• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

פבלו:
אחרי כמה דקןת, אתה מוצא אותו. הוא מדבר עם כמה אנשים, והם צוחקים ונהנים. לא נראה שהוא מדבר איתם על משהו חשוב. כנראה זו סתם שיחת חולין.
סלסניוס
השומר מהנהן ונותן לך להיכנס. כשאתה נכנס, אתה שם לב לפרט מעניין. יש משהו משותף לאנשים, לאוכל ולדיבורים שאתה שומע סביבך. אחרי כמה שניות אתה מבין. הכל אצילי. אין שום דבר פשוט במקום. הכל מלא באנשים אציליים. נדמה לך שאתה שומע יללת חתול חלשה.
וולרץ'
אתה רואה חתול שנכנס לבפנים, ואחרי כמה שניות אדם מכוסה בגלימה שאתה מזהה כסלניוס נכנס גם הוא. השומרים לא עושים להם בעיות, כך נראה. מה אתה עושה?
 
גרגויל
מפקד המשמר מחזיק כוס יין ומדבר עם אדם לא מוכר. כשאתה מתקרב, אתה מגלה שזו סתם שיחת חולין.
פבלו
"אז בסוף, כשהוא הלך, הוא לא שם לב שהוא השאיר את הפגיון היקר שלו מאחור, ולקחתי אותו. תאר לך את ההפתעה על פניו כשהראתי לו את הפגיון אתמול בבוקר. הוא לא האמין למראה עיניו. וזה עוד אחרי שאישתו נעלמה מהבית! המסכן לא היה יכול לספוג את שתי המהלומות האלה בשקט, אז הוא פשוט ברח מהעיר." המפקד ומי שעומד לידו צוחקים.
 
גרגויל
אתה מוצא שני אצילים שמדברים על הדרך הכי טובה למכור בצלים. ואתה שומע עוד שני אנשים שמדברים על זה שמושל העיר לא הגיע למסיבה.
פבלו
המפקד דיבר על מקרה שקרה לו לפני כמה ימים.או לפחות זה מה שהבנת.

משהו קורה. לא ברור מה, אבל ברגע אחד הלילה נהיה שחור יותר. חשוך יותר. אחרי כמה דקות של תהיה אתם מבינים משהו. הכוכבים. הם נעלמו. הירח עדיין זורח באמצע השמיים, אבל הכוכבים נעלמו. האצילים כולם מסתכלים בשמיים. כל הנוכחים מסתכלים למעלה. מבטם מפוחד. כולם, חוץ מאדם אחד. מפקד אבירי הפנינה מסתכל לרגע בשמיים, ואז פותח בריצה מחוץ לאזור התחום. מה אתם עושים?
 
וולף
"יופי" חושב לעצמו סלסניוס "השומרין התלבשו עלי כמו קרציות, אבל שני האנשים האלו, שהם באופן ברור איכרים (אצילים לא נוטים להעביר את זמנם במכירת בצלים). נכנסו בלי בעייה
סלסניוס לא נראה מאוד מודאג מעניין הכוכבים, לא צריך רב מג בשביל אשלייה לא מורכבת כמו זו, אבל מפקד אבירי הפנינה לבד, זו הזדמנות חשובה.
 
החתול הקטן מפסיק להתגרד מהאחורי האוזן, ונראה מבוהל מאוד פתאום מהריצה של המפקד. אם הוא היה חכם הוא היה רץ לכיוון המנוגד, וזה מה שהוא עשה בהתחלה, אבל חתולים מבוהלים עלולים לעשות דברים טיפשיים מאוד, כמו לרוץ לכיוונו של הדבר שהבהיל אותם, ופבלו גם הוא משנה כיוון ומתחיל לרוץ אחרי המפקד. אף אחד לא אמור לחשוד שהחתול הזה הוא יותר ממה שהוא נראה.
out
כדי לסכם את זה סופית המפתח אצל וורלץ', כן? לא אצלי.
 
אתם מתחילים לרוץ בעקבות המפקד, אבל הוא רץ מהר ונחישות. אתם תצטרכו להיות יותר מהירים ממנו, או להאט אותו.

OUT
שימו לב! האתגר הבא ילך ככה:
גרגויל אלישע ואביעד, בכל תור שלכם אתם יכולים לבחור אחת משתי אופציות: או לרוץ, או לתקוף את המפקד. אם אתם בוחרים להאט, אתם מפעילים נגדו התקפת טווח, שתגרום לו להאט, או יותר נכון להטיל בחסרון למהירות. ההתקפות לא יגרמו לנזק, אלא רק להאטה.

אם אתם בוחרים לרוץ, אתם צריכים להטיל קוביית עשרים כדי לראות אם אתם נתקלים במשהו בדרך, כשאחד יגרום לכם "ליפול" כל הדרך למטה, ועשרים יגרום לכם "לטפס" יותר מהר. במידה והצלחתם, יש לכם שלוש אופציות:
אתם יכולים להטיל קוביית שש אדומה, צהובה או כסופה, שכל אחת מהן עושה משהו אחר:
האדומה: אם אתם מטילים 2-6, אתם מקבלים נקודה אחת, ויכולים להטיל שוב. אם אתם מטילים 1, אתם לא מפסיקים להטיל, ונשארים באותו טווח מהמפקד.
צהובה: אם אתם מטילים 4-6 אתם מקבלים שתי נקודות, ויכולים להטיל שוב. אם אתם מטילים 1-3 אתם מפסיקים להטיל ונשארים באותו טוח מהפקד.
כסופה: אם אתם מטילים 6 אתם מקבלים שלוש נקודות, ויכולים להטיל שוב. אם אתם מטילים 1-5 אתם מפסיקים להטיל ונשארים באותו טווח מהמפקד.

אם אתם מגיעים לשלושים נקודות לפני המפקד, אתם משיגים אותו, אם הוא מגיע לשלושים נקודות לפניכם, הוא משיג אותכם, לאן שהוא לא הולך. שאלות תשאלו בדיסקורד. אף פעם לא הרצתי את האתגר הזה במהדורה חמש, נראה אם הוא יעבוד. במידה והוא לא יעבוד, "נחזור בזמן" לנקודה שהוא מתחיל לרוץ, ונמשיך משם בלי האתגר.

תטילו, מי שמטיל יותר, ללא תוספים, מתחיל באתגר. מפקד: 9.
 
מכיוון שאתה עף, בכל תור אתה תטיל קובית עשרים להבחנה, ומידה ותצליח, אתה מקבל מספר נוסף להצלחה במרדף. למשל, אם תצליח בהבחנה, כדי לראות שאתה לא מאבד אותו, ואז תבחר בקוביה האדומה, אז זה יחשב כהצלחה אוטומטית כי כל המספרים בקוביה נחשבים כהצלחה.

חוק חשוב ששכחתי, מתנצל על זה: אם הצלחתם כמה פעמים, ואז נכשלתם, אתם פותחים פער עד לצ'קפוינט האחרון שלכם. איך יוצרים צקפוינט? בוחרים להפסיק לזרוק קוביה.

דרך אגב, באתגר הזה אני אבקש מכם להטיל קוביה בפורום.

לעצמי
5, 2. ססיליה בורחת וגם יוראן.
 
ברגע שסלסניוס רואה את המפקד מתחיל לרוץ. הוא מתחיל לרוץ אחריו, החשכה של השמיים חסרי הכוכבים לא מאוד הפריעה לו, הוא יכול לראות טוב מאוד בחשכה.
כרגע הוא לא מנסה לירות שום לחש על המפקד, כנראה שרוב האנשים עסוקים בצפייה בשמיים, אבל עדיף לא למשוך את תשומת ליבם
 
פבלו, עדיין בצורת חתול, רודף אחרי המפקד בשיא המהירות. כל מיני דברים שהמפקד ייתקל בהם לא משנים לו, הוא יכול לעקוף אותם בקלות או לטפס מעליהם, מה שלמפקד קשה יותר. הוא יתפוס את המנוול ויבין אחת ולתמיד מה הוא רוצה מהחיים שלו.
 
חזרה
Top