• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

סולסס לא מתקן את רומלאוס לגבי מצב פיקחותו וחוכך מעט בדעתו האם יכול להיות שמי ששרף את השדות פשוט הגיע מצפון ושרף את השדה הקרוב אליו ביותר מאחר והצפון הוזכר כבר מספר פעמים. רוב השדות שנשרפו נמצאים בצפון כשגם שם נמצאים השדות הצמודים, השומר שהשתגע שמר בצפון והשרפה הראשונה התחילה שם. "מה יש מצפון לכפר?" סולסס שואל כשהוא עדיין שוקל את העניין.
 
"אם נקים מארב באזור דרום-מזרח הכפר, נוכל להספיק לרוץ לחלקות אם נראה אחת מהן בוערת." אומרת לאנה. "אפשר לחכות למחר וללכת לשאול את אותה אורקל מה דעתה - בהחלט יש לי כמה שאלות אליה, אבל אין לנו הרבה זמן לבזבז."
 
ארים נשאר בחדר. "אתה נראה מותש. למה שלא תלך לישון, אחרי שאתה עונה לי על השאלה הבאה: האם יש לכם מקום בכפר שאפשר לשכור בו חדרים ללילה? אנחנו נצטרך בסיס פעולה. ואיפה אפשר להשיג מפות של האזור?" השאלה כמובן מופנת למארח.
 
חיוך קטן ועייף מתגנב לפניו של האיש, "אני אסדר לכם מקום לישון בו, למרות שאם תצטרפו אלינו למארב כנראה שלא תצטרכו אחד. לגבי מפות - כאן נמצאות רוב המפות. אולי כמה בבית המשמר. לא משהו שתוכל לקחת איתך, עם זאת".

בית המשמר הוא מבנה אבן, קטן ופשוט. וורנדה קטנה עטורה עמודים נמצאת בחזיתו, ודלת עץ נמצאת בצידה הימני.
משמאלכם ניצב שולחן אבן ארוך, מפריד בין הבאים לבין נציב התחנה. הנציב, בחור מבוגר מעט עם שיער שחור וסימני האפרה, מביט בכם במעט חשדנות.
"איך אפשר לעזור לכם?", הוא כמעט יורק.
 
לאנה מביטה בשומר במבט חמוץ. אם הם מוכנים לשחרר את המשוגע בערבות הוא כנראה לא באמת מהווה סכנה כמו שטוענים שהוא, אז הוא סתם כלוא במעצר לבנתיים. בזמן אחר ומקום אחר אולי הייתה מתחילה לריב עם השומר על הכליאה לחינם הזאת, אבל כרגע היא מנסה לשכנע את עצמה שזה לא באמת מעניין אותה.
"אנחנו רק רוצים כמה מילים עם הבחור, זה הכל. זה יעזור לנו - ובכך, יעזור לכל הכפר." היא אומרת לשומר, מסה לא להשמע חמוצה.

META
שכנוע - 9+6=15
 
"אם לשמוע שטויות מפה של משוגע זה מה שיעזור לכם - תרגישו חופשיים. סבתי נהגה לומר שבפעם האחרונה שהקשיבו למשוגע בכפר הזה, התחילו לגדל בצלים - ותראו לאן זה הוביל אותנו היום. הא! רילוף, לווה את ה"אורחים" שלנו לטרילוס, ושים עין שהם לא עושים שטויות. תשמרו מרחק רק שלא תידבקו, לכו תדעו מה נכנס בו".
רילוף מלווה אתכם לדלת עץ, שולף צרור מפתחות קטן ופותח אותה. הדלת חושפת גרם מדרגות שמוביל למטה, למעין מרתף, שבתוכו כחמישה תאים.
מהאחד המרוחק ביותר נשמעות יבבות חלושות.
רילוף נעמד בקצה המרוחק מהתא, בבירור לא רוצה להתקרב לשומר המשוגע.
 
"אני? משוגע? מה פתאום", הוא עונה בטון נעלב, "אני שפוי לגמרי, הם המשוגעים האמיתיים! הדברים האלה יביאו לחורבן של כל הכפר פה! גולגלות מרחפות, מצחקקות באישון לילה, העיניים שלהן בוערות באש ירוקה, ומדי פעם הן פותחות את הלסת ונושפות להביור ענק של אש!"
 
חזרה
Top