• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

סולסס לא יודע אם להאמין לשומר המשוגע כי משוגעים לא באמת מטילים ספק בשפיותם אבל הוא ימתין לפני שיגיע להחלטה בנוגע לשפיותו המוטלת בספק של השומר. "אתה יכול לתאר קצת יותר את הגולגולת האלו ומה הן עשו?" סולסס מבקש ומפרט, "תתחיל מהפעם הראשונה שראית אותם והכיוון ממנו הם באו עד לפעם האחרונה והכיוון שאליו הם התרחקו."
 
"הם פשוט ריחפו - ריחפו! ככה סתם! באמצע הלילה, פשוט הופיעו! שלושה מהם לפחות, אם לא יותר. הן באו מ-", הוא משתתק באחת, שוקע במחשבות.
"אתם יכולים להוציא אותי מכאן? אתם נראים כמו חבורה של אנשים שיכולים להוציא אותי מכאן", הוא אומר לבסוף. השומר בפינת החדר מרים ראשו, בדריכות פתאומית, "כדאי שתתרחקו, טרילוס יכול להיות מסוכן", הוא אומר, למורת רוחו הברורה של טרילוס, שממלמל "שטויות, אל תקשיבו לו".

טרילוס דובר אמת. לפחות כך הוא מאמין. רומולוס מזהה גם ייאוש - כנראה מהבידוד הממושך, והעובדה שאף אחד לא מאמין לו. בתאו המבודד, הוא נראה כמו חיה פצועה שמנסה להימלט.
 
רומאלוס בוחן את הבחור במבט מזלזל, "אתה תופתע כמה האגדות הם לא נכונות, וכמה דברים מסוכנים בחוץ לא היו באף אגדה לפני כן." הוא אומר, "גולגות מרחפות נשמע כמו משהו שקוסם יבין בו יותר, או איש דת. שקלתם לשאול אחד כזה?" הוא שואל את השומר.
 
"למה אנחנו מבזבזים זמן על ניחושים?" לאנה מניחה את ידיה על מותנה. "בואו נצא לשם ונגלה בעצמנו מה קורה. בבירור אף אחד מהשומרים בכפר הזה לא מסוגל לעשות את זה בעצמו." היא מעבירה מבט חמוץ בין שני השומרים.
 
"אההא. אני לא יודעת מה אתה 'רגיל' לחסל, חבר, אבל בבירור אף אחד מאיתנו לא יודע על מה מדובר, אז אפשר להמשיך לעמוד כאן ולתשאל את שני הלא-יוצלחים האלה לגבי מה הם לא יודעים, או לנסות לגלות בעצמנו מה הגולגלות האלה. במקרה הכי גרוע נישרף למוות בניסיון, זה עדיין יהיה עדיף על לדבר עם השניים האלה." לאנה אומרת בקול עצבני, בבירור החמרמורת משפיעה עליה לרעה.
 
"אחריך, בחור גדול." לאנה מתחילה לצאת מתחנת המעצר. בדרכה החוצה היא נעצרת לרגע, מוציאה חמישה מטבעות זהב וזורקת אותם לשומר שמחוץ לתא. "הנה לך ערבות - תשחרר את הבחור, ואוסיף עוד עשרה." לא נראה שהיא אפילו מנסה להכחיש שהיא משחדת אותו. "אם אנשים יתחילו לשאול למה הוא מסתובב בחוץ, תגיד שקיבלת הוראות מהלורד המקומי או משהו. ואתה-" היא צועקת לשומר הכלוא, "אם מישהו שואל, אתה שתית קצת יותר מדי באותו לילה ודמיינת את גולגלות האש. ברור, ראש כרוב?"
 
השומר שליווה אתכם נראה יותר מבולבל מאשר מרוגז מהעלבונות שהוטחו כלפיו, מתלבט אם השוחד שקיבל שווה את הסיכון של התפקיד שלו.
אתם יוצאים לשדות הבצל הפרושים למרגלות הכפר. לפי הנחיותיו של הבן של פילו, השדה האחרון שנשרף נמצא מערבית לכפר. שבילי העפר המשתרגים בין השדות יבשים, ומהווים משטח קשיח ללכת עליו. כמה איכרים נראים במרחק חופרים תעלות, כנראה מעמיקים את מרווחי האש שמונעים מהאש להתפשט יותר מדי, ואת תעלות המים.
השדה שרוע לפניכם, ים של עלים גבוהים וירוקים המגיעים עד למותניכם כמעט (או מעל הראש, במקרה של ארים), שכנראה היה מגיע עד אינסוף, אם לו היה כתם שחור במרכזו, חושף אדמה חרוכה ואכולה.
 
חזרה
Top