• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

"אני יכול ללכת לבדוק את המקום שבו הייתה ההצתה האחרונה, יכול להיות שנשארו שם רמזים." אומר רומלוס, "אני בספק שתצטרכו אותי בשביל לתקשר עם הבחור ההוא." הוא אומר בקצת חוסר חשק. הוא אומנום טוב בלקרוא אנשים, אבל גרוע בלדבר איתם.
 
"תודה על המידע, עגלון הבצלים השרופים." סולסס עונה באיטיות ומוסיף לאט אף יותר "יש משהו שהיית רוצה לשאול אותי?"

"קודם אני מציע שנראה מה יש למשפחה עם המידע על ההצתות לספר." סולסס מציע לרומלוס במחשבה שחבל שהם ינסו לחקור לפני שידעו מה הם צריכים לחפש.
 
העגלון מושך בכתפיו, "לא כלום. חשבתי שראיתי מישהו דומה לך לא מזמן. עכשיו, אם תסלחו לי, יש לי בצלים שמחכים להימכר", הוא מצליף ברתמה, והסוסים מתחילים לצעוד בהפגנתיות.

בדרך לבית רמדי, אתם עוברים ליד השומרים, שמעיפים בכם מבט חושד בתחילה, אך מתפנים לעיסוקים אחרים מהר מאוד.
"פעם הוא היה זורק לכל אחד מאיתנו בצל בדרך לעיר. היום אפילו יריקה לא קיבלנו ממנו", אתם שומעים אחד מהם אומר לשני כשאתם מתרחקים.

בית משפחת רמדי הוא בית גדול יחסית, בהשוואה לשאר הבתים בכפר, אם כי טיפוסי. הבית עשוי אבן, וקדמתו מעוטרת במרפסת מוגבהת, עמודי שיש מקושטים תומכים בפרגולה שמעל.
בכניסה, ליד הדלת, יושב איש זקן הצופה לנוף של השדות הפרושים למרגלות גבעת הכפר.
"אני לא מאמינה! כל הכפר עולה בלהבות, ואותו מעניין מה יהיה מזג האוויר מחר! פשוט לא נתפס!", הקריאה נשמעת מתוך הבית.
 
סולסס ממלמל "רגע." אל עבר הצייד בטוח שאם מזג האוויר חשוב לזקן לא יקרה דבר אם הוא יקשיב דקה לרוח ויספר לזקן על מה שהוא למד. לכן, סולסס מסתובב ומסתכל לכיוון עליו מביט האיש הזקן ומקווה שהאחרים יהיו מספיק בשקט כדי שיוכל להקשיב.

META:
הישרדות (זכור לי שזו הבדיקה הקשורה למזג האוויר): 10+6=16
 
"ברכות", אומר הזקן, פונה להביט בכם, "מה שמכם, בחורים?"

ארים לא מבחין במשהו חריג ומדאיג בסביבתו, אבל הוא כן שם לב לראש נשי קטן הניבט מהחלון. שערה שחור ואסוף בקפידה, והיא מביטה בכיוון החבורה בדריכות.

הרוחות מנשבות מסביב, מרעננות את מחשבתו של סולסס.
הן עדיין עדינות, אבל יש בהן רמזים לחורף. עם זאת, לא נראה שהמזג אוויר ישתנה בקרוב.
 
כשארים מציג את הנוכחים, אתם מבחינים בזה שלאנה לא נמצאת לידכם. היא נמצאת כמאה-מאתיים מטר מאחוריכם, מביטה לנוף של השדות. דעתה נראית מוסחת, אך זה לא מפתיע אתכם בהתחשב בכמות האלכוהול שעוד זורמת לה בדם.
בינתיים, הזקן מהנהן, "שמי פילו רמדי. מה מעשיכם כאן ביום שכזה, אדונים נכבדים?"
 
"אני שומע את רחש הרוח המנשבת המביאה עמה את הגשם, אך הוא עוד רחוק ולא יגיע לפה בימים הקרובים." סולסס אומר לאדם הזקן אחרי שהצייד ענה לשאלתו, סקרן לראות מה הוא יעשה עם המידע אחרי שהבין את חשיבתו מהקריאה שנשמעה מהבית.
 
"הבן שלי יחזור בקרוב מסיור בשדות, אז תוכלו לקבל את כל המידע שתצטרכו. בינתיים, היכנסו פנימה, שבו ותשתו משהו. הדרך למקום הזה בוודאי לא הייתה פשוטה".
הוא מקשיב לדבריו של סולסס בעניין רב, "זה טוב שאתה שומע אותה, בחור. רבים כבר שכחו איך לעשות זאת. ישנה גם האורקל בקצה ההר, גם היא מסוגלת להקשיב. מחר עם שחר אצא אליה, לשמוע יש לה לומר בנושא. ובעוד נושאים, כמובן. הבת שלי לא מבינה אילו נושאים, אבל מה לעשות. אי אפשר הכל בחיים האלה, לא ככה?"
 
"היא מדברת עם כל האלים. ולאחר מכון היא מדברת עם בני האדם. האורקל היא מוצא פיהם של האלים. כמובן שהיא דורשת מס מסוים, לרוב זו קטורת. היא נקראת אצלנו קטורת הדמעות. לעיתים רחוקות היא דורשת זבח נוסף".
בעוד הזקן מדבר, גבר בוגר מופיע מאחוריכם. שיערו שחור ופרוע, והוא לבוש בשריון עור פשוט, למותניו חרב קצרה ולגופו תיק עור פשוט.
הוא מוריד את התיק בזריזות ומשליך אותו ליד דלת הבית, "שתי החלקות של זניר נשרפו גם. בערך חצי כל אחת. בשני המקרים ההצתה התחילה מבפנים, אבל כל אחת התפשטה לכיוון שונה. אני עדיין לא מצליח לעשות בזה סדר והיגיון", הוא אומר, תסכול ועייפות בקולו.
 
לפתע הבחור מבחין בכם, ונרתע מעט, "מי אתם? אתם ממשמר העיר?", עיניו בוחנות אתכם בקפידה, מתרוצצות בין פרט לפרט, "אתם לא נראים ממשמר העיר".
"הירגע, בני. הם כאן כדי לעזור", עונה לו הזקן.
"האא, שוב אתה והאמון העיוור שלך. יעזור לכולנו אם תתחיל לחשוד קצת באנשים, אתה יודע?", הוא נאנח ומגלגל עיניים, "אני מניח שקצת מאוחר מדי בשביל זה עכשיו. מה בדיוק תרצו לדעת?", הוא פונה אליכם בחדות.
 
חזרה
Top