• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 16.3.20 באתר: עלה תקציר ההרצה של פרק 24 ברשומות קמפיין 'דמדומי המערב'

שם הפרק החדש: "ייסוריו של העץ הצעיר"

הקרב על אחוזת דולאגליר נגמר; משמר היונה ובני בריתו הובסו; אולם כעת, בעוד עצי הגן עמוסים ביונאים תלויים, וכמה מחיילי הגבירה מארך נראים כמי שלא תמיד נוהגים לפי אמות מידה שיאות לספר האדום, צללים מוזרים וחוטי תעלומות ישנות רוחשים בעלטה.
יורש צעיר ושבור לב שוכח את עצמו; עלמה יהירה שמזלה המר לה טווה מזימות; ואי-שם, אולי הרחק מגבעת ארך ומגונדור כולה, כוחות אפלים נאספים ולהבות ירוקות ניתזות מאדמת טרשים מבוקעת, צחיחה כמוות עצמו; או שמא, הצללים מתעתעים פעם נוספת בהרפתקנים עייפים?

הקרב על דולאגליר נגמר; המלחמה על מערב גונדור עומדת לפרוץ.

לינק לתקציר החדש: http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/chapter5/wdusk/chap24.html

לינק לדף האינדקס של הקמפיין: http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/chapter5/wdusk/index.html

תהנו :)
 

קבצים מצורפים

  • hellfire penisuella.jpg
    hellfire penisuella.jpg
    42.2 KB · צפיות: 323
עדכון טוב. אני מניח שהחיזיון מתרחש בפאראלאן שאליה יצאו חייליו של שר אנגמאר למרות שהוא מטפורה הולמת לרגשות הדמויות...

בת כמה ואריסה אמורה להיות?

עריפת ראש בחרב היא מוות לבן אצולה (גם במוות יש היררכיה חברתית, לצערנו). משרתים בוגדניים נהגו, למיטב זכרוני, להעלות באש. לוסמאריון הוא אמן, אאז"נ. בפעם האחרונה שבדקתי, אומן הוא אדם שעובד במלאכת כפיים.

אני מניח שנשמע קצת יותר מעברה המפואר של משפחת דולגאליר בהמשך. כרגע לא ידוע מספיק כדי להבין מאיפה היא קיבלה את התואר. אין ספק שהגבירה מית'הריל היא רודנית קשת לב שיודעת ליצור יפה מאד אויבים או סתם אחת שלא רוצה להסתבך בצרות.

ובכן, טלפאריון הצליח להתדרדר מהפח אל הפחת. במה הוא בדיוק נדבק? בפעם האחרונה שבדקתי, העלאת חום הגוף היא אחת מהדרכים הרבות בה מערכת החיסון משתמשת על מנת להשמיד פתוגנים. וככל שאני מגלגל את זה בראשי, נקודת ההיתוך של יצורי צללים גבוהה מכדי שמהלך כזה יהיה הגיוני בכלל. לא כל מחלה מלווה בחום. אם יש לך דלקת קלה בחניכיים, היא לא מלווה בחום.
(כמובן. זה ההסבר המדעי. ייתכן שבארדה יש הסבר מטא-פיסי למה עלה לו החום. אולי החיכוך בין הנשמה שלו ליצור הצל או משהו. במקרה כזה, לא צריך מרפא. הוא צריך שאמאן שיגרש את הרוח הרעה או את איסילור שיבריח אותו עם המוזיקה הכי גרועה שלו.)
 
תודה על התגובה :)

1. אכן, החזיונות האלו מפנים לפאראלאן ולקרבות שהצבא של אנגמאר מנהל שם. הם נתקלו ביצורים שהם לא מכירים ובמכרות עם מחצבים שהם לא מכירים.

2. בת כמה היא? לך תדע.

3. טלפאריון נדבק בואריסיטיס :p
מה שהוביל אותו להפעיל את הכוח הלא חזק שלו באורח לא זהיר. לא הייתי הולך כאן לנסיונות לגרור פנימה תאוריות רפואיות וניטפוקים על איך פועל חום, קצת מחמיץ את הנקודה. כל הגוף והנפש שלו עברו טלטלה, כאשר הוא ניסה לחטט בצללים אגב דחף לברר פרטים על ואריסה והמקור שלה, ומשהו - כנראה כוח רצון חזק בהרבה משלו ומיומן בהרבה בכל מה שנוגע לצל - תפס אותו שם.
 
תודה על התגובה. הסיבה למסע הצללים הטיפשי שלו לא ממש הוזכרה בפרק. אני הבנתי שהוא ניסה להוכיח משהו לעצמו וכך הסתבך בצרות. אז ייתכן שמקור המחלה הוא בכלל בן אנוש אחר שעושה את זה יותר זמן ממנו והיה ממש סקרן לגבי מציאת עמית בעל יכולות. מניח שזה בטח מישהו מהמחנה של הגנרל ממשמר היונה.
 
פאראלאן (שם לא מדויק) היא לא באזארות' ולא בארץ התיכונה (אם כבר אזארות', היא יותר קשורה או דומה ל-outland).
היא מעין עולם צללים שבור שמרחף בין שתיהן, במקום בו המחסום שבין הממדים פגוע וחלש. האאורות של שני העולמות מתערבבות שם זו בזו , ויוצרות צללים מורעלים וטירוף. אחד הגזעים ששורץ שם זה יצורי עכביש שזחלו מתוך הריק - שארי בשר רחוקים של העכבישים הענקיים של הארץ התיכונה.

ברמה הטכנית, הדמויות השתמשו בכוחות של עצמן,
אבל זה היה רק לצרכים טכניים - ברמה הסיפורית, הן פעלו בחלום מתוך גוף של עבדים שבורים, שנלחמו בכלי נשק פשוטים שהרימו ממשגיחים מתים.
 
עדכון: אתמול הרצנו (בשיחת ועידה של וואטסאפ) את החלק הראשון של פרק 25 ("חורף אצל סבא").
זו גם הסיבה שלא היו עדכונים אחרים באתר בינתיים.

אני אפרסם את התקציר/רשומות ההרפתקאה באתר וכאן, ברגע שהשחקניות יעירו/יוסיפו הצעות לתיקון של התקציר.
 
חזרה
Top