• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

סמטה
קדריק עומד קפוא, רותח מזעם כשהירק מלכלך את שריונו. הוא מביט לרגע בהבעה רצחנית לעבר הנער המלוכלך שמביש אותו בפני האציל עוד יותר משהובש מלכתחילה.
"כמובן, הלורד. שיהיה לך המשך יום נעים." הוא מסתובב, מבלי להביט בעיניו של הולבר, אוסף את אנשי המשמר ומסתלק מהמקום. לאחר עוד כמה סיבובים באוויר גם רוכב הגריפון עף לדרכו, משאיר אתכם לבד בסמטה ליד הקיר החרוך.

תשאול
"ארגוני פשע... אין לי שום קשר לארגוני פשע... האלים ירחמו, אני לא פושעת..." הגופה גונחת, אולי עוד לא מבינה לגמרי מה קרה לה.
 
סמטא
"טינה?" אוכל חינם צוחק.
"לא. הוא חבר שלי. אנחנו משחקים תופסת. זה מתחיל כשהוא רואה אותי מחזיק משהו חדש שהשגתי, ואז הוא רודף אחרי, אני זורק עליו דברים, ובשלב מסוים נעלם לו. הייתי מתחיל משחק איתו עכשיו,אבל אני מניח שאנחנו עושים משהו חשוב יותר כרגע."
 
IN
אאוליס מבין שהגופה לא קשורה לכול העניין, ונראה כאילו הוא רוצה לדבר לגופה, להסביר לה מה קרה. לפחות שמישהו אחד ירוויח מהתשאול חסר הערך הזה. למרות שכמה כבר ערך יש לאישה מתה בידע הזה... אאוליס לא בטוח בעצמו.
 
תשאול
הזקנה מביטה בוירדו בעיניים פעורות, חושבת, ולבסוף מנידה את ראשה בשלילה לאט לאט, עד שלבסוף מפסיקה לזוז, עיניה נסגרות ופיה מפסיק 'לנשום' כשהלחש נגמר.
בארניבוס מניד בראשו. "אישה מסכנה, אך אין לנו מה לעשות כעת. עלינו להמשיך. מי יהיה הבא בתור?" הוא מצביע על גופת הננס, ואז על גופות הזנטרים.
 
חזרה
Top