• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

"וואו. לא ציפיתי שזה יהיה... גדול כל כך" ארים עומד בשולי החלקה השרופה, ומסתכל מסביב. "אף פעם לא שמעתי על גולגלות מרחפות, אבל אני בטוח במאה אחוז שזה יהיה סיפור מדהים כשנחזור לספינה." הוא מתיישב על האדמה, כך שבקושי אפשר להבחין בו בין הגבעולים, ומתחיל לכוון את הלאוטה שעל גבו. "מעניין למה כלי נגינה לא יכולים להישאר מכוונים למשך ימים שלמים. אגב, אם נחליט להישאר כאן עד שיתקפו את השדה, אני לא חושב שתהיה לי בעיה להסתתר." הוא צוחק.
 
"האמת שלא, לא שקלתי," לאנה עונה לרומאלוס בדרך, "אבל בהתחשב בזה שנתתי לבחור את שארית הזהב שלי, אשקול זאת בחיוב."
כשהם מגיעים לשדה, לאנה כורעת באזור השרוף, מרימה קצת אדמה חרוכה ומפוררת אותה באצבעותיה. "מוזר ביותר. אני חייבת לתהות, גם אם הגולגלות המעופפות קיימות מחוץ לראש של חברינו, מה המטרה שלהן בלשרוף את השדות? בוודאי אם מפלצות נוראיות שכאלה היו רוצות להשליט טרור בכפר הן היו שורפות בניינים ואנשים, לא בצלים. יכול להיות שיש כאן סיפור מעניין מאוד." היא קמה, מנערת אבק ממכנסיה. "כולם בסדר עם להקים כאן מארב הלילה?"
 
"יש לך כבר את הבסיס." אומר רומאלוס, "דאגת שהשומרים לא יספרו למישהו אחר על המידע שיש לך, וככה את דואגת לצמצם תחרות." הוא מסביר, "לי לקח כמה שנים להבין את זה, נראה שלך יש כישרון טיבעי." הוא אומר.

"אם יש דבר אחד שלמדתי בחיים שלי זו שהמפלצת הכי גדולה היא האדם." אומר רומלאוס. "מה עם הגולגות נשלטות על ידי מישהו." הוא מציע. בוחן את האדמה, אולי הוא ישים לב למשהו.
META
אבחנה -
[dice:41vs]734529:0[/dice:41vs]

הישרדות (לחפש עקבות)
[dice:41vs]734529:1[/dice:41vs]
 
סולסס ורומולוס מבחינים בשיירי פיח היוצאים מחוץ לשדה, אך הם הולכים ונהיים דקים יותר, עד שהם נעלמים כליל. רומולוס מצליח להבחין כי הכיוון הכללי אליו השיירים מובילים הוא צפונה - לכיוון ההר.
הרוח מתגברת לעת ערב, כשהשמש מתחילה לצלול לכיוון האופק. רחש העלים סביבכם מרגיע משהו, מנוגד לאדמה החרוכה לרגליכם.

OUT
אני מבין שהרעיון של המארב הוא המוביל כרגע - איך אתם מכינים את המארב? אתם מבצעים הכנות מיוחדות, או שזה הולך להיות מארב תצפית שגרתי?
 
לאחר שהוא אומר נואש מחיפושיו בשדה סולסס מנסה לאתר בעלי חיים, בתקווה שציפורים, שחיים בסביבה ומסתובבים באזור. אם הוא יוכל להסביר לאחת הציפורים מה הוא מחפש אולי היא תוכל לעזור לו ואולי אפילו לספק התראה במידה ומישהו מתקרב.
 
סולסס מתקרב אל הציפורים באטיות כדי לא להפחידן ומתחיל לדבר בצורה שיוכלו להבין ועם הרבה תנועות ידיים, "אתן גרות בסביבה? אני מחפש את מי ששרף את השדות והרס לכן את האוכל. אתן תוכלו להוביל אותי למשהו שיעזור לי למצוא אותו?" ללא המתנה לתשובה נוספת מצד הציפורים סולסס מבקש בקשה נוספת "גם אם אתן לא יכולות אני אמתין בשדה במשך הלילה ואני אשמח אם תוכלו לתת לי התראה במידה ומישהו או משהו מתקרב."

META:
משתמש ביכולת דיבר עם חיות ועלים.

הישרדות - 12+6=18
טבע: 19+1=20 - סולסס עוזר לג'ינקס להתחבא, כי אולי היא לא מביאה מזל רע רק על הסיפון...
 
"ראינו דמויות בלילות, אבל לא ייחסנו להן חשיבות", אחת מהן משיבה.
"כשהבנו שמשהו חשוד, כבר היה מאוחר מדי והשדה עלה באש", ממשיכה השנייה.
"מאז אנחנו בורחות כל פעם שאנחנו רואות אותן", משלימה הראשונה.
"אבל נוכל לעמיד על המשמר מרחוק, אם יהיה צורך. נצייץ אם נראה משהו חשוד, פעם אחת אם זה מדרום, פעמיים ממזרח, שלוש מצפון וארבע ממערב"
הזמן עובר, והשמש יורדת, ושמיכת הלילה מתחילה לכסות את השמיים. בשלב מסוים, אתם שומעים רחש מאחוריכם. שריריכם נמתחים באחת בציפייה גוברת, אך אתם מתאכזבים לגלות מאחוריכם את בן משפחת רמדי, אותו אחד שדיבר אתכם מקודם.
"ידעתי שאמצא אתכם כאן במוקדם או במאוחר", הוא אומר בטון לא ברור.
"מצאתם משהו מעניין עד עכשיו?"
 
הוא מגחך, אך פניו נשארות רציניות, סורקות את השדות ביסודיות, "גם אני חשבתי ככה בהתחלה. אבל ככל שעובר הזמן, אני מתחיל להאמין לו יותר ויותר".

הלילה מכסה את השמיים, והירח מרחף מעליכם בגאון. רק רחש הצרצרים ונשימותיכם הכבדות נשמע, מכבידים על הסבלנות שלכם.
שעה עוברת, ועוד אחת, ועוד שלוש. דבר לא השתנה.
לפתע, סולסס שומע ציוץ של ציפורים. הוא נדרך,מחכה לשמוע אם אחריו יגיעו עוד.
לאחר רגע שמרגיש כמו נצח, עוד שני ציוצים נשמעים, והוא פונה להביט צפונה. אבל כולכם כבר הבחנתם בזה מרחוק - שלוש אורות בוהקים מתקרבים לקראתכם במהירות. צחוק מתגלגל, גבוה וצורם נשמע ממקור האור, ולפתע מתוך הצמחייה מגיחות שלוש גולגלות מרחפות, אש בוערת מתוך ארובות עיניהן וחלל פיהן, רוקדת בחוסר סבלנות להתפרץ החוצה, לצאת לחופשי.

META
גלגלו יוזמה!
מפת קרב

המשבצות החומות הן אדמה חרוכה, המשבצות הירוקות הן עשב גבוה. במשבצות של העשב הגבוה אתם רשאים לבצע בדיקת התגנבות כפעולת בונוס עם יתרון.
 
רמלואס מזנזק מהמסתור, אינוש שואג אחריו בעוד השנים רצים לתקוף יחדיו את אחת הגולגלות, לא לפני שהוא בוחר בגולגות כמטרה שלו, עיניו החדות מתייבטות עליה.
META
תור רומלאוס
פעולת בונוס- מטרת הצייד על הגוגלות הסמוכה לו.
פעולה רגילה - התקפה עם יתרון בזכות יכולת מצקוע
7 בשני הגלגולים, 13 סה"כ אם פגע 17 נזק.

תור אינוש התקפה על אותה הגוגלות (עם יתרון בגלל איגוף)
17 בגלגל הגבווה, 14 בגלגול הנמוך.
8 נזק אם פגע.
 
לאנה קופצת החוצה ממחבואה בין העשב. אנרגיה חשמלית מתחילה לפצפץ בין שיניה. היא פוערת את פיה לנשיפה אל מול הגולגלות, וסופה של אנרגיית ברק ניתזת מפיה, מחשמלת את הגולגלות. לפני שהיצורים המוזרים יספיקו לתקוף אותה היא מסתובבת, רצה בכיוון ההופכי חזרה אל בין העשבים.

META
פעולת בונוס - מטילה Dragon's Breath על עצמי.
פעולה רגילה - נושפת על גולגלות 2 ו-3. הן צריכות לגלגל הצלת זריזות ד"ק 14 או לחטוף 15 נזק ברק, או חצי נזק בהצלה, מתעלם מעמידות לברק (גלגלתי מחדש קוביה שיצאה בה 1 בזכות elemental adept, יצא 10 בגלגול נזק הראשוני)
פעולת תנועה - זזה לL13.
 
חזרה
Top