• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"אתה מאיים עלי, סמל?" הולבר שואל בקול את הסמל המתרחק כשבקולו נימה עוינת מעט וידו עם הטבעת של ביתו גלויה לעיני כל. די ברור שהולבר כבן למשפחת אצולה ממש לא רגיל ליחס הזה מהשומרים והוא מוצא אותו מעט פוגעני.

הולבר מהסס מעט לאן להתקדם, אך מליט שעליו להישאר ולהזהיר את אוכל חינם שאולי השומרים יחלו לחפש את השרשרת בקרוב.
 
IN
"לא" עונה אאוליס לוירדו, ואז הולך לבארניבוס "אני, הרה ואליון נבוא. אני אדאג שאליון לא יעשה יותר מידי בלאגן, אבל אני לא רוצה לשחרר את הציד הזה כול כך מהר. אני צריך ללמוד מכם איך הציד של העיר עובד" הוא אומר, מתעלם מהסמל קדריק ופשוט ממשיך עם בארניבוס קדימה. הוא בחר את הכיוון שלו.
 
תחנת המשמר (מי שהולך לתשאול הגופות)
אתם הולכים בעקבות בארניבוס ועגלת הגופות (שכוסו בבד כדי למנוע מעוברי דרך להתחיל לשאול שאלות) אל תחנת המשמר המקומית שוירדו מכיר טוב מאוד. בחדר הכניסה הקטן, בארניבוס מחלק פקודות לשומר המוצב בתחנת הקבלה. תוך כמה דקות שומרי התחנה לוקחים כמה עצורים מאזור הכליאה שתחת התחנה ושמים אותם על עגלה, מעבירים אותם לתחנה אחרת על מנת לפנות את חדר המעצר עבורכם. בנתיים, שני כוהנים של קלאמבור, אל המוות ושופט המתים, מגיעים אל התחנה - גבר ואישה, לבושים בגלימות שחורות עם עיטורים זהובים.
הגופות מובאות למטה במדרגות אל המכלאה, ושולחן מוצב במרכזו. אתם, הכוהנים ובארניבוס עומדים סביבו. "אז, את מי תרצו שנתשאל קודם?" בארניבוס שואל אתכם.

מי שנשאר בסמטה
הסמל קדריק מסתובב בעצבנות, ואז שם לב לטבעת שעל אצבעו של הולבר. "אה, הלורד פיינאולד!" הוא מחייך, אגלי זיעה מופיעים על מצחו, "אנא סלח לי, לא ידעתי שאתה מעורב בסיפור... אם יורשה לי לשאול, אדון - מה בעצם אתה עושה עם סמית'סון וחבריו המלוכלכים?"
 
אןכל חינם נזכר ששארס בירכה אותו ביכולת להשתתף בכל חגיגה. בדיוק משהו שכרגע נמנע ממנו.
הוא מחביא את המחרוזת בפאוצ' שלו, מאמין שקדריק לא מחטט בארנקים.
עכשיו הוא השתמש ביכולת שבדומיין של שארס- והשתנה לנער אנושי אדמוני מנומש ויחף.
הוא יורד מהצד האחר של הבניין, מקיף אותו כדי להצטרף להולבר מושיט יד כמבקש צדקה.
 
סמטה
"ועכשיו אתה חוקר אותי.." הנימה העויינת לא נעלמת מקולו של הולבר לפני שהוא מחליט לענות "עסקים. המשפחה שלי משתמשת בגולגולת הטרול לקידום העסק שלנו ולשיכון חלק מהציידים ומשפחותיהם. מאיפה אתה מכיר את וירדו ומה אתה יודע עליו?"

OUT:
הנער האדמוני זו אותה הדמות שהייתה בביקור באחוזה או משהו שהולבר עדיין לא ראה?
 
תשאול גופות
בארניבוס מהנהן ומסמן לכוהנים. הם מרימים את גופת האישה המבוגרת, שפניה החצי חרוכות מהוות מראה מעט מזעזע, ומניחים אותה על השולחן. הם מדליקים קטורת בשתי צלחות קטנות עשויות ארד, והניחוח הצמחי כמעט מיד ממלא את החדר. השניים מתחילים לזמר טקס תפילה כלשהו בעודם רוכנים מעל הגופה, אחד בכל צד. לאחר כמה דקות של מזמור עיניה הפעורות לרווחה של הזקנה מתחילות לנוע לפתע, זזות באיטיות בחוריהן, ופיה נפתח, משמיע אנקה, כאילו גרונה צמא לאוויר. בארניבוס מחווה בידו לטאלין, מסמל לו לשאול את שאלותיו.

OUT
יש לכם חמש שאלות עבור כל הטלה של הטקס, ואתם יכולים להטיל את הטקס על כל גופה פעם אחת. אעדיף שתכתבו את כל השאלות שלכם בתגובה אחת, אלא אם אתם מתכננים לשאול שאלה בהתאם לתשובה לשאלה הקודמת, לדוגמה.

סמטה
"אה, הלורד פיינאולד, אני כמובן לא רוצה לפגוע בכבודך מסיבה זו או אחרת... סמית'סון היה... סמית'סון היה איש משמר תחת פיקודי, עד לא מזמן, האמת..." הוא מנסה להתרכז במילותיו ולהתעלם מאוכל חינם המחופש, כנראה יודע שאם יתפרץ עליו יסתבך בעוד יותר צרות. "הנער תמיד היה עושה צרות, ויש לי חשד שהוא הפך למעורב באחת הכנופיות בעיר, ובעקבות כך עזב את המשמר... אני רק תהיתי, אדוני היקר, מה יכול להיות הקשר בינך לבין בריון מלוכלך שכמותו."
 
סמטא
אוכל חינם מחליף מבט עם הולבר ובניצוץ שעשוע חתולי, מתקרב בזמן שהסמל מרוכז בלהתמודד עם הולבר, כדי לשלוח יד זהירה ומנומשת לכיסיו של הסמל.
רק כדי להקל עליו.
כמובן.

אאוט:
זריזות ידיים. נכון?
[dice:316b8n]733008:0[/dice:316b8n]
 
סמטה
אוכל חינם שולח ידו בזריזות חתולית, בלי שאפילו הולבר מבחין בו, ושולף מכיסו של קדריק ארנק מטבעות קטן, כמו גם מפתח ברזל ישן, ככל הנראה של תחנת המשמר.

תשאול
"אני... לא ראיתי... רק אש..." הגופה גונחת.
 
חזרה
Top