• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

להרפתקה, לריגוש, ולכסף - [המרה של מהדורה 5 לעולם של אזורות'] - עץ הרשמה 4/4

ליאר
אני מתכנן ליצור כוהן צללים חצי טרול שחלק גדול מהלור שלו הוא ההכרה בקיום שלו (הוא גודל על ידי ההורה הלא טרולי שלו שראה אותו כבושה וכדי להתמודד עם הבושה הזו הוא התעלם לחלוטין מקיומו ומתנהג כאיל הוא לא קיים, רוח בלתי נראת שמסתובבת בבית) כרגע Forgotten Shadow נראה כמו האופציה הסבירה ביותר למרות שהיא יותר מכוונת לנשכחים ועוסק הרבה במוות.
הלואה עוסקים יותר בקסם טבע והסגידה שלהם כללית יותר למרות שאני מניח (ואולי טועה) שאפשרי להתמקד בסגידה ללואה אחד, במקרה הזה האם קיים לואה שעוסק במציאות ודמיון שיוכל לקבל כוהן צללים?
 
ליאור
כן קראתי אותו וגם חפרתי קצת בחומר של העולם וגיליתי שיש טרולים שהם כוהני צללים (טרולי היער למשל) ואני די בטוח שהם סוגדים של הלואה וקראתי שאפשר להקדיש את עצמך ללואה ספציפי, השאלה אם יש בעולם שלך לואה שיתאים למה שאני מחפש (מהמידע המוגבל שלי לא מצאתי לואה שמתמקד במציאות ודמיון מצד שני יש הרבה מאוד לואה כך שסביר להניח שקיים לואה מהסוג הזה, הוא פשוט לא ראשי במיוחד).
השאלה אם אתה מקיר לואה כזה או תאפשר לי ליצור אחד כזה עבור הרקע
 
אלישע
זה לא העולם שלי, זה העולם מערכה שבספר, אני לא הולך עכשיו להמציא אלים/לואה חדשים שקיימים. אז אם אין כזה לואה בעולם של וורקרפט הוא לא קיים.
אגב שים לב שאתה לא מתבלבל עם ציידי צללים כי מה שאתה מתאר נשמע לי כמוהם ולא כמו כוהן צללים.
 
ליאור
מדובר בדמות בעלת קשר חזק אם לואה אחד בניגוד לצייד צללים שהוא בעל קשר כללי עם מספר לואות.
ואתה יכול לתת לי קישור למקור מידע מפורט יותר על הלואות?
נ.ב. בוסמנדי יכול להיות הלואה הראשית של כוהן צללים?
 
אלישע
https://wow.gamepedia.com/Loa

א' כוהן צללים לא ישרת לואה, זה הבדלים תיאולגים כבדים.
ב' בונסמדי הוא לא כוח של הצל, הוא כוח של מוות, מציינים באופן מובהק בעמוד 202 שבונסמדי הוא אופציה חלופית למלך הליץ' בשביל לקבל כוחות מוות. אז... לא.
 
ליאור
משהו אחד שלא מסתדר לי בזה היא העובדה שקיימים טרולים בוורקרפט 3 שהם כוהני צללים ונראים כמו אנשי וודו ולא סוגדי לכת הצללים או סוגדי אלים עתיקים... אני מניח שיש להם לואה כל שהיא שמתאימה לזה אבל אנחנו פשוט לא יודעים מה היא.
https://liquipedia.net/warcraft/Forest_Troll_Shadow_Priest
 
ליאור
מצטער על החפירה האין סופית אבל אני רוצה לוודא משהו לפני שאני נוטש את הרעיון של הדמות באופן סופי, כוהן אינו מקבל את כוחו מהאל שלו אילה מהאמונה שלו במטרה כלשהי או עיקרון (מה שמאפשר לכוהן שסוגד לאור להשתמש בכוחות של מוות או צללים כפי שאפשר להבין מכאן:
. Many priests that have
abandoned the Light and have opted to harness darker
energies retain their devotion, and while many question
their motives, their faith is unwavering, and they continue to
serve their deity.
בנוסף נראה שאפשרי להתחבר לכוח כל שהוא מהכוחות האילו בלי בהכרח לקיים קשר אם ישות אולוהית:
Many across Azeroth practice divine magic, regardless of
intermediaries, and as such many cults have formed.
לעומת זאת שאר הטקס של הכוהן מדבר כאילו הוא בהכרח מקושר לישות אלוהית ולכן אני עדיין מתקשה להבין עד הסוף את כל זה.
כוהן בבירור חייב מטרה או עיקרון מסוים כדי לגשת לכוח (אם כי לפי מה שנאמר בציטוט הראשון לא נראה שזה בהכרח משפיע על סוגדי הכוח עליהם הוא יכול לגשת שכן כוהן שסוגד לישות של האור יכול לפנות לכוחות אפלים ועדיין לשמור על אמונה באותה ישות)
מצד שני לא לגמרי ברור האם חובה לסגוד לישות אלוהית שכן בציטוט השני מציינים שקיימים מטילי לחשי קודש שאינם משתמשים במטווחים (אפשר מזה להבין שקיימים כוהנים שאינם משרתים אלוהות) ומכאן אפשר להסיק שסגידה לאלוהות היא אופציה ולא בהכרח חובה כדי לגשת לכוחות אלוהים (יתכן שהאלוהות יכולה לשרת בתור "העיקרון" שלו)
בקיצור במילים פשוטות.
כוהן ללא עיקרון מנחה אינו יכול להתקיים.
כוהן ללא אל אבל עם עיקרון מנחה כן יכול להתקיים.
הבנתי את זה נכון?
 
liorgonen3 אמר/ה:
כן הדרך לחישוב מאנה זה מתאם תכונה + תוסף הכשרה + דרג הלחש הכי גבוה שאתה יכול להטיל באותה דרגה.

תיקון (לא הכי רלבנטי בשלב הזה אבל שאני לא אשכח ושיהיה טעות)
זה לא מתאם תכונה, אלא ערך התכונה.
לאשף בדרגה 1 עם 16 תבונה יהיה 19 מאנה, 16 מתבונה, 1 מדרג לחש הכי גבוה, ועוד 2 תוסף הכשרה. שימו לב.
 
דפ"ד
שם: פריסטלי ריד
נאמנות: אספסוף
גזע: נטוש, היה בן אנוש בעבר.
מקצוע: מג.
רקע: פריסטלי למד תחת הקירין-טור את אומנות הכישוף והקסם במהלך המלחמה השלישית. הוא מתקשה בלזכור דברים מהתקופה הזו, שכן היא הייתה רחוקה בעבר. פריסטלי מת בהגנה על הספר של מדיב, נרצח על ידי צבאות האל מתים וקם לתחייה כאחד מהם. יותר מאוחר הוא נלקח על ידי הגבירה סילבנס ונכנס לשורות האל מתים שיצאו לחופשי.
אבל מאז הוא לא עשה המון. פריסטלי לעולם לא סיים את הכשרתו כמג ונאלץ להשלים המון פערים לאחר המוות, כאשר הוא מתקשה לשמור על צלם אנוש בתקופת ההסתגלות הקשה לאל מוות. לאחר שנים רבות, הוא הצליח, באמצעות המורה החדש שלו, בת'ור אייסשארד, לפצח את סודות הקסם ולהצליח להחזיק בכוח המאגי.
לאחר שסיים את השנים שקוע במחקר הארוך שלו, פריסטלי החליט לחפש טעם לחיים ויצא לעיר סילברמון, שם הוא ניסה לספוג מהידע של אלפי הדם, תהליך שגם הוא לקח שנים ארוכות.
בגלל מחקרו, פריסטלי היה מנותק מהעולם בצורה מסוימת ורק האירוע האחרון, בגידתה של סילבנס, טלטל אותו ממחקרו. הוא אפילו לא שמע או חשב שדבר שכזה יכול לקרות והדבר הבהיר לו עובדה חד משמעית. כניסיון להתחמק מהמחשבה שהוא אל מת, הוא השקיע את עצמו רק במחקר והתעלם מהעולם. פריסטלי החליט שהוא חייב לתפוס את עצמו בידיים ולנסות לחיות כמו שצריך. ההזדמנות צצה כאשר הוא ראה מודעה של ליגת המגלים והחליט ללכת על ההזדמנות.
מראה: עיניים צהובות ועור אפרורי זה משהו שיש לכל נטוש כמעט. אבל למזלו של פריסטלי הוא שמר את השיער שלו. בנוסף את הלסת שהוא איבד הוא החליף בלסת מתכת חדשה(למרות שגם אותה הוא מפחד לחשוף בפומבי ולכן הוא מכסה אותה עם כיסוי פה. הוא לבוש בצבעים כחול ושחור ולבוש בגלימות המתאימות למג. מעבר לזאת הוא חובש כובע מכשפים.
 
טוב מאחר והדדלין עבר, ואני לא רואה את הדעה שלי משתנה עד הבוקר.

בגלל שהיה רק חמש הגשות שקלתי לקחת 5 שחקנים ולגרום לכך שכולם יצאו מרוצים, אבל החלטתי בסוף שמאחר ומודבר בפליטסט אני רוצה קבוצה קטנה ומהירה, אם זה היה משחק שלם הייתי לוקח את כל החמישה.
על כן, בלי הקדמות נוספות:
[mention]padron[/mention]
[mention]The Red Hand[/mention]
[mention]ליזי[/mention]
[mention]amitf0123[/mention]

ברוכים הבאים לאזורת'.
תאשרו לי בבקשה פה שראיתם את ההודעה, ושאין שינויים של הרגע האחרון שמונעים מכם להיכנס למשחק.
מוזמנים להתחיל לעבוד על ד"ד (הקישור לד"ד בהודעה הראשנה בנושא, יכולים גם להגיש ד"ד בפורמט אחר אם נוח לכם יותר)
אנחנו משתמשים בשיטת FOCUS AND FOIBLE בשביל תכונות, משמע שאתם בוחרים 2 תכונות, אחת מהן תתחיל עם 18, השנייה תתחיל עם 8. סמנו 10 בשאר ארבעת התכונות, ויש לכם 16 נקודות לחלק בינהן (לפי חישובים רגילים של חלוקת נקודות), אתם יכולים להוריד 2 נקודות מתכונה אחת בשביל להעלות 2 בתכונה אחרת.

בהצלחה, ואחרי שכולם יאשרו אני אעביר לך בה"פ לינק לקובצת הוואטסאפ.

אחרי שכולם יסיימו עם דפי הדמות נתחיל את המשחק,

לכל שאלה אני כאן.
 
חזרה
Top