• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

הרן, נל וזולג'ין
"אדם שייעשה הכל בשביל לחיות, אני מכבד את זה מאן" אומר זולג'ין בהנהון. "מי חשב שהחברים שלי מתחילת המסע זה נסיכת פיות ושכיר של הציד. ובכל זאת אני מעדיף אתכם מכל אדם אחר שיכלתי להיתקל בו. נראה שאקונדה זרק עצמות מזל טובות בשבילי. נל תזכירי לי שאנחנו מגיעים להכיר בינך לבינו, יהיה לכם הרבה לשוחח עליו".
 
הרן, נל, זולג'ין
"היתה לי תחושה שתדע להעריך את זה זולג'ין. ולא אמרו לי מעבר למינימום הנדרש - אפילו לא הוסבר לי מה הוא בדיוק הכתר. רק נשלחתי לאיפה שנפגשנו וזהו. חבורה מעניינת נוצרה לנו פה - טרול עם הכוח של אחד הלואה, צייד לשעבר שנהיה לאלופו של לואה המוות ונסיכת פיות שלא ידעה שהיא כזו. אני רק תוהה אם יסתבר שהאקושין הוא סירונה במסווה או משהו. "הרן צוחק.
 
אחרי הליכה של כמה דקות נוספות אתם מגיעים למבנה של הצ'יפטן, זה מבנה אבן דו קומתי שמוקף בגדר עץ קטנה עם שער אחד יחיד הפונה לרחוב הראשי, יש הרבה מאוד טרולים בתוך האיזור המגודר, ועמודי עץ מוזרים ניצבים כל כמה מקטעים של הגדר, מדיפים מהם ריח קצת מוזר.
ארבה טרולים עם סמל חינת-אופל עומדים בכניסה לשער, לובשים מסיכות עץ גדולות על פניהם, כל הארבעה חמושים, והם בוחנים אתכם בעודכם מתקרבים. אחד מהם מתקדם ומרים את ידו. "עצור מא'ן" הוא אומר, "מ'ה ת'מעושים פה?" הוא נובח.
 
המוג'ו שעל זולג'ין מתפוגג והוא חוזר למראהו האמיתי. "אני זולג'ין מהאמני, באתי לכאן להשיג אישור מעבר לאיים הטרולים. עכשיו תסבירו לי מאנס מה הסיפור עם אלו מהשבט המקולל שנמצאים בשטח שלכם. מקווה שיש הסבר טוב מאן" אומר זולג'ין בתוקף.
 
"אולי פספסת את החלק שאמרתי שאין לי מושג מה קורה כאן, אז אין לי מושג מה המשמעות של השאלה שלך מאן, אבל תניח שבעשר דקות מאז שעגנו פה לא יצא לי לעשות שום דבר שילכלך אותי, באף צורה שהיא. מספיק טוב בשבילך?"
 
"מאן אם הייתי יודע על זה לא הייתי צריך להתווכח איתך כל כך הרבה. אתה רוצה, תביא את הוויטץ' דוקטור שלכם ותבדוק אותנו, אין לי את כל היום להסברים שלכם ואני לא רוצה לבלות עוד רגע במקום שבו המקוללים נמצאים".
 
אתם מוצאים את זראג'ה בתוך בקתה קטנה בתוך המתחם, היא טרולית גבווה ומרשימה, ונראה שהיא נמצאת בשיחה עם שני טרולים נוספים שבדיוק עוזבים את האיזור שלה כשאתם מתקרבים, היא בוחנת אתכם במבט ארוך ממוקדת בזולג'ין לכמה רגעים. "זולג'ין." היא אומרת.
 
"אני מבינה שלא שמעת מה הגורבאשי עשו לפני שבאתם הנה." היא אומרת, "יש מחלה, הם היחדיים שחסינים כלפיה, כל מי שנמצא בתוך הטוטמים של המבנה הזה לא יכול להידבק או להדביק, אבל לצערינו זה לא מרפא את המחלה עצמה."
 
חזרה
Top