• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

לפני הכניסה לעיר קוויס מחווה בידיו על הבגדים של כל החבורה, וכל הלכלוך מוסר מהם בשניות, מותיר אותם מבהיקים כאילו יצאו מהכביסה לפני זמן לא רב כל כך. הוא מתחיל להתקדם לעבר האכסניה הקרובה. אם יש מקום שעונים בו על שאלות של מטיילים, זה שם.
meta
מטיל להטוט על כולם
מנצל נקודת מאגר מאגי כדי להחליף את הלחש heroism בלחש slow
out
מישהו זקוק לריפוי שטני?
לחשים מוכנים:
דרג 1: עירנות מוגברת, מגן, קליע קסם, ריפוי שטני, הגדלת אדם, Adjuring Step.
דרג 2: ראיית הנעלם, Boneshaker, התנגדות ליסודות, זימון מפלצת 2.
דרג 3: Clairaudience/Clairvoyance, האצה, האטה.

משאבי דמות:
נק"פ 41/41
מאגר מאגי 5/10
לחשים:
דרג 1: 3/6
דרג 2: 6/6
דרג 3: 4/5
 
אחרי שאתם מחליטים ללכת לפונדק ולהתארגן אתם מוצאים מישהו מקומי לתת לכם הוראות הגעה, יש שתי פונדקים באיזור ומסבאה אחת שמספקת גם שרותי לינה ברמה מסויימת. הפונדק היקר הוא הדג הכסוף הקרוב לנהר והשני הוא החזיר הצוחק המיקום יחסית קרוב לכניסה לעיירה, לא רחוק ממנו ממוקמת המסבאה בשם הצעיר השיכור.
לאיפו אתם רוצים ללכת?
 
לינה חושבת לרגע ואז מושכת בכתפיה ''זה ממילא לא הכסף שלנו".היא הולכת לפונדק היקר ביותר, מחליקה על הבר מספיק מטבעות לארוחת בוקר טובה, ונשענת לאחור בכסא, שואפת עמוק את ריחות העיר שהתגעגעה אליהם


היא מקמטת את מצחה בזעף כשדרך עיניה העצומות למחצה היא מבחינה שמגפי העור השחורים שקיבלה מהבוסיות לשעבר נהרסו במהלך המאבק הפראי שלה עם יצור הבוץ. היא נוקשת באצבעותיה ומחווה לעבר אחד העובדים
''הי, אתה! איפה אני יכולה לקנות נעליים חדשות במקום הזה?"
 
אתם צועדים לכיוון דגי הכסף ומגיעים לחוף קטן ונחמד ללא מזחים, ליד החוף עומד מקום המזכיר יותר בית מלון מאשר פונדק, המקום בנוי מאבן משויפת וממורקת וחלונות זכוכית ומספק מרפסות, שדת כפולה נמצאת בחזית המקום תחת מרפסת מקורה ועליה מוטבעים זוג דגים מכסף אמיתי הרודפים זה אחרי זה במעגל אין סופי.
כאשר אתם נכנסים אתם מוצאים חדר קבלה קטן אם דלפק ופקיד שמביט בכם במבט ביקורתי ובחיוך מאולץ אומר "ברוכים הבאים לדגי הכסף כיצד אוכל לעזור לכם?"
המקום בבירור נועד לבעלי האמצעים וכנראה נועד בעיקר לחופשות של החברה הגבוהה יחסית.
Out
במידה ותבחרו לחיות כאן סיגנון החיים של דגי הכסף יעלה לכם 25 מז בחודש אם תבחרו בחדרים הפחות מפוארים, זה מעל סיגנון החיים הרגיל של ב10 מ"ז עם מספר הטבות ומעט חפצים יותר זמינים, ניתן גם לקחת סיגנון חיים עשיר (100 מ"ז בחודש) תחת החוקים הרגילים
 
הפקיד סורק את טאלין בעיניו, מנסה לראות האם יש לפניו לקוח או מטרד "אכן יש בי מרחץ בעיר במרחק מה... אך דגי הכסף מציע שירות טוב יותר, אורחנו יכולים להנות מאמבט חם בכל עת בנוסף לנגוון שירותים, האם אתם מעוניינים לשכור חדרים אצלנו? תוכלו להנות ממגוון שירותים כאן"
 
הפקיד מחייך חיוך שמנוני "אובכן בניגוד לשאר החורבות כאן אנחנו משרתים אך ורק את בעלי האמצעים, אנחנן מספקים את מיטב המזון הבידור ו... החברה" הוא אומר "אנחנו מתפקדים כמקום בילוי עבור אילו שמזלם שפר עליהם ויכולים לספק כל שעשוע שתחפצו בו"
 
הוא מביט בך בשיעמום "אנחנו מספקים בדיוק מה שאמרתי, מזון לינה שעשוע וחברה ברמה הגבוהה ביותר, אבל אם אתה לא מסוגל להבין את זה אולי פונדק החזיר הצוחק הוא מקום מתאים יותר... לסוגך" הוא מביט בכם "אם אינכם מעונינים בחדר אבקש שתעזבו"
 
לינה נעמדת ומדשדשת לכיוון בעל הפונדק המתנשא, מנסה לקרוא אותו. יצא לה להסתובב במקומות כאלו בחייה הקודמים, ולמרות דלא הייתה לה בעיה עם המלווים והמלוות בעצמם, לבעלי המקום הייתה נטיה מסוימת להתאכזר לעובדים, נטייה שלינה נהנתה מאוד להוציא מהבעלים במכות.
כי אולי אנשי החוק הם פוצים מעצבנים שצריכים לדחוף את האף לעניינים שלהם בלבד, אבל זה לא נותן לאנשים אחרים את הסכות להכניס אנשים לא קשורים לתוך האלימות.

ןמלבד זאת, אם זה הולך להיות תחום השליטה של חינה, הגיע המזן שתתחיל להפגין כוח

היא נשענת על הדלפק ומצמצמת עיניים,
''ואמור לי, אדוני היקר, איך אתם מתייחסים ל...ליווי שלכם, במקום הזה?"
Meta
גלגול זיהוי מניע
[dice:9z134ar]733349:0[/dice:9z134ar]

בתור פושעת, הגיוני שלינה תדע מה חוקי ומה לא. מה יחס החוק לשירותים מהסוג הזה? (אני מניח שחוקי בגלל שהוא פשוט הכריז את זה בפנינו, אבל יכול להיות שהחוק באיזור לא עוצמתי במיוחד)
 
אייג'ווין מתחילה לאבד ריכוז בשיחה ומחליטה לראות איך היא יכולה לגרום לקצת צרות בפונדק. בזמן שלינה מסיחה את דעתו של הפקיד, אייג'ווין בזריזות אך בשקט מתחמקת לכיוון השני ומחפשת את חדרי האורחים.

META
התגנבות: 20 טבעי+14=34
 
קוויס אומר לבעל הפונדק "אין לי עניין ב'שירותים' שאתה מציע," קוטע אותו באמצע משפט אם נצרך, "אני מעוניין בשני חדרים לשניים, כמה הם עולים?" לאחר שעניין התשלום מוסדר* הוא שואל אותו "אני מעוניין במידע. איפה באזור אני יכול להשיג ספרייה או קוסמים עמיתים?" הוא שואל.

out
*הוצאות מחיה עלי בשביל כולם.
 
ארפנוס
ארפנוס יצוא מהמקום והולך לבית הקברות הנמצא מחוץ לעיר, כאשר הוא מגיע לשם הוא מגלה שבמקום שער וגדר מקובלים המקום נמצא מאחורי גבעה קטנה שמערה נפערת בחזיתה ונראה ששימשה כקטקומבה, בראש הגבע יש... עץ? כאשר הוא עולה להסתכל מקרוב הוא מגלה שמדובר בעץ מאובן שענפיו נגמרים בידיים, בכל יד נח סמל של אל מוות אחר.
אייג'ווין
אייג'ווין חומקת מעבר למספר דלתות מוצאת את עצמה במסדרון מתוחזק היטב אך בהחלט לא מפואר, נראה שהיא הגיע למגורי המשרתים, מה היא עושה?
השאר
הפקיד מחייך חיוך מתרפס "כמובן כבודו, המקום מכיל ספרייה פרטית והיכל העיר מכיל גם הוא מספר ספרים, באשר לסחורות קסומות אני חושב שההימור הטוב ביותר יהיה אצל וורינה וורדול, היא אחת מהסוחרים הגדולים ביותר כאן ומטפלת בעיקר בסחורה האלפית, יש לך סיכוי גבוהה למצוא מוצרי קסם אצלה או לכל הפחות למצוא תיווך למישהו שייצר אותם עבורך, במידה ואתה מעוניין בסחורה גמדית שכוללת לעיתים כלים קסומים ממתכת ההימור הטוב ביותר שלך יהיה משפחת מינקיל, הם בעלי קשרי מסחר חזקים עם רוק מער"
הוא פונה לאחר מכן ללינה שכעט היא לקוחה "המקום מתגאה ביחס נהדר לעובדים, ובמידה ואת מחפשת... ריגושים מסוג כזה אני מניח שאחת מהבנות כאן תוכל לנסות לעמיד פנים?" כאשר הוא אומר את זה המבט שלו פוזל לעבר הקרניים והזנב של לינה, שבהחלט מציצים החוצה.
נראה שהוא כנה לחלוטין.
 
"תודה רבה לך אדוני." אומר קוויס ומשלשל לידיו של הפקיד מטבע זהב. "עזרת לי מאוד." הוא אומר לו. לאחר מכן הוא נפרד מלינה והולך לספרייה, מנסה לברר מה אפשר למצוא על ההיסטוריה מנקודת המבט של הטובים.
 
אייג'ווין
אייג'ווין עוצרת לרגע, טופחת על לחייה. מתחשק לה לגרום לצרות אצל אחד מאורחי המלון המפונקים, אבל אולי המשרתים יוכלו לעזור לה במטרה זו. היא מוציאה מתיקה מסכת כסף חסרת הבעה ומניחה על פניה, ולפתע אייג'ווין נראית בדיוק כמו פקיד הקבלה. בחיוך שובב היא דופקת על הדלת של אחד המשרתים.
META
משתמש בכובע התחפשות.
 
לינה
לינה מזעיפה פנים ''יש לך מזל שאתה מתייחס אליהן יפה, או שהייתי מורידה לך בעיטה כזו שהשיניים שלך היו יוצאות דרך העורף. למזלך, אתה מתנהג בנימוס כרגע, אז מותר לך להישאר בעיר של בוס לינה'' היא מתופפת באצבעותיה על סנטרה, ואז חושפת אליו חיוך מלא שיניים חדות, מודעת לכך שההסוואה שלה איבדה את יעילותה
''תגיד לי, מי הבוס שלך? מי מנהל את כל ה...עסק הזה?"
 
חזרה
Top