• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

נולין מתמהמה, לא בטוח מה להגיד, עד שלבסוף הוא אומר לבארתו' הצעיר בחיוך מעושה "אנחנו נמצא את ההורים שלך, אל תדאג. מצאנו רמז במערה שאני בטוח שיכוון אותנו אל המהורהר וההורים שלך".

הוא פונה לצאת בעקבות פריסק ובעודו הולך הוא חושב בדממה על מה שנאמר להם.
תמיד הוא חשב על מהורהרים כעל אקדמאים, כמוהו, והוא מתקשה להבין למה שמהורהר ילכלך את ידיו במשהו כזה.
 
שס ניגשת לבאראת'ו וממלמלת שוב ''אני...מצטערת על אי ההבנה ממקודם. אבל אל תדאג, יהיה בסדר'' היא שומטת בחיקו מעין צעצוע מכאני קטן שבנתה לעצמה לפני שנים רבות, כדי להעסיק את עצמה בזמן שחיכתה לניתוחים, ואז מניחה רגע יד עדינה על זרועו לפני שהיא יוצאת מהחדר
 
אתם חוזרים אל הספינה שלכם, וניגשים לעבוד. בעוד כל אחד מכם בנפרד לא מסוגל לפרוץ את התיבה השחורה לבדו- בכוחות משותפים של נולין, שס ופריסק ובעידודו של ויסקוראלון אתם מצליחים לפצח את הקידוד ולגשת למידע היקר הטמון בתוכה: היסטוריית הפקודות.

בשבועות האחרונים, מרבית הפקודות שהתקבלו היו לצפות ולדווח. נראה שהיוצר של הכדורים הללו שלח אותם לצפות ולרגל אחרי תחנת הכרייה, ולאחר מכן לרדת אל המכרות בזמן שהמעלית למטה על מנת לשלוח את המידע מבלי שהאות ייחסם על ידי האדמה המועשרת.

פקודות אחרות התקבלו גם הן במהלך השבועות האחרונים, אחת מהן מעניינת במיוחד. לפתות את הכורים לנקודה מסוימת, כנראה למלכודת. לפי המפה שבידכם, מדובר במנהרה שמסתיימת במבוי סתום.
 
שס מרימה גבה ''אם אילו פקודות מהשבועות האחרונים, אנחנו לא היחידים שהיו שם...אבל לא ראינו שום יצור או שאריות של יצור אחר...כנראה שלמהורהרים יש איזושהי כניסה סודית למערה שדרכה הם לוקחים את הקרבנות שלהם''
 
פריסק מקמטת את מצחה "זה... מוזר, נראה שהם שמרו על פרופיל נמוך למדי... אם הם היו רוצים למנוע גישה למקום הם היו יכולים לזייף סכנות ביטחוניות כדי למנוע את המשך השימוש , למשל לגרום למכרה להראות לא יציב ומסוכן מדי בשביל להמשיך להשתמש בו... נראה שהם זוממים משהו אחר ואני חוששת שזה עלול לכלול את האנשים על פני השטח..."
 
"אני חושש שלא יהיה מנוס מללכת למקום ולבדוק אותו, למרות שאנחנו בטוח נכנסים לתוך מארב" נולין אומר בעגמומיות.
"אני מציע שנתכונן לקרב ונרד בהקדם, לפני שהם יוכלו להתארגן. אני רק צריך למלא תחמושת, ויש איזה שפצור קטן שחשבתי לנסות על אקדח הלייזר שלי.
מה שכן, כדאי לעדכן את המנהל ואת מאראקס, למקרה ש..." נולין עוצר, נותן להמשך הברור להישאר תלוי באוויר

מטא
מחליף אקדח לייזר באקדח התפרקות חשמלית
 
כשאתם חוזרים אל המעלית, רכב חדש מחכה לכם שם. מוכן לקחת אותכם בין המנהרות העצומות שמתחת לפני הירח. המעלית חורקת מעט כשאתם יורדים מטה, מהקרירות הממוזגת אל הקרירות הטבעית של מתחת לאדמה.

פריסק מובילה אותכם אל המערה הגדולה, משמאלכם נמצאת המערה שבה מצאתם את הבאראת'ו, ומימינכם כניסה למערה אחרת, ופיצול שמוביל למנהרה ללא מוצא- אותה המנהרה שהרובוטים הכדוריים פיתו אליה כורים.

מה אתם עושים?
 
נולין עוצר לחשוב על האפשרויות העומדות בפניהם.
"מצד אחד, " הוא אומר בקול מהורהר "חקירת המלכודת כנראה תקדם אותנו מהר בפתרון התעלומה הזו"
"מצד שני, אני לא כל כך אוהב להשאיר דברים בלתי גמורים מאחורי. אני בעד לפנות שמאלה לחדר שבו מצאנו את הבארת'ו הצעיר ולוודא שהמכונה הזו לא מהווה יותר סכנה"
 
אתם פונים שמאלה, אל המערה ממנה נמלטתם אתמול בעור שיניכם. אתם מחנים את הרכב מחוץ לפתח המערה ומציצים פנימה- המכונה עודנה שם. הקריסטל הירוק שבראשה זוהר ומזמזם, מוכן לירות קרן אנרגיה עוצמתית על מי שיתקרב. כנראה כחלק ממערכת הגנה עצמית שהותקנה על המכונה.
בתוך המכונה, מבעד לסורגי האנרגיה המכסים את שלושת החורים הגדולים שבה, חדי ההבחנה שביניכם מסוגלים לראות את צלליותיהם של יצורים דמויי אדם, לפחות שתיים מהן.
 
חזרה
Top