ההרפתקה באמת חמודה, ואני חושב שהיא טובה הרבה יותר מההרפתקה שהייתה מצורפת לעולם המערכה במהדורה 3.5.
מיקודי המערכה לא ממש נותנים קמפיין בנוי, אלא רקע כללי, נקודות למחשבה, ואז פסקאות שמציגות נבלים אפשריים, דב"שים קשורים אחרים, קרסי עלילה והצעות כלליות לאלמנים שכדאי לשלב במשחק.
לדוגמה, מיקוד המערכה "המלחמה האחרונה" מציע לוודא שדמויות השחקן עצמן נפגעו מהמלחמה, מציע לזגזג בין הרפתקאות שקשורות לסכסוכי הגבולות הפעילים ובין אלו שקשורות למלחמה הקרה, ומציג ארכיטיפים אפשריים לנבלים - פושע מלחמה, נבל שמסתתר בחורבת וממשיך לתקוף כאילו המלחמה לא הסתיימה, או מישהו שבאמת נפגע במלחמה (אולי אפילו חבר בפלוגה של הדמויות) ומנסה לנקום באחראים. יש גם פסקה על דרכים להתחיל את המשחק בזמן המלחמה או לשחק פלאשבק שחוזר אליה.
מיקוד המערכה "יורשי דהאקאן" דומה יותר לקו עלילה ומציע לשלב כבר בהתחלה פשיטות של גובלינים - אבל הם מאורגנים טוב מדי ומצוידים טוב מדי בשביל גובלין ממוצע. בהמשך כדאי לשלב משלחת לאיזה חורבה עתיקה - ולפגוש שם במפתיע בגובלינים מאורגנים שמשפצים את החורבה ומחזיקים בכלי נשק איכותיים. בשלב מסוים יתחילו החדשות על פעילות צבאית גלויה, ואז ההרפתקנים יצטרכו להביס את הכוח הצבאי או להנהיג כוח משלהם, ואולי יש להם סיכוי לכרות ברית עם אחד השבטים כדי למנוע את המלחמה.