• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

תשאול
הכהנים מורידים את הזקנה מהשולחן ומניחים עליו את אחד מהזנטרים החרוכים, גבר צעיר בעל שיער וזיפים בצבע פחם. הם מתחילים לזמר את הטקס פעם נוספת, ולאחר מספר דקות נפערות עיניה הגוויה, ופיה מתחיל לדבר. "מי אתם?... אתם לא מהרשת השחורה..." הוא ממלמל.
 
תשאול
"מי הרג אותך?"
הגופה נושפת, תנועה קלה בגופה העליון מראה שהיא מושכת בכתפייה.
--------------------------------
"למה הרגו אותך?"
הגוויה מחייכת חיוך אכזרי. "כנראה שהייתי... נער שובב."
-------------------------------
"מה אתה יודע על המלחמה בין כנופיות הפשע?"
החיוך שלו נמחק. "הקזנטרים... היינו אמורים לצרף אותם אלינו... אבל חיות האדם האלה, התהפכו עלינו... עכשיו הבוסית אמרה לנו שהאדון... מחפש חפץ קסום, חפץ שיהפוך אותנו.... לעשירים כמו מלכים... רק היינו צריכים לקחת אותו מהננס... כמו לקחת ממתק מתינוק..."
----------------------------
"האם ראית דבר חשוד לפני שמתת?"
"רק את הננס... את הפחד בעיניו כשרדפנו אחריו..." הגופה מחייכת כאילו נזכרת בזכרון נעים, "ואז... אש..."
 
סמטה
"בובות?" הולבר מנסה להסתדר עם המעט שאוכל חינם סיפר לו, "יש אוטומנים דמויי אדם במקדש של גונד..." ומסיים בהצעה "אפשר ללכת לשם ולשאול שאלות כי אם זה לא משהו משם הם בוודאי מכירים את כל מי שמתעסק עם מכונות דמויי אדם בעיר."
 
מקדש גונד
הולבר מוביל את אוכל חינם, שמכיר פחות טוב את החלקים העשירים של העיר, ברובע הים, עד שאתם מגיעים לפינה בין רחוב משמר-גלים לרחוב הכריש, שם עומד לו מקדש גונד. "בית ידי ההשראה", המקדש של אל ההמצאה, החדשנות והנפחים נראה יותר כמו בית מלאכה מאשר מקדש, מקירות האבן המחוזקים ומעט מפוחמים שלו ועד העשן הסמיך שיוצא מארובותיו. הסמל הקדוש של גונד, גלגל שיניים עם ארבע שיניים, מוצג מעל דלת הכניסה. קולות תעסוקה נשמעים מבפנים, כמו גם מה שנשמע כפטישים מכים במתכת.
על גג הבניין אתם מזהים מרחוק דמות מוזרה דמויית אדם. הדמות מטה את ראשה כשהיא מבחינה בכם, ומושיטה את ידה קדימה. מכף ידה משתחררת ציפור דרור קטנה, עשויה כולה ממתכת. הדרור מסתובבת כמה פעמים באוויר, ולפתע משנה כיוון ועפה ישר לכיוונו של הולבר במהירות מפתיעה.

META
הולבר, גלגל הצלת זריזות.
 
מקדש גונד
הולבר מצליח לקפוץ הצידה בזריזות מרשימה, והדרור המתכתי מתרסק ישר אל הרצפה, מתפרק לעשרות חלקים מתכתיים קטנים. לפני שמישהו מכם מספיק להגיב, הדמות המוזרה על הגג נעלמת בתוך פתח בגג וסוגרת אותו מעליה.

תשאול גופות
"האבן של גולור... היא הייתה אצלי..." הננס אומר בקול צרוד ומבוהל, "הקזנטרים והזנטרים חיפשו אחריה בכל העיר... ידעתי שהם ימצאו אותי בשלב מסויים... שמעתי על חבורת הרפתקנים, שהצילו את בנו של הלורד גחלת-עד מהקזנטרים... חשבתי שהאבן תהיה מוגנת אצלם לבנתיים... הייתי בדרכי לפונדק שבבעלות ההרפתקנים... אבל שלושה זנטרים התחילו לרדוף אחרי בדרכי לשם... הייתי ממש בכניסה לפונדק, אבל אז... האש..."
 
חזרה
Top