• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

ארפנוס
"ובכל זאת אתה מחפש חברה כל שהיא אפילו של המתים, מדוע אינך מתבודד במקום?" הדמות שאולת
לינה
הפקיד מתחיל להראות לך את העיר ומדבר על החשיבות ההיסטורית של המקום על העבודה הארכיטקטורית של חלק מהבניינים ושאר נושאים ששמורים לתיירים בלבד"
out
אתה מוזמן לשאול אותו שאלות ספציפיות
 
קוויס מודה לספרן, והולך לעדכן את ארפנוס בידע החדש שברשותו. הוא לא כל כך אוהב לחלוק מידע, אבל הוא יצטרך להבין מתישהו שרק ככה הקסם יוכל להתקדם מהר. לאן הבחור הזה אמר שהוא הולך? לבית הקברות?
 
ליזי
תוך כ10 דקות מספר העובדים מתקבצים שם, האחרונה שנכנסת היא בת אנוש עם רמז לדם דרו אשר לבושה בהידור ומשדרת סמכותיות.
היא מביטה בך ואומרת "מה בדיוק קרה?"
out
תגלגל לי זהוי מניע
אביעד
בעוד קוויס צועד הוא עובר ליג פונדק עם חציר מגולף על הדלת ומשהו במקום נראה מעט מוכר
ארפנוס
"כי אתה כאן ולא מתבודד על הר, אנשים מחפשים חברה תמיד בצורה זו או אחרת"
לינה
"מלבד הגבירה יש את ראש העיר משפחת מינקיל ווורינה וורדול, הם האנשים שיוזמים את רוב הדברים בעיירה.
 
אייג'ווין
OUT
זיהוי מניע - 15
IN
אייג'ווין מתנשפת. "אני לא רוצה להבהיל אף אחד מכם, אבל יש לי חדשות רעות. אחד מהאורחים שלנו... התגלה כדופלגאנגר, מפלצת נוראית שמתחזה לאנשים אחרים. אני חושב... אני חושב שהוא מנסה להתנקש במישהו... במזל ראיתי את צורתו האמיתית, ועכשיו הוא מחפש אותי! הוא נמצא בקבלה עכשיו, לבטח מחכה שאנסה לברוח החוצה... אנחנו חייבים לעשות משהו! אם כולנו נעבוד יחד אנחנו בטח יכולים לתפוס אותו!"
 
ארפנוס
הוא מביט בך ומתפוגג.
אייג'ווין
היא מביטה בך לשניה ואז אומרת "כולם חזרה לעבודה" העובדים מתפזרים בהיסוס בעוד היא מביטה בך "(שם נמחק ליזי במידה וחזרת אחורה כדי לגלות אותו אבל אתן לך קרדיט על הניסיו ואתן לך ליזרוק לי גילגול זיכרון בפונדק, זרוק ק20 ואני כבר אוסיף את המתאמים הרלוונטים) ן לא בעל מספיק ביטחון בשביל להוביל מהלך כזה בעצמו, הוא היה הולך להביא אותי, מעבר לכך שאני בדיוק שלחתי אותו החוצה ללוות את אחת האורחות שלנו... אתה מוכן להוריד את התחפושת ולהסביר למה אתה מנסה לגרון לצרות בעסק שלי? ומדוע שלא אקרא למשמר?"
# רויין, ברכותי ליזי.
 
לינה
לינה נשענת קדימה ומבזיקה את החיוך שלה ''שמעתי שהפחד פוגע בתפקוד קוגניטיבי, אבל זה טיפה מוגזם'' היא טופחת לו על הגב בצורה מוגזמת

''תן לי לתת לך שיעור בתקשורת...ךא נקרה לזה אנושית. תקשורת תבונית בסיסית'' היא לוחצת על שריר הטרפז שלו, מפעילה לחץ במקום שכואב
''כאשר מישהו חזק ממך מבקש ממך ידע, אתה לא מתחכם ולא מתעכב. להגיד שמות בלי מידע זה כאילו אני אכנס לבר ויגישו לי קצף בלי הבירה. אתה מבין את התהליך פה? אני מקווה שכן. ואחרי שהבנת, תיישם"
 
ארפנוס
ארפנוס מוצא קבר טרי יחסית כעבור כמה זמן, כאשר הוא מתקרב עליו הוא שמוע קול מאחוריו "אמרתי לך שאני השומר של בית הקברות הזה, הנח למתים לישון בשקט"
לינה
הוא מתכווץ קלות ופותח את הפה "מרי וולקיר היא ראש העיר, היא חצי אלפית והיא דואגת לעיירה ומתפחת אותה, היא מסוכסכת עם וורגו מינקיל ראש משפחת מינקיל שלא רואה בעין יפה את העובדה שאישה היא ראש העיר, משפחת מינקיל בעלת קשרי מסחר חזקים עם רוק מער וכל הסחורות הגמדיות עוברות דרכו" הוא ממשיך "וורינה וורדול היא סוחרת אלפית המתחרה בוורגו, דרכה עוברת הסחורה האלפית, היא תומכת של ראש העיר" כיכוך נשמע מאחורייך כאשר קול זקן אומר "אלדריד רקלו הוא ראש המשמר כאן, והוא ישמח לדעת למה הבחור הזה נראה כאילו הוא עומד להשתין במכנסיים שלו" כאשר לינה מביטה לאחור היא רואה גמד זקן מחייך, הוא לבוש בבגדים פשוטים, כובע קש ומחזיק בידו חכה, היה אפשר לחשוב שהוא סתם דייג זקן עילולי צלקות הקרב המעתרות את ידיו ופניו והמדליה בחזית חולצתו
 
"ארוחה בבקשה" אומר קוויס, מניח מטבע על הדלפק. מה התחושה הזו של הבית שהוא חש? זה בסך הכל פונדק זמני בדרך שלו לברוח מהגהינום ולגלו מי הוא. אין לו מה לחפש שם מעבר לארוחה קלה.
 
אייג'ווין
אייג'ווין מחייכת בשובבות. "צרות? חס וחלילה, אני לא מעוניין לגרום לצרות. אני רק משתעשע מעט! גם את אוהבת להשתעשע, לא? אולי מתחשק לך לעזור לי?" היא מחדירה במילותיה קסם, מנסה להקסים את מוחה של המנהלת.
META
מפעיל על האישה hypnotic stare ומטיל charm person עליה, היא צריכה להציל הצלת רצון דק 18 (ויש לה -2 מהמבט היפנוטי) או שהיא הופכת לחברותית כלפי.
 
ארפנוס
הוא מביט בך ונראה לך שמתחת לברדס אתה יכול לראות עיוות של בוז "כאשר אתה מזמן את המתים אפילו בדרך העלובה ביותר אתה מחייה אותם ברמה מסויימת, כאשר אתה מחיה שלד אתה לוקח רסיס מהנשמה ומחדיר אותה בגופה, אתה פוגם בנשמה" הוא אומר "מעבר לזה הם בחרו להשאיר את גופם כאן, מי אתה שתיקח אותו?"
קוויס
הוא מביט בך ואז מביט לאחור "קריין תביא לבחור משהו לאכול" חצי אורק יוצא מדלת המטבח, כנראה הבן של מי שדיברת איתו, הכל מחשיך
אתם יושבים ביחד שותים בפונדק חוגגים, אתה דוקר אותו תחת שמים אפלים וצופה בחיים זולגים ממנו, אתה משתעל בעוד החיים זולגים ממך והוא מחזיק את החרב מעליך בוכה, אתה צופה בו מתחתן אם אישה בעודך מחזיק עבורו את הטבעת, אתה מתחתן והוא מחזיק עבורך את הטבעת, העולם בוער ואתם עומדים גב אל גב מול לגיון שדים, אתה מנהיג עדר של זוועות והוא עומד מולך בראש החנית של מתקפה נגדית.
הוא החבר הטוב ביותר שלך, הוא האויב הגרוע ביותר שלך, הוא אתה, אתה הוא.
אתה מכיר אותו והכרת אותו בכל פעם שחזרת, החא תמיד היה במעגל האין סופי הזה.
ואז אתה שוכח את כל זה
יד מנערת אותך בדאגה ואתה מתעורר מביט בחצי אורק בשם קריין, אתה שוכב על הריצפה "אתה בסדר? קרסת בלי סיבה ונכנסת להתקף, שאקח אותך למרפא?" אתה מקיר אותו... נראה לך.
ליזי
היא מביטה בך במבט לא ממוקד ואז אומרת "להבא בבקשה תמנע מדברים כאילו בבקשה, זה גורם למהומות" העוינות נעלמה מקולה "בכל מקרה מי אתה?"
 
חזרה
Top