• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

ארפנוס
"אתה מדבר שטויות." עונה ארפנוס, אם הייתי מעלה באוב את נשמתם כרוחות או כערפדים, היה בדבריך רסיס אמת, אבל אני זקוק לגוף שלהם בלבד, נשמתם מזמן מצוייה בממלכת עדן, רוחם מזמן עזבה את העולם, אני זקוק לגופם כמו שצייד זקוק לבשרו של הטרף, אני החי והם המתים, להם כבר לא תהיה עוד השפעה על העולם. לי כן"
 
לינה
בצעד קליל לינה מסתובבת לראש המשמר ''שלום לך, אדוני. אני באמת לא יודעת מה הסיפור, הוא נשלח על ידי המנהלת של הפונדק היפה הזה להראות לי את הסביבה, אבל משום מה הוא לא הצליח להגיע לנקודה, אז עזרתי לו למצוא את הדרך'' היא מתמקדת בו כשהיא מזכירה את הפונדק, רוצה לראות מה דעתו על מקום שמנהל עסקים לא חוקיים
Meta
זיהוי מניע
[dice:52ete]734029:0[/dice:52ete]
 
אייג'ווין
"אני? השם שלי לא חשוב. כל מה שאת צריכה לדעת זה שאני חבר." בהבזק, צורתה של אייג'ווין משתנה לזאת של אלף גבוה. "אנחנו חברים, נכון? אני מצטער שגרמתי לך לצרות - לפעמים אני לא שולט בעצמי. אשמח אם תוכלי לעשות עבורי עוד טובה אחת קטנה - תני לי חדר כאן להלילה, רק ללילה אחד, ואז אמשיך בנדודיי. מה את אומרת?" אייג'ווין מחייכת, מנסה להסתיר את הזעם שגרמה לה המנהלת כשהרסה לה את השעשוע.
 
"לא, אין סיבה. זה קורה לי לפעמים." משקר קוויס, בידיעה שהמרפא עשוי להיות כהן ולגלות שהוא לא בדיוק מכאן, בלשון המעטה. "מעבר לזמן ולמקום." הוא אומר, ואז תוהה למה הוא אמר את זה ומה המשמעות של זה.
 
קוויס
הוא מביט בך ואז מוזג לך כוס בירה "על חשבון הבית חבר" הוא אומר בחיוך "אז מאיפו אתה? לא הרבה זרים מבקרים בתקופה הזו של השנה"
אייג'ווין
"כן... כמובן..." היא אומרת ונותנת לך מפתח לאחד מהחדרים "לפני שאני הולכת את צריכה עוד משהו?"
לינה
הוא נאנח כאשר הפונדק מוזכר "וכן את זקוקה לעוד משהו" ניכר שהוא לא מת על הפונדק אבל משלים עם קיומו
ארפנוס
"שוטה" הוא אומר "אינך יכול לראות את רבביב החיים בעיניהם? אינך מרגיש שמעבר לאנרגיה האפלה סביבם משהו אחר משחק תפקיד? אל מתים חיים ברמה מסוימת בניגוד לחפצים שכוח קסם הוכנס בהם, רסיס של הנשמה הוא מה שמניעה אל מת, האנרגיה השלילית היא התיווך בין הנשמה לבין הגוף"
 
אייג'ווין
"וורוניקה אלסיהנרה" היא אומרת "ויש לי דברים לטפל בהם..."
out
כמה זמן מחזיקה ההקסמה שלך?
ארפנוס
גל כפור מכה בך והדמות מתנפחת בזעם קר וקטלני, ובאותו רגע אתה יודע שתה עומד ליד משתמש חזק באומנות השחורה, ואז הוא עוצר ומניד בראשו "הייתי כמוך בעבר, והאמן לי זה לא נטיב שאתה רוצה לצעוד בו, עזוב את בית הקברות הזה, אם עדיין אתה חפץ בעצמות רבות מהן נחות בביצה הלבנה"
 
לינה
''לא, אני לא חושבת"
היא דוחפת ממנה את הפקיד והשוטר וממשיכה לצעוד לאיטה בכפר, מביטה סביב ומחפשת את שאר אנשי הקבוצה. האנשים נתנו לה הרבה חומר למחשבה, אבל בינתיים היא צריכה לראות מה עמדתם של האחרים
 
"אני מהכפר לב נהר, הגעתי לכאן כדי לחקור את המגדל הכחול, הוא נשמע מרתק!" אומר קוויס בהתלהבות, לוגם מהבירה. "מי יודע מתי הוא נבנה, וכמעט אין עליו מידע ולא מכירים אף אחד שנכנס לשם וחזר אז הוא אפוף מסתורין לגמרי, וגם שמעתי שאפילו היה לו חלק במלחמה הגדולה! אני לא יודע בדיוק מה החלק הזה, אמנם... אבל אני רוצה לדעת עליו יותר, ואולי לגלות איזה סוד קסום אחד או שניים."
 
ארפנוס
"לא תפגוש אותי כל עוד לא תתריד את המתים בבית הקברות הזה"
אייג'ווין
"בסדר" היא נאנחת "אבל רק לכמה דקות, אחת מהנערות חולה ואני צריכה לקחת אותה למקדש"
קוויס
החצי אורק מצטמרר קלות כשאתה מזכיר את המגדל הכחול "שמעתי סיפורים עליו... אומרים שיש בו ליץ מטורף או דרקון כחול, אומרים שיש שם שער למימד שמעבר, אומרים הרבה דברים והם אף פעם לא טובים, לפי מה ששמעתי השטנים ניסו להגיע לשם כדי לבסס מאחז באיזור וליצור כלי שיירט כוחות אויב שיתקרבו... אבל מה שבאמת מעניין זה השומר האדום, אומרים שמישהו שומר שם, דמות לבושה באדום, לא ברור אם הוא שומר על המגדל מפני אילו שבחוץ או להפך... כך או כך אני ממליץ לך להימנע מלהגיע לשם"
 
חזרה
Top