• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

ארפנוס
כאשר ארפנוס נכנס למערה הוא רואה שמדובר בקבר עתיק, בהחלט בין אלף שנה לפחות, המקום מתפורר ומספר כתובים נמצאים על קירות שעוצבו ביד אדם, כולם שחוקים לחלוטין עד אי יכולת לקרוא אותם.
יש שם ספק חור ספק ירידה תלולה מאוד המובילה למטה ומספר מאחזי יד או מה שנשאר מהם לפני אלפי שנים, אל פי המראה של המקום ומספר שאריות בקושי של עץ וחבל ארפנוס מצליח לזהות את שיטת הקבירה הפרמיטיבית הזו, גופות הונחו על מזחלות העץ ונלחו למטה, כנראה למטה היה מנגנון טבעי כל שהוא שגם לגופות לעוף מהמזחלת כך שניתן היה למשוך אותה חזרה למעלה ומאחזי היד שימשו בשביל אילו שנשלחו לתחזק את המקום
קוויס
אתה עובר על פני מספר חדרים מפוארים ונכנס לספרייה הקטנה והמעוצבת בטוב טעם עם מספר כורסאות פזורות בו, לאחר נבירה בפרטי ההיסטוריה אתה לא מוצא שום דבר לגבי הארורים, דבר הגיוני למדי בהתחשב בכך שעל פי מה שנאמר לך בגיהנום טקס הארורים התגלה רק אחרי המלחמה באחת מהפינות הנידחות ביותר של השאול.
אייג'ווין
הדלת נפתחת ואדם כבן 20 פותח ומביט בך "מה אתה עושה כאן? אתה לא אמור להיות בדלפק הקבלה?" הוא שואל, מאחוריו יש ערמה של רהיטים והאדם מאובק קלות, נראה שהוא היה באמצע האבקה של המחסן הזה"
 
לינה
בגלגול עיניים, לינה שולחת יד כבדה וטופחת על כתפו של האיש הלחוץ ''ילד, כשמישהו שואל אותך שאלה כזו, הדבר המנומס הוא להפגיש אותו עם הבוס שלך. אז בבקשה'' היא מחווה בזנבה ''תוביל את הדרך''
 
מן הסתם... חושב קוויס בתסכול כשהוא מגלה שהיו פעמים שלא שיקרו לו בגהינום. אבל זה שהם לא יודעים על הארורים לא אומר שהם לא מכירים מקומות שמתאים לארורים להסתובב בהם או אתרי קרבות מפעם. הוא חושב בעודו נובר בספרי ההיסטוריה והגיאוגרפיה המקומיים על מנת למצוא אתרים מחוללים ושאר מקומות שארורים עשויים להתקבץ בהם.
meta
מטיל עירנות מוגברת כדי לקבל תוסף 2+ לבדיקות ידע.
לא יודע איזה תוסף תיתן לי על זה שאני בספרייה אז לא מחשב אותו.
ידע (היסטוריה) 18+13=31
ידע (גיאוגרפיה) 15+13=28
לחשים מוכנים:
דרג 1: עירנות מוגברת, מגן, קליע קסם, ריפוי שטני, הגדלת אדם, Adjuring Step.
דרג 2: ראיית הנעלם, Boneshaker, התנגדות ליסודות, זימון מפלצת 2.
דרג 3: Clairaudience/Clairvoyance, האצה, האטה.

משאבי דמות:
נק"פ 41/41
מאגר מאגי 5/10
לחשים:
דרג 1: 2/6
דרג 2: 6/6
דרג 3: 4/5
 
אייג'ווין
out
תתיל לי התחזות ותרמית בבקשה.
in
"למה? מה קרה?" הוא שואל בבילבול "ולמה אתה מדבר איתי על זה? למה לא תפסת את אחד מהמשרתים ובאת למחסן?"
קוויס
נבירה בספרים מראה שהמקום אומנם השתתף בקרבות אבל בקנה מידה קטן יחסית עקב היותו של המקום חבל ספר קטן, נראה שהיה מחנה שדים קטן בזמן המלחמה בהרים החשוכים, נראה גם שברכס היבלות נמצאים מספר סוגדי שדים בין השבטים הברברים באיזור.
ובכללי נראה שאוב המקומות באיזור מתאימים לתיאור, הביצה הלבנה משמשת בית למכשופות, מדבר המבוך הוא מקום מסתור מושלם והשערות רבות רצות על ליינסטר והמגדל הכול, שלא להזכיר את המפרץ השקט.
מה שכן מעניין יש תיעוד על שלושה קבוצות של שטנים שחקרו דסרין באיזור, אחת נכנסה למגדל הכוחול וגורלה לא ידוע, אחת נכנסה למפרץ השקט וכנראה מתה שם ואחת נעלמה במדבר המבוך.
.
ארפנוס
ארפנוס מרגיש צמרמורת בעודו יוצא מהמערה ומביט לעבר ראש הגבעה, דמות בברדס שחור בוהה בו
לינה
פקיד מושך בצווארון החולצה שלו ואומר "אני אוכל לנסות לקבוע פגישה... להתפרץ כך זה לא נאות..."
 
לינה
לינה עולה על הדלפק בברכיים מכופפות ותופסת את הפקיד בצווארו, מרימה אותו כך שמצחיהם נפגשים, והיא חושפת את שיניה שוב פעם, נראית יותר כמו חיית טרף מאשר יצור אנושי ''הרשה לי לתת לך עצה קטנה, מתוך עניין לחזק את עולם הפשע המקומי. על פני השטח, נראה שיש לנו הרבה מאוד כללים שאומרים לנו מה לעשות.החוק של אדוני האור והטוב, הנימוסים, הכבוד בין הגנבים, אבל למעשה לכולם יש מכנה משותף אחד'' היא פולטת נהמה, ונעמדת, מחזיקה אותו מתפתל באוויר ''הכללים האילו תקפים רק אם מי יצר אותם יכול לכפות אותם עלי. אתה חושב שלבוסית שלך יש מה שצריך כדי להגיד לי מה לעשות?" היא משאירה את השאלה תלויה באוויר ואז מחייכת חיוך ממזרי ''בוא נבדוק''
 
לינה
"אני חושבת שחסר לך נימוסי ברמה הבסיסית ביותר" לינה שומעת קול המסדרון ורואה אישה בת אנוש יפיפה עם רמז לדם אלפים... כנראה דם דרו. היא מחייכת "אני בעלת הפונדק הזה וורוניקה אלסיהנרה"
היא מביטה בך "ועד כמה שאני מוצאת את המצב משעשע אני לא אסבול אלימות כנגד צוות העובדים שלי" היא אומרת בחצי חיוך חצי נזיפה "עת מוכנה להוריד אותו בבקשה?"
 
לינה
לינה מסתובבת ומהנהנת באיטיות, מפילה את הפקיד חזרה למקום ויורדת מהדלפק לכיסא גבוה לרצפה, מושיטה יד ללחיצה ''אני מבינה שאת הבוסית כאן, כן? שמי לינה, נעים להכיר.''


היא מעבירה מבט מסביב ''מקום נחמד מאוד סידרת לעצמך. יש לי הצעה, שתאפשר לך להפוך אותו לאפילו יותר נחמד ממה שהוא''
 
אמנם הערבות שרצו בשדים פעם, אבל זה היה כנראה לפני שהארורים התחילו. המגדל הכחול נראה יותר מתאים לאיסוף מידע. חושב קוויס בעודו ממשיך לנבור בספרים כדי להבין מה חיפשו אותם שטנים במגדל הכחול, ובכלל מה יש במגדל הזה, מי בנה אותו ולאיזו מטרה.
 
אביעד
המגדל הכחול הוא החלק המסתורי ביותר בארבעת הפלחים כל כך מסתורי שאתה נאלץ לחפש איפו תוכל למצוא עליו מידה במקום לחפש עליו מידע. נראה שלהינסטר לרוק מער ולליינסטור יש סיכוי גבוהה להחזיק מידע עליהם, השתיים הראשונים עקב היותם מאוכלסים בגזעים החיים זמן רב והשלישי עקב התאוריה שהוא בערך בן אותו הזמן כמו המגדל הכחול או קרוב לכך.
בכל מקרה ככול הנראה מהדיווחים שמצאת השטנים ניסו לפלוש בשלב מאוחר במלחמה הגדולה כאשר היו נואשים, כנראה במטרה למצוא מאחז בטוח או חפצי קסן עוצמתיים, יתכן שבם עדיין מסתתרים שם
אייג'וין
המחסנאי כמעט רומס אותך בדרך החוצה בעודו עוצר מלקלל.
לינה
היא מחייכת ואז פורצת החוצה משרתת ורצה עליה "גברתי!" היא לוחשת משהו באוזן שלה והפרצוף שלה מרצין באחת "סלחי לי אבל יש משהו שאני צריכה לעשות לרגע... רויין ישמח בנתיים לתת לך סיור קטן בעיירה" הפקיד בולע רוק ביובש, נראה לך שאת יודעת את שמו.
היא מסתובבת פנימה בעודה חוזרת עם המשרתת פנימה.
ארפנוס
אתה צועד לעבר הדמות בעוד האוויר נעשה קר ויבש יותר ויותר סביבך, כאשר אתה מגיע עליו אתה צמא מאוד ורועד מקור, הוא מביט בך בדממה ואז אומר "אני תמיד מגיע לכאן עבורר המתים אך אתה חי" הוא אומר בקול מהדהד, לא ברור אם מדובר בשאלה הצהרה נזיפה או איום


אני
קוביית מזל: 4
 
ארפנוס
"אני מוצא את חברותם של המתים נוחה יותר מאשר חברותם של החיים." עונה ארפנוס, "ולאור העובדה שהשתובה שלי נותנת קצת יותר הסברים ללמה אני פה מאשר התשובה שלך, אני אשמח לקבל משהו מפורט יותר"
 
חזרה
Top