו הוא הגיע. מתעלם לחלוטין מכוהנו של ווידאן.
 
ויסקוראלון מנופף לו לשלום, הוא נראה חמוד ונחמד, אולי הוא יוכל להוציא אותו מהמכרה בסוף המשימה ולקחת אותו הביתה, אבל לכרגע יש להם משימה. הוא חוזר ולוקח את הדברים שלו וחוזר לזחול במנהרה.
 
נולין מביט ביצור עד שהוא משתכנע שהוא לא מזיק.
"טוב, כשנעלה למעלה נשאל את המנהל אם הרפש באמת מהווה סכנה ואם הוא רוצה שנצוד אותו, בנתיים אני מניח שאפשר להמשיך, רק צריך להקפיד להסתכל אחורה מידי פעם, לראות שהוא לא עוקב אחרינו"
 
חזרה
Top