• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

אייג'ווין
"אני לא יודעת, היא כנראה קיבלה את זה מאחד הלקוחות, נערה מסכנה..." נראה שבאמת ובתמים כואב לה על העובדת שלה, יותר מזה נראה שהיא מזדהה איתה
ארפנוס ולינה
אתם פוגשים אחד את השני ברחוב אחרי שכל אחד ממכם גמר לטפל בענייניו, מה אתם עושים?
 
"במקום להימנע מזה בוא איתי לשם, יהיה כיף!" מציע קוויס ללא שמץ טקט, וקם מהכיסא. "יש לי דברים לחקור על המגדל לפני שאני נכנס, יש לכם כאן בפונדק איזה מידע על השומר האדום? הוא לא הופיע בספרים שקראתי בהם בכלל."
 
אייג'ווין
"אוי לי, אוי לי, כמה חבל..." אייג'ווין מושכת זמן עד שהן מגיעות לחדר. היא מכניסה אותה פנימה, ואז סוגרת את הדלת מאחוריהן. "כל כך הרבה אחריות מוטלת עליך, וורוניקה, את בוודאי מותשת..." עיניה של אייג'ווין זוהרות לפתע שוב, בעוד וורוניקה מרגישה עייפות מחלחלת בה, גורמת לה לעצום את עיניה לאט...
META
מטיל עליה sleep, אם יש לה 4 ק"פ או פחות היא צריכה להציל הצלת חוכמה ד"ק 18 (ויש לה -2 לגלגול ממבט מהפנט) או להרדם
 
ארפנוס ולינה
לינה חובטת בידידותיות על כתפו של ארפנוס ''הולך לאנשהו?'' היא מעבירה מבט על כלי המסע שלו ''לפני שאתה בורח, אני צריכה לדעת מה סיכמנו בנוגע לתכניות שלנו - אנחנו נוכל להיעזר זה בזו במסעות הכיבוש והנקם הרצחניים שלנו''
 
ארפנוס ולינה
"ממילא מיציתי את מה שיש לי ללמוד על העיר הזו כרגע, אני אטפל באנשים של הפונדק אחר כך. יש לי תחושה שקצת שרירים מאחורי לא יעזרו" היא מושכת בכתפיה ומתחילה ללכת לצידו בדממה, עד שמשעמם לה אז היא שוברת אותה, מה שקורה תוך פחות משלושים שניות
"אזזז....מה אתה רוצה לעשות בעולם? הכוהנת רוצה לעשות בלגן, אבל אותך ואת המאג האחר שלנו עוד לא פיענחתי...מה אתה מחפש, ארפנוס?"
 
ארפנוס ולינה
לינה שורקת בהתפעלות "זה בהחלט...דבר...שמישהו יכול לרצות. זה חשוב לחלום גבוה, כך שמעתי" היא מצחקקת לרגע ואז עוברת לטון פרגמטי "ואיך להקים צבא של גופות מהבוץ יעזור לך בלהוריד על האף את הדברים הכי עוצמתיים שקיימים, בהגדרה?"
 
ארפנוס ולינה
"לא חשבת על זה אף פעם? אם האלים כל יכולים למה הם צריכים שנפיץ את הדת שלהם, למה הם צריכים כוהנים ואנשי דת שיעשו כדברם? הם זקוקים לתפילות שלנו, אני אגלה איך, ואני אגלה איך לנתק אותם. אבל עד אז. אני מסתפק בצבאות מתים."
 
ארפנוס ולינה
היא מהנהנת באיטיות וחיוך מלא ניבים עולה על שפתיה "לא שונה יותר מדי מהיחסים שלי עם החוק" היא יורקת את המילה האחרונה לצד הדרך "הם כל יכולים, כולם מצייתים להם, אם אתה לא מקשיב להם הם יענישו אותך...הכל בתנאי אחד - שאתה משחק את המשחק שלהם" החיוך נעשה אכזרי "ברגע שאתה בוחר לא לשחק? החולשות נחשפות. ברגע שאתה בוחר לא לשחק" היא מרימה ענף אקראי מהקרקע ושוברת אותו בין שתי אצבעות "הם כבר לא בלתי מנוצחים. הם תלויים במשהו. וכשמישהו תלוי ממשהו, הוא יכול גם ליפול ממנו" היא נותנת טפיחה חזקה וידידותית לגבו של ארפנוס "נראה שיש לנו יותר במשוץף משחשבתי בהתחלה. מי היה מאמין?" היא ממשיכה ללכת בשתיקה, זנבה מטטא את העפר שעל השביל בהיסח הדעת
 
אייג'ווין
וורוניקה עוצמת את עניה לרגע... ואז פותחת אותם בבהלה, הלחש נכשל ושבר את ההקסמה שהייתה עליה, היא פותחת את פיה לצרחה.

out
אתה ראשי לנסות לעצור אותה לפני שהיא צורחת, לצורך הנוחות נהפוך את זה לבדיקת זריזות.
קוויס
הוא מביט בך וצוחק "אתה בחור מעניין אבל אני חייב לסרב, והשומר האדום נחשב לאגדה מקומית כך שהוא לא מופיעה בספרים, אבל לפי מה שאומרים הוא משתמש ב"כוח אדום" כנראה דם"
השאר
אתם רוצים לצאת בלי לאסוף את שאר חברי הקבוצה או לעדכן אותם?
 
הוספתי את המפה בהודעה הראשונה לצורך הנוחות


קוויס
אתה מגיע לבית הקברות ועורך שם חיפוש, המקום ריק לחלוטין.
אייג'ווין
את מנסה לשלוח יד ולכסות את פיה אך היא צורחת "פאסיון! תקראו למשמר!" היא עוברת לתנוחת מגננה והיד שלה מפשפשת בחיפוש בתוך כפלי השמלה שלה, כנראה אחר פגיון מוסתר.
out
אתה יכול לפתוח בקרב (יוזמה כרגיל) או שאתה יכול לנסות לברוח, בחירה שלך.

השאר
out
אתם יכולים להגיע לביצה בשתי דרכים או דרך מישור רינגס ליד שפך מפל או דרך המשמר הישן או בדרך אחרת שאתם יכולים לחשוב עליה, ציינו דרך איפו אתם מגיעים (במידה ולא אחת מהאפשרויות הראשונות ציינו גם איך), יש זרימת מים דרך מספר נחילם קטנים החוצים את הביצה הזורמים לכיוון דרום מזרח, ציינו כיצד אתם מחפשים את העצמות וכיצד אתם נעים דרכה, אתם מוזמנים להשתמש במיומנויות רלוונטיות.
in
אתם מגיעים לביצה, בוץ ורפש לבן מכסים את רוב פני השטח בלבד מספר נחלים זעירים (אף אחד מהם אינו עובר את רוכב המטר וחצי) שזורמים בעיטיות, המים בעלי גוון לבן עכור ואטום, מספר צמחים ועצים שרובם הגדול בצבע לבן צומחים מאיי הבוץ המקומים.
ואז אתם קולטים שעשויה להיות לכם בעיה, אתם מחפשים עצמות בסביבה לבנה כמעט לחלוטין, בהצלחה.
 
חזרה
Top