• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

IN
הרה פונה לאחת הגופות, ובזמן שהאחרים לא מסתכלים היא נושכת קלות את היד של הזנתר, מכרסמת בה בזמן שהאדון שלה עסוק.

"תשאל אותו אחר כך למי הוא סיפר שיש לו את האבן, זה יוביל אותנו לחשוד הבא" אומר אאוליס, מחכה גם הוא לתשובה לשאלה הנוכחית.
 
תשאול
"אני עובד עבור הלורד... דאגלוט גחלת עד... הוא שלח אותי להחזיר אליו את האבן... גנבתי אותה מהבסיס הראשי של קזאנאתאר..."

מקדש גונד
OUT
ננס?

IN
אתם נכנסים בריצה אל המקדש, ואולם גדול נפתח אליכם מעבר לדלתות. הבניין מלא בפעילות - כוהנים רצים הנה והנה, משוחחים ביניהם או מתפעלים המצאות מוזרות. ברחבי האולם מפוזרים עשרות מעמדים עליהם מונחים מגוון של מכשירים מופלאים - מודל מיניאטורי מארד של דרקוצב, כדור קטן עם כנפיים של יונק דבש שמרחף באוויר מעליכם, קסדה מהלכת עם רגלי עכביש שרוקדת במקום. מולכם ליד הקיר הנגדי עומד מודל בגובה שלושה מטרים של מגדל שעון מעץ וברזל, עם שלושה פעמונים מזהב טהור.
בעודכם מסתכלים סביב, אחת הכוהנות ניגשת אליכם - דם דרקון עם קשקשים בצבע כתמתם, עטופה בגלימות אפורות. "צהריים טובים, חברים. שמי וואלטה. איך אוכל לעזור לכם היום? באתם לשאת תפילה?" היא שואלת בקול מעט צרוד.
 
תשאול
טאלין עוצר, "הננס הזה... כל העיר הייתה אחריו, הוא גרם בעצמו למלחמת הכנופיות, וכל זה בגלל שהוא רצה להגיע אלינו. כי הלורד דאגלוט גחלת עד תמן ידו בצלחת." הוא מתחיל להתהלך, "יותר מידי שחקנים, זנטרים וקנזתא'ר רדפו אחרי הננס, אבל צד ג' כלשהו הרג אותם, דרך קסם כזה או אחר..." הוא עוצם עיניים לרגע ואז פונה לגופה. "מי ידע שהאבן אצלך?" הוא שואל בקול, הוא כבר מצייר תמונה בראש שלו, מה עם הלורד גחלת עד הוא השחקן השלישי. איזו דרך טובה יותר להחזיר לעצמך את העין מאשר להיות זה שגונב אותה ומחסל את הגנב.
 
מקדש גונד
אאוט: המוח שלי הניח שהכוהן ההוא היה ננס.
אין:
אוכל חינם מחייך, גם סקרן בכנות לגבי הדת של גונד, וגם חושב שכדאי בהתחלה להתידד איתם, כדי לקבל מהם שיתוף פעולה נלהב יותר.
הוא מקשקש בזנבו באיטיות. "בהחלט! אני גם כוהן, של שארס. אבל אין סיבה שגונד ושארס לא יהנו מאותו משתה, הלא כן?"
 
תשאול
"רצה להגיע אליכם, אתה אומר?" בארניבוס בלאסטווינד מגרד בזקנו.
"רק הלורד ידע... וכנראה גם הזנטרים גילו..." הננס עונה לטאלין.

מקדש גונד
"שארס?..." מבטה של הדם-דרקונית משתנה לחשדני, כמעט מוגעל. "אני מצטערת, ידידי, אך אם אין לכם עסקים כאן, אני אאלץ לבקש מכם לעזוב..."
 
תשאול
טאלין נידום, הוא נראה מהורהר, יותר מרק מהורהר. "שחקן שלישי." הוא אומר לפתע, "הלורד עצמו." הוא מניד בראשו, "יש לנו שלושה שחקנים במשחק הזה, לפחות נכון לעכשיו, והלורד הפך לשחקן נוסף." הוא שותק. כמעט כועס. "טעיתי," הוא אומר, "הננס לא היה קזנתא'ר, ויש פה זנטירים מתים, והקזנת'אר היו אמורים לדעת על זה." הוא לוקח צעד אחורנית, הוא צריך מישהו שמבין יותר ממנו על קזנת'אר... "מצאתי את האשמים שלך." הוא אומר לבארניבוס, "או שהלורד גחלת עד החליט לבגוד בננס, או שהקזנת'אר טמנו מלכודת לזנטירים." הוא קופא לרגע. "אני מצטער, אני.. אני חייב לדווח על זה להרפרים." הוא אומר בחיפזון, פונה לצאת מהמקום. הוא חייב לצאת משם.
 
מקדש גונד
אוכל חינם לא נעלב. עלבונות, קללות ולפעמים גם בעיטות היו חלק די יומיומי בחייו עד לא מזמן.
לפעמים, גם ראה בזה דרך תקשורת ומשחק עם אנשים מסוימים.
"אה. כן. הנה הציפור שלכם." אומר בחביבות ומציג את כפתו, מלאת הברגים וחלקיקי מתכת. "רוצה אותה?'
 
טאלין
אתה מגיע למפקדת ההרפרים, מספר את כל שנודע לך לראמאלייה, שמקשיבה בדאגה. "אם כך, כל המלחמה הזאת סובבת סביב אי הבנה אחת, והאבן הקסומה של גחלת עד. ובכל זאת, מי יודע מה היה קורה לו הכנופיות היו משיגות את האבן ומתאחדות. כך או כך, אנחנו מוכרחים להגיע אליה לפני שהזנטרים או קזנט'אר יצליחו. מה אתה מציע שנעשה, טאלין?"

תשאול
"בביוב של רובע הטירה, אפשר למצוא סט מדרגות מאחורי דלת סודית... זאת הדרך הבטוחה ביותר להכנס לבסיס של קזנת'אר..."

מקדש גונד
וואלטה מקשיבה בבלבול, ואז נאנחת. "אני מאוד מצטערת, אני מקווה שלא נפגעתם. אני חושבת שאני יודעת מי עשה את זה." היא מסמלת לכם לעקוב אחריה, ומובילה אתכם במעלה גרם מדרגות ספירלי אל עליית הגג של המקדש. היא מנסה לפתוח את הדלת לעליית הגג, אך מגלה שהדלת נעולה. "זה מנעול חדש, לא ראיתי אותו כאן קודם..." היא ממלמלת בעצבנות. "נים! פתח את הדלת בזה הרגע!" היא דופקת על הדלת וצועקת, אך אין עונה מבפנים.
 
טאלין
"אני חושב שצריך להגיע ללורד גחלת עד עצמו. אני עדיין לא בטוח שלא הוא עצמו ניסה לקחת את האבן מהננס. יש לי כמה כיווני חקירה נוספים, אני אעדכן אתכם דרך יצירה הסוד שלי במידה והם יעלו משהו." הוא אומר וממהר לצאת משם, יש לו עוד תחנה אחת -סאנקה
 
תשאול
"הוא נמצא... במחבוא, איפשהו בנברווינטר... הוא יוצר איתי קשר מרחוק..." הננס נראה כאילו הוא מתלבט לומר עוד משהו, אך הלחש נגמר ורוחו נידפת ממנו.
"כל הסיפור הזה מעניין ביותר. מעניין, ומטריד מאוד." בארניבוס מגרד בזקנו ומביט בוירדו ואאוליס. אחד הכוהנים מבחין בהרה שמכרסמת את ידו של הזנטרי עם הזיפים, אך נראה שבוחר להתעלם ממנה. "ואם הננס הזה דובר אמת, אתם דמויות מרכזיות בסיפור. מה, לדעתכם, צריך להיות הצעד הבא שלנו?"

טאלין
כמו בעבר אתה מגיע לדירתה של סאנקה, וכמו בעבר היא מתיישבת איתך על יד השולחן ומוציאה בקבוק יין ושתי כוסות. לא נראה שנשאר הרבה בבקבוק.
"ביררתי קצת אצל הזנרטים לגבי פעילות של פיי בעיר, כפי שביקשת ממני." היא אומרת לאחר שאתם מתיישבים. "רצות כמה שמועות שסוכנים שלנו נתקלו בשני יצורי פייה רצחניים שהסתובבו בעיר בשעת לילה, אבל שתי הפיות חוסלו. מעבר לכך לא שמעתי כלום - אני לא יודעת אם זה מידע שיכול לעזור לך ב,מה שזה לא יהיה, אבל זה כל מה שיש לי." היא מחייכת חצי חיוך. "בכל מקרה, אני מניחה שישנה עוד סיבה שבאת לכאן היום?"

מקדש גונד
וואלטה נאנחת. "נים הוא 'נימבלרייט'... מכונה אוטומטית, בצורה אנושית. קיבלנו אותנו במתנה מקוסם שהגיע לכאן מעבר לים, ומאז האוטומטון הזה עושה רק צרות. לפעמים אני חושבת שהקוסם בנה אותו בכוונה כך שיעשה תעלולים כל הזמן."
היא מנידה בראשה כאשר אוכל חינם מתנגש בדלת וכמעט פורק את כתפו, לא מצליח לפתוח אותה מעבר לסדק קטן. "אתה לא חושב שתזקק למעט יותר כוח בשביל לפתוח דלת נעולה, חתלתול?" היא אומרת בזעף.
 
תשאול
"נדבר עם הזנטרי האחרון קודם, עדיף לא לפעול לפני שאנחנו יודעים הכול. אבל קודם, בוא נבדוק האם לננס שלנו יש בכיסים שלו משהו שבעזרתו הוא יצר קשר עם הלורד גחלת" וירדו ניגש אל הגופה של הננס
 
טאלין
"ננס שנשא את האבן של גלור יחד עם כמה זנת'רים נרצחו לי מחוץ לבית." עונה טאלין בפשטות, "כרגע האבן נמצאת אצלכם, אצל הקזנתא'ר או אצל שחקן שלישי." הוא מייד מסביר, "מעבר לעובדה שאני רוצה לוודא שהסיבה שהוא נהרג מחוץ לבית שלי היא מקרית וזה לא היה מכוון, אני רוצה להזהיר אותך, בהנחה וזה לא השחקן השלישי, ולא היה גופות של קזנתא'ר בשטח, אני נאלץ להאמין שהיא אצלם, או אצל מישהו מכם שמכר את החברים שלו." הוא אומר, "ומעבר לאזהרה, אני צריך את המוח שלך לרגע, מישהו מהעולם התחתון שאת חושבת שמתמש באוטומטננים ובבובות? מישהו עם מחרוזת כדורי אש?"
 
חזרה
Top