• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

זולג'ין לא נראה שמתעניין ברוב הסיפור, ההיסטוריה של החבורה הזו לא כזו משמעותית וכל מה שהוא מבין זה שכרגע יש להם סיכוי לא רע. "אז כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להמשיך במה שאנחנו עושים ולזכור שיש איזו חרב בשם להב הסתיו שאיתה אנחנו יכולים לעשות דברים יותר בקלות. נשמע פשוט מספיק. עכשיו שמישהו יימצא לי פה את נוק שיתחיל לארגן לי ספינות למי ששרד את אסון הטבע, אנחנו צריכים לקדם עניינים".
 
"לא בדיוק." עונה אלטון לזולג'ין, "זה שיש לנו 2 מתוך 4 הבנות של סירונה בצד שלנו לא אומר שהן שוות כוח, אסטל מעולם לא ידעה שהיא נסיכת חצר החורף ולכן כל הכוח שלה פראי וחסר שליטה, אני לא יודע על חצר האש." הוא מסתכל על נל, "אבל אני יכול רק להניח שגם אתה לא בדיוק בשליטה בכוחות שלך, או מסוגלת לשלוט בכל האש בעולם." הוא מסביר, "אם נרצה ואם לא, קירה חזקה משתיכן יחד בשלב הזה, והבת הרביעית כנראה חזקה כמוה, תוסיף לזה שלסירונה עדיין יש את הצייד הפראי, את צבא הפיות שלה, ואת העובדה שהיא עצמה אלה לכל דבר." אלטון מניד בראשו. "כדי לנצח את סירונה אתם צריכים לעשות את זה ברגע הנכון. ובדרך הנכונה." הוא קם מהשולחן, נראה שנמאס לו לשבת. "לחצר הקיץ יש כוח שאין לחצרות האחרות, יצא לי להיתקל בו באופן אישי, כמו שסיפרתי לכם, הפיה ההיא שלחה אותי ואת החברים שלי לעבר, אז היא אמרה שהלכנו לזרם זמן אחר, ולכן כל מה שעשינו שם לא השפיע על העולם שלנו, אבל אני מאמין שיש בכוחן גם כדי לשלוח מישהו לזרם הזמן שלנו. כמו שלחצר החורף הייתה היכולת להרים את הערפל מסביב לטיר-נא-נוג שעיקב את הזמן כלפי כל מי שבפנים, וכמו שלחצר האש יש את היכולת להפיח כוח חיים בכל דבר. לחצר האמדה יש את היכולת לשלוט בזמן, או לפחות לפתוח את שערי הזמן והחלל. הסיכוי היחידי שלנו הוא להשתמש בזה. כדי שתוכלו לנוע בחזרה ליום בו סירונה הובסה על ידי האלים, להגיע לטיר-נא-נוג ולסיים את מה שהאלים התחילו, רק ביום ההוא סירונה תהיה חלשה מספיק, וההגנות מסביב לאי עוד לא יהיו קיימות, כדי שיהיה אפשר לשנות את הגורל של העולם שלנו."

הוא מתמתח קצת, "הבעייה שכמו שזה נראה, רק קירה מסוגלת לעשות את זה, וכרגע קירה לא בדיוק בצד שלנו. גם אם שלוש האחיות שלה יהיו איתנו אני חושש שזה לא יספיק. אנחנו חייבים להביס את קירה, או לגרום לה לשנות צד. שני הדברים דורשים את אותו דבר : להב הסתיו." הוא אומר, "אם להב הסתיו יישבר, נשמתו של מיילו תחזור, ומעבר לעובדה שהוא יותר מראוי לקבל את השקט שלו, הוא יהיה היחידי שיכול להעביר את קירה צד, למעשה אני מאמין שהיא אפילו לא מודעת לזה שהנשמה של אהובה תקועה בחרב שהאביר שלה משתמש בוה. מילו יהיה מסוגל לשכנע את קירה לפתוח את שערי הזמן והחלל כדי לשלוח אתכם לשם, ולהגיע לשערי המצודה ברגע בו סירונה תהיה חלשה ביותר. האפשרות השנייה היא להשתמש בלהב הסתיו כדי להרוג את קירה, ואז להשתמש בכוח של החרב בשביל ליצור נסיכת פיות חדשה משלנו, שתפתח בשבילנו את הזמן. קשה לי עם הפתרון הזה, בעיקר כי אני חושב שקירה היא לא האשמה בכל הסיפור, כמו גם שאני מרגיש שלהרוג אותה יהיה בגידה במיילו. אבל הוא קיים. שני הפתרונות האלה הם הדרך היחידה לנצח במלחמה, לפני שסירונה תחליט ללכת לאסוף את הבנות שלה בעצמה. ואז האבדון שאתם רואים בחוץ יראה כמו אחו שקט ביחס לכוח שהיא יכולה להפעיל. גם אם חמשיה אלים ירדו להילחם בה, היא תנצח אותם. כוחם שלה, והם יודועים זאת."

אלטון מתחיל להתלך מעט בחדר, "כך או כך, כדי לעשות את זה, צריך להגיע לקירה עצמה. ואני חושב שעכשיו יותר מתמיד היא הולכת להסתגר בעצמה. כדי לפגוש בקירה צריך עדיין לחצות את הצלקת ולפגוש בה בטירת-שלג, להביס את אביר הדמעות, ואז לבחור את הפתרון שתרצו, לשם כך אנחנו צריכים צבא, ואנחנו צריכים למצוא את הנסיכה הרביעית, הפרפר הלבן." הוא מסביר, "אני יכול לספק לכם את צבא רעגיה, קטן ככל שיהיה בשלב הזה, אני מאמין שכבר הצלחתם לפגוש בסרין ובסבסטיאן בגלקוס, גם הם יצטרפו למאבק, אני אדאג לזה. אבל זה לא יספיק. תצטרכו כוח נוסף." הוא פונה לזולג'ין. "עמך הוא היחידי שמסוגל להילחם בפיות כרגע, סירונה רואה בכם כלא יותר מברברים שסוגדים לרוחות עתיקות, רוחות שהיא צדה לאורך כל השנים האלה, בעוד כל שאר הגזעים עברו טבח נורא, הטרולים שרדו את ההתערורות של סירונה בהצלחה כלשהי, אם הם ואנחנו צריכים לשרוד, אנחנו צריכים שהטרלים יגיעו גם לשדה הקרב. אחרת אנחנו נישבר על חומות טירת שלג, ונהירג כולנו."
 
נל מקשיבה לסיפור בשקט, אך היא לא ממש מצליחה להסוות הפתעה כשטיירה מתייחסת אליה כאל בת-אלמוות ונעה מעט באי-נוחות שמראה שהיא עדיין לא התרגלה לזה. "נוק אמר שסירונה שיחקה בזיכרונות שלי." נל אומרת במרירות מסוימת "אני לא יודעת אם מה שאני זוכרת קרה לי, קרה למישהי אחרת או שאולי זה נמצא רק בראש שלי. אני לא יודעת אם אח שלי קיים באמת או שאולי הוא נמצא רק בזיכרון שלי ואני כמעט בטוחה שהבת-דודה שאני זוכרת לא קיימת. את באמת חושבת שאני משחקת בחיים של אנשים?"

"הלואה כבר מעורבים מאוד בעניין ולכל אחד מהם יש דרך פעולה משלו שנראה שהם לא מסכימים לגביה. בונסמדי רוצה ששני הצדדים יהרגו זה את זה, ראזן נבגד אחרי שעשה עסקה עם הפיות, נראה שנוק מתנגד לפיות והצטרף לבריח ומביגואני מתלונן שהעולם השתנה. אני מניחה שחלק מהטרולים ינסו לרצות לואות מסוימות יותר מאחרות?" נל מפנה את השאלה אל זולג'ין, "מה הם יעשו אם חלק מהלואות יאמרו להם לתמוך בסירונה?"
 
"אני לא בטוח שזה מה שבוונסמדי רוצה - לא נשמע שהוא אוהב את סירונה במיוחד, הוא פשוט רוצה לצבור כוח לפני שיהיה עימות חזיתי בין שניהם. זולג'ין - כמה סביר לדעתך שהטרולים יתאחדו מאחורינו כשאתה מייצג את רזאן ואני משמש - לפחות לפי דבריו - כאלופו של בוונסמדי? בלי קשר לשאלה של נל לגבי הציות ללואה שונים מה אומר המעמד השליט?" הרן שואל. הוא עוצר לחשוב רגע ואז פונה לאלטון." מה ידוע לך על גווין והצייד? במוקדם או במאוחא נצטרך להתמודד איתם. "הוא שואל אותו בשקט.
 
"גווין?" שואל אלטון, "הוא הדבר הכי קרוב שיש לסירונה לאלוף, אני מאמין שהוא אביהם הביולגוי של לפחות 2 מהאחיות אלא אם כן נאמין לשמועות שסירונה יצרה אותם מכוח חיים טהור וכוחה שלה. ברור לי שתצטרכו להתמודד איתו, בעבר זה היה הוא שהגניב את סירונה לעבר טיר-נא-נוג כשהאלים הביסו אותה, הוא נאמן לה בצורה עיוורת ועושה כל מה שהיא אומרת לו. הצייד הפראי הם הכוח החזק ביותר של הפיות, מתחרה בוודאות בג'אברווקאי, תהיה בטוח שאם תתקפו את טירת שלג, הצייד הפראי יהיה שם להילחם בכם."
 
טיירה נראית כאילו היא רוצה להגיב לנל, אבל היא מכווצת את פיה ונשארת דוממת, ממשיכה להביט באלפית לעוד רגע קט ואז נאנחת וחוזרת להתמקד בשיחה "אז אנחנו צריכים ללכת לגייס את הטרולים, לצאת למלחמה נגד הטירה של נסיכת הפיות הכי חזקה מהארבע, לקחת את החרב של האלוף שלה, ולהשתמש בה כדי לחיות את האביר המץ כדי שיסיע אותנו להוריד לסירונה מכות?"
היא חושפת שיניים בחיוך חד וקודר "נשמע פשוט. מתי אנחנו יוצאים לדרך?"
 
״עכשיו״ אומר זולג׳ין, מסתכל סביב, ״אנחנו צריכים ספינה ורוקם דגלים, אני צריך לודא שהטרולים מזהים אותנו כחברים ולא הולכים להשמיד אותנו. שמישהו ייסדר לי לוח שנה טרולי, אני צריך לדעת אם יש אירוע קרוב שדורש את התכנסות השבטים״.
לאחר מכן הוא פונה להרן ונל, ״אם פשוט נבוא ונגיד שאנחנו מייצגים אותם זה לא יעניין אותם. ראזן נעלם לפני שנים מהטרולים ובונסמדי מתגורר בצלקת. יש לנו סיכוי טוב עם גונק. אבל ראש האימפריה עדיין יצטרך לקבוע החלטה״ זולג׳ין מסתכל על הים לרגע, חושב על משהו.
״התוכנית היא כזו, אנחנו מגיעים אל שבט האמני, אני אאתגר את אבא שלי ואהפוך לצ׳יפטן. משם אנחנו נצטרך להשיג אישור מלפחות 3 לואות גדולות שיתמכו בנו בכינוס מועצת מלחמה. נל, את לא חושפת את הכתר שלך שם, לא משנה מה מאן״ זולג׳ין מבהיר מאוד טוב בטונו שלחשוף את הכתר ייגמר רע.
 
אלטון, "מחייך, "אני שמח לראות שאתם מסיכמים, אבל. אני לא רוצה לשלוח אתכם בידיים ריקות, לחלוטין." הוא מחייך, ואתם מבחינים בזאב שנמצא בחדר, "הזאב הזה היה החייה המלווה של הסייר, אני מאמין שהוא יותר חכם ממה שאנחנו מסוגלים להאמין, ואני כמעט מאמין שיש בו קצת יותר כוח ממה שנראה." הוא אומר בעוד הזאב מתקרב לאט לאט לעבר הרן, ננראה שהוא מצא לו צייד חדש להצטרף אליו. "כמו שסיפרתי לכם, בעבר הרחוק עברנו חיזינות ששינו אותנו, הלוואי שהייתי יכול לעשות את זה לכם, אבל כרגע אני יכול לתת לכם כוח אחר. משמעות נוספת." הוא אומר ,"זה לא יהיה לכולכם, אבל אני מאמין שזה יעניק לכם את העוצמה שתעזור לכם להתקדם הלאה." הוא מהנהן וצועד אחורה. "הרן." הוא אומר, "אני יודע לזהות צייד שאני רואה אחד, ואני יודע לזהות אביר שאני רואה אחד, משום מה אני רואה בך את שניהם, הצייד האגדי הצליח ליצור אגדה סביבו, והאגדה הזו צריכה לקבל בשר וגידים, ביום זה אני מכתיר אותך כסרן הרן, אביר ממסדר הברזל הקר." הוא אומר, "והזאב הזה ינחה אותך במסעך." הוא מחייך. והרן מרגיש שהקשר עם הזאב נתן לו משהו, כוח חדש.

"טיירה יקרתי," הוא אומר, "יש בך זעם חווי, והגיע הזמן לחשוף אותו, תני לכוח שלך לפרוץ החוצה, מותר לנו לכעוס כל עוד הכעס לא מכלה אותנו, אם תביני זאת, תוכלי לראות עתיד מזהיר, תוכלי להתקדם מעבר לרק לכעוס, תוכלי לתת לעצמך עוצמה מתוך הכעס, תני לגורל שאת תווה לעצמך לכוון אותך, ותני לו לגרול כולנו לזעום דרכך." הוא אומר, ומעיר משהו בטיירה, זעם פראי שהיה שם קודם, אבל עכשיו מקבל יותר מקום, מערבב את דמה בגורל עצמו, מעניק לה כוחות חדשים.

"האקושין, אני מריח מוות רק מלראות אותך, אבל כמו יאס-אראק ידידי, אתה למדת לתעל את המוות בשביל הדברים הנכונים, עכשיו הגיע הזמן לתת לך עוד מזה, כוח המוות שבך יכול לתת לך עוצמה נוספת, יכולת לקחת מאל-מתים את הכוח שלהם, מבלי לאבד את החיים שלך. כמו שרוחות הטבע מתועלות דרך הדרואידים, אתה תתעל את המוות דרכך, ותבקל את הכוח האמיתי של החיים והמוות."

META
הרן
הרן מקבל את יכולת המצקוע של הcavlalir -רמך, אבל עם השינוי הנדרש לחייה מלווה. החייה המלווה שלו היא הזאב.
בנוסף, הוא שייך למסדר הברזל הקר.
בכל מקום שבו רשומה המילה "cavlier" החלף אותה למילים "דרגות דמות"

טיירה
טיירה זוכה ביכולת המקצוע של הbloodrager- זעם-דם, וכן בנתיב הדם גורלי. בכל מקום שבו רשומה המילה bloodrager החלף אותה במילם "דרגת דמות"

האקושין
האוקשין מקבל את היכולת של צייד ערפדים
Vampiric Focus - הוא לא צריך לבחור יכולת אחת שהוא מכיר, אלא כמו המקצוע צייד יכול לבחור בין היכולות לפי רצון, הוא יכול להיות במצב מוקד מס' פעמים ביום השווה לדקה/דרגה, זה לא חייב להיות עיקבי, אבל זה חייב להיות ביחידות של דקה.
בדרגה 8 ו16 אתה מקבל את היכולת להשתמש ב2 ו3 צורות במקביל (בהתאמה)
IN
"זה הכוח שאני יוכל לספק לכם, יעיל ככל שיהיה, הוא מה שיש לנו. אני מקווה שבתוך שלושה ימים תגיע לכאן ספינה מרעגיה שפקדתי על שליחתה, היא תיקח אתכם לעבר האימרפיה הטרולית. ותביא איתה את הציוד שאני מאמין שיעזור לכם, אתם התווקה היחידה שלנו, אל תיכשלו." הוא אומר וחזור להתישיב
META
תעלו בבקשה 2 רמות.
לצורך העניין כל אחד מכם מקבל 13000 אלף מטבעות זהב לקניית חפצקים/קנייה של מה שבא לכם. תניחו שזה הציוד שמגיע עם הספינה.
בנוסף אתם מקבלים גם את הציוד הבא (בחינם)
Belt of giant strength +4
Robe of Scintillating Colors
Robe, Shocking
Bandolier, Endless
Eyes of the Eagle
Ring of Revelation
Ring of Chameleon Power
 
האקושין שואל את אלטון: ''תמיכת הלוואות... היא כוללת גם את בוסמנדי? אני מרגיש ממנו משהו... מוזר.'' נעצר לרגע, ונמשיך ''ומה זה ג'בווארקי? ומי זה יאס אראק?" זה נראה שעודף המידע הזה מבלבל אותו. אבל מה באמת יקרה אם הלואות יגידו לתמוך בסירוננ? אנחנו ניתקע בבעיה רצינית.'' הוא חוזר על השאלה של נלנתרה.
 
"מי הן הלואות הגדולות שנצטרך לשכנע אותן לתמוך במטרה ובמה הן מאמינות?" נל שואלת את זולג׳ין.
וכשאלטון מסיים לחלק את מתנותיו לאחרים היא שואלת "אתה יכול לעזור גם לי עם מידע על אש שאינה נכבית?" במחשבה על כל שסלה-קלה ויער-גלה עדיין בוערים והקופסה שעדיין ברשותם.

OUT:
בסוף הרן הביא את הקופסה לנל או שהוא שמר אותה אצלו?
 
אלטון מגרד בראשו, " הניחוש היחידי שלי הוא שבשיא כוחך את מסוגלת להבעיר דברים שאנחנו לא יודעים מה הם." הוא עונה לנל, "חומרים שאנחנו עדיין לא מבינים. את צריכה למצוא מישהו שינחה אותך מהחצר שלך, הוא כנראה ידע להסביר דברים טוב יותר ממני."
 
"אירוני שאני שהזדהתי פה כאביר אהפוך לאחד." הרן אומר בחיוך ומניח ידו על הזאב. "אני חושב שכדאי שנשב מסודר ונעבור על הרשימה של השבטים והלואות, אבל זה יכול לחכות למסע הימי שגם ככה ייקח זמן. מבחינת גווין - יש לך מושג מה הוא בדיוק? בוונסמדי רמז שהוא סוג של לואה שסירונה יצרה איכשהו. ושאלה נוספת - מה יכול לשבור בדיוק את החיבור לצייד הפראי? לפי דברי רזאן עולה שצריך כוח רציני בשביל לעשות את זה. " הוא שואל את אלטון.
 
"אני מאמין שמי שפגע בזיכרון שלך הוא את עצמך." עונה אלטון, "לדעתי הזוועות שגרמת היו יותר מידי בשבילך, כל החיים שלך סירונה סיפרה לך שכל מי שמחוץ לטיר-נא-נוג הוא חרק, וכשביצעת את הטווח של יערות גאלה... אני חושב שמשהו בך הבין את זה, וזה היה יותר מידי בשבילך." הוא מסביר, "זה משהו שאני מאמין שהוא בר טיפול, אבל כדי לך לחשוב עם את רוצה לעשות את זה, לחיות עם 2 סטים של זכרונות זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי, ויכול להיות שהזיכרון החזק יותר - שלך בתור נסיכת האש, יכלה את מי שאת עכשיו."

"גויין," אומר אלטון, "הוא חידה, סירונה מסוגלת לייצר חיים בעצמה, היא התחילה את החיים על גידעון בכוחה שלה, ולכן האפשריות בלתי מוגבלת, אני יכול להאמין שהוא הפייה הכי עתיקה פרט לסירונה עצמה, אחד מאבות אבותיהם האגדים של האלפים, או כמו שבונסמדי חושב- לואה שהיא יצרה בעצמה. אני חושב שההגדרה הכי טובה לגווין הוא שהוא גווין, אין עוד יצור כמוהו, ודמו מסוגל להפוך כל פיה לחלק ממנו, הציידים הפראיים האמיתיים מחוברים במחשבה, הם ביחד עם הזאבים והרמכים שלהם, כולם שומעים את אותם דברים ורואים את אותם דברים. אני יכול לנחש שאם היית מוכיח את עצמך היית גם עובר את הטקס ההוא, מרצון או מלא. ואחרי שגווין מגייס אותך, בין דרך הטקס ובין בעמצאות החנית שלו, רק כוח אלוהי יכול לשבור את הגיוס, או משאלה מאגית חזקה."
 
טיירה מתופפת באצבעותיה על השולחן, אין לה מה להוסיף לשיחה הזו. רוב השמות זרים לה. במקום זאת, היא מתמקדת באנשים, בדרך שבה הם מדברים ומתנהגים זה עם זו. כדאי לה להכיר את הלהקה שלה אם היא הולכת להילחם לצידם...היא ממתינה סבסלנות של טורף במארב עד שהשיחה מסתיימת, מנצלת את הזמן כדי לבחון כל אחד ואחד מהם כמיטב יכולתה.
 
לאחר שהשיחה נגמרה והספינה הגיעה, זולג'ין לוקח את טבעת הזיקית ומניח על אחת מאצבעותיו. "בואו נזוז" הוא אומר שהוא עולה על הסיפון, מתחיל לכוון את הספינה לכיוון האיים הטרולים. הוא גם דורש מאחד מהאשפים שעל הסיפון להקסים בשבילו את חגורתו בשביל שיוכל להשליך ביותר דיוק ואת גרזנו בכדי שיוכל לעשות יותר נזק ליצורי הפיה המתועבים.
META
לוקח את טבעת כוח הזיקית.
קונה הקסמה של קללה נגד פיות לנשק, קונה הקסמה של חגורה של השלכה עוצמתית, מופחתת.
 
טיירה נפרדת לשלום מבן המחצית ועולה לספינה, מהדקת על עצמה את גלימת עור הזאב שלה, אולי היא לא בדיוק ביחסים טובים עם טאלון כרגע, אבל מתנות שנקנו בדמה לא יזרק והצידה בגלל עניין פילוסופי. לא כשכל כך הרבה עומד על הכף. היא פוסעת בזהירות על כלי השיט, מתרגלת להליכה על המשטח הלא יציב ובוחנת את סביבותיה. היא מביטה במסכת העור והארד שחברי הלהקה שלה הסכימו שתיקח, מרכיבה אותה ומסירה אותה ולבסוף תולה אותה על צווארה לכרגע. היא נאנחת והולכת לחפש את נל. היא חייבת לגורה התנצלות, אחרי הכל, ונראה שהנערה תוכל להיעזר באוזן קשבת.
meta
לוקח את עיני העיט
קונה (את גלימת האריה, ריפלאף לגלימת הזאב
 
גם האקושין עולה אל הספינה, מקווה שהפעם הוא יצליח יותר. הוא מתפלל לקראת המסע את התפילות שלמד אצל הדרואידים, ובמהלכו הוא מנסה להבין איך הוא אמור לתעל את כוחות האל מוות בלי להיפגע מזה בעצמו, אולי הוא יוכל לשאול את בוסמדי או לואה אחר על זה, אם הם יהיו מוכנים לעזור לו. כך או כך, הוא מסתכל בלוח השנה הטרולי של זולג'ין כדי ללמוד קצת על השבטים והמנהגים שלהם - הוא הולך לבלות בחברתם כמה זמן.
meta
לוקח את
Robe of Scintillating Colors
Ring of Revelation
את החפצים שאקנה ארשום מאוחר יותר כשאסיים לעלות רמה.
 
חזרה
Top