• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

"מעולה! כל הכבוד! אומר פבלו. "לי אמנם לא תועיל תחפושת כי כמה כהנים לביאורן כבר יש להם בעיר. אולי אתחפש למאסטר של עצמי רק כדי לראות אם הם יפלו בפח. זה יהיה נורא מצחיק. בכל אופן, ראש העיר אמר שבידיו נמצא גורל היקום, והוא נפנף באיזה מפתח." אומר פבלו ומוציא את אות ומפתח עליו מצוירים בפיתוחי זהב כסף ונחושת לוחמים מתים וגופות מהלכות, שלדים, דרקונים, וקרבות, כולם בגודל של ראש סיכה. "מעניין מאוד מה זה אמור לפתוח, ואני ממש מקווה שאין לו מפתח רזרבי למה שזה לא פותח"
 
וולרץ' מניד בראשו "גם אני לא אוכל להגיע, כנפיים זנב ועור כחול הם דברים שקשה להסתיר" הוא נאנח בעודו מתפשף את ראשו "אני לא רואה איזה יתרון נוכל להשיג על ידי המשתתפות במסיבה, כך או כך עלינו להבין מה הכוחות הפועלים כאן... אנלנו צריכים לראות מי הכוחות הפועלים כאן ולבחור צד" וולרץ' מביט בארוסתו "אני אשיג לך סוס ואספקה, תלכי לאחד מהנכסים המשפחתיים של המשפחה שלך, עדיף אחד מהמבודדים ביותר, אני לא יודע מה קורה כאן אבל עד שמבין מה הכוחות הפועלים כאן אנחנו צריכים להיות זהירים ביותר"
 
"וורלץ, תוכל למדוד את התחפושת הזאת? חיפשתי גלימה גדולה במיוחד בשביל לנסות להסתיר את הכנפיים שלך." הוא פונה ליוראן "נהדר, זה אומר שלא תצטרך מסכה." הוא מעביר לו גלימה פשוטה יותר, אבל זה יספיק. הוא פונה לפבלו "אני מצטער, אבל אני בספק אם הגלימה שנשארה תוכל להסוות את השריון שלך, אבל אתה לא יכול להשתנות לחיה מעכשיו?" ולבסוף הוא פונה לססליה "את תרצי לבוא? יש לי עוד גלימה."
 
וולרץ' מביט בו במבט עקום "זה משחק בשבילך שאתה מציעה לססילה לבוא איתנו? כולנו מבוקשים על בגידה כרגע והם יכולים להוריד את ראשנו בלי משפט" וולרץ' מרים את המפתח ומסתכל עליו "אני צריך לחשוב לבד לרגע" הוא מזנק לאוויר לגובה של 20 מטר ומסתכל לעבר הירח.

זאב
"הגיעה הזמן לדבר" הוא אומר לקול בראשו "מה אתה יודע?"
 
אביעד
אתה מתחיל לחשוב על המפתח, אבל שום דבר לא עולה בזיכרונך. ואז אתה חושב בכיוון אחר. מסופר על שערים למישורי היסודות, שאותם פותחים במפתחות שקשורים אליהם. השערים נמצאו והם מוגנים על ידי כוהנים ולוחמים. כנראה שזה אחד מהם.
 
"אני לא יודע המון על מישורי היסודות, אבל מהמעט שאני יודע, הם לא מקומות מאוד סימפטים. במיוחד מישור האש והמים. שלא לדבר על יסודיים, לא מזיקים שהם פה ושם במישור שלנו. אבל מאוד מסוכנים במישור הבית שלהם. מצד שני, אם נוכל לרתום את הסכנה הזאת, או פשוט להשתמש במפתח עצמו כקלף מיקוח..." סלסניוס חושב לרגע, "לדעתי זה שווה את הסיכון"
 
OUT
אביעד וגרגויל, לדב"שים אין מה להגיד. יוראן עומד ומדבר לעצמו, וססיליה יושבת בצד ומסתכל על הנוף. אתם לבד כרגע, אז... כן. תמשיכו לבד. אם אתם צריכים הכוונה של מידע והכל, תפנו אליי.
IN
אי שם בעיר, אורות מתחילים להבהב. העיר מתכוננת לשינה.
אלישע
"יודע על מה?" הקול אומר את זה בטון מיתמם.
 
חזרה
Top