• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

הלנה מהנהנת, ומתייצבת לצידכם בעוד הרוח של לאטמיר מעלה אתכם בחזרה לפני השטח, קולות לחימה חזקים נשמעים, והאדמה נאנקת בקול כמעט בכל רגע.
הלנה שותקת במזמן המעוף נראה שהיא חושבת על מה שקרה, ותוהה האם באמת היא פעלה נכון.
כשאתם מגיעים לפני הקרקע, אתם מבינים שאתם לא הייתם בדיוק מתחת לאולם הגדול, ומגיעים לחדר צדדי. "הלנה עוצרת אתכם,"חכו," היא אומרת,"אנו אקח אתכם לציוד שלכם. עד כמה שאני רוצה לרוץ לעזור לאסטל, אתם לא תוכלו לעשות הרבה בלי הנשק שלכם."
היא מובילה אתכם במהירות בין מעברים בעוד הבניין רועד, אתם מבחינים שהרצפה ספוגה במיים וקריות התמוטטו. קירה משתמשת באדמה שלה בעוד אסטל מכה במים, קשה לדעת ידו של מי על העליונה.
אחרי כמה דקות שמרגישות נצח הלנה מובילה אתכם לתוך חדר ובו הארגז עם הציוד שלכם. "מכאן להגיע בחזרה לאולם הגדול זה עניין של רגעים בודדים. אני מציעה לכם להיות מוכנים, מה שיפגוש בנו שם... אני לא יודעת אם נהיה מוכנים בלי להתכונן."
OUT
הציוד שלכם חזר.
השה"מ שלכם ממליץ להפעיל באפים וזה.
 
נל לובשת את שריון העור שלה כשעל פניה הבעה מרוכזת כאילו כל דבר קטן שהיא עושה וכל רצועה שהיא מהדקת דורשים את מלוא תשומת הלב שלה ואסור לה לטעות. היא מתמקדת בצורה כזו בכל פעולה שלה כדי לא לחשוב על עצמה ועל עברה ועל כך שהיא הולכת לנסות להציל את אחותה...
לאחר שהיא מסיימת לחגור את שריונה וחגורות המבחנות שלה נל מוציאה שלושה מהן ושותה את תוכנן אחת אחרי השנייה. הראשונה, גורמת לשינוי עדין בשריריה וגורמת לבגדיה להיצמד לעורה במקומות מסוימים, לשנייה אין כל השפעה מיוחדת ואילו השלישית גורמת לה להתכווץ לשתיים.
אחרי שהשינויים מסתיימים נל נעמדת ליד הדלת ומחכה לאחרים כשבידה מבחנה רביעית, אותה היא מתכננת לשתות שנייה לפני שהיא תצא אל הקרב.

META:
המבחנות הן:
מיוטגן (זריזות) - 50 דק',
Heightened Awareness - גם 50 דק',
Reduce Person ל-5דק'
והאחרונה היא Adhesive Spittle רק 5 סיבובים.
 
זולג׳ין מוריד את הלבוש הטקסי שלו, משאיר את הלבוש המינימלי הרגיל שלו, הוא מחמש את עצמו בעשרת גרזניו, תופס שניים מהח ומסובב. הוא בוחר להשאיר רק דבר אחד ממקודם, סיכת האימפריה הטרולית והסמל המקודש לראזאן, נשאר עליו. ״בואו נראה להם שאף אחד לא רע יותר מזולג׳ין״.
 
האקושין מוריד את בגדי הטקס ומחליף אותם בשריון המתכת שלו, אך לא לוקח שום נשק. אז הוא מתרכז לרגע ומשנה את האחיזה שלו במגן, אוחז בו בצורה טובה יותר מהרגיל וחוסם פרצות בהגנה. אז הוא גם שותה שיקוי שהיה בערימה ומכפיל את גודלו, בסופו של דבר הוא מברך את כולם לפני הקרב, ומי ייתן והחיים יהיו איתם ולא יגיעו אל המוות, ולעצמו ולהרן נותן ברכה מיוחדת, הילת הגנה שתהדוף מהם התקפות. עכשיו כולם מוכנים לקרב.
meta
מטיל ברכה על כולם, 1+ לגלגולי התקפה ולהצלות נגד פחד.
מטיל מגן האמונה על עצמי ועל הרן.
שותה שיקוי של הגדלת אדם
נק"פ 32
לחשים:
דרג 1: 4
דרג 2: 5
גמישות קרבית: 4
דרג"ש מחודש: 19, מגע 10, נטוע במקומו 19.
תוסף התקפה חדש: 6+ (7+ מכה לא חמושה)
נזק מחודש: 2ק6 + 4.
לוקח התקפת התמחות במגן ככישרון נוסף (1+ לדרג"ש)
 

אתם מכינים את עצמכם לקרב, ופותחים את הדלת לעבר האולם הגדול. הדבר הראשון שאתם רואים הוא את האדמה ספוגה במים, ואת הבורות חסרי התחתית אשר פרוסים לפניכם, אין זכר לקירה או לאסטל מעבר להרס האדיר שהם עשו, החלונות מנופצים, הרהיטים שבורים, וצחנת המוות מקיפה את השטח, הגופות שהיו בחלל הנהדר הזה לפני זמן קצר כנראה נשטפו עמוק לתוך הבורות שקירה יצרה.

אתם עומדים מול אותו גרם מדרגות שממנו ירדתם קודם, הדלתות הענקיות מנופצות במה שנראה כמו סלע ענקי שהוטח בהם, ועל גרם המדרגות אתם רואים את שלוש הדמוית.

הראשון הוא גוואין אפ-נאוד, אדון הצייד הפראי, גדול ומטיל מורא הוא עומד שם, להב המוט שלו מבהיק באור בעוד מונף מעלה למכה ניצחת.

השני הוא אביר הדמעות, שיריון המתכת שלו חסין הסדקים שלו מבריק כמו להב המתכת שהוא מחזיק בידו, הרוח נחתכת מסביב למכות הלהב, ונראה שהוא מסוגל לחתוך את החיים עצמם מהמטרה שלו.

בינהם עומד האמדיראל, אדון הלואות ראזאן, הוא אוחז ביד אחת בגרזן מגודל ובידו השנייה מחזיק אקדח מעלה עשן, הוא חוסם בעזרת הגרזן את מכת הלהב של אביר הדמעות ויורה ישירות לתוך חזהו של גווין, גורם לאדון הצייד לסגת בעודו מנסה להכות בו במהירות בגרזן, אבל חרבו הדו ידנית של האביר לא נותנת לו מנוח, הוא מנסה לבעוט באביר כדי להפיל את היצור הטמא בגרם המדרגות, אבל זה נע בחן לא אפשרי ליצור מכוסה בכל כך הרבה מתכת וחומק בקלילות מההתקפה, ידו מכוסת שיריון נורת קדימה וחובטת בפנים של האדמריל, גורמת לו לסגת אחורה במדרגה, בדיוק בזמן כדי שגווין יכול להתקיף שוב בלהב המוט שלו, הוא שולח מכה מהירה קדימה, שהאדמירל מצליח לחסום בעזרת הגרזן, ואז מכה מהירה מגבוה, אשר גורמת לאדמריל לכרוע ברך מעוצמת המכה, המכה השלישית נעשית בעמצאות המוט עצמו, ופגועת בפניו של האדמירל, מפילה אותו לאחור במדרגות עד שזה פוגע באדמה בתחתית שלהם, מים עומדים מרטיבים את בגדו ונספגים בדם שלו.
"זה נגמר." אומר גווין. מבטו פונה אליכם. "שמלך הלואות יצטרף לסירונה בפעם האחרונה" הוא שואג ומזנק קדימה במדרגות. בעוד אביר הדמעות מרים את החרב שלו לעמדת היכון. קסדתו מופנית אליכם.
ואז גווין נוחת עם להב המוט שלו על חזהו של האדמירל, ואתם שומעים את שאגתו של ראזן בוקעת בעוד הלהב הארוך חודר לתוך גופו, מפלך את בשרו בכוח, מקיז את דמו, חותך את החיים ממנו.
"ראה עצמך חלק מהצייד." אומר גווין ומרים את הלהב בעוד ראזן עדיין משופד עליו, הלהב מחליק לאורך גופו כאשר המוט יוצר זווית של 60 מעלות. וקרח מכסה את להב המוט, מטפס לאורך העץ, חולף על הלהב, מקפיא את ליבו של האדמירל.
ואז גווין שולף ממנו את הלהב, נותן לראזן ליפול על ברכיו באנקה קלה, ידיו פרוסות לצדדים. גופו שבור. אדון הצייד הפך לניצוד.
ואז עיניו של ראזן משתנות, צבעם משתנה לצבע עיניו של גווין. והרן מבין מה קרה באותו רגע.
הוא לא זכה לראות את זה קודם, הוא לא זכה לראות את גווין מגייס מישהו ככה לצייד.
אתם מבחינים כיצד גופו של ראזן מתעוות כיצד עורו נראה מעט ירוק יותר, כיצד אוזיניו מתחדדות, כיצד אצבעויתיו נעשות דקיקות יותר.
כיצד הלואה נולד מחדש.
בתור בן לצייד הפראי.

גווין מביט בכם ואז מביט בהלנה. הוא מעלה חיוך בעודו מפנה לכם את הגב, הוא רואה את כתר הלהבות שעל נל ומחייך. "חסלו אותם." הוא אומר, "השאירו את הנסיכה בחיים." הוא מורה מייד, "פצועה, אבל בחיים." הוא מתקן, "אני הולך לסייע לגברתינו לסיים את היום הזה." הוא אומר ונעלם, כאילו פסע מהר יותר ממה שהעין שלכם מסוגלת לראות, כאילו הוא גמע את המרחק מתוך האולם הגדול בפחות מפעימת לב.

האביר מתחיל לרדת במדרגות.
אבל אתם שומעים את ראזן מתנשם, הוא נעמד על רגליו, הגרזן והאקדח חוזרים לידיו.
פיו נפתח בהבל פה קר.
"חיות, חיות בכל מקום באולם....אתם תהיו חלק מהם, במוקדם או במאוחר".


META
גלגלו יוזמה

מפה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KU7kxAxJ5bCPMomdn4BPO7vHZCz4f_TkwHl7ikhZiPY/edit?usp=sharing
שימו לב שיש מקרה בצד, אתם מתחילים באיזור תוואי השטח הקשה (רשמתי לכם במפה באיזה שורה)

לצורך הקרב יש לכם את היכולת הבאה, להפעיל פעמיים בקרב כפעולה חופשית
אנחנו כאן בשביל אסטל - הלנה מצטרפת לקרב, היא אולי לא במיטבה ועדיין בשוק מהחזרה לחיים, אבל היא עדיין מסוגלת להילחם. הלנה יורה במטרה שפגעתם בה בהתקפה, וגורמת 2ק6 נזק נוספים להתקפה שלכם.
ויכולת נוספת לשימוש לפי רצון:
שירתה של אסטל - הלנה יכולה לנסות להזכיר לראזן מי הוא, כפעולת סיבוב מלא אתם יכולים לגרום להפוך לstaggered לסיבוב אחד.
 
"אחרי הלואה יגיע תור אביר הדמעות." אומר האקושין, מחכה ללואה שיעשה את הצעד הראשון.
meta
יוזמה 20+5=25.
שכחתי לכתוב את זה קודם, אבל הקוביה שלי מembrace destiny גם היא 20 טבעי. נותרו 4 סיבובים בשבילה.
 
סדר יוזמה- אביר הדמעות פעול, אחרי זה אתם ואז ראזן.

אביר הדמעות מתחיל לצעוד מטה במדרגות, כל פסיעה שלו רועשת על הקרקע כאילו האדמה נענקת, מדובר בלוחם שידוע לרצוח ולהשמיד, והוא מוכן לפעול.
הוא מגיע למדרגה האחרונה ואז פונה לשמאל, מתחיל להקיף את הבור הענק במרכז החדר, חרבו בהיקון להתקפה. המראה שלה מעורר פחד בחלקכם, מאיים להכיע אתכם
META
אביר המדעות נע קדימה, ומשתמש בחרות פחד, הרן והאקושין בטווח, והם צריכים להציל רצון בד"ק 20, בכישלון הם Panicked וצריכם להציל שוב בתור הבא שלהם, בהצלחה הם Shaken.

תורכם
 
האקושין נאזר בשנאה הלא טבעית שלו לפיות כדי להתגבר על הפחד מהאביר, מתקדם אליו בנחישות להרוג אותו, אבל גם מתוך רצון להגן על האחרים מפניו. אז הוא מתרכז בשלד של האביר "אתה לא בן פיה, נכון? אז למה אתה משרת אותן בכזו חלאתיות?" הוא שואל, מעקם את השלד שלו בזוויות מוזרות, ממעיד אותו אל הבור.

META
מנצל את הקוביה מembrace destiny כדי לקבל 20 טבעי בזריקת ההצלה.
נע מN3 לM5 (מתייחס לפינה הימנית העליונה)
מטיל boneshaker על אביר הדמעות. הוא סופג 5ק6 נזק _24) ומוחלק משבצת אחת אל הבור. קשיחות ד"ק 16 לחצי נזק ולמניעת ההחלקה.

נק"פ 32
לחשים:
דרג 1: 4
דרג 2: 3
גמישות קרבית: 4
דרג"ש מחודש: 19, מגע 10, נטוע במקומו 19.
תוסף התקפה חדש: 6+ (7+ מכה לא חמושה)
נזק מחודש: 2ק6 + 4.
לוקח התקפת התמחות במגן ככישרון נוסף (1+ לדרג"ש)
 
"טאזדינגו!" צועק זולג'ין בעוד הוא משליך את אחד מגרזניו אל עבר אביר הדמעות. הגרזן מסתובב בצורה מקבילה לקרקע ובקשת רחבה, עובר את אביר הדמעות וסודק את שיריונו. אך הגרזן לא מפסיק, אלא ממשיך הלאה. באמצעות הכוח והדיוק של הטרול הגרזן ממשיך לנוע בנתיב הרחב. זולג'ין חושף את המטרה האמיתית של התקפתו, ראזן. הגרזן ששט על פני המים עף ונתקע ישר ברגלו של ראזן, הוא חותך עמוק וממש נראה שהגיע לעצם. "תן להרג להתחיל מאן" אומר זולג'ין בעוד הגרזן שנמצא בראזן לפתע מתפוגג, מופיע מחדש על חגורתו של זולג'ין. "אני מת על המוג'ו הזה".
META
כפעולה מהירה זולג'ין מפעיל את סגנון הלחימה השלכת כוכב.
כפעולת תנועה זולג'ין מסמן את ראזן.
כפעולה רגילה זולג'ין משתמש בהשלכת כוכב שביט. הוא משליך גרזן על אביר הדמעות ומבצע עוד התקפה כנגד ראזן.
התקפה כנגד אביר הדמעות: 17+12=29 נגד דרג"ש.
נזק: 11 נזק חותך וקסום.
התקפה כנגד ראזן: 19+14=33 נגד נטוע. זולג'ין מוסיף התקפת פתע מכיוון שראזן עדיין לא פעל בקרב ולכן הוא נטוע.
נזק: 23 נזק חותך וקסום, מתוכו 6 נזק הוא נזק מדויק.
 
האביר מרים את חרבו בהיכון לגרזן המושלך לעברו, שיריון המראה שלו משקף את האור בחדר, את המים בחדר, את המוות בחדר.
השיריון משקף את הגרזן של זולג'ין.
במהירות שיצור שמכוסה כולו בשיריון לא אמור להיות מסוגל לבצע, הוא מכה בגרזן במהלך מעופו, להב החרב פוגש בלהב הגרזן בדיוק בנקודה האחרונה, ועוצמת הפגיעה גורמת לגרזן לטוס חזרה באותה המהירות לעבר זולג'ין
META
הדיפה- אביר המדעות יכול להשתמש בכישרון "תפיסת חצים" כשהוא מותקף בטווח גם אין לו יד חופשית, אבל הוא מוכרח להחזיר את ההתקפה לשלוח.
התקפה נגד זוגל'ין 16+10=26, מניח שפגע.
7 נזק.

.
לעצמי
אביר הדמעות השתמש בהדיפה, נשארו עוד 2
 
"נראה אותך תופס את זה!" נל אומרת לאביר אחרי שהיא מסיימת לערבב נוזלים ממספר מבחנות ומשליכה עליו את התוצאה עם משליך הפצצות שלה.

META:
פעולה רגילה: פצצה נפיצה ל- J9 | התקפה: 17+11=28 מגע
בפגיעה ישירה: נזק 16+7=26 נזק אש והמטרה עולה באש 1ק6 נזק לסיבוב.
רסס: הצלת רפלקס מול 16 | 3 נזק אש בהצלחה 7 נזק אש בכישלון.
בהחמצה: 1, הפצצה נופלת בJ8 והאביר והרן סופגים את הרסס.
 
הפצצה פוגעת בשיריון של אביר הדמעות, נראה שחלק מהאש לא מסוכנת כמו שנל ציפה, אבל הנזק נגרם.

תור ראזו,

ראזן מזנק קדימה, קופץ מעל הבור בקלילות ונופל בין הרן להאקשוין, הגרזן שלו מבזיק בעוד הוא נשלח להכות בהרן, גרזנו מחליק על האדמה בעוצמה ופונה לפגוע גם בהאקושין.
META
התקפה נגד הרן -24
אם פגע -17 נזק, וניסיון הכשלה אוטמטי נגד הרן - 30 נגד CMB,מניח שהרן נופל שרוע.
המשך התקפה נגד האקושין - 29
מניח שפגע, 22 נזק


סיבוב חדש, תור אביר המדעות
שיריון המראה של אביר הדמעות משקף את הקרב, הוא לא מגיב, מחכה שראזן יסיים את העבודה בשבילו, בנתיים השירין שלו מתחיל לתקן את עצמו.
אביר הדמעות פועל בהגנה מלאה.


תורכם

לעצמי
אביר- 2/3

ראזן -8/9
 
חזרה
Top