• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"שאלה טובה," הדרואידית הגדולה עונה בחישוב רב. "אני אדבר עם אחותי על זה, אבל נצטרך לחכות עד הלילה - איתה אני מצליחה לדבר הכי טוב בחלומות. אבל בינתיים יש לי חשדות. אם הדיאבוליסטית אכן התחילה את שיתוף הפעולה שלה עם השלושה, חור הגיהינום מתחת ליער הפרא היה יכול לשמש כמחתרת להגיע אל יער המלכה, כי המקום שבו הירוק כלוא גם הוא מתחת לאדמה. אבל את זה נדחה עד מחר; התכוננו ונלחמנו מהבוקר עד הצהריים, וכולנו פה חסרי שינה."
 
"נוכל לחקור את זה עוד יותר, אבל אני מניחה שהדיאבוליסטית לא הייתה נותנת לנו סביבה נדיבה כזאת וזמן לחבוש את פצעינו אילו היא יכלה להמשיך בקרב שהיא כמעט ניצחה. ביכולתה להפתיע, אבל לא לתת תקווה ומנוחה כזאת," הדיאבוליסטית משיבה. "חור הגיהינום עוד קיים, ואפשר לסקור אותו במקרה הצורך."

OUT
אשאיר את זה פתוח כדי להגיב למצב ליום-יומיים אחרי שהתגובות מפסיקות לזרום, ואז לאפילוג.
 
הדרואידית הגדולה מבטיחה לסאוואלה לשלוח לה מגילה שמתארת את דרכי הזימון הדרואידי, כהודאה על עזרתה לדרואידים של יער הפרא בשעת צרתם: מתנה נדירה, כי למרות שידעו שהיא יודעת קרוא וכתוב, אף אחד אף פעם לא ראה את הדרואידית הגדולה עם כלי כתיבה. לרייז היא נותנת חיבוק ושום דבר מעבר לכך, כי שניהם יודעים בכל מקרה שאדון הדובים כבר תרם הרבה יותר לדרואידים ממה שהיא תוכל לשלם אי פעם.

רייז
אחרי שרייז הלך לישון, אדון הדובים הופיע אליו בחלום - זאת אומרת, הוא הופיע אל עצמו. הוא זכר את מעשי גבורותיו, מאז הימים הראשונים של העולם, כשאלי האור והחושך עוד לא היו זיכרון רחוק,והדרקונים היו היחידים שחוננו בשכל.

ששת הדרקונים החליטו ללמד לדמויי האדם כל אחד את אומנותו, החל מהגדול שבהם. הדרקון הזהוב הגדול לימד אותם צדק, כדי שיוכלו לחיות בחברה טובה בפני עצמם. אבל הדרקונים האחרים הסכימו ביניהם לתת להם ידיעות שיהרסו אותם, כדי שהדרקונים ימשיכו לשלוט בהם: האדום לימד אותם מלחמה, הירוק לימד אותם תחרות, הכחולה לימדה אותם קסם, השחורה לימדה אותם רצח, והלבן לימד אותם על התהוות אלמתים. וכך חמשת הדרקונים שלטו בדמויי-האדם ובעולם בעידנים הראשונים.

הדרקון הזהוב הגדול ניגש אל החיות, שלא חוננו במתנות ההרסניות של החמישה, למצוא מי שיעזור לו לשחרר את דמויי-האנוש מהכבלים שהדרקונים האחרים שמו עליהם. אדון הדובים ניאות לו, והוא נתן לנשמתו חיי אלמוות. הוא ייסד את כת הדרואידים, דמויי-אדם שמואסים בכל המתנות המדומות של החמישה. הוא נלחם ליד הלטא הזהוב הגדול (שכבר לא רצה להיקרא בשם "דרקון") נגד החמישה מעידן לעידן, בגלגול חדש כל פעם. אין פלא שהשלושה שנשארו שונאים אותו, אבל הם לא מבקשים להרוג אותו עד שהם חייבים (כי הוא יחזור בכל מקרה בגלגול חדש), עד שהוא יהווה להם סיכון מספיק גדול - שאולי מתחיל עכשיו.

עם כל זכרונותיו נגישים אליו, רייז יכול להמשיך במפעלו הגדול, להציל לא רק את היער אלא גם את שאר העולם מהדרקונים.

לאן רייז ימשיך מכאן? האם רייז נשאר עם אמא והדרואידים ביער, או עובר לבית חדש לעשות דברים יותר גדולים משם?
האם יש לו עוד שותפים קדמוניים מעידנים אחרים שמצטרפים אליו?
האם רייז מנצח בסופו של דבר את הדרקונים? אם לא, האם אדון הדובים מנצח אחרי שרייז כבר אינו?

סאוואלה
בלילה ההוא, נדדה השינה של סאוואלה. לא רק שהיא עדיין חוששת במעט שכל הניצחון לא היה אלא עוד אשלייה, היא גם מרגישה שצופים בה.

היא עומדת ומוצאת שלושה שדים עומדים במרחק קטן ממנה. אחד מהם נושא בידיו את העטרה שהדיאבוליסטית חבשה במשך הקרב. הם רואים אותה מתקרבת, ומשתחווים אפיים ארצה.

"תחי מלכת השדים!" כולם קוראים כאחד. עכשיו סאוואלה יכולה להרגיש שיש יותר משלושה שדים. יש מאות, או אלפים, בין עצי היער. יש כאלה שנראים וגם שבלתי נראים, אבל סאוואלה יכולה לחוש היכן נמצא כל אחד ואחד מהם. הם סוגדים לה.

אמנם סאוואלה התעסקה כבר הרבה בשדים, אבל ודאי שהרגע הזה הוא זה שהטריד כל כך את האורקל, אשר סאוואלה הלכה אליו בפסטיבל כבת עשר, למותו.

היא מרגישה את חור הגיהינום דוחק להיות מועבר לרשותה. היא יודעת את זה כי הדיאבוליסטית, בשעתה, הצליחה לאסוף שלושה גבישי אבני פינה. לסאוואלה יש את הרביעי, ועם כולם ביחד היא יכולה להרגיש כבר בעצמה את כל הכוח המאגי שהארכימג הצטרך כדי לתלות אי באוויר. ועכשיו כל זה שייך לה - אם היא תקבל את זה.

האם סאוואלה ניאותה לקבל את התפקיד כמלכת השדים, ולרשת את חור הגיהינום מתחת ליער? ברצון? האם זה משנה אותה?
האם היא עדיין עומדת לעזור לדרואידית ולרייז בהגנה על היער ובמלחמה נגד השלושה?
האם היא עדיין רוצה קשר עם האקדמיה? האם היא עדיין צריכה להרשים את הארכימג ואת מועצת המאגים, או שמא מעכשיו הם ידברו איתה בתור עמיתים שווים?
 
עם איומם של השלושה תלוי מעל ראשו, רייז יודע שלהשאר תחת כנפיה המגוננות של הדרואידית הגדולה לא יוביל לדבר. הוא מתקדם היישר אל הקרב הבא, ללא מנוחה.
אדון הדובים הוא המגונן של יער האימים, הדרואידית- המגוננת של יער הפרא. אך ישנם עוד יערות, ובניגוד לדרואידית- המגוננים שלהם מוכנים להצטרף לקרב. יער העכבישים, יער הדם, יער הדרקון, ויער המלכה- בו הם נפגשים כולם.

הם נפגשים בחצרה של המלכה- אדון הבהמות' של יער הדם, גמד פראי אדום זקן המחזיק זוג גרזנים עצומים. דרואיד לוחם.
גבירת הנחשים, חצי אורקית מיער הדרקון. בעלת נחש מכונף שנלחם לצידה.
אדון הנוצות, בן אנוש מיער המלכה, הידוע בכוחות הריפוי שלו.
ולבסוף, גבירת הרמשים של יער העכבישים, דריידרית בת העם הכסוף- שמשנה את תוואי השטח לטובתה.

יחדיו, אדוני החיות נלחמים צד בצד. נגד השלושה, ונגד ילדיהם. מלחמה שלא נגמרת, אך הם לכל הפחות מצליחים להדוף אותם. ולשמור את אחיהם כלואים לעד.
 
במחשבה שהתפקיד כמלכת השדים יביא לה כוח ועוצמה סאוואלה ניאותה לקבלו, אבל במהרה היא מבינה שהתפקיד היא לא מה שהיא חשבה. היא צריכה למנוע מהשדים לעשות ככל העולה על רוחם, היא צריכה להשכין שלום בין שדים משועממים, היא צריכה... לא לקח הרבה זמן וסאוואלה הבינה שהיא לא רוצה את התפקיד, לפחות לא את הצד היומיומי שלו. היא מוכנה לשלוח שדים למשימות עבורה. היא מוכנה לתת לרייז כמה שדים לשחק עמם או מה שזה לא יהיה (יש לה מספיק מהם גם ככה והיא שמחה שמאה שדים לפחות יטרידו מישהו אחר וזו הייתה הזדמנות לא רעה לבדוק אם היא יכולה לנצל את הקסם הדרואידי לזימון שדים).. אבל היא לא מוכנה שזה יעלה לה בכל הזמן החופשי שלה.
ממש לפני שהיא מוותרת על הכתר היא הבינה שהיא יכולה ללמוד עוד דבר או שניים מהארכימג ואיך שהוא נותן למועצה שלו לנהל את הדברים המעצבנים. לכן היא מיהרה להקים מועצת שדים זמנית ולחזור להוריזון כדי לנסות וללמוד מהארכימג ומאביה דברים נוספים.. עכשיו כשהיא מלכת השדים המועצה לא יכולה להתעלם ממנה או לשלוח אותה רחוק אם היא רוצה לדעת מה השדים עושים וסאוואלה יכולה ללמוד גם מהספרים, גם מאביה וגם מהארכימג כשלשם שינוי יש לו זמן פנוי.. הפעם הלימודים שלה לא נוגעים רק לקסם אלא גם לשלטון בלי הרבה חיכוכים...
 
OUT
נראה לי שהגענו לסוף של המשחק. תודה שהשתתפתם במשחק עד הסוף, ולמי שהשתתפו בו בשלבים קודמים שלו. אני מעריך את ההזדמנות להנחות את המשחק למשך השנתיים וחצי האלה, ואני מקווה שזאת הייתה חוויה מהנה ומספקת גם בשבילכם.
 
OUT
היה ממש כיף לשחק בשיטה האהובה עלי, ועם שחקנים כל כך טובים. רייז עצמו היה דמות שנורא נהניתי ממנה, גם מבחינת המכאניקה (דרואידים בעידן ה13 הם פשוט מדהימים) וגם מבחינת הפלאף.
ההרפתקה הייתה נהדרת, למרות כל הקשיים והמהמורות שחווינו בדרך. אני מאוד שמח שסיימנו אותה- גם אם לא בדיוק בדרך שרצינו. בסופו של דבר, אני מאמין שסיפור נמדד על פי הסיום שלו- וזה היה סיום נהדר לסיפור מעולה.

ג'וני, היה ממש כיף לשחק איתך. סאוואלה היא דמות מעניינת שהייתי שמח להכיר יותר, ונהניתי מאוד מהאינטרקציות איתה.
צו'אי, אתה מנחה מדהים. אני מאוד מעריך את השקיפות שהצגת במהלך המשחק, הדיונים על החוקים שבהם שיתפת אותנו, הנכונות לאלתר- ויותר חשוב, הרצון האמיתי שהמשחק הזה יהיה טוב. רצון שהורגש בכל מילה שהגבת. תודה על כך שהרצת אותו :)
 
OUT:
שנתיים וחצי!? לא חשבתי שעבר כזה הרבה זמן מאז שהתחלנו את המשחק... הוא הרגיש הרבה יותר קצר מזה, אבל הפתגם כנראה נכון.. הזמן באמת עובר מהר יותר כשנהנים. אני שמח שהצלחנו לעבור את התקופות היותר קשות ושזה לא גרם לכם להתייאש ולהשקיע פחות במשחק (ולצערי אני יודע כמה זה קל להרים ידיים). אני שמח שיצא לי להיות חלק מהמשחק הזה ורוצה לומר תודה לכל מי שעזר להפוך אותו לחוויה מהנה.
ל-Nextorl על האינטראקציה בין הדמויות שלנו ועל התרומה לסיפור..
לצ'ואי - על כך שהשקעת במשחק וגם על כך שהצלחת לזרום גם אם הרעיונות היותר מוזרים שלי למרות שלפעמים הם לא באו בטוב. אני לא חושב שאמרת לי אפילו פעם אחת לא ולא חיפשת איזו דרך ביניים. תודה על החוויה.
וגם לאלו שעזבו שהפכו רגעים מהמשחק למהנים יותר בזכות זה שהשתתפו בהם.
 
חזרה
Top