• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"מה תציע לה?" שואל האקושין. "כולנו כאן נגד הפיות, לא? לי אין כוונה להרוג חפים מפשע, במיוחד אם הם נגד הפיות. ראזן גם הוא לא אוהב את סירונה, במיוחד אחרי מה שפית הקיץ עשתה לו. את הנקמה בראזן נשאיר לאחר כך, כרגע אנחנו צריכים להילחם בפיות האלה, לא? למה אתה רוצה להרוג את בן הברית של היום במקום את האויב האמיתי? מה המחיר שלך? שנינו באותו הצד, ואני רוצה להוריד את הסירונאים האלה מגלקוס בדיוק כמוך. תן לי את השם ואת הכתובת של סירונאי שאני יכול לתת לך ואתה תקבל אותו."
 
"להוריד?" אומר בונסמדי. וצוחק. "בונסמדי רוצה מוות מאן," הוא אומר. "אתם וסירונה נלחמים האחד בשני, ובונסמדי מקבל את כל מה שנשאר." הוא ממשיך לצחוק. "למה אתה חושב שלבונסמדי יש צד בסכסכוך, חוץ מהצד של בונסמדי?"
 
״אתה יודע בדיוק כמו זולג׳ין שהעסקה הזו לא שווה מאן״ אומר זולג׳ין לבוסמנדי, ״מוות של לואה עתיק אינו שווה ערך לחיי בת התמותה. ״אתה רוצה הוכרה? הטרולים יודעים על קיומך, כל טיפת דם שהולכת מכבדת אותך ויש לך שטח בצורת הצלקת. אתה מוות, אתה דם. ואתה מאמין שאין קרבות שקוראים בהם בשמך? שיש הלוויות שאתה לא מוזכר בהן?
אני יכול להציע לך שלושה דברים, בניהם תבחר אחד. ראשית, החזרת הנשמה של אחד מאלו שברחו ממך, תוך פרק זמן שלא ייעלה על שנה ויום. השני זו הנשמה של אבי, צ׳יפטרו האמני, תסופק לך גם היא תוך שנה ויום. השלישית, היא הדרך לראות את העולם, לראות את המקומות שאינך יכול להגיע אליהם, איפה שהפיות מתחבאות והמוות והחיים לא נמצאים, איפה שהרוח תישא את המסע שלנו להשמדתה של סירונה, אני אתן לך לשכון בעין שמאל שלי באמצעות וודו עוצמתי. כך שמה שאני אראה, אתה תראה, לא משנה איך זה יהיה״.
 
"זה לא עובד ככה מאן." בונסמדי מרחף לעבר זולג'ין. "בונסמדי קובע את העסקה, ובונמסדי קובע את התנאים. אני רוצה את נשמתו של ראזן עובר בשערי הגהנום!" הוא צועק. "המוות של הלואה החזק מכול יתן לבונסמדי בדיוק מה שהוא צריך כדי להיות חזק." בונסמדי מביט לעבר הלנה, "לא נשאר לה עוד הרבה זמן." אומר בונסמדי, "הרוג את ראזן, הענק לי את כוחו ואציל אותה. ואז תהיה האלוף שלי זולג'ין." הוא מרחף לרגע לעבר האלף השותק. "או שאתה תעשה זאת בשבילי, הרן?"
 
"אני לא חושבת שהם ירצו לסגור איתך עסקה פעם נוספת אחרי שאמרת שהכתר נמצא במקום בו הפיות לא יכולות לגעת והיא הגיעה למצב הזה בגלל פיות..." נל אומרת לבוסמנדי, עדיין מפקפקת במניעיו ולא סומכת עליו כלל אחרי שדרש את הנשמה שלה תמורת מידע שלא עולה לו דבר, "אתה הבאת מידע מטעה."
 
"ומה בדיוק אני אקבל מלהיות אלופך, לואה הדם? שנינו יודעים שאין לי סנטימנטים מיוחדים אל רזאן או הלנה." הרן אומר לבוונסאמדי. "ותאמין לי זולג'ין, כוח בעין זה לא בהכרח תענוג גדול - מניסיון." הוא אומר לזולג' ין ביובש ונוגע ברטיה על פניו.
 
"עוד כוח זה תמיד דבר מפתה, אולם מה אתה תעשה עם הכוח שמותו של רזאן ייתן לך? האם תעמוד כנגד סירונה או תמשיך לעמוד בצללים ולמשוך בחוטים? אני לא מתכוון ליפול פה בפח
לואה - אני רוצה פרטים מלאים לפני שאני מחזק את הקשר בינינו בהסכם נוסף. " הרן שואל את בוונסמדי.
 
הבוסמנדי הזה לא נראה להאקושין, למרות שהוא מרגיש אליו איזה קשר מוזר, תחושה מוכרת כזאת. אבל אם הבוסמנדי הזה לא מתכוון להוריד את הסירונאים ולא מציע שום דבר בתמורה, אין להאקושין שום סיבה לעבוד איתו. אבל יש לו שאלה, שאלה שמעניינת אותו והוא מרגיש צורך לשאול למרות שהוא חושש שיגרם ממנה יותר נזק מתועלת. "ואיך אנחנו אמורים לחסל את הלואה החזק מכל? אפילו אביר הדמעות לא עשה את זה, וזה לא שהוא חזק פחות מאיתנו."
 
"קירה ואסטל." עונה בונסמדי, "בנותיה של סירונה נמצאות בקרב בו האדמה והים נלחמים האחד בשני." הוא מסביר, "והעולם מסביבים מת!" הוא צוחק בקול, "אבל זה קרב אבוד, קירה גוברת על אסטל גם בכוח וגם בניסיון, בעוד האחת הייתה אצל אימה וזכתה להשתמש בכוח שלה, השנייה הכחישה אותו." הוא כאילו מניד בראשו באכזבה. "ובו בזמן גוואין וראזאן נלחמים האחד בשני."
 
״אני מקווה שהאלים שלכם עומדים בהבטחות שלהם״ אומר זולג׳ין לחבורה בעוד הוא מנסה לקרוא לרוח שהובטחה לו. הוא צריך לעוף למעלה ולצאת מהחור, לנסות להגן על לואה המלכים מחיסול על ידי הצייד.
 
רגע, רגע, רגע. למה אנחנו צריכים את בוסמנדי הזה כשאני יכול להציל את החיים שלה? חושב האקושין. הרי בשביל הרגעים האלה הוא הסתובב בכפרים כל הזמן, אז כשפתאום מגיעה איזו פיה והוא מתחת לאדמה הוא מאבד את העשתונות ופונה ללואה המוות? הוא מעביר את כוחות החיים שיש במערה הזו להלנה, מנסה לגרום לזה שנשימותיה האחרונות לא יהיו אחרונות כל כך, מנסה לאבחן את מצבה כדי לראות איזה טיפול יכול להציל אותה.
meta
מטיל מרפא כדי לאבחן אם הלנה סובלת מאיזה משהו מיוחד. 8+4=12
מטיל לחש ריפוי פצעים קלים על הלנה.
 
אף על פי שנראה שלהאקושין קשה מידי להתרכז כרגע כדי לעשות אינדיקצטיה רפואית מתאימה, די קל לו להבין שהלב של הלנה שוסף בחרב הקריסטל ההיא, לא ברור מה משאיר אותה בחיים, והוא לא יכול שלא לתהות שאולי זה חלק מהאכזריות של הנשק ההוא.
כשהוא מנסה לאחות את הפצעים הוא מרגיש את ההתנהגדות, הוא מבין מהר מאוד שהוא מסוגל להעניק להלנה זמן, אבל לא מזור.

"זה לא יעזור לך, מאן" אומר בונסדמי, "היא נפגעה על ידי נסיכת פיות, אתה צריך כוח חזק יותר משל בן תמותה כדי לרפא אותה, אתה תוכל לשרוף את כולך ולתת לה אולי כמה שעות נוספות. אבל בלי בת פיות שתצית מחדש את האש שבתוכה, או בלי השליטה שלי על המוות, ספק שאתה תוכל לסייע לה." הוא פולט בכעס.
 
"נל, אני מאמין שאת הפתרון פה. שנינו יודעים - או לפחות חושדים - מה הזהות האמיתית שלך." הרן אומר לנל ומניח יד על כתפה. "בוונסמדי, נוכל להחליף מילה בשקט בצד רגע? אני צריך את חוכמת הלואה בעניין קטן שנוגע לכוח שלי ממך - משהו קטן שאני מאמין שתרצה לייעץ לי לגביו." הוא אומר לבוונסמדי ומישיר אליו מבט.
 
"מה!?" נל שואלת את הרן מופתעת "אתה ראית אותי בצלקת וראית אותי מדממת וכמו שהבחור הזה פה אמר פיות לא מדממות אז אין לי מושג מה אתה חושב שאני יכולה לעשות, אבל אני מוכנה לנסות מה שתרצה." אפשר לשמוע רעידות ברורות בקולה של נל בחלקים מסוימים מדבריה.
 
חזרה
Top