• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
"אלביון מפרוקס" (from ferox, not mefrox) הבארד עונה לקסרהוקסן

"קרא לי קלין" קלין אומרת עם רמז לכעס בקולה, לא בטוחה אם דורזייר לועג לה בכוונה אבל לא משועשעת כך או כך.
"הסוחר היה אמור להביא סחורות וחדשות לקראת חג לת'הדון. לגבי סכנות ביער, הזאבים שם לרוב לא תוקפים בני אדם-" היא מסתכלת בדורזייר וקרסהוקסן "-ודומיהם, אבל החורף הארוך וחוסר המזון הפכו אותם לתוקפניים יותר.
כאשר התגלה שהקור הזה הוא משהו איזורי שלחתי אנשים לסייר באיזור. השינוי בטמפרטורות לא דרמטי ולכן לא הבחנו בכך קודם, אבל כשהם יודעים מה הם מחפשים, לא לקח להם הרבה זמן לקבוע שמזג האוויר משתפר ככל שמתרחקים מהיער."
 
"תהילה עושה אותך בן אלמוות. זהב משיג לך דברים שגם ככה אתה יכול להשיג.' אומר קסרהוקסן לדורזייר.
קסרהוקסן קד. "אלביון אשר בא מפרוקס.' הוא חוזר על השם, בצורה טקסית וגם כדי לרות את השם בזיכרןן.
'זה שם ששווה לזכור. העובדה שזכית להגיע לגיל כזה, תעניק לי תקווה."

הוא מקשיב לפרטים על ההרפתקה הקרובה, אבל כרגע אין לו מה להוסיף.
 
דורזייר נאנח שנית. "טוב, אני מניח שזה הזמן ללכת. אניח שתקראו לי לפני שנצא?". הוא שואל את החבורה. "יהיה מה שיהיה".
הוא קם מהשולחן, מסוחרר מעט, אף על פי שלא נגע בכוס השיכר שלו, שנשארה מלאה. כשהוא מגיע לכניסה, הוא עוצר לרגע, וחוזר לשולחן. "אל תשפטו איש לפי מה שהוא לא יודע. בורות היא לא חטא".

דורזייר מחפש מסבאה או אכסנייה טובה, עדיף אחת קרובה ככל האפשר לבית של הריהל, או למרכז של הכפר, מה שלא יהיה.
 
"קלין" הריהל מתקנת את רנה, הפעם עם קצת יותר מרמז לכעס.
"אם כך, כדאי שתצאו באור ראשון. אתם מוזמנים לישון כאן הערב." היא מחווה לעבר גרם מדרגות מעץ שמוביל לקומה שנייה.
"ואם אתם מעוניינים, אתם יכולים להצטרקף לטקס הפרידה מהנופלים שיתרחש בקרוב." אומר אסביורן שבדיוק חוזר מהחדר הצדדי, מדבר בעיקר לרנה.
הוא פונה מרנה למארה ומגיש לה את הנשק שהוא הביא איתו. מדובר בחרב ישרה דקה ואלגנטית עם עיקול קל לקראת סופה. יש לה שמורה (hand-guard) מסולסלת והנדן שלה כחול ומקושט בחוט כסף שעובר לאורכו בצורת גלים.
"מזכרת מהמסעות שלי מעבר לים, אני חושב שתמצאי אותה כתחליף הוגן לנשק שנהרס, וכתודה אישית ממני."

OUT
הנשק פועל כמו סייף אבל עם נזק חותך במקום חודר והוא נחשב כנשק כסף עבור התנגדות/רגישות לנזק.
 
מארה לוקחת את החרב ובחונת אותה ואת האיזון שלה בסקרנות. היא לא יכולה להסתיר רתיעה מסוימת כשהיא מבינה ממה הלהב עשוי, אך היא בכל זאת בוחרת לשמור את הלהב באומרה "תודה, אני מבטיחה שאני אשתמש בלהב בכבוד."
 
הסעודה ממשיכה כמעט שעה נוספת ובעוד שהאווירה חופשית והשתייה בשפע, אף אח מאנשי הכפר לא משתכר או יוצר מהומה.
במהלך אותה שעה אנשים שונים ניגשים אל החבורה ומודים להם על האנשים שהם הצילו, אלביון עצמו מדבר עם קסרהוקסן, הבארד הזקן הוא איש שיחה ומספר סיפורים מוכשר, מתעניין במסעות שהל קסרהוקסן ומשתף משלו. אחד הסיפורים האחרונים שלו היו על מרדף אחר ספינת פיראטים שהטרידה כפרים בחוב המערבי, כשבמהלך המרדף זרועות ענק (tentacles) יצאו מהמים ושברו את ספינת הפיראטים, מושכים אותה אל המצולות. למרות המרחק בין הספינות, אלביון בטוח שהזרועות היו עשויות מאש ולא בשר ודם.

אחרי כשעה בערך קלין קוראת לכולם להתאסף והסועדים מדליקים לפידים ועוקבים אחריה מחוץ להיכל השתייה ומאחוריו שם יש דרך אבן תלולה במעלה ההר אל מדרגת אבן רחבה שלא ניתן לראות מלמטה, על המשטח ישנן שתי מדורות קבורה ועליהן מונחים אווין ואיר שמתו במכרה.
הטקס עצמו אינו ארוך, מקורבים של המתים נפרדים מהם לשלום ומעניקים להם מתנה אחרונה לדרך הארוכה מכל, מניחים אותה לידם על העצים. לאחר שהם מסיימים אסביורן מסמל לרנה לפי בקשתה לבצע את טקסי הקבורה של ארצה, וכשהיא מסיימת הוא קורא לאלי הסערה לעזור לילדיהם בתחילת המסע וברק יורד מהשמיים הצלולים ומבעיר את ערימות הקבורה.
אתם ומרבית האנשים האחרים מתחילים לרדת במורד ההר ואתם שמים לב שזוג אנשים נשארו מאחורה, אסביורן מסביר לכם שאנשים אלה ישמרו על מדורות הקבורה במהלך הלילה וכאשר הלהבות ידעכו הם יקחו מעט מהאפר ויפזרו אותו לארבעת רוחות השמיים, חלק נוסף הם יפזרו במים זורמים ואת השאר הם יקברו, ובכך הם יחזירו את גוף המתים אל המקור שהעניק להם חיים ויאפשרו לנשמתם להמשיך הלאה.

האנשים מתפזרים לביתם ואתם חוזרים להיכל השתייה, שם מספקים לכם את כל מה שנדרש לשינה. הקומה השנייה של ההיכל מתגלה כחדר גדול שמיועד לאירוח אורחים בכפר, שכרגע מסתכמים בכם. (נראה שאלביון ישן במקום אחר) החדר עצמו נקי ומסודר ויש בו מחיצות עץ דומות לאלה שראיתם בבית הרחצה שמאפשרות לפצל את השטח ולתת מעט פרטיות לאלה שרוצים בכך.

הלילה עובר ללא מאוראות מיוחדים ואתם קמים מוקדם בבוקר, ערפילים עדיין תלויים באוויר וקלין מספקת לכם אספקה לשבוע וכיוון, בפיצול הדרכים שמחוץ לכפר אתם צריכים ללכת במסלול המזרחי שעובר דרך הגבעות ולאחר בערך חצי יום של הליכה נמרצת מגיע ליער המזרחי. הדרך חוצה את היער וממשיכה לעיירת החוף וסקר ממנה הסוחר ארד (Ard) היה צריך להגיע. המשימה שלכם היא לחפש אחר סימנים של ארד בדרך ולראות מה מעקב אותו.
קלין נפרדת מכם ואתם בקושי מספיקים לצאת מהכפר לפני שאתם פוגשים באסביורן שנראה יותר רציני מאיך שראיתם אותו עד עכשיו.
"שמעתי שהסכמתם להצעה של אחותי, אבל אם אני מכיר אותה, אתם לא קיבלתם את כל המידע על המצב.
ארד הוא לא הראשון שהיה אמור להגיע דרך היער, מאז תחילת החורף לא הגיע אל הכפר אף אחד מהדרך המזרחית, וכמה מהאנשים שגרים בקרבתו נעלמו בשבועות האחרונים.
אני לא יודע כמה היא הציעה לכם, אבל אני ממליץ לכם לשקול את הסיכון שאתם לוקחים. "

OUT
דרגוניין-בזכות השיחה עם אלביון עם קסרהוקסן אתה יכול פעם אחת להוסיף קובית השראה(ק8) אחת לבדיקה שקשורה לגלנטייס (ההיסטוריה של המקום/האנשים וכו)
 
דורזייר, שצועד בעגמומיות מאחורי השאר, משלב את ידיו בעצבנות ומביט באסביורן.
הוא נוהם לעבר אסביורן, אף על פי שהיא באה יותר מקוצר רוח מאשר מכעס או מלגלוג. "קלין רמזה שיש סיכוי שחטיפתו של הסוחר ההוא קשורה לחורף מקפיא הקשקשים הזה. אני אולי לא מכיר דבר שמסוגל לגרום לרוחות לנשוב ולגשם לרדת על הארץ מכוח רצונו, אך היו דברים מעולם. ומלבד זאת..." הוא מרים בזאת את ידיו, מחווה בחוסר סבלנות על החבורה. "אני לא חושב שמי מאיתנו חשב שהמשימה קלה ופשוטה. ככל שהגמול גדול יותר, כך הסכנה גדלה אף היא".
 
קסרהוקסן בסך הכול מרוצה. הוא חלם על סימפונית הפרא והטבע הסוער של השלג. הוא החל להבין אותו יותר.
הקור היה לא נעים, ושרידי השבר בעצם זעקו במחאה.
אבל בסך הכול, מה הרפתקה שווה אם הכול מרופד ונחמד?
"לא משנה כמה נמוך היא הציעה, התהילה תהיה מעל ומעבר.' מקרקר קסרהוקסן בחיוך
 
אסביורן נאנח כמי שמקבל את הדין ואז צוחק.
"לא חשבתי שתשנו את דעתכם, אבל אציתי לתת לכם הזדמנות לדעת את כל האמת.אם מה שעשיתם במכרה הוא דוגמה למה שאתם יכולים לעשות, אני בטוח ששום דבר ביער יוכל להביס אתכם.
עדיין, אל תקחו סיכונים מיותרים, אני לא מכיר שום דבר חוץ מאלים שיכול להשפיע כך על מזג האוויר, ואי אפשר לדעת מה עוד הוא יכול לעשות. אם תמצאו משהו כזה ביער נסו להשמיד אותו מהר ככל האפשר לפני שתהיה לו הזדמנות להזיק לכם."
 
"אני לא עושה את זה עבור השכר וסביר להניח שאם לא היה מדובר במשהו שמסכן אנשים הייתי מוותרת" מארה מציינת את עמדתה לפני שהיא מוסיפה "ואם אין משהו נוסף שכדאי לדעת כדאי שנתחיל להתקדם."
מארה ממתינה לראות אם תגיע תשובה לפני שהיא מתחילה להוביל את הדרך.
 
לאסביורן אין מה להוסיף לגבי היער, והוא נפרד מכם לשלום.

אתם מתקדמים מזרחה בדרך שמתעקלת בין גבעות כמעט חשופות מצמחים. במהלך שעות המסע השמש זורחת ומפזרת את הערפילים אבל האוויר עצמו לא מתחמם.
למעשה, וייתכן שזה רק בגלל שאתם מצפים לכך, אבל נראה שהטמפרטורה רק הולכת ויורדת ככל שאתם מתקדמים לכיוון היער.
השמש נמצאת במרכז השמיים כשאתם מגיעים ליער, עם עצים ירוקי-עד שעדיין מכוסים בלבן מהשלג האחרון ודרך צרה שמתקדמת ללב היער.
OUT
https://www.deviantart.com/florentcourty/art/Transitions-821211782
ג'וני-גלגל הישרדות עבור מארה בבקשה.
 
חזרה
Top