• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

פריסק ושס
שס מתחילה לגמגם ''אני...'' ומשתתקת.
השתל שלה יכול לספק לה אלף סטטיסטיקות על המתות עצמיות, עם גישה לרשת. היא יכולה לגשת לניטוח ההנדסי של המזרק בשניות, אם תרצה בכך. היא יכולה לגשש אחר מילות נחמה ששמעה, לחרוש את זכרונה ולהפוך כל אבן, עד שתמצא מה לומר.

אבל פתגם עתיק שהאומנת שלה לימדה אותה מצלצל יותר חזק מכל דבר אחר
''דישנרי מתוקה, את המשפט הזה למדתי מנווד סקיטרמאנדרי שפגשתי
'מה שקושר אותנו יחד הוא לא המילים שנאמרות, אלא המילים שאינן' את מבינה? יש פעמים שבהן, השתיקה עדיפה''

שס מרכינה את ראשה, ושוקעת בחזרה לעבודתה. בדממה
 
הדממה המשתררת בחדר מופרעת רק מקולות העבודה- עבודה קשה ומדויקת. פריסק ושס שתיהן מוצאות את עצמן צריכות לשמור על מיקוד עילאי על מנת להפריד בין החלקים המותכים למחצה של הרובוטים, ולהוציא את החלקים החשובים שבהם. לבסוף, זוג אקדחי לייזר אזימות' פשוטים מונחים על השולחן- מורכבים מחלקים שנמצאו בתוך הרובוטים. נשק פשוט וזול, לכל רובוט היה אקדח תקין בתוכו, מסודר בצורה שהרובוט יוכל לירות בו דרך ה"אישון" של המצלמה.
אך, אף אחד מהרובוטים לא השתמש בו כשנלחמתן בהם. במקום, הם השתמשו בלחשים. ואכן, אתן מצליחות להציל אבן לחש אחת- הכוללת את הלחש "קליע קסם".
בנוסף, אתן מצליחות להוציא את הליבה של אחד הרובוטים, ה"קופסה השחורה" שלו, ומגלות שהרובוט הכדורי שידר בוידאו בזמן אמת עד שהוא נהרס.

עייפות פוגעת בכן לאחר שאתן מסיימות את העבודה, עייפות ורעב. אתן מבינות שירדתן למכרות לפני קצת פחות משש שעות, מה שאומר שאמורים להגיש את ארוחת הערב בקרוב.

META
עמית גלגל ולויסקו יצא 10 בזיהוי מניע
IN
"בבוקר." לידיה אומרת בקול צפצפני, "הוא צריך לנוח, להתרפא. אני לא יודעת מה הוא עשה שם למטה, אבל אני בטוחה שאנחנו יכולים לחכות שמונה שעות לפני שנשאל אותו. קפ- תוציא אותם מכאן, אני צריכה לעבוד." היא אומרת, וריידוקאמאריז מהנהן. לאחר מבט מהיר בבאראת'ו ובנתונים הפיזיולוגיים שלו על המחשב, נראה שמנוחה באמת תיטיב איתו. במיוחד לאחר כל הסיפור עם הקולר החשמלי, נולין לא בטוח כמה הגיוני הבאראת'ו יהיה אם הם יעירו אותו עכשיו.

"אני אוביל אותכם לחדר האוכל, בואו איתי." הווסק אומר ויוצא מהמרפאה, מוביל אותכם במסדרונות אל עבר הקפיטריה. בדרכו, הוא מסביר לנולין שאין להם חיישנים בכל שטח הירח- ובעוד הם יוכלו לזהות נחיתות לא מאושרות, זו לא הדרך היחידה לנוע בין כוכבים.


פריסק ושס, מלוות בפפירוס- שנראה שהספיק לכסות את האיזורים החרוכים שבו בכתמי צבע חדשים- נכנסות אל הקפיטריה ההומה, מוצאות בקלות את השולחן בו יושבים נולין וויסקוראלון. שבעה מתוך עשרת השולחנות שבקפיטריה מלאים, המושבים שלצידם מאוכלסים בלאשונטות- בעיקר מתת זן הקוראשה, במספר קאזאת'ים, בבני אדם, יסוקי ואפילו כמה ווסק. הם מדברים בינם לבין עצמם, מותירים אותכם לנפשכם- אך שולחים מדי פעם מבטים לעברכם. אחרי הכל, רבים הסיפורים על חברות אבטחה בלתי אמינות, אשר עושות כל שביכולתיהן על מנת למנוע מהמבוטחים את המגיע להם.

בקצה חדר האוכל נמצא המזון עצמו- תבניות מתכת מלאות בנזיד, מרק ירקות חם, דגנים ופחמימות. מעט יותר מפואר מהמזון שאכלתם במהלך האימונים שלכם, אך לא בהרבה. ובקצהו השני של החדר נמצא מסך גדול, המכסה את הקיר מהרצפה עד התקרה. כרגע, מוקרן עליו וידאוקליפ של להקת ולאקות- דמויי אנוש זאביים- מה שרק מוסיף לרעש שבחדר.
אבל אולי הרעש הזה הוא גם ברכה- הוא מעניק לכם פרטיות, מונע מאנשים להאזין לכם.

META
ועכשיו, אתם מוזמנים לעלות לדרגה 2!
 
נולין אוכל בדממה בזמן שהאנטנות שלו נעות באיטיות מתוך הרהור, וכשהבנות נכנסות הוא אומר בלאות
"נראה שלא התקדמנו אפילו בקצת למרות היום הקשה שהיה לנו למטה, אין לנו שום קצה חוט.
הדבר היחיד שאני יכול להגיד, וגם זה לא בבטחון מוחלט, הוא שלא מדובר בסוג של הונאת ביטוח מצד צוות הכריה, ושהם לא יודעים במה מדובר.

פריסק, זה ירח יחסית קטן, כמה זמן יקח לנו לסרוק את פני השטח בחללית שלנו? אולי נגלה גורם נוסף על הירח שיכול להסביר את האוייבים במכרות...

עשיתן עבודה טובה על פאפירוס" נולין מוסיף לאחר שהוא בוחן בקצרה את הרובוט "גילתן משהו משאריות הרובוטים שתקפו אותנו"?
 
פריסק מהססת ואז אומרת "הצלחנו להציל את הקופסה השחורה של אחד מהם בנוסף לכמה אקדחים כמו שלי ואבן לחש של קליע קסם... עדיין לא סרקנו את הקופסה השחורה" היא מלקקת את שפתיה היבשות "אנחנו יודעים שלאויב יש אופציה לעלות על פני השטח, לכל הפחות לרובטים שלו ואנחנו יודעים שהוא בעל קישורים מכאנים גבוהים, יש כאן יותר מדי אלמנטים בשביל הונאת ביטוח ומרקוס אבטחה ידועה ביכולת שלה כך שזו לא החברה הראשונה שתשכור במידה ואתה מנסה להונות את חברת הביטוח שלך... בשלב הזה אני חושבת שאנחנו צריכים לדווח ואף להציע כוננות גבוהה או אפילו עזיבה זמנית של העובדים, מי שזה לא יהיה הראה כבר שאין לו הרבה כבוד לישויות אינטליגנטיות..." היא מוסיפה "אפשרי לסרוק את הכוכב אבל אין לנו את המכשירים המתאימים... אולי יש להם מכשיר מתאים או משהו שנוכל לבנות ממנו סורק בסיסי..."
 
"הקופסה השחורה? אלה חדשות טובות" נולין אומר בשמחה.
"נוכל לסרוק אותה בעצמנו או שאין לנו את הציוד המתאים?"

"נראה לי שהצעד הבא שלנו יהיה לשאול את המנהל אם יש לו חשדות לגבי מי עומד מאחורי זה. אולי מישהו שנמצא בסכסוך עם המכרה או מישהו שמנסה לסחוט מהם כספים" נולין מציע.
"אפשר גם לנסות לראות מה הבארת'ו התינוק יודע, אבל זה יהיה רק מחר, כרגע הפציעות שלו חמורות מידי והוא צריך לנוח" ולאחר הפסקה מסויימת מוסיף " נראה שגם לנו לא תזיק מנוחה אחרי היום שעבר עלינו, אלא אם למישהו יש התנגדות"
 
שס מידה בראשה לשלילה ''לא. אנחנו עדיין באמצע משימה. אנחנו בחיים רק במזל, ואני בטוחה שמעכשיו דברים רק יסתבכו. אם אנחנו רוצים שהגיחה הבאה שלנו תהיה יותר מוצלחת, אנחנו חייבים להתחיל להתכונן מראש.'' היא דופקת על השולחן בכפפת המתכת שלה''אנחנו חיילים של מאראקס, בשם הכוכבים! לא חבורת אנשים זרים עם נשק! אם אנחנו לא נתחיל לעבוד בהתאם למה שלמדנו, מה אנחנו בכלל עושים כאן?" העין הביולוגית שלה כמעט רושפת בנחישות ''אנחנו לא יכולים לנוח, יש לנו עבודה לעשות''

היא מפנה מבט לפריסק ''סריקה מלאה לא תהיה מאוד יעילה, אבל זה כיוון נכון...מה אם נמליח למשוך את האויב לשחק במגרש שלנו?"
 
פריסק מביטה בשס במבט לא ברור "שס... אנחנו חברת אבטחה לא חיילים, העדיפות הראשונה שלנו היא הביטחון של המעסיק שלנו, ואנחנו כמכט נהרגנו כולנו שם למטה... למשוך את האויב לפני השטח יגרור בהכרח נפגעים, אנחנו צריכים לדאוג קודם לביטחון של העובדים לפני חיסול האויב..." היא מביטה בנולין "אני חוזרת על מה שאמרתי, אנחנו צריכים לידע את המנהל ולהמליץ על פינוי או לכל הפחחת קכננות גובה והידוק האבטחה כאן, בנוסף אני חושבת שכדי שנשלח דוח לבסיס על המצב כאן ולהודיע שנתקלנו בכוחות אויינים מסוכנים ומכאן לצפות לדיווח כל 24 שעות או לצאת מתוך נקודת הנחה שנהרגנו או נלכדנו והמשימה נכשלה, בנוסף כאשר נרד לשם שוב אנחנו צריכים לתת למנהל את אותה אזהרה במידה ולא נחזור תוך 24 שעות ושעליו במקרה הזה לערוך פינוי מידי" היא נושמת עמוק "בשלב הזה אני חושבת שכדי שאני ושס נטפל בקופסה במשמרות, בנוסף כדי שאתם תעשו משמרות על התינוק" היא משפשת את ראשה בעיפות "בנוסף פאפירוס אינו זקוק לשניה כלל כך שמומלץ שהוא יפטרל במתחם ללא הפסקה ואלינו להתפקד בקשר כל חצי שעה"
 
ויסקוראלון שותה משקה עם קש בקולנות, עוצר בשביל להגיד דבר מה. "הם לא ייפנו את המקום, להפך, הם פשוט ייפנו אלינו בתלונות שבשביל זה הם שכרו אותנו. מה שאנחנו צריכים זה לחזור למטה ולסיים לסרוק את המכרה. רק אז יהיו לנו ממצאים שאפשר להציג בשביל שנוכל לסיים את העבודה ולתת להם להמשיך לעבוד". ויסקוראלון חוזר לשתות מן המשקה הנהדר, הוא נורא צמא מכל הפעילות היומית. "חוץ מזה זה לא שהדברים שנמצאים במכרה יוצאים מהקרקע, בואו פשוט ננוח, נדבר עם הילד מחר וניכנס שוב למכרה, אם אפשר הפעם בלי רכב, אני חושב שללכת יהיה יותר קל".
 
שס מתופפת באצבעותיה על השולחן בחוסר נחת ''אני לא הצעתי למשול את האויב למעלה, אני מציעה להקים לו מארב מתחת לפני השטח. במגרש שלו הוא יהיה בטוח בעצמו, ויש יותר סיכוי שיעשה טעויות. כמו בסיםור על הסקיטרמאנדר שהיה לו כובע ומלך הווסקים!" היא פונה לוויסק ונאנחת ''אולי אתה צודק וויסק...אבל זה לא אומר שנהיה חסרי מעש'' היא מעבירה אצבע ארוכה ומיובלת על לחיה המתכתית ''אני חושבת שהגיע הזמן לכמה שדרוגים...''
 
"אני נוטה להסכים עם ויסקוראלון" נולין אומר לאחר רגע של מחשבה.
"אין לנו אינדיקציה שמה שיש שם למטה עומד להסתער על פני השטח, וגם אין לנו מספיק בשר כדי להפנות אצבע לכיוון זה או אחר.
כן הייתי רוצה לתפוס את המנהל לשיחה, הוא זכאי לאזהרה, בייחוד אחרי שראינו אחד מרובוטי העכביש כאן למעלה" נולין מוסיף, מעכב את מבטו על שס.
"הייתי רוצה גם לוודא איתו שנוכל לדבר עם התינוק, ושיעירו אותנו עם כל התפתחות"
 
אתם ממשיכים לאכול, עד שלבסוף העייפות מכריעה אותכם ואתם ניגשים חזרה אל הספינה. שם, אתם מתפצלים כל אחד לחדרו.

בבוקר למחרת, אתם מתעוררים לקול צלצול פעמון אלקטרוני. ארגשקאל- בת אנוש לבושה בחליפה מגוהצת וצבאית למראה ובעלת זוג משקפיים עגולות על קצה אפה- מבקשת מכם לעקוב אחריה למרפאה, היכן שהבאראת'ו הצעיר התעורר לא מזמן. לפי דבריה, לאחר שלידיה נתנה אור ירוק- ריידוקאמאריז שלוש עיניים שלח אותה אליכם מיד. יודע שיש לכם שאלות שהתשובות להן אולי נמצאות בזרועותיו של הברת'דיאני.

כשאתם מגיעים אל המרפאה, אתם רואים את הילד מפנה את ראשו לעברכם, נח על המיטה הלבנה שבחדר, מספר חיישנים מחוברים אליו. מבט מהיר בצגים מספרים לנולין שלא נגרם לילד נזק ארוך טווח. בהתחשב בכל מה שקרה, הוא במצב טוב.
"אתם אלה שעזרו לי?" הוא שואל בשפה המדוברת, אחת הבליטות שעל חלקו העליון רוטטת כדי ליצור את הקול הזה.
META
לאחר הלילה, כל אחד מכם רשאי להחליף פריט ציוד אחד בפריט ציוד בדרגה מעליו, אבל מאותו הסוג.
 
"כן" נולין אומר בשקט, ולאחר מכן שואל "איך אתה מרגיש?"

לאחר דברי הנימוסין נולין עובר לסיבת הגעתם למרפאה ושואל "מה בדיוק אתה זוכר ממה שארע?"
 
"לא טוב." הבאראת'ו עונה בכנות, רועד מעט. "תודה. אני... היינו בדרך לליאברה, טיול משפחתי. אבל..." עווית חולפת בגופו לרגע, ולידיה רצה ומגישה לו כוס מים, ממנה הוא שותה ביניקה דרך אחת הקנוקנות שלו.
"מהורהר לכד אותנו." הוא אומר תוך כדי שהוא יונק את המים, "הוא השתלט על הספינה ועילף אותנו! כשקמנו, היינו בכלוב הזה, עם סורגי האנרגיה, והקולרים. הוא לקח את אבא ואמא, השאיר אותי."

המהורהרים, כמו שכולכם יודעים, הם אחד הגזעים הילידים של אקיטון. בעבר, הם היו דמויי אנוש- אבל הם וויתרו על הגוף הפיזי שלהם בחיפוש אחר הידע, נתנו לו להתנוון. כיום, הם נראים כמו מוחות מרחפים, בעלי גוף מנוון בעל 6 גפיים המזכיר רגליים עכבישיות. הם ידועים בכוח הטלקינטי שלהם, במרדף שלהם אחר הידע. הם אקדמאים מכובדים, גאונים בעלי שם, וכמעט אף פעם לא רבים זה עם זה.
 
"זה יסביר את כל המכונות" אומר ויסקוראלון, אם כי לא מבין למה שמהורהר יחליט לחטוף את הבאראת'ו. "אנחנו צריכים לחלץ אותם" הוא שולח לקבוצה טלפתית, לא רוצה להלהיב את הילד הקטן יתר על המידה.
 
שס משדרת הסכמה בטלפתיה ופונה לילד, בולעת רוק ומעווה את פניה לפני שהיא מדברת
"אני...מתנצלת על הבלגן שקרה אז. תשמע, כדי לוודא שהכל יהיה בסדר, אנחנו נצטרך למצוא את המהורהר הזה...אתה זוכר עוד משהו? פרט, כיוון כלשהו שהוא הלך אליו, שהוא אולי לקח את ההורים שלך?"
 
חזרה
Top