• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
אתם מתקדמים במהירות דרך העצים, הדרך נקייה מסימנים שיעידו שמישהו השתמש בדרך הזאת בחודשים האחרונים.
כמעט שלוש שעות לתוך היער מארה מבחינה בסימן הראשון לחיים. מהסימנים על אדמת היער היא יכולה להסיק שלפני יום בערך קרון בעל ארבעה גלגלים מובל על ידי סוס שהגיע מהכיוון השני של הדרך סטה ממנה בפתאומיות ונכנס עמוק יותר לתוך היער.
מארה גם יכולה להבחין בטביעות רגליים של שלפחות חמש דמויי אדם עוקבות אחר הקרון. העקבות שמארה רואה לא אחידות, כאילו חלק מהעוקבים גררו את רגליהם או צלעו.
 
מארה מעבירה את המידע לאחרים לפני שהיא מציעה: "שנמשיך בעקבות הקרון?"
אך בזמן שהיא ממתינה לתשובה היא לא יושבת בטל ומנסה לבדוק אם יכולה ללמוד באיזה מרחק העוקבים נמצאו אחרי הקרון ומה יכלה להיות סיבת הסטייה.
 
הדרך ששל הקרון והעוקבים אחריו קלה לזיהוי. ענפים שבורים ועקבות בשלג שלא נמס מאז נותנים תמונה ברורה של מה התרחש במקום.
לפי מה שמארה מצליחה לראות, נראה שהקרון נע במהירות עם כמה עוקבים מאחוריו, והסיבה לפנייה שלו היו דמויי אדם נוספים שחסמו את הדרך. בלי אפשרות לנוע קדימה או אחורה מי שנהג בקרון החליט להסתכן ולרדת מהדרך.
העקיבות של אלה שחסמו את הקרון מלהמשיך קדימה מגיעות מכיוון אחר אל תוך היער (לא אותו כיוון שאליו הקרון פנה) ומארה ככל הנראה תוכל לעקוב אחריהם למקום ממנו הרודפים הגיעו.
 
"זה לא ברור?" מארה אומרת בהתנשאות מסוימת כלפי אדריק "קבוצה של דמויי אדם, אולי אל-מתים לפי העקבות, רדפה אחרי עגלה בזמן שקבוצה אחרת המתינה לה כאן. כשהעגלון ראה אותם הוא סטה מהדרך והתקדם בכיוון ההוא." מארה מצביעה אל הכיוון אליו היא רוצה להמשיך לנוע "למזלו הוא מתרחק מהכיוון ממינו דמויי-האדם הגיעו." מארה מוסיפה לפני שהיא מצביעה אל הכיוון בו היא מאמינה ששוכן הבסיס של מה שגורם לקור ביער.
"בואו קודם נציל את העגלון לפני שנחפש את המקור לבעיות ביער.." מארה מחכה להסכמה משאר הקבוצה לפני שהיא תתקדם בכיוון אליו התקדמה העגלה.
 
קסרהוקסן, שהמוזיקה ששמע ממעמקי ליבו במהלך הסערה שאחרים מכנים שינה, העניקה לו השראה להשרדות.
כאילו צל מיקום אחר, שבו הוא סייר ולא מוזיקאי, מנסה לראות אם יוכל ללמוד עוד פרטים, הוא גם ככה מדדה מאחור, אז הוא מדדה וצופה, ואפילו מרים שלג מהעקיבות לטעום בלשון לטאית ארוכה.


השרדות

[dice:3wkfmz]735164:0[/dice:3wkfmz]
 
אדריק לא שומע או מבחין בדרך אחרת במשהו שגורם לו לחשוב שמישהו או משהו נמצא בסביבת החבורה.

גם עם ההשראה מהמוזיקה בנפשו, קסרהוקסן לא באמת יודע כיצד להסתדר ביער. העקבות שאחריהם הוא עוקב מסתברות כעקבות הטריות שהשאירו חבריו למסע, טעם השלג שהוא מלקק רק מאושש את העובדה שמישהו במגפיים מלוכלות דרך עליו.
 
המעקב אחר הקרון מסתברת כמשימה לא קשה, מי שרכב בעגלה ניסה לנוע במהירות בין העצים וכולכם יכולים להבחין בבירור בעצים בהם העגלה התחככה ושיחים נמוכים שהיא רמסה.
אתם מתחילים לשמוע קולות לפניכם שהולכים ומתגברים ככל שאתם מתקדמים, מה שנשמע כמו נעירות כאב של סוס ורצף קללות מאוד יצירתיות בקול כועס ומפוחד, ולבסוף אתם רואים מבין העצים את הקרון אחריו עקבתם, צבוע בירוק בהיר ותקוע לאחר שהוא התנגש במהירות בין שני עצים ובין הענפים של אחד מאותם עצים אתם יכולים לראות דמות שמתאימה לדרך בה קלין תיארה את הסוחר ארד.
הסוס שמשך את הקרון עדיין קשור אליו והוא במצב לא טוב, הוא מוקף בדמויות שנראה כאילו הן מנסות לחבק אותו, ומקולות הכאב שלו נראה שהמגע שלהן גורם לו סבל רב.
אותן דמויות הן מה שתופס את תשומת ליבכם. חלקכם כבר מכירים את הסימנים של האל-מתים מסיפורים או מחיי ההרפתקנות שלכם, גופות דמויי אדם שמונעות על ידי כוח טמא שלועג לחיים אותם הוא מחקה. אבל היצורים שלפניכם נראים שונה, כאילו הם בוערים באש כחולה-לבנה שמאכלת אותם באיטיות. אש שאת הקור שהיא מפיצה אתם יכולים להרגיש מהמקום בו אתם עומדים.

OUT
גלגלו יוזמה!
יער קפוא
מקמו את עצמכם בין עמודות R לM.
 
רנה שולפת את הנשק והמגן שלה, נבהלת מעט מהעובדה שלא היה להם זמן להתכונן יותר לקרב הזה. היא מעיפה מבט מהיר באחיה, שיודע להתמודד טוב יותר עם מצבים מפתיעים שכאלו, אך ההיסוס על פניו לא תורם לתחושת הביטחון שלה. שנייה אחת לפני שהקרב מתחיל היא עוצמת עיניה, נושאת בראשה תפילה קלה לליידי, בבקשה שתגן עליהם מפגע.

META
יוזמה - 10
 
קסרהוקסן מקרקר לרגע בפחד, אבל בהבעה נחושה, מקרב את כלי הנשיפה המוזר לשפתיו.
הוא מצליף בזנבו המעוקם.
"אל חשש רבותיי! זאת רק עוד שורה למזמור תהילה שלנו!"
מילים אמיצות, אבל הוא אומר אותן מאחורי מחסה אחד העצים.


מטא-
יוזמה [dice:2ik6wm]735514:0[/dice:2ik6wm]
 
האל מתים ממשיכים להתרכז בסוס, אם כי אתם לא מצליחים לראות בדיוק כיצד הם פוגעים בו.
לא נראה שהם (או ארד) שמו לב אליכם לבינתיים.

OUT
אני מזכיר שאתם יכולים לסדר את הדמויות שלכם עד עמודה M לפני תחילת התור שלכם.
סדר יוזמה-
מארה
קסרהוקסן
שלדים+זומבי משוריין
רנה
אדריק
זומבים (לא צוחק, עם המחסר בזריזות יש להם יוזמה 0)
יער קפוא
 
מארה בוחרת את אחד האל-מתים אליו יש לה את זווית הראייה הטובה ביותר ויורה לעברו באמצעות רובה הקשת של, מתוך העדפה ברורה לשמור מרחק מהאל-מתים הלא מוכרים.

META:
התקפה: 11+8=19 מול זומבי כפור 1
נזק: 2+4=6 נזק חודר
 
קסרהוקסן מטה את פלג גופו העליון מאחורי מחסה העץ. הוא תוקע בקרן המשונה, צליל חד ומחריד, אבל ממקד את העוצמה בזומבי המשורין.
לאחר מכן הצליל המחריד גווע.
קסרהוקסן מביט ברנה, מנסה לחשוב על הלחן האישי שמבטא את הסימפוניה הפנימית של רנה.
מנגינה אמיצה, כמו חצוצרת הסתערות פרשים עם רמז של עליצות.

מטה:
מטיל לחש ניפוץ שממוקד בזומבי כפור, ומשפיע על כל מי שנמצא ברדיוס 10 רגל ממנו.
גלגול הצלה 13
נזק [dice:7ike]735637:0[/dice:7ike] חצי בגלגול הצלה חוסן מוצלח

בפעולת בונוס נותן השראה לרנהץ
 
מארה מכוונת היטב ומקליע הקשת שלה עף בין ענפי העצים, כמעט נתקע בקרון ופוגע ישירות בגבו של הזומבי שמועד קדימה.
באותו זמן, הצליל הנוראי שקסרהוקסן יצר מרעיד את האוויר באלימות. העצים הקרובים לזומבי הלבוש במה שנראה כמו שאריות של שריון חרוך נסדקים, ענפים נשברים ונופלים אל הקרקע. אתם יכולים לראות את העצמות של השלדים מתפרקות וחתיכות בשר שנופלות מהזומבים. הסוס שהותקף על ידי הזומבים נוער בכאב פעם אחרונה ונופל אל הקרקע חסר חיים.
האל-מתים, מודעים אליכם ופתאום חסרי קורבן מסתובבים לכיוונכם, ואתם יכולים לראות את עניהם הבוערות באש כחולה כשהם מסתערים לכיוונכם.

OUT
שלד 1 והזומבי המשוריין הצליחו את גלגול ההצלה השאר נכשלו, הסוס מת.
האל מתים משתמשים בתור שלהם כדי לתקרב אליכם.
תור רנה ואדריק
 
META
תנועה לN5.
פעולת בונוס מטיל לחש wrathful smite .
פעולה רגילה התקפה כנגד זומבי משוריין:
1ק20 + 6 = 22
14 נזק (מתוכו 6 נזק תודעה), והמטרה צריכה להצליח בהצלת חוכמה (ד"ק 14) או להיות מבועתת (frightened) למשך 10 סיבובים (יכולה כפעולה לנסות להציל שוב).
 
חזרה
Top