• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 [מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

אווז התער

אווזי התער הם שיקוצים ממימד הסיוטים, חלומות בלהה שהתגשמו בעולם החומר. במבט מרחוק הם נראים כמו אווזים אפורים עם מקור כתום, אבל ממרחק קצר יותר (פחות מ-100 מ') מתגלה דמותם האמיתית - הנוצות שלהם עשויות מלהבים כמו תער-גילוח, מקורי הנחושת שלהם מלאים בשיניים חדות ומעוקלות ועיניהם מטורפות ושטופות דם.

קיים ויכוח בין המלומדים כיצד אווזי התער מופיעים בעולמנו. יש הטוענים כי הם מזומנים בכישוף שחור כדי לעשות את דברם של מגים מרושעים או כוהני זדון. מלומדים אחרים טוענים כי אווזי התער פשוט מחליקים למציאות החומרית דרך סדקים שנפערים אל העולם המוזר שלהם כאשר קוסמים, נביאים, משוררים, שיכורים ומטורפים חווים סיוטי לילה. אווזי התער עצמם לא עונים על שאלות בנושא, כנראה כי הם לא יודעים לדבר, או פשוט כי הם מעדיפים לשסף בכנפיהם החדות ולנשוך.

אווז התער
שיקוץ בינוני, תוהו מרושע
דרג"ש: 14 (שריון טבעי, זריזות)
נק"פ: 52 (8ק8 + 16)
מהירות: 20 רגל, מעוף 60 רגל

תכונות: כוח 14 (2+), זריזות 13 (1+), כושר 14 (2+), תבונה 8 (1-), חוכמה 11 (0+), כריזמה 8 (1-)
גלגולי הצלה: זריזות 3+, כושר 4+
עמידות לנזק: דוקר, מוחץ וחותך מפני התקפות בלתי קסומות.
חסינות לנזק: רעל
חסינות למצב: מורעל
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: כנראה מבין מדוברת ועוד שפות, לא מדבר.
אתגר:3 (700 נק"נ)

מעוף חולף: אווז התער לא מעורר התקפה מזדמנת כאשר הוא מתרחק מהישג יריבו.

עמידות לקסם: לאווז התער יש יתרון בגלגולי ההצלה מפני לחשים והשפעות קסומות.

חומר מהסיוטים: כל יצור שרואה את אווז התער ונמצא במרחק של עד 30 רגל (9 מ') ממנו, חייב להצליח בגלגול הצלה חוכמה בד"ק 10 או להיות מושפע ממצב "מבוהל". יצור מבוהל יכול לחזור על גלגול ההצלה בתורו עד שהוא מתגבר על ההשפעה.

פעולות:
ריבוי התקפות: אווז התער תוקף פעמיים בתורו. פעם אחת בנשיכה ופעם אחת בשיסוף-כנף.
נשיכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) דוקר.
שיסוף כנף: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 7 (1ק10 + 2) חותך. אם היריב שנפגע מהנוצות החדות אינו אל-מת או יציר כפיים, הוא חייב להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 12 או לדמם ולאבד 5 (1ק10) נק"פ בתחילת כל תור שלו. ההשפעה של התקפות שיסוף כנף נוספות מצטברת, אך ניתן לעצור את הדימום אם מקדישים פעולה לחבישה בבדיקת חוכמה (רפואה) בד"ק 12 או זוכים להשפעה של ריפוי קסום.
 
מאוד מגניב, מאוד אהבתי.
יש לי רק בעיה אחת עם זה:
המפקד האלמוני אמר/ה:
מקורי הנחושת שלהם מלאים בשיניים חדות ומעוקלות ועיניהם מטורפות ושטופות דם.
המשפט הזה נכון לכל אווז באשר הוא. אלה חיות אכזריות ותוקפניות, ואתה לא רוצה לתת לאחד כזה - גם אם הוא סתם אווז רגיל - לנשוך אותך.
 
שאמאן של ככ וכוהן של ככ

ככ (Kek) הוא אל החשיכה הקדמונית והתוהו הבראשיתי. אל אפל ומוזר שדמותו כדמות צפרדע הולך על שתיים ושפולחנו המסתורי נשכח ברובו עם עלייתם של פולחני האלים המוכרים. אבל לא כולם שכחו.
כמה בוליווגים, אותם אנשי-צפרדע אלימים ומלאי שנאה, זכו לקריאתו של ככ בחלומותיהם הבוציים, או נתקלו במקדשיו האבודים. בוליווגים אלו סוגדים לו כשאמאנים בטקסים עקובי דם ופרימיטיביים ומטיפים לתוהו, אפלה ושנאה.
ככ היה יכול להישאר אליל פראי של אנשי צפרדע עלובים, אבל באופן מוזר שאינו ברור עד תום, האל האפל זכה גם לתשומת ליבם של בני האדם ותושבי הערים. אנשים מנוונים ומרושעים אלו פיתחו את האמונה בככ הרבה מעבר לדתם האלימה של הבוליווגים - עבורם, ככ הוא אל של שנאת זרים, רדיפת בצע והערצה לאלימות ותוהו. הפולחן העירוני והמודרני לככ נדיר עדיין, אך כבר ניתן לייחס לו כמה מקרים של גיוס תמיכה ברודנים גסים, התעללות בקבצנים, הכאת נשים ורציחות של אלפים, גמדים וזוטונים.

בוליווג, שאמאן של ככ
דמוי אדם בינוני (בוליווג), תוהו מרושע - לעיתים נייטרלי מרושע אבל הופך מהר מאוד לתוהו מרושע.
דרג"ש: 15 (שריון עור עבה, מגן, זריזות)
נק"פ: 16 (3ק8 + 3)
מהירות: 20 רגל, שחייה 40 רגל

תכונות: כוח 12 (1+), זריזות 12 (1+), כושר 13 (1+), תבונה 7 (2-), חוכמה 12 (1+), כריזמה 8 (1-)
מיומנויות: התגנבות 3+
חושים: ראיית חושך לטווח 120 רגל (36 מ'), הבחנה פסיבית 11
שפות: בוליווג
אתגר: 1/2 (100 נק"נ)

אמפיבי: הבוליווג נושם אוויר ומים.

דיבור עם צפרדעים וקרפדות: הבוליווג מסוגל לתקשר בצורה בסיסית בשפה הבוליווגית עם דו-חיים אלו.

הסוואה בביצה: לבוליווג יש יתרון לבדיקות זריזות (התגנבות) כאשר הוא מנסה להסתתר בשטח ביצתי.

זינוק מהמקום: הבוליווג מסוגל לקפוץ למרחק של 20 רגל (6 מ') ולגובה 10 רגל (3 מ') עם או בלי לרוץ לפני כן.

עיניו של ככ: לשאמאן יש ראיית חושך לטווח של 120 רגל (36 מ') והוא מסוגל לראות באמצעותה גם בחשיכה קסומה.

הטלת לחשים: השאמאן של ככ הוא מטיל לחשים בדרגה 3. תכונת הטלת הלחשים שלו היא חוכמה (ד"ק הצלה 11, 3+ להתקפות לחשים) ויש לו את לחשי הכוהנים הבאים מוכנים (חלק מהלחשים אינם לחשי כוהנים במקור אך הם נחשבים לכאלו עבורו):

לחשונים (לפי רצון): מגע מקפיא, הנחיה, התנגדות
עוצמה 1 (4 יחידות לחש): מארה, גרימת פצעים
עוצמה 2 (2 יחידות לחש):זרועותיו של האדאר (בתור זרועותיו של ככ), חשיכה

פעולות:
ריבוי התקפות: השאמאן יכול לתקוף פעמיים. פעם אחת בנשיכה ופעם אחת בחנית.
נשיכה: התקפת קפא"פ 3+ לפגיעה, נזק 3 (1ק4 + 1) מוחץ
חנית: ההתקפת קפא"פ או לטווח 20/60 רגל (6/18 מ'), 3+ לפגיעה, נזק 4 (1ק6 + 1) דוקר או 4 (1ק8 + 1) דוקר בשתי ידיים בקפא"פ. על מי שספג נזק מפגיעת החנית להצליח בגלגול הצלה חוכמה בד"ק 11, או להיות מושפע מעיוורון למשך דקה, כאשר עיניו יתכסו בדוק חום-שחור עכור מהחשיכה של ככ עצמו.


כוהן של ככ, איש רשע ומנוון
אדם בינוני, תוהו מרושע
דרג"ש: 10
נק"פ: 24 (7ק8 - 7)
מהירות: 30 רגל

תכונות: כוח 9 (1-), זריזות 10 (0+), כושר 9 (1-), תבונה 10 (0+), חוכמה 13 (1+), כריזמה 8 (1-)
חושים: ראיית חושך לטווח 120 רגל (36 מ'), הבחנה פסיבית 11
שפות: מדוברת
אתגר: 2 (450 נק"נ)

עיניו של ככ: לכוהן יש ראיית חושך לטווח של 120 רגל (36 מ') והוא מסוגל לראות באמצעותה גם בחשיכה קסומה.

יום הטיהור קרב ובא: כפעולת בונוס, הכוהן יכול לנצל יחידת לחש אחת ולהכריז על שנאתו לגזע, מגדר, לאומיות או מעמד של יריביו. עבור ההתקפה הבאה שלו נגד יריבים מסוג זה הוא נהנה מיתרון לגלגולי הפגיעה בקפא"פ וגורם לנזק נוסף של 7 (2ק6) תאובה לדרג לחש 1, ו-1ק6 נוספים לכל דרג לחש מעל 1 שהוקדש למטרה זו.

הטלת לחשים: הכוהן של ככ הוא מטיל לחשים בדרגה 7. תכונת הטלת הלחשים שלו היא חוכמה (ד"ק הצלה 11, 3+ להתקפות לחשים) ויש לו את לחשי הכוהנים הבאים מוכנים (חלק מהלחשים אינם לחשי כוהנים במקור אך הם נחשבים לכאלו עבורו):

לחשונים (לפי רצון): מגע מקפיא, הנחיה, התנגדות, קרן כפור
עוצמה 1 (4 יחידות לחש): מארה, גרימת פצעים
עוצמה 2 (3 יחידות לחש):זרועותיו של האדאר (בתור זרועותיו של ככ), חשיכה, קרן של חולשה
עוצמה 3 (3 יחידות לחש): שומרי רוחות, הרעב של האדאר (בתור האפלה של ככ)
עוצמה 4 (1 יחידת לחש): כמישה

פעולות:
חרב קצרה: התקפת קפא"פ 2+ לפגיעה, נזק 3 (1ק6) חותך. על מי שספג נזק מפגיעת החרב להצליח בגלגול הצלה חוכמה בד"ק 11, או להיות מושפע מעיוורון למשך דקה, כאשר עיניו יתכסו בדוק חום-שחור עכור מהחשיכה של ככ עצמו.
 
או-סא

במבט ראשון קשה להבדיל בין האו-סא לצרעות ענקיות. יצורים אלו, שצבעם צהוב-שחור או חום בהיר עם כתם צהוב על הבטן, אכן נראים כמו צרעות במימדי אדם, בעיקר בזמן מעוף. אלא שכשהן נוחתות, האו-סא עומדות ביציבה זקופה על זוג רגלייהן האחוריות, כאשר ארבעת רגליהן הנותרות משמשות כידיים שימושיות. בניגוד לצרעות ענקיות, האו-סא גם יודעות להשתמש בכלים ומתקשרות ביניהן בשפה מורכבת של זמזומים, נקישות ותנועות משושים.

האו-סא מכונות לעיתים "אנשי צרעה" למרות שרובן המוחלט נקבות (הזכרים הם בעלי נקודת פגיעה אחת וחיים רק למשך עונת הרבייה). צרעות נבונות אלו מתגוררות בקהילות של לוחמות בבתים דמויי כוורת שהן בונות לעצמם מנייר חזק כברזל שהן מייצרות מלעיסה של עץ ומינרלים שונים. הן מקיימות את עצמן מציד וביזה - כל כלי הנשק שברשותן הושגו מבין ידיהם המתות של הרפתקנים, מפלצות ולוחמים.

למרות שהן אינן מרושעות בהכרח, האו-סא פשוט מסתכלות על כל היצורים האחרים ואף על או-סא מקהילות אחרות, כעל ארוחה פוטנציאלית להן או לזחליהן. עם זאת, במיוחד הן אוהבות את טעמו של בשר הטרי-קרין ובינן לבין לוחמי גמל-השלמה ניטשת מלחמה בלתי פוסקת כאשר שני הצדדים מנסים לשתק אלו את אלו בארס שלהם למטרות אכילה לאחר מכן.

או-סא
תפלצת בינונית, סדר נייטרלי
דרג"ש: 12 (זריזות)
נק"פ: 45 (7ק8 + 14)
מהירות: 30 רגל, מעוף 50 רגל

תכונות: כוח 12 (1+), זריזות 14 (2+), כושר 14 (2+), תבונה 9 (1-), חוכמה 11 (0+), כריזמה 7 (2-)
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: או-סא
אתגר: 1 (200 נק"נ)

דקירה מסתחררת: חלק מהאו-סא אוחזות בארבעה פגיונות או בשתי חרבות קצרות ושני פגיונות. לוחמות צרעה חמושות אלו יכולות לנצל פעולה כדי לבצע התקפה של מערבולת דקירות כלפי ארבעה יריבים שונים הנמצאים במרחק של עד 1.5 מ' (5 רגל) כ"א מהן. כל יריב דורש גלגול פגיעה נפרד.

פעולות:
ריבוי התקפות: האו-סא תוקפת פעם בנשיכה ופעם בעוקץ. או-סא חמושות יכולות לתקוף פעם אחת בנשק ובעוקץ, או פעמיים בשני כלי נשק שונים.
נשיכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) חותך.
עוקץ: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) דוקר ועוד 10 (3ק6) רעל. על היריב לבצע גלגול הצלה כושר בד"ק 12 ולספוג את נזק הרעל במקרה של כישלון, או מחצית מהנזק במקרה של גלגול מוצלח. מי שירד ל-0 נק"פ כתוצאה מהארס, מיוצב ומורעל למשך שעה גם אם חידש נקודות פגיעה, אך משותק כל עוד הוא מושפע ממצב "מורעל".
חרב קצרה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) דוקר
פגיון: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 4 (1ק4 + 2) דוקר
 
די אהבתי את הבודה. פשוט בכל פעם שמזכירים צרעות נבונות, אני נזכר ב-"מבוך הצרעות" שמציג טענה מוזרה שצרעות הן השלב הבא באבולוציה של כל מין. בכל מקרה, האו-סא בהחלט מעניינות למרות שנראה לי שניתן להשתמש בהן גם כבעלי ברית לשחקנים אם פונים לצד הטוב שלהן.
 
גוגאו

הגוגאו הם גזע של קופי-אדם שחזותם החיצונית מרמזת כי יתכן ומקור אבות אבותיהם בהכלאה בין שימפנזה לגורילה שנוצרה בטבע. קופים גדולים וחזקים אלו נחשבים לנבונים יחסית לשאר דודניהם מהג'ונגלים ואף מעדיפים לא פעם ללכת על שתיים ולא לגהור על ארבע.

הגוגאו חיים בשבטים שנשלטים על ידי זכר דומיננטי וחזק ומתקשרים ביניהם בשפה בסיסית משלהם, אותה הצליחו ללמוד גם כמה דרואידים, סיירים וחוקרי טבע. הגוגאו גם מספיק נבונים כדי להשתמש בחפצים כגון סכין, אלה, את-חפירה (כדי למצוא שורשים שהם מחבבים) או אף להטיל כידון כדי לצוד חיות ולהוסיף חלבונים לתזונתם הצמחונית ברובה. הם אינם יודעים כיצד לייצר חפצים אלו או לתקן אותם, אבל מתרגלים אליהם בקלות אם הם מוצאים אותם או מקבלים אותם במתנה.

הגוגאו אגרסיביים וטריטוריאלים, אבל ניתן להגיע איתם להסכמות, לשחד אותם בחפצים ואף לכרות איתם בריתות. מכיוון שמעמד ראש השבט עובר בירושה באמצעות ניצחון בדו-קרב, מי שיביס את ראש שבט הגוגאו עשוי לכפוף את השבט כולו לשירותו, אך גם יצטרך לעמוד מול קריאות תיגר של זכרים חזקים אחרים.

גוגאו
חיה בינונית, נייטרלי
דרג"ש: 12 (זריזות)
נק"פ: 32 (5ק8 + 10)
מהירות: 30 רגל, טיפוס 30 רגל

תכונות: כוח 17 (3+), זריזות 15 (2+), כושר 14 (2+), תבונה 9 (1-), חוכמה 12 (1+), כריזמה 7 (2-)
מיומנויות: אתלטיקה 5+, הבחנה 3+, הישרדות 3+
חושים: הבחנה פסיבית 13
שפות: גוגאו
אתגר: 1/2 (100 נק"נ)

אגרסיבי: כפעולת בונוס, הגוגאו יכול לנוע במלוא קצב התנועה שלו לעבר יריב אותו הוא רואה.

פעולות:
אגרוף: התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 6 (1ק6 + 3) מוחץ.
אלה (נחשב כאלת-ברזל): התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 6 (1ק6 + 3) מוחץ.
כידון הטלה: התקפת קפא"פ או לטווח 9/36 מ' ( 30/120 רגל ) 5+ לפגיעה, נזק 6 (1ק6 + 3) דוקר.



גוגאו - ראש שבט (או טוען לכתר)
חיה בינונית, נייטרלי
דרג"ש: 12 (זריזות)
נק"פ: 65 (10ק8 + 20)
מהירות: 30 רגל, טיפוס 30 רגל

תכונות: כוח 18 (4+), זריזות 15 (2+), כושר 14 (2+), תבונה 10 (0+), חוכמה 12 (1+), כריזמה 9 (1-)
מיומנויות: אתלטיקה 6+, הבחנה 3+, הישרדות 3+
חושים: הבחנה פסיבית 13
שפות: גוגאו
אתגר: 3 (700 נק"נ)

אגרסיבי: כפעולת בונוס, הגוגאו יכול לנוע במלוא קצב התנועה שלו לעבר יריב אותו הוא רואה.
בריון: ראש שבט הגוגאו גורם לקוביית נזק נוספת מסוג הנשק בו הוא משתמש בהתקפות קפא"פ (מחושב בנתונים)

פעולות:
ריבוי התקפות: ראש שבט הגוגאו תוקף בקפא"פ פעמיים בתורו.
אגרוף: התקפת קפא"פ 6+ לפגיעה, נזק 11 (2ק6 + 4) מוחץ.
אלה (נחשב כאלת-ברזל): התקפת קפא"פ 6+ לפגיעה, נזק 11 (2ק6 + 4) מוחץ.
כידון הטלה: התקפת קפא"פ או לטווח 9/36 מ' ( 30/120 רגל ) 6+ לפגיעה, נזק 11 (2ק6 + 4) דוקר בקפא"פ או 7 (1ק6 + 4) דוקר בטווח.
 
אורקא

על מוצאם של האורקים יש אגדות רבות, שלפחות חלקן נכונות. אחת מאגדות אלו, מספרת כי לפחות חלק מהאבולוציה האורקית עברה בים והמלומדים סבורים כי יתכן והאורקא הוא עדות לגרעין של אמת באגדה זו. יצור אימתני ועצום מימדים זה, שצבעו שחור ולבן, נראה בפלג גופו העליון כאורק מפלצתי עם ראש גדול וחוטם פחוס ממנו הוא נושף סילוני מים וממתניו ומטה כלוויתן קטלן. הלוויתן הקטלן מוכר כידוע גם בשם "אורקה" ויש מלומדים הטוענים כי לוויתנים תוקפניים אלו הם צאצאיהם של האורקא והאורקים ונקראים על שמם ולא להיפך.

האורקא הם יצורים מתבודדים, שחיים בדרך כלל חיי נדודים בעומק הים, תוך שהם פולשים מידי פעם לשטחם של יצורי ים אחרים, נלחמים בהם על משאבים ובוזזים מהם. תזונתם של האורקא מורכבת מבשר והם לא בררנים לגבי מקור הבשר. הם למדו זה-מכבר שבספינות ניתן למצוא ימאים אכילים וגם חפצים שימושיים שניתן לבזוז, ונוהגים לעיתים לתקוף אותן. בלילות חשוכים, הם גם תוקפים ישובי חוף - בעיקר גונבים את שללם של דייגים ואוכלים את הדייגים. עם זאת, האורקא כמעט מעולם לא יוצאים מהמים שכן הם איטיים ומגושמים כשהם נאלצים לגרור את עצמם בעזרת זרועותיהם וסנפיר-זנבם על קרקע יבשה.

אורקא
תפלץ עצום, תוהו מרושע
דרג"ש: 12 (שריון טבעי)
נק"פ: 149 (13ק12 + 65)
מהירות: 10 רגל, שחיה 50 רגל

תכונות: כוח 22 (6+), זריזות 10 (0+), כושר 20 (5+), תבונה 7 (2-), חוכמה 10 (0+), כריזמה 8 (1-)
מיומנויות: הבחנה 3+
חושים: אל-ראייה לטווח 36 מ' (120 רגל), הבחנה פסיבית 13
שפות: גרסא מוזרה של אורקית ושפת המים
אתגר: 8 (3900)

התמצאות באמצעות הד: האורקא לא יכול להשתמש באל-ראייה שלו כאשר הוא חירש.
אגרסיבי: כפעולת בונוס, האורקא יכול לשחות במלוא קצב התנועה שלו לעבר יריב אותו הוא רואה.
עצירת נשימה: האורקא יכול לעצור את נשימתו למשך שלושים דקות.
שמיעה חדה: לאורקא יש יתרון לבדיקות חוכמה (הבחנה) המבוססות על שמיעה.

פעולות:
ריבוי התקפות: האורקא יכול לתקוף פעמיים בקפאפ, או פעם אחת בקפא"פ ופעם אחת בסילון מים. לחלק מהאורקא יש חניתות שהם משחיזים מעצם לוויתן, אבל רבים מהם פשוט חובטים באגרופיהם הגדולים.
אגרוף: התקפת קפא"פ 9+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 6) מוחץ.
חנית עצם לוויתן: התקפת קפא"פ או לטווח 6/18 מ' ( 20/60 רגל ) 9+ לפגיעה, נזק 16 (3ק6 + 6) דוקר ביד אחת או 19 (3ק8 +6) דוקר בשתי ידיים.
סילון מים (מתחדש 5-6, רק אם האורקא יכול להכניס את ראשו למים): התקפת טווח לטווח 9 מ' (30 רגל) 9+ לפגיעה, נזק 10 (3ק6) מוחץ ועל המטרה להצליח בגלגול הצלה כוח בד"ק 17 או ליפול ולהשתטח ארצה.
 
קרנף כפור

קרנף הכפור דומה מאוד לקרנף הצמרי (עבור קרנף צמרי מצוי, השתמשו בנתונים של הקרנף מאסופת המפלצות) אלא שפרוותו לבנה-אפורה ותמיד מלאה בשלג ופתיתי קרח קפוא בלי קשר למזג האוויר. עיניו תכולות ונראות כעשויות קרח וללא אישונים, קרנו עשויה מנטיף קרח חד וקפוא, הבל פיו קר ומקפיא והטמפרטורה סביבו קרה עד כדי כאב, כאשר בכל מקום בו הוא דורך האדמה קופאת.

אפשר להתווכח אם הקרנף הוא התגשמות או יצירה של אחד מאלי הקור או אדוני היסודות, שריד קדום מעידן הקרח, חיית מחמד אבודה של מכשפות כפור מסתוריות או תולדה של כישוף - יתכן שכל התשובות נכונות ולכל אחד מקרנפי הכפור הנדירים שמשוטטים בשממות הצפון יש סיפור משלו. תושבי שממות הצפון, בכל מקרה, למדו להתרחק מיצורים מסוכנים אלו ומסביב למדורות בלילות החושך הארוכים של החורף שרים ומספרים על ציידים אמיצים אך טיפשים שניסו לצוד קרנף כפור מאיים ונמצאו קפואים למוות, אצבעותיהם הכחולות מקור לופתות עדיין את כלי נשקם.

קרנף כפור
תפלץ גדול, ללא נטייה
דרג"ש: 12 (שריון טבעי, מחסר זריזות)
נק"פ: 75 (10ק10 + 20)
מהירות: 40 רגל

תכונות: כוח 21 (5+), זריזות 8 (1-), כושר 15 (2+), תבונה 2 (4-), חוכמה 12 (1+), כריזמה 6 (2-)
חסינות לנזק: קור
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: -
אתגר: 3 (700 נק"נ)

מהלך בשממה הקפואה: משטחי שלג, כפור וקרח לא נחשבים כשטח קשה עבור הקרנף והוא לא צריך לבצע בדיקות תכונה כדי לשמור על יציבותו כשהוא נע על קרח חלקלק.

הילה של כפור: הטמפרטורות ברדיוס של 3 מטר (10 רגל) סביב קרנף הכפור קרות ומקפיאות. על כל מי שנכנס לרדיוס זה להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 12 בכל סיבוב בו הוא נמצא שם או לספוג נזק של 2 (1ק4) קור. הקרקע ברדיוס זה מתכסה בשכבת קרח, הופך לשטח קשה וכל מי שנכנס אליו לראשונה צריך להצליח בבדיקת אקרובטיקה (זריזות) בד"ק 10 או ליפול ולהשתטח אפיים.

הסתערות: אם הקרנף נע לפחות 6 מ' (20 רגל) בקו ישר לעבר יריב ופוגע בו בנגיחה, היריב סופג נזק נוסף של 9 (2ק8) דוקר. אם המטרה היא יצור, עליו להצליח בגלגול הצלה כוח בד"ק 15 או ליפול ולהשתטח אפיים.

פעולות:
נגיחה: התקפת קפא"פ 7+ לפגיעה, נזק 14 (2ק8 + 5) דוקר ועוד 4 (1ק8) קור.
נשיפת כפור (מתחדש 5-6): הקרנף נושף מפיו רוח מקפיאה, פתיתי שלג ואבקת קרח בצורת חרוט של 4.5 מטר (15 רגל). על כל יצור שנמצא בתחומי החרוט להצליח בגלגול הצלה זריזות בד"ק 12 או לספוג נזק של 18 (4ק8) קור, או חצי מהנזק בגלגול הצלה מוצלח.
 
קרפד מהפנט

יצורים משונים אלו הם קרפדים ירוקים-חומים ומיובלים בגודל של כלב גדול או גובלין. הם מתגוררים בביצות ומערות לחות וניזונים מחרקים, עכברושים ולעיתים מזוטון, קובולד, גובלין או ננס מזדמן, כאשר כבר היו מי ששמו לב שהקרפד המהפנט מסוגל לבלוע אף יצורים בגודל אדם, הגדולים ממנו בהרבה, מבלי שממדיו יושפעו - המלומדים מייחסים זאת לחומצות הקיבה החזקות של היצור המעכלות במהירות בשר ועצם.

אבל לא בזכות כישורי הבליעה שלו קיבל הקרפד המהפנט את שמו, אלא בגלל עיניו הזהובות והמוזרות, שצורתן מזכירה קוביה רבת-פאות. מי שמביט בעיניו של הקרפד, עלול להתהפנט ולהתקדם אל הקרפד כשבוי בחבלי קסם. בשלב זה הקרפד בדרך כלל ינסה לאכול את יריבו המהופנט, אך לעיתים הוא יאפשר לו ללקק את גבו המיובל - היבלות שעל עור הקרפד מפרישות רעל מוזר, הגורם להזיות, אופוריה ותנודות רגשיות הנעות בין אימה איומה להתעלות ועונג. יש הטוענים כי אנשים מנוונים ומושחתים במיוחד מגדלים קרפדים מהפנטים כדי ללקק את עורם הרעיל לאחר שהתמכרו לחוויה, אך במרבית סיפורי הרכילות בסופו של דבר הקרפד אוכל את בעליו המסומם.

הקרפדים המהפנטים בעלי תבונה במידה מסוימת וכושר לתכנן ולזמום מזימות. הם ככל הנראה דוברים ביניהם בשפה משלהם, אבל בדרך כלל לא ניתן למצוא יותר מקרפד אחד באותו תא שטח. האגדות מספרות כי מידי אביב נפגשים המוני קרפדים מהפנטים בביצה אפלה או מערה מגעילה במיוחד, מקרקרים ושרים יחד וזוממים מזימות, אבל יתכן ומדובר בפרשנות מרחיקת לכת להתכנסות טבעית לצרכי רבייה.

קרפד מהפנט
תפלץ קטן, נייטרלי או נייטרלי מרושע
דרג"ש: 11 (זריזות)
נק"פ: 21 (6ק6)
מהירות: 20 רגל, שחייה 30 רגל

תכונות: כוח 10 (0+), זריזות 13 (1+), כושר 10 (0+), תבונה 6 (2-), חוכמה 10 (0+), כריזמה 15 (2+)
חסינות לנזק: חומצה
חסינות למצב: מוקסם
חושים: ראיית חושך לטווח 18 מ' (60 רגל), הבחנה פסיבית 10
שפות: שפת קרקורים מוזרה משלהם
אתגר: 1 (200 נק"נ)

אמפיבי: הקרפד נושם אוויר ומים.

זינוק: הקרפד מסוגל לקפוץ למרחק של 6 מ' (20 רגל) או לגובה של 3 מ' (10 רגל) גם בלי לרוץ לפני כן.

יבלות רעילות: הרעל ביבלות של הקרפד משפיע בצריכה דרך הפה בלבד וכדי להיחשף אליו יש ללקק אותו או, כפי שחיות טורפות ודרואידים ששינו את צורתם גילו - לנשוך אותו. בגלגול הצלה כושר מוצלח בד"ק 15 (ד"ק הרעל גבוה בהרבה ממה שהכושר של הקרפד היה מרמז) כל מה שקורה הוא שהמורעל מושפע מחוסר אונים בתור הבא שלו, אבל במקרה של כישלון למשך 24 השעות הבאות המורעל יראה סביבו אשליות מוזרות בהזיותיו ובכל שעה יש לגלגל 1ק4 כדי לקבוע את ההשפעה לשעה הקרובה:
1 - אופוריה, המושפע מארס הקרפד מרגיש שהוא כל יכול וחסר מורא. הוא חסין להשפעות של המצב מבוהל ונהנה מיתרון לכל גלגולי הפגיעה ובדיקות המיומנות שלו. עם זאת הוא חסר זהירות לחלוטין, יש לו חיסרון לגלגולי ההצלה ולגלגולי ההתקפה נגדו יש יתרון.
2 - אימה, המורעל סובל מהשפעות המצב מבוהל למשך השעה הקרובה, מנסה לברוח מאיומים אמיתיים או דמיוניים, מרבה לבכות ואף עשוי לאבד שליטה בסוגרים ולטנף את עצמו.
3 - רגשות עזים, אם המושפע מארס הקרפד מתעב או שונא מישהו, השנאה שלו הופכת לאיבה רצחנית ורצון לתקוף ולהרוג. אם המורעל מחבב או אוהב מישהו או לפחות סתם מיודד איתו, רגשות אלו יהפכו למשך השעה הקרובה לתשוקה כפייתית ורצון לממש אותה.
4 - חוסר כאב, המורעל בארס הקרפד לא מרגיש בכאב. הוא זוכה ל15 נק"פ זמני ועמידות (חצי נזק) מהתקפות הגורמות לנזק מוחץ, תודעה או קור, אבל סובל מרגישות (נזק כפול) להתקפות שגורמות לנזק דוקר, חותך, אש חומצה וחשמל.

פעולות:
נשיכה: התקפת קפא"פ 3+ לפגיעה, נזק 3 (1ק4 + 1) דוקר ועוד 9 (2ק8) חומצה.
מבט מהפנט: מי שרואה את עיני הקרפד ממרחק של 9 מ' (30 רגל) או פחות צריך להצליח בגלגול הצלה חוכמה בד"ק 12, או להיות מושפע לדקה הקרובה מחוסר אונים מלבד הצורך לנוע במלוא קצב התנועה שלו אל הקרפד וללקק את גבו. ניתן לחזור על גלגול ההצלה אם הקרפד תוקף וגורם לנזק למהופנט.
הקאת חומצה (מתחדש במנוחה ארוכה): במצבי מצוקה ואיום חמור, הקרפד עשוי להקיא את החומצה שבקיבתו על יריב אחד. על יריב זה להצליח בגלגול הצלה זריזות בד"ק 11 או לספוג נזק של 22 (4ק10) חומצה, או מחצית מהנזק בגלגול הצלה מוצלח.
 
התמנון השחור מחוף המפלצת

החוף המוכר כ"חוף המפלצת" הוא מפרץ עגול ויפה, מוקף בצוקי גרניט, שאפשר לראות שפעם היו חרוטות עליהם רונות שמישהו טרח בקפידה למחוק ולהשחית מפני הסלע הקשה. למרות המראה המרהיב, רוב האנשים מתרחקים מהמפרץ, כי מספרים שבמימיו יש תהום עמוקה מאוד, שבתוכה חיה המפלצת שנתנה לחוף את שמו. הסיפורים אמיתיים.

המפלצת היא תמנון ענקי ומוזר, צבעו שחור לחלוטין ועיניו ירוקות-זוהרות כשבכל עין שלושה אישונים. יתכן והתהום היא המאורה שלו, או שהיא שער למימד אחר, אבל הוא באמת נמצא שם במעמקים. לעיתים רחוקות ובלילות בלבד התמנון עולה אל פני השטח - בתגובה לזימון בלחשים או קורבנות. ישנן עדויות ששוורים, שבויי מלחמה ומלכים הוקרבו בחוף המפלצת לפני אלף שנה ואולי לפני אלפיים וחמשת אלפים שנה - אבל יתכן והתמנון השחור התקיים גם אלפי שנים קודם לכן, כשהבריות פשוט לא ידעו עדיין לכתוב ולתעד.

התמנון נבון ויודע כל מיני סודות מהעבר ומהעולם העתיק, על מסתורין מתחת לים, על ספינות טבועות ועל ערים ששקעו מתחת לגלים. אפשר לזמן את התמנון שוב באמצעות קורבן ראוי (יצור חי בגודל בינוני ומעלה, עם 10 נק"פ לפחות) שיוטבע בתהום שבמי המפרץ ולשאול אותו שאלות, אבל אף אחד לא ערב לכך שהוא יתן תשובות אמינות או נכונות. לתמנון השחור יש אינטרסים מוזרים משלו והוא עשוי לדרוש דרישות בתמורה לתשובותיו, אבל לא פעם הוא יעדיף פשוט לנסות ולהרוג את מי שהטריד את מנוחתו, בין אם בזרועות-הציד החזקות שלו העטורות בעוקצים ארסיים ובין אם ביכולתו המסתורית להטריף את הדעת ולמחוץ את התודעה בכוח המחשבה.

התמנון השחור
תפלץ גדול, תוהו מרושע
דרג"ש: 15 (שריון טבעי, זריזות)
נק"פ: 117 (18ק10 + 18)
מהירות: 10 רגל, שחייה 60 רגל

תכונות: כוח 18 (4+), זריזות 13 (1+), כושר 13 (1+), תבונה 17 (3+), חוכמה 15 (2+), כריזמה 15 (2+)
גלגולי הצלה: חוכמה 6+, כושר 5+
מיומנויות: תורת הנסתר 7+, היסטוריה 7+
חסינות לנזק: תודעה, רעל
עמידות לנזק: דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות שאינן קסומות
רגישות לנזק: קורן; דוקר חותך ומוחץ מכלי נשק מוזהבים
חושים: ראיית אמת לטווח 36 מ' (120 רגל) הבחנה פסיבית 12
שפות: כנראה מבין את כל השפות, טלפטיה לטווח 36 מ' (120 רגל)
אתגר: 10 (5900 נק"נ)

אמפיבי: התמנון השחור נושם אוויר ומים.

רגישות גבוהה לשמש: התמנון רגיש במיוחד לאור המטהר של השמש. הוא סופג 20 נק"פ נזק קורן בתחילת כל תור בו הוא נמצא באור שמש ולכל גלגולי הפגיעה ובדיקות התכונה שלו יש חיסרון.

רגישות לזהב: מסיבה מסתורית כלשהי, יתכן בגלל הניגוד בין טבעו המשוקץ של התמנון לבין טבעו האציל של הזהב, התמנון רגיש לנזק מכלי נשק המצופים בזהב, בכלל זאת כלי נשק מאולתרים מזהב כגון תכשיטים המספיק גדולים כדי לגרום לנזק.

מגע מוחי: אם מישהו שוחח עם התמנון בטלפתיה, עליו להצליח בגלגול הצלה תבונה בד"ק 15, או שמאותו רגע התמנון יוכל לפנות אליו במחשבותיו בשעות הלילה וללא תלות במרחק. ניתן לחזור על גלגול ההצלה מידי זריחה. כל עוד השפעה זו נמשכת, התמנון מסוגל להטיל על המושפע את הלחשים "רוצח תעתועים" ו"רפיסות מוח" ללא תלות במרחק.

הטלת לחשים פנימית. לתמנון השחור יש מספר כוחות קסם עוצמתיים שהוא יכול להפעיל ללא צורך במרכיבי לחש כלשהם. תכונת הטלת הלחשים שלו היא תבונה (ד"ק הצלה 15, 7+ להתקפות לחש):

לפי רצון: גילוי מחשבות, לחישות מערערות
3 פעמים/יום כ"א: הרדמה, פחד
1 פעם/ יום כ"א: רוצח תעתועים, סמל (טירוף וכאב בלבד), רפיסות מוח

פעולות:
זרועות ציד: התקפת קפא"פ, הישג 4.5 מ' (15 רגל) 8+ לפגיעה, נזק 11 (2ק6 + 4) מוחץ ועוד 3 (1ק6) דוקר ועוד 10 (3ק6) רעל או מחצית מנזק הרעל בגלגול הצלה כושר מוצלח בד"ק 13. אם היריב הוא יצור, הוא אחוז (ד"ק 16 להשתחררות מהאחיזה). כל עוד האחיזה נמשכת היריב מרוסן והתמנון יכול בתורו להדק את הלפיתה ולגרום לו לנזק מחוץ ודוקר ללא צורך לגלגל גלגול פגיעה.
ענן דיו רעיל (מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה): התמנון פולט ענן של דיו שחורה ברדיוס של 6 מ' (20 רגל) מסביבו אם הוא נמצא מתחת למים. האזור נחשב למוחשך בכבדות למשך דקה. לאחר שפלט את הדיו, התמנון יכול להשתמש בפעולת מאוץ כפעולת בונוס. כמו כן, הדיו רעילה - כל מי שנמצא באזור המלא בדיו צריך להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 13 או לספוג נזק של 3 (1ק6) רעל.
גלי מחשבה (מתחדש 5-6): על כל הנמצאים בתחומי חרוט של 18 מטר (60 רגל) בו התמנון משחרר גלי מחשבה שנשמעים כמו סדרת צרחות טלפטיות הקורעות את המוח, להצליח בגלגול הצלה תבונה בד"ק 15 או לספוג נזק של 22 (4ק8 + 4) תודעה ולהיות המומים למשך דקה. יצור המום רשאי לגלגל מחדש גלגול הצלה בסוף כל תור שלו כדי לסיים את ההשפעה.
 
רמירז התן

רמירז, בחור גוץ וסתמי למראה, גדל כבן עצלן למשפחה של סוחרים, שלא הצליח בשום משלח יד שהוריו יעדו לו. הוא כשל בעסקים, נשר מהאוניברסיטה ואפילו לא הצליח לחיות חיי נהנתנות מנוונים כשאף אחד לא בא למסיבות שהוא ניסה לערוך. בדומה ללא-יוצלחים אחרים פנה רמירז לחיי הרפתקן ושכיר חרב ואז גילה סוף סוף תחום בו הוא הצטיין - מעשי רצח, חטיפה, סחיטה וחבלה.

כיום, בגיל שלושים פלוס, רמירז סוף סוף גאה בהישגיו. הוא משכיר לכל דורש את כישוריו כמתנקש ומחבל, מבוקש במרבית הממלכות התרבותיות אך מהווה אורח רצוי במגדליהם של מכשפים מרושעים, מקדשים של כתות אפלות, מקומות מסתור של קושרי-קשר ועבריינים ואף קשר קשרים טובים עם מספר ראשי שבטים של אורקים והובגובלינים.

למרות היותו אדם חסר מצפון ורוצח שכיר נאלח, רמירז נוהג לטעון שיש לו אידאולוגיה עמוקה ומורכבת של התנגדות עיקשת לחברה הממסדית וטוען כי הוא נאמן מאוד לחבריו ובעלי בריתו - הגם שיש מספיק עדויות על ההיפך, שכן רמירז אינו אמיץ במיוחד וכאשר הסיכויים עומדים לרעתו הוא מעדיף להימלט. את הכינוי "התן" הוא קיבל בגלל כישוריו לחמוק, להסתתר ולהתל ברודפיו וגם בגלל שהאישיות הכללית שלו היא של אוכל נבלות פחדן.

רמירז התן
אדם בינוני, נייטרלי מרושע
דרג"ש: 12 (זריזות)
נק"פ: 66 (12ק8 + 12)
מהירות: 30 רגל

תכונות: כוח 10 (0+), זריזות 14 (2+), כושר 12 (1+), תבונה 13 (1+), חוכמה 10 (0+), כריזמה 11 (0+)
גלגולי הצלה: זריזות 5+
מיומנויות: התגנבות 8+, התחזות 6+, הונאה 6+ (ערכי מיומנות כפולים)
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: מדוברת, כמה ניבים של אורקית וגובלינית
אתגר: 5 (1800 נק"נ)

יומו של התן (מתחדש במנוחה ארוכה): אם רמירז נכשל בגלגול הצלה, הוא יכול במקום זאת לבחור להצליח בו.

אשף התחפושות: אם לרמירז יש גישה לבגדים של אדם ממקצוע או מעמד מסויים כגון שוטר, אציל וכו', יש לו יתרון בבדיקת ההתחזות לאנשים כאלו.

התנקשות: בסיבוב הקרב הראשון, לרמירז יש יתרון בגלגול הפגיעה נגד יריבים שעדיין לא פעלו. כל פגיעה שלו נגד יריב מופתע נחשבת לפגיעה חמורה.

חיסול קטלני: רמירז גורם לנזק נוסף של שתי קוביות מסוג הנשק בו הוא משתמש בטווח או בקפא"פ (מחושב בנתונים)

הימנעות: אם רמירז מגלגל גלגול הצלה זריזות כדי להמנע מנזק, הוא לא סופג שום נזק בגלגול הצלה מוצלח או מחצית מהנזק במקרה של כישלון.

זה הזמן לברוח: בתורו, כפעולת בונוס רמירז יכול לבצע מאוץ או ניתוק מגע.

התקפת פתע (1/תור): רמירז גורם נזק נוסף של 14 (4ק6) נק"פ ליריבים שיש לו נגדם יתרון בגלגול הפגיעה או הנמצאים 5 רגל מבעל ברית שלו הנמצא בהכרה ובתנאי שלרמירז אין חיסרון לגלגול הפגיעה.

פעולות:
ריבוי התקפות: רמירז תוקף פעמיים בקפא"פ, או פעם אחת ברובה קשת קל.
חרב קצרה: התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 12 (3ק6 + 2) דוקר.
רובה קשת קל: התקפה לטווח 24/96 מ' ( 80/320 רגל ) 5+ לפגיעה, נזק 15 (3ק8 + 2) דוקר.
 
ז'אר

ז'אר, המכונה גם ה"תמסח המהלך" ומאחורי גבו גם "הקרוקודיל המתועב הזה עם הפאה" התחיל את דרכו כתמסח (אליגטור) צעיר במעבדה של קוסם תמהוני. הקוסם ערך בזוחל כל מיני ניסויים משונים, האכילו במרקחות מוזרות והטיל עליו כשפים מפוקפקים ביותר. בסופו של דבר, ז'אר זכה לתבונה, הליכה זקופה ויכולת דיבור. הקוסם נתן לו את השם ז'אר (כנראה קיצור של ז'רום, שמו של הקוסם עצמו, כך מספרים כמה פייטנים יודעי דבר), הפך אותו לשוליה שלו ולימד אותו ללבוש גלימות ולהטיל לחשים. בתמורה, ז'אר אכל את הקוסם בזמן שזה ישן לילה אחד, הצית את המגדל שלו וברח.

ז'אר התחבר מהר מאוד לכל מיני ריקים ופוחזים, השתמש בקסמים שלמד לעשיית מעשים רעים וכש"חבריו" נמאסו עליו אכל גם אותם. ז'אר לא ממש אוהב דמויי אדם, אבל גם לא מסתדר עם אנשי לטאה, דמי דרקון וזוחלים נבונים אחרים - הוא רואה בעצמו יצור מופלא ויחיד במינו וחושב שהם חיקוי מרגיז שבא ללעוג לו. למרות חוסר החיבה הכללי שלו לבני אדם, הוא מוקסם מהשיער האנושי - הוא השיג לעצמו פאה בלונדינית ארוכה (שיש הטוענים שקירקף מראשו של ברברי גנדרן אחד) ונוהג ללבוש אותה על ראשו התניני. זה נראה מגוחך, אבל לא כדאי לצחוק על מראו של ז'אר כי הוא נוטה להיעלב בקלות ועלול לנשוך.

כיום, ניתן לפגוש את ז'אר בדרך כלל כקוסם חצר של כל מיני ראשי כנופיות, גנגסטרים ובריונים. הוא תמיד יעמוד לצידו וקצת מאחוריו של ה"בוס" הנוכחי שלו, לבוש בגלימה יפה שיושבת ממש רע על גופו התניני, כפותיו מכוסות הקשקשים מלטפות את פאתו זהובת השיער, וחרטומו המשונן לוחש עצות באוזנו של אדונו. לא תמיד העצות האלה ממש מוצלחות, אבל ז'אר תמיד יוכל למצוא אדון חדש, רצוי אחד כזה שלא תוהה מה קרה לקודם והאם הוא נעלם בבטנו של התמסח.

ז'אר, התמסח המהלך
תפלץ בינוני, נייטרלי מרושע
דרג"ש: 14 (שריון טבעי, זריזות)
נק"פ: 22 (5ק8)
מהירות: 30 רגל, שחייה 30 רגל

תכונות: כוח 10 (0+), זריזות 14 (2+), כושר 11 (0+), תבונה 16 (3+), חוכמה 12 (1+), כריזמה 7 (2-)
גלגולי הצלה: תבונה 5+, חוכמה 3+
מיומנויות: חקירה 5+, תובנה 3+
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: מדוברת
אתגר: 1 (200 נק"נ)

עצירת נשימה: ז'אר יכול לעצור את נשימתו למשך רבע שעה.

נשק קסום: לז'אר יש פגיון קסום 1+ (מחושב בנתונים) שמצא בהרפתקאותיו.

הטלת לחשים: ז'אר הוא מטיל לחשים בדרגה 4. תכונת הטלת הלחשים שלו היא תבונה (ד"ק 13 להצלה מלחש, 5+ להתקפות בלחשים). יש לו מוכנים את לחשי האשף הבאים:

לחשונים: נתז חומצה, מעשה להטים, התקפת אמת, יד המג
עוצמה 1 (4 יחידות לחש): מגן, הקסמת איש, קליע קסם, גירוז
עוצמה 2 (3 יחידות לחש): גילוי הנעלם, היעלמות מעין, ריחוף

פעולות:
נשיכה: התקפת קפא"פ 2+ לפגיעה, נזק 4 (1ק8) דוקר
זנב: התקפת קפא"פ 2+ לפגיעה, נזק 2 (1ק4) מוחץ ואם היריב הוא יצור דו-רגלי עליו להצליח בגלגול הצלה זריזות בד"ק 10 או ליפול ולהשתטח אפיים.
פגיון 1+: התקפת קפא"פ או לטווח של 6/18 מ' (20/60 רגל) 5+ לפגיעה, נזק 5 (1ק4 + 3) דוקר
 
זהו! לקח חמישה חודשים ועוד כמה ימים, אבל הצלחתי לסיים את אתגר הכתיבה!
זה היה הרבה יותר קשה מהאתגרים הקודמים. היה ממש קשה ליצור מפלצות שמבוססות על חיות שגם יהיה בהם יותר מ"גרסא מסוכנת ומיוחדת יותר של החיה".
 
חזרה
Top