• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
דורזייר צועד צעד אחד לאחורה כאשר קלין יוצאת מהמנהרה, מגחך(נראה שלגחך זה כמו אוויר לנשימה בשביל דורזייר), ומביט ב"בני התרבות", כפי שהוא מכנה אותם, מגיבים בנימוס - מעט יותר מדי לטעמו, להזמנתה של הריהל. "כן, גם אני אבוא..."
 
קלין מקבלת את האישור שלכם בהנהון ופונה לעזוב.
"אנו נתחיל כשהלילה יעלה" היא אומר מעבר לכתפה תוך כדי שהיא מתקדמת לתוך הכפר.
"במורד הנהר לקראת גבול הכפר יש בית רחצה, אתם תוכלו למצוא שם את מה שתצטרכו אם אתם רוצים להתרענן מעט לפני כן."
אסביורן אומר לכם בנימוס ואתם מודעים פתאום לכך שאתם מוכסים באבק, חומצה ודם חרקים מכף. כולכם, חוץ מרנה, שאיכשהו נראית כאילו רק עכשיו היא צחצחה את שריונה.
אסביורן פונה לרנה. "אני רואה שאת נושאת את סימן האלים מהמזרח" הוא מחווה לעבר הנבל המצויר על המגן שלה וזה התלוי סביב צווארה. "אם האלים שלך העניקו לך את יכולת הריפוי ויש לך כוח, אני והמרפא נוכל להשתמש בעזרתך בטיפול באלה ששרדו את הקריסה."
רנה מסכימה בחן לבוא ולעזור ונפרדת מאחיה. היא ואסביורן פונים בעקבות קלין ואתם נשארים לנפשותיכם. קרני השמש השוקעת מאירות אתכם ונראה שיש לכם מעט יותר משעה עד חשיכה מוחלטת.
 
"עם מים חמים, אני מקווה" קסרקהוקסן אומר בטון דרקוני דורש,אבל גופו רועד מהקור, והוא מתעטש מדי פעם.
נזלת מעלה עשן כמובן. כל השברים והצלקות מזמררות מזמור יסורים מהרוח, מזמור שהתחיל שוב לשמוע כשהאדרנלין שכך.
ברגע שבית המרחץ בטווח עין,הוא רץ לשם בהתלהבות, כמעט על ארבע, נראה כמו עכביש שבור ומבוהל.
 
עד כמה שמארה רוצה לשטוף מעליה את הזוהמה היא עדיין יותר מדי מודעת למראה ולכך שרק לפני דקות אחדות קורא סערה בחן את מראה יותר משל השאר. "עסקים קודם" מארה אומרת ומחווה לעבר הסייף שלה, "אני אצטרף אליכם בבית הרחצה מאוחר יותר." היא מוסיפה ללא שום כוונה אמתית, מניחה שאולי היא תוכל למצוא כמה דקות להיכנס לנהר עצמו.
 
את נפרדת מהחבורה ומתחילה להסתובב בנמביאן. מדובר בכפר לא קטן עם כמה עשרות בתים, אבל הוא שקט בהרבה ממה שהיית מצפה ואת רואה אנשים בודדים שחזרו לשגרת החיים שלהם אחרי שהועבר כי כל מה שיכול להיעשות במכרה נעשה.
לוקח לך חצי שעה בערך לעבור על כל הכפר ואת לא מוצאת חנות או מקום שבו את יכולה להשיג את מה שאת רוצה. הכי קרוב לכך היא נפחיה קטנה שנמצאת קרוב לצלע ההר, אבל היא והבית הצמוד אליה נראים כאילו איש לא היה בהם בשבועות האחרונים.
את כן מבחינה בזווית העין שלך בכמה ילדים שמנסים לעקוב אחרייך בסתר, מתחבאים מאחורי קירות ובתים כשהם חושבים שאת מסתכלת לכיוונם.

המבנה שאסביורן כיוון אותך אליו קל למציאה, הוא גדול מעט מרוב הבקתות בכפר וישנה תעלת אבן אשר יוצאת מהנהר, עוברת דרכו וחוזרת אל הנהר.
כשאתה נכנס אל הבקתה אתה רואה מספר דליי מתכת בגדלים שונים צמודים לקירות ובור אש (fire pit) שקוע במרכז החדר עם מתלה עליו ניתן לתלות את כלי המתכת לחימום. בנוסף לכך יש מעין בור עמוק דרכו עובר הזרם לפני שהוא יוצא חזרה לנהר.
למזלך, נראה שמישהוא התחיל להכין את המקום ועזב מכיוון שיש אש בוערת בבור האש וכלי מלא במים תלוי מעליו, אך האש מתחילה לגווע.
 
בית הרחצה
דורזייר מושך בכתפיו, והולך אחרי קסרקהוקסן. כאשר הוא מגיע לבית הרחצה, הוא מביט בעניין בדליי המתכת. הוא מתפשט עד לתחתוניו, ומתחיל לאסוף מים באמצעות דלי מתכת אותו הוא אסף מהאסופה, ומשפריץ מהנוזל הקר על גופו מכוסה הקשקשים. הוא מביט באכזבה בראותו כי המים מורידים אך מעט מהלכלוך, ומתחיל להבריש את קשקשיו באמצעות מברשת שהוא הוציא מתרמילו, נעזר ברטיבות של המים כדי להסיר את הלכלוך. תוך כדי התהליך, קסרקהוקסן עשוי לשים לב שדורזייר מביט בו בהבעת עניין מהולה באכזבה, אף על פי שהאחרון משתדל להסיר את עיניו בטרם אלה ייפגשו עם עיניו של קסרקהוקסן.
 
מארה
כשהיא מבחינה בילדים העוקבים אחריה מארה מושכת את הגלימה שלה קדימה מסדרת אותה כך שכמה שפחות מעורה יהיה חשוף ופניה יהיו מוצללים.
מאחר והילדים עוקבים אחריה היא לא יכולה לחפש לעצמה מקום פרטי להתרחץ בו ולכן היא מחליטה להתעכב כמה דקות ליד הנפחיה הנטושה כדי לבחון מה הילדים יעשו. לכן, למרות המראה העזוב היא מתקרבת אל הדלת ודופקת עליה.
 
אדריק מתחיל לעשות כדורזייר, אם כי התהליך לוקח הרבה יותר זמן, עקב שריונו הכבד.
"אתם שניכם מכירים כבר? היה נראה שנפגשתם לפני התקרית במכרות", הוא מנסה למצוא דרך להיכנס לשיחה עם שני דמי הדרקון.
 
הסבלנות של הילדים נגמרת לפני הסבלנות של מארה והם עוזבים לאחר זמן קצר בחיפוש אחר משהו מעניין אחר.
מארה דופקת על הדלת מספר פעמים ללא תגובה.
OUT
גלגל תפיסה.
בזמן שאתם מתארגנים בבית הרחצה אתם יכולים להבחין בסל עם רשתות סיבוני, ערימת מגבות גסות על שורת מדפים ואפילו מספר מחיצות דקות מעץ שניתן להזיז ולחלק את הבקתה למספר חלקים קטנים יותר.
זהו כנראה בית הרחצה המאובזר ביותר שמישהו מכם ראה מחוץ לערים הגדולות, והוא נקי יותר ממרבית בתי הרחצה שבאותן ערים.

OUT
רשתות סיבוני הן רשתות מעגליות הנטוות מהשורשים הדקים של צמח הסיבוני הגדל על גדות נהרות בכל רחבי אנלמה. השורשים שומרים על הגמישות והחוזק שלהם גם לאחר ייבושם ומשתמשים בהם כמו במברשות או ספוג רחצה.
העלים הטריים של הצמח יכולים לשמש גם הם אבל לרשתות יש את הייתרון שניתן לשטוף אותן ולהשתמש בהן מספר פעמים.
 
בית המרחץ
גם בין הקבצנים, הגידמים והמצורעים הוא התביש בגופו. בצד ילדותי קיווה שרק הוא יהיה כאן לבדו.
הוא מקרקר, אוחז ומשפשף את אצבעותיו צרובות הכפור.
הוא נועץ מבט מריר ובלתי מאוזן בדרוזייר שמיצג את כל מלא קיבל מקו הדם הדרקוני.
לבסוף התפשט, חושף גוף רזה עד בליטת צלעות, מצולק, חלק מחיי רכב,חלק מהכתף עם סימני כירסום של ניבים, קרסולו עקום משבר שהחלים לא כיאות.
על גבו, מעין גושי בשר מוזרים, מעין פרודיה לכנפיים.
"הוא מכיר את אבי. אך אין בכך כל עניין.' אומר ולוקח דלי, ומתרחץ במהירות, רוצה להפחית את זמן החרפה.
 
מארה לא רואה או שומעת משהו מתוך הבקתה. היא לא נראית נטושה, רק שלא היה בה מישהו בזמן האחרון. בהתחשב בנטייה של האנשים מגלנטייס (בייחוד אלה שנמצאים באיזורי הגבול) לצאת למסעות "בזיזה" זה לא משהו יוצא דופן.
היא כן מבחינה שהנפחיה לא מואבזרת במיוחד. בעוד שהיא לא יודעת הרבה על נפחות קשה לראות את הכבשן הקטן יכול להוציא ממנו משהו גדול מפרסה או ראש את.
 
בית מרחץ
קסרהוקסן לא מקפיד להתנקות, או אפילו להתנגב וממהר להתלבש.
הוא מרים את החליל המוזר והמפותל בקרקור גאה. זה לא נראה עשוי מעץ, מתכת או כל חומר מוכר במציאות.
יש בו חורים שהגיוניים רק למי שיש לו שש אצבעות.
"אני המוזיקאי הגדול בעולם! מצאתי אותה בתוכי, בלב סופת התוהו, את המוזיקה שמבטאת את נשמתי" הוא מקרקר בגאווה.
"אני לא דרקון פשוט של כוח בן תמותה רגיל... וגם הקסם שלי נעלה, ובא מעומק הלב והנשמה!"
'
 
מארה
מארה לא מאוכזבת מדי למראה הבקתה, אחרי הכל היא השיגה את המטרה שלה, לא נכנה לבית המרחץ והתפטרה מהילדים העוקבים אחריה, עכשיו היא יכולה למצוא לעצמה פינה מוסתרת לאורך הנהר ולנקות את עצמה ללא אנשים שיראו אותה.. לכן, היא מנסה למצוא מקום בו היא תוכל להתרענן ולהתנקות לפני הפגישה במעלה זרם הנהר.
 
הכפר תחום בין עיקול של זרם הנהר וההרים, כך שמארה צריכה להתרחק מעט כדי למצוא פינה מוסתרת שלא קרובה לאף אחד מהבקתות.
המים עצמם קרים כקרח. מארה חיה מספר חוקפים בגלנטייס, אבל קור שכזה בסוף האביב היא לא חוותה מעולם.
הטבילה עצמה עוברת בלי בעיות מיוחדות. היא אפילו מצאה מספר צמחי סיבוני (צמחים שניתן להשתמש בעלים הטריים שלהם או בשורשים מיובשים בתור מעין ספוג או מברשת גסה)שהקלו עליה להתנקות מהאבק/דם/חומצה שעליה.
בעבודה משותפת שלך, המרפא ואסביורן אתם מצליחים לטפל בפציעות הקשות של כל אלה שנפצעו במכרה והמרפא מביע תקווה שכולם יחזרו לתפקוד מלא לאחר תקופת החלמה.
בזמן שאתם עובדים את מדברת עם אסביורן שמתגלה כבן שיחה כריזמטי ומלא שמחה וסקרנות. את לומדת שהוא נדד במשך שנים ברחבי אנלמה וחזר אל הכפר רק לאחרונה, והוא שמח לספר על מסעותיו ולשמוע חוויות ממסעותייך.
 
בית המרחץ
"אביו הוא המפקד שלי. אולי שמעת עלינו? 'כנף האדמנטיט'." חלק מגילדת שכירי החרב במרקטור". דורזייר עונה לאדריק, מתעלם במופגן מקסרהוקסן. "סיפורים על הבן הפחדן של המפקד, שהחליט לנטוש את מסורת אבותיו ולפנות למאגיה אפלה, היו נפוצים בקרב חברי כנף האדמנטיט, אף על פי שאני מניח שרובם היו בדויים". הבעתו של דורזייר מתרככת, והוא מסיט את מבטו מעיניו של קסרהוקסן. "אני מניח, שהמאגיה לא אפלה ולו במעט, ואמי היתה מתהפכת בקרבה לו היתה רואה את השפעתן של דעות קדומות עלי, על בנה".
"מהיכן אתה באת, כחול-שריון?".
 
"ביתי נמצא באברן, מעבר לים המזרחי לכאן", הוא עונה בלי היסוס, אך מבטו משתהה מעט על קסרהוקסן. מבט של הזדהות? מי כמוהו יודע על אכזבה של הורים.
"הבן של מפקד שכירי חרב, הא? בטח יש לך כמה מהלכים טובים בשרוול", הוא אומר בחיוך, עיניו ניתקות לבסוף מדם הדרקון הכחוש.
 
בית המרחץ
"הוא הבן של המפקד. אני רק דרקון פשוט". עונה דורזייר, כאילו שוכח את השם המלא. "מצאתי שהשממה משמשת מורה טוב יותר מכל אדם או דרקון, ואין דבר בעולם שמשתווה לכישרון טבעי".
 
חזרה
Top